Bekijk de Maserati Levante in vijf verschillende kleuren

Auteur: , 62 Reacties

Hoe zou die van jou er uitzien?

blauw met geel

De Italiaanse configurator voor de Maserati Levante staat online en hij is mooi. Nou ja, die configurator niet, maar wat je er mee kan. De Levante zit er nu toch echt aan te komen, dus het is beslissen hoe die van jou gaat verschillen ten opzichte van die van je buurman. Dit model moet namelijk voor aantallen gaan zorgen.

Ok, je gaat hem niet zo vaak zien als een Golf in de gemiddelde Vinex straat, maar er zijn ook straten waar de Cayenne’s naast elkaar geparkeerd staan. Fijn dus dat je de Levante aan kan kleden hoe jij dat wil. Er komen heus nog snellere, leukere, exclusievere, ziekere of mooiere versies, maar de kleurencombinaties die je nu kunt maken zijn al leuk. En wat meteen opvalt; is deze auto niet gewoon heel erg mooi?

Het was natuurlijk wel de kritiek. Maserati hoort gewoon sportauto’s te maken, Maserati moet exclusief blijven, enzovoorts. Dit zijn echter de modellen waar een sportwagenfabrikant het van moet hebben, zodat het exclusieve sportwagens kan blijven maken. Kijk maar naar Porsche met haar Cayenne en Macan. Maar goed, het is een gaaf model geworden en de kleurencombinaties die je kunt maken variëren van klassiek tot hoerenkast. Kies een kleur!







62 reacties

Die rode is wel errug gaaf hoor
Ik bedoel de gele haha
@maranello: schele?
Apart ding. Ik vind ‘m wel leuk. Zou hem zelf in het blauw nemen.
Echt lekker die kop..alleen die heupen.. Meh, iets minder.
@vondudenstein: Can’t agree more, doet me denken aan een Cayenne met iets te korte beentjes…
@vondudenstein: ja… is het nou een vrouwtje of een mannetje?
Ik zou toch even doorklikken naar de Jaguar Dealer.
De F-pace is gewoon zoveel mooier.
Wit staat ‘m goed!
Een groen exemplaar aub.
Ohja, is dit een Macan concurrent of een Cayenne concurrent?
@misterdrogba: Qua prijs en motoren aanbod ligt de Levante naar mijn idee dichter bij de Macan dan een Cayenne.
@floridos: Na een klein beetje zoekwerk, blijkt het toch een concurrent te zijn van de Cayenne. Maar bij het zien van de foto’s & specs dacht ik net als jou eerst aan de Macan als concurrent.

Bron: http://www.autoblog.nl/nieuws/maserati-gaat-geen-concurrent-voor-macan-bouwen-75406
@misterdrogba: maar deze is toch veel kleiner + heeft geen V8.
@e550: de v8 komt nog met waarschijnlijk 560 pk
@misterdrogba: laatst werd hij vergeleken met de f-space en die weer met de macan en Q5 dacht ik?
@hokeej: Qua motoraanbod en type denk ik wel dat de F-Pace dichter bij de Q5 en Macan aanleunt. Persoonlijk zou ik de Levante ook aan dit rijtje kunnen toevoegen, maar een klein beetje zoekwerk toont dat Maserati de Levante als Cayenne concurrent op de markt gaat plaatsen. En als ik dan moet kiezen ga ik toch voor de Cayenne, heb daar meer een “SUV gevoel” bij.
Mat oranje aub
Hoe vaker ik m zie hoe minder ik m vind… Voor een Maserati dan.
@sbelali: ik heb juist het omgekeerde
@sbelali: ok, en als je nu eens naar de auto kijkt ipv naar de badge?
@lekbak: Dan is er geen reden om überhaupt nog naar deze SUV te kijken.
@lekbak: geen enkele SUV is het aankijken waard. Dat geeft gelijk de doelgroep aan, mensen die geilen op een badge of grill
Skitterend!
Tot aan de b-stijl vind ik hem Maserati-waardig, daarna niet meer…
Ik denk dat ik hem nog een paar keer moet zien voordat ik hem kan waarderen.
Ga toch voor een cayenne met luchtvering
Een tip aan de kopers; neem een donker kleurtje
Lijkt wel een quasqai (hoe je dat ook typt). Vind die nissan nog mooier als dit.
@mab: mooier dan
Na de SUV’s van Infiniti eindelijk nog een SUV die niet vreselijk lomp oogt. Een SUV waarmee je je bij een stijlvol etablissement kunt vertonen, niet alleen op de wallen of bij de coffeeshop.
Zwart of wit.
@mobieler: waarom dat eeuwige zwart of wit? Waarom geen kleur?
@rolov: omdat ik dat bij deze auto het beste vind passen. Dat was toch de vraag?
@mobieler: alleen mijn laatste auto zal een zwarte auto zijn. Voordeel is ook dat ik die niet zelf hoef te rijden.
Blauw dan maar he.
Vind mijn wagen gewoon veel mooier dan dit…Echt waar..
@norge: en welke wagen mag dat dan wel zijn?
@lamborghinibrapa: een Audi..
@lamborghinibrapa: De nieuwe Hyundai Tucson.
@norge: ik ben het gewoon met je eens!
Bizar gewoon dat een Hyundai mooier bevonden kan worden dan een Maserati…
Als iemand dat 15jr. geleden had gezegd, zou ik hard gelachen hebben.
Bordeaux rood
Erg mooi!
iemand enig idee hoeveel er Besteld zijn bij louwman en Driessen??
Opvallend dat de randen van de wielkasten en de dorpels nu zwart zijn en niet meegespoten in de kleur van de auto, zoals die op de Autosalon de Genève stond. Vond dat fraaier, hoewel de extra deelnaad die daarmee ontstond wel weer afbreuk deed…
mab via Android app
@vroaaar: ja zo lijkt het goedkope zooi
@vroaaar: Vind ik ook opvallend. Zoiets hoort toch niet op een Maserati.
Toch maar liever een infiniti fx
Zwart of groen.
Wat een foeilelijk ding. Ik droom van een SUV-loos tijdperk. Wat niet betekent dat er geen plek zou zijn voor echte terreinwagens in het straatbeeld.
Moet ik eerst in het echt aanschouwen. Proporties en details zeggen helemaal niets foto of screen shot…
Hey! Een Mazda..
Zwaar gemiste kans .. Neus ok, rest zo inwisselbaar ..
Ik heb er in gezeten in Genève. Mooie bak maar zoals elke Maserati is het van binnen gewoon een luxe Fiat met Maserati logo’s. Bij Porsche is het wel meteen raak. Zitten is hebben. Macan GTS is helemaal af.
@bartsmit: dat zijn ook gewoon vw toerwrecks en tiguans of hoe die meuk ook heten mag, met Porsche badges.
@deboes: ben ik op je teentjes gaan staan? Get real. De eerste beste Polo zit beter in elkaar met betere materialen.
@bartsmit: Nee hoor, ik rij zelf VAG (passat CC met belabberde bartsmit chinees aanvoelende materialen) dus weet hoe slecht is…over ‘get real’ gesproken. dus waarschijnlijk baseer jij je op vooroordelen.
Ik dacht een opfrisser van de X1 zo van de zijkant..
Best een mooie auto en hij zal nodig zijn om volumes te halen in de verkoop. Maar ik word wel een beetje moe van die SUV-koorts, die drang om allemaal in zo’n asfalt-tank te rijden. En de designtaal van nu maakt ze ook behoorlijk gelijkvormig, met al die vouwen, bulten, booskijkende koplampen en zo. Ik verwacht van een Italiaanse autobouwer iets meer onderscheid ten opzichte van de gemiddelde hoog-op-de-wielen-combi van Mazda, Nissan, Infiniti etc.
Onderscheid is wat ik ook als gemiste kans zie bij bijv. de nieuwe Giulia van Alfa: zet er een grilletje met dubbele nieren in en het is een BMW 3. Bij de 156 was dat stukken onderscheidender. En bij Maserati verlang ik nog steeds terug naar de dagen van de 3200 GT met zijn mooie boemerang-achterlichten, destijds gesneuveld onder druk van de Amerikaanse markt.
Wat een lelijk hok
Heb de auto in het echt gezien en dan komt ie toch duidelijk beter uit de verf dan op foto’s. Bovendien lijkt de auto niet zo groot op de plaatjes maar dat Is eerder een compliment aan de designer dan dat ie ook echt veel kleiner is dan een Cayenne. Riant vind ik het formaat niet maar zoals gezegd wat dat betreft vallen de meeste aanbiedingen van concurrenten ook niet direct mee.
Geen slechte aanvulling al blijf ik het een “niet mijn ding”-segment auto’s vinden.
Die gele is idd het mooist
Ding in Genève gezien en als je bodemvrijheid vergeleek met de sedan versies scheelde het praktisch niets..
Leuke cashcow voor Maserati, schaap als je het koopt..

Geef een reactie:

Je moet ingelogd zijn om reacties te posten, registreren kan HIER (ook via Facebook).