• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Ctrl-c, Ctrl-v… Ook familieneus voor VW Phaeton

Auteur: vvb, gepost 13 april 2010 om 21:49 – 82 Reacties

VW Phaeton


Volkswagen knipt en plakt lekker door met die familieneus. Om de haverklap komt het merk met een gefacelift model op de proppen die precies hetzelfde front heeft als het leeuwendeel van het VW modellengamma. De Phaeton zal het volgende slachtoffer zijn.

Sinds zijn marktintroductie in, jawel, 2002 heeft de Volkswagen Phaeton al meerdere keren wat kleine, op het blote oog nauwelijks herkenbare, opfriskuurtjes gehad. Dit jaar nog (Parijs of Peking…) presenteren de Duitsers een iets ingrijpender gewijzigde versie. Een compleet nieuw vlaggenschip van VW zit er, in tegenstelling tot eerdere geluiden, in 2010 dus nog even niet in. Sterker nog: het begint er op te lijken dat het model straks gewoon tien jaar op de markt is…

De ‘nieuwe’ Phaeton krijgt dus dezelfde snoet als een Polo en een Transporter (foto’s op Autoexpress.com). Daarbij zullen er natuurlijk ook weer de nodige ledlampjes (achterzijde) worden opgetrommeld om het geheel weer wat meer in de pas te laten lopen met de grote drie. Ook het interieur zal qua bedieningseenvoud aansluiting zoeken met de A8, S en 7. Een V10 Diesel ligt eveneens in de lijn de verwachtingen net zoals wat kleinere geblazen benzinemotoren die iets te maken hebben met de woorden ‘zuinig’, ‘milieu’ en ‘groen’.

Ook interessant!

  • Volkswagen Tiguan (2021) rijtest
    Volkswagen Tiguan (2021) rijtest
  • Volkswagen ID.4 GTX rijtest en video
  • Volkswagen Golf 8 R rijtest video
  • Volkswagen Polo (2022) rijtest
    Volkswagen Polo (2022) rijtest

Nieuwste artikelen

  • Europese specs Tesla Model Y L bekend, dit moet je weten
  • Welke Porsche met turbo kies jij?
  • Goedkopere Tesla Standard-modellen hebben niet het gewenste effect
  • Alfa Romeo gooit Ferrari-sausje over de Junior
FacebookTweetPinLinkedIn

phaeton, Volkswagen

Vorig bericht: « Chinese Rolls: poging twee
Volgend bericht: Kleine correctie: dít is de mooiste WK-Benz! »

Lees Interacties

Reacties

  1. BMW330Ci zegt

    13 april 2010 om 21:52

    Heel jammer, op deze manier zal het nooit een echte concurrent worden van BMW, Audi, Mercedes.

    Login om te reageren
    • Imba zegt

      13 april 2010 om 22:38

      @BMW330Ci: ”Heel jammer, op deze manier zal het nooit een echte concurrent worden van BMW, Audi,”

      Man wat doen die dan wel niet.Bij elk duits merk behalve Opel is het knip en plak werk.

      Login om te reageren
    • Vanquish zegt

      14 april 2010 om 16:03

      @BMW330Ci: Hoor je wat zegt? :P Audi doet precies hetzelfde!

      Login om te reageren
  2. Bosnia_love zegt

    13 april 2010 om 21:52

    Wat verkoopt moet je behouden! Ik geef ze geen ongelijk. ;)

    Login om te reageren
    • Dimglor zegt

      14 april 2010 om 09:53

      @Bosnia_love: Mja enigste nadeel is wel dat de phaeton niet echt goed verkoopt…
      Ik hoop dat ie mooi zal zijn, maar met de nieuwe vw neus heb ik al m’n twijfels…
      Het wordt wel tijd dat ze deze wagen eens grondig opfrissen…
      Eigenlijk vind ik het wel jammer dat deze wagen niet zo goed verkoopt want het is eigenlijk wel een mooie wagen….

      Login om te reageren
  3. Jokkebrok zegt

    13 april 2010 om 21:54

    Hahahaha, dat plaatje :D

    Login om te reageren
  4. kowalsk zegt

    13 april 2010 om 21:54

    Doodzonde, de Phaeton had echt een perfect front…

    Login om te reageren
  5. meneersander zegt

    13 april 2010 om 21:57

    en dit ding, was al zo lelijk.

    Login om te reageren
  6. RenesisHP zegt

    13 april 2010 om 21:58

    Het ergste is dat het huidige model best wel indrukwekkend is. Die auto heeft iets. Hetzelfde heb ik met een originele Touareg. Die auto´s ogen stoer door relatieve soberheid.

    Login om te reageren
    • toyotaprius zegt

      13 april 2010 om 22:02

      @RenesisHP: Ben ik geheel met je eens. Ze hebben iets, ze hebben een eigen gezicht. een Touareg, vind ik een mooie agressieve auto. Een Phaeton, heeft wat sjieks, ietwat anoniem, maar zeker wel een mooie auto.
      En ik vrees het komende familie gezicht..

      Login om te reageren
      • toyotaprius zegt

        13 april 2010 om 22:14

        Nog een toevoeging. Met het nieuwe familie gezicht, vind ik de Polo nog de leukste VW.

        Login om te reageren
  7. Wouter zegt

    13 april 2010 om 21:58

    Die foto: ROFLOL! En zo waar natuurlijk.

    Login om te reageren
    • RenesisHP zegt

      13 april 2010 om 22:31

      @wouter:

      Ik wacht de rijtest al af. :P

      Login om te reageren
      • toyotaprius zegt

        13 april 2010 om 22:34

        @RenesisHP: Op AW video haddden ze al getest (die bolle lange had er in gereden). Hij was er positief over. Maar niet extreem. de oude was mooier. de afwerking was beneden niveau. Plus de rij eigenschappen, slechter dan verwacht. Al met al de oude was toch beter, mooier.

        Login om te reageren
  8. Jorgos75 zegt

    13 april 2010 om 21:59

    @kowalsky helemaal mee eens, alsof ze een golf VI uitelkaar getrokken hebben, een auto in die klasse dient een imposante front te hebben, zonde dit

    Login om te reageren
  9. paulusrx7 zegt

    13 april 2010 om 21:59

    tkjah het lijkt audi wel… zucht trieste moffen

    Login om te reageren
    • toyotaprius zegt

      13 april 2010 om 22:20

      @paulusrx7: Zonder “moffen”, zal Nederland geen bestaansrecht hebben. Nederland en Nederland zijn met elkaar verbonden. Dus een erg rare reactie, getuigd niet echt van een vorm van intelligentie.

      Login om te reageren
  10. mb man zegt

    13 april 2010 om 21:59

    Waarom stoppen ze helemaal niet met dat model.Over een flop gesproken.KOm t bij dat ie geen greintje uitstraling heeft.

    Login om te reageren
  11. Jorgos75 zegt

    13 april 2010 om 22:00

    @mezelf, stom ik snap de foto nu pas

    Login om te reageren
  12. bozewolf zegt

    13 april 2010 om 22:03

    Huidige Phaeton is een van de weinige toffe modellen uit de hele VW-reeks. Jammer.

    v10 diesel klinkt wel goed daarentegen.

    Login om te reageren
  13. DieBruine zegt

    13 april 2010 om 22:04

    Ik zag vanmiidag op de A9 een zilvergrijze Phaeton. Nog nooit gezien in die kleur. Blijf het een mooie wagen vinden. Die wagen straalt inderdaad weinig uit, en wil je meeloopkopers dan heb je dat wel nodig. Mensen die er nu in rijden kopen het juist omdat het zo weinig doet. Op die zilvergrijze na dan. Leek haast een spiegel. Die viel eeeeecht wel op.

    Login om te reageren
  14. SuperMario zegt

    13 april 2010 om 22:05

    Jongens, spionage foto’s van de vernieuwde Phaeton zijn hier te vinden: http://www.autoexpress.co.uk/news/autoexpressnews/250696/new_vw_phaeton_undisguised.html
    –edit: waarom lees je het artikel niet?–

    Login om te reageren
  15. RobertJ zegt

    13 april 2010 om 22:05

    @paulusrx7: 23 jaar en praten over moffen. De enige plek dat je iets met ze te maken hebt gehad zijn je computergames. Praat eens normaal.

    Login om te reageren
  16. Autogek zegt

    13 april 2010 om 22:06

    Kijk naar de foto van dit artikel behalve de front en kijk naar de foto van het vorige artikel behalve de front!!!!

    Login om te reageren
  17. Flamingo zegt

    13 april 2010 om 22:15

    haha lijkt wel een golf 4 neus..

    nee, ik hoop niet dat ze m gaan verpesten. hijs nu heel mooi!

    Login om te reageren
  18. EJS zegt

    13 april 2010 om 22:18

    Begrijpelijk, maar zonde.. Vind dat nieuwe vw-front eigk helemaal geen vooruitgang:O

    Login om te reageren
  19. Joost zegt

    13 april 2010 om 22:23

    Ik vind het best wel meevallen en die Helios velgen blijven prachtig.

    Login om te reageren
  20. jan1666 zegt

    13 april 2010 om 22:24

    pheaton is idd heel mooi

    ingetogen, maar toch ook mer de luxueuze kont en A8(type 2) achtige achterlichten (ovaal)

    @prius

    Nederland en Nederland zijn met elkaar verbonden

    joh, zou t echt?

    Login om te reageren
    • toyotaprius zegt

      13 april 2010 om 22:28

      @jan1666: Ja daarom heet het Nederland, anders zal het anders heten… ;)

      Login om te reageren
  21. RenesisHP zegt

    13 april 2010 om 22:26

    Touareg V10TDI. Dubbel tegen mijn principes in maar toch echt wel een bruut apparaat. Dan ziet een Cayenne er maar gesmolten uit.

    Login om te reageren
  22. Citrofiel zegt

    13 april 2010 om 22:31

    De hele Phaeton is één en al saaiheid, euh, sober stijlvol. Nu dat front aanpassen trekt de hele auto uit zijn verband, vrees ik.

    @Vincent van B: Mooi plaatje! Je hebt hem zowaar mooi passend gemaakt.

    Login om te reageren
  23. Patrick zegt

    13 april 2010 om 22:32

    Leuke titel + leuk plaatje!

    Login om te reageren
  24. H_Kroese zegt

    13 april 2010 om 22:34

    Foei… bij de Transporter vond ik het al zo lelijk, maar da’s een busje dus niet zo belangrijk. Dit slaat nergens op.

    Login om te reageren
  25. sjoerdmini zegt

    13 april 2010 om 22:36

    Achso, gelukkig sind die Deutsche soo creatif jah!

    Net als als al die andere autobrouwers uit Duitsland zo creatief en origineel als een baksteen…
    Technisch kunnen ze prachtige dingen bouwen, alleen het is allemaal zo saai…

    Login om te reageren
  26. HDM zegt

    13 april 2010 om 22:40

    Phaeton? Wordt die dan nog steeds gebouwd in dat glazen muiltje van VW?

    Login om te reageren
  27. sjmikkel zegt

    13 april 2010 om 22:41

    Wat een lelijk ding (sorry voor de liefhebbers)
    Kan er echt niks anders van maken. Zag vanmorge een S8 rijden maar dat ziet toch 100x beter uit en een uit de kluiten gewasse golf.

    Login om te reageren
  28. Snickers zegt

    13 april 2010 om 22:50

    dit lelijk ? wat voor en smaak hebben jullie seg.

    Login om te reageren
    • Smokin zegt

      14 april 2010 om 13:23

      @Snickers:

      “dit lelijk ? wat voor en smaak hebben jullie seg.”

      Mensen die zo schrijven mogen hem van mij mooi vinden. Maar die kunnen hem hoogstwaarschijnlijk niet betalen.

      Login om te reageren
    • Tonnie zegt

      14 april 2010 om 16:48

      @Snickers: Idd, dit is een prachtige auto, geen volkswagen die daaraan kan tippen vind ik.

      Login om te reageren
  29. stopwearingpants zegt

    13 april 2010 om 22:55

    ik vond de pheaton altijd wel mooi zoals die was, je kon hem toch onderscheiden dat het niet een “normale” VW was ,lang niet iedereen zag dit maar dat is toch ook de bedoeling van de pheaton?, exlusiviteit zonder op te vallen ik zeg hou het oude model zo als die is op de achterkant na dan

    Login om te reageren
  30. jp zegt

    13 april 2010 om 23:10

    Wist niet eens dat die phaeton nog bestond.

    Login om te reageren
  31. Mr. V8 zegt

    13 april 2010 om 23:15

    VW gaat het ‘premium’ broertje, Audi achterna, op elk (gangbaar) model hetzelfde frontje… Nieuw in het assortiment van VAG: Nach Audi haben wir auch der Einkeitswurst fur VauWee!

    Login om te reageren
  32. Thomas Bol zegt

    13 april 2010 om 23:21

    Ja lekker, nu wordt hij al helemaal niet meer verkocht. Koop je voor heel veel geld een lekker statige bak, denkt je voorganger, die je in de binnenspiegel ziet, nog steeds dat er een Golf achter hem rijdt. Mwa nee, stomme zet van VW.

    Login om te reageren
  33. 750i zegt

    13 april 2010 om 23:30

    Het is zeker een mooie auto maar voor veel rijke stinkerds blijft het toch maar een Volkswagen.

    Login om te reageren
  34. Hupke zegt

    13 april 2010 om 23:32

    Ik vond de Phaeton best nog wel meekunnen. Maar net als de nieuwe A8 gaat hij nu ook lelijk worden?

    Login om te reageren
  35. Pieter-Jan zegt

    14 april 2010 om 00:13

    @mb man

    Een flop? Heb je daar bronnen voor?

    De Pheaton heeft de verwachtingen van VW overstegen. Ze hebben een paar keer de productiecapaciteit moeten vergroten, en op een bepaald moment was het de meest verkochte grote sedan in Duitsland, voor de Mercedes S klasse.

    Het artikel negeert dat alle, maar dan ook alle merken, dezelfde design uniformiteit invoeren. Ze zullen wel goede redenen hebben. Ze moeten immers het inkomen van duizenden werknemers garanderen, dus ze gaan waarschijnlijk niet willekeurig wat maar doen. Het zou misschien interessant zijn om daarover het een en ander over uit te zoeken en in een artikel te gieten. Alweer laag niveau op autosnob.nl. Misschien moet je beginnen denken aan betaalde medewerkers. Geen manier van werken.

    Login om te reageren
  36. Henk zegt

    14 april 2010 om 00:42

    zonde ! de voorkant was juist t mooiste aan de hele auto

    Login om te reageren
  37. Esprit_de_Flandre zegt

    14 april 2010 om 00:42

    Als je niet kan photoshoppen, doe het dan ook niet.

    Ik vond de Phaeton eigenlijk altijd wel een mooi ding. Beetje zeer anoniem, maar dat is niet perse een nadeel in een klasse waar men vaak probeert op te vallen.

    Login om te reageren
    • York zegt

      14 april 2010 om 08:40

      @Esprit_de_Flandre: Misschien hebben ze het expres gedaan? Anders valt het niet eens op:) Zie ook titel, ze tonen de titel in de foto..:-) Was nooit de bedoeling te photoshoppen:)

      Login om te reageren
    • autoblogger zegt

      14 april 2010 om 09:47

      @Esprit_de_Flandre: “Als je niet kan photoshoppen, doe het dan ook niet.”

      …als je geen humor hebt, reageer dan niet ;)

      Login om te reageren
  38. Esprit_de_Flandre zegt

    14 april 2010 om 00:49

    @Pieter-Jan: dat alle merken een duidelijke familielink in hun modellen proberen te krijgen klopt. Maar VW en Audi gaan daar soms nogal met een inspiratieloze borstel doorgeen. Een Twingo, Clio en Megane zijn duidelijk te herkennen als Renault, maar toch hebben ze elk een echt eigen frontdesign.

    Misschien moeten ze maar eens beginnen denken aan betaalde designers?

    Login om te reageren
  39. Cantago zegt

    14 april 2010 om 01:06

    Audi had al op alle modellen dezelfde grill, wat nog net kon… Maar als alle VW’s dezelfde neus krijgen? Waar gaat dat heen met het stylen van een auto! Nu wordt het gewoon knip-en-plak werk! Wat is de volgende stap? Alle Lamborghini’s dezelfde voorkant? Of het hele VAG-concern dezelfde neuzen? Kom op zeg, doe eens wat meer werk voor je verkopen!

    Login om te reageren
  40. Sebazzz zegt

    14 april 2010 om 08:38

    Dit ziet er heel raar uit..

    Login om te reageren
  41. Afrodiziact zegt

    14 april 2010 om 09:05

    Wat iedereen ook zegt, het is een wereldauto. Heb als directiechauffeur regelmatig in S-achten en zeven-series gereden, en twee keer in de W12, maar die slaat toch alles hoor. Wat een auto. Is snap alleen niet waarom VW de Phaeton en A8 niet omgedraaid hebben.
    Nieuwe neus zal even wennen zijn.

    Login om te reageren
  42. JK zegt

    14 april 2010 om 09:31

    @Bosnialove:

    Wat verkoopt moet je behouden? De Phaeton is het slechts lopende model van VW, een grote flop!

    Login om te reageren
    • Jipp zegt

      14 april 2010 om 09:42

      @JK: De pheaton een flop, echt niet, VW had geen doelstelling er veel te verkopen, maar heeft tot meerdere malen de verkopen moeten opschroeven! En mb was afentoe ook niet zo blij met de pheaton.

      Bij nader inzien is er eigenlijk niet heel veel veranderd ip de facelift en ziet hij er nog steeds uit om door een ringetje te halen!

      Login om te reageren
  43. Rossi zegt

    14 april 2010 om 09:41

    Vind het Paint-plak en knip werk van Autoblog de spyfoto’s van AutoExpress geen recht aandoen! Vind de Spyfoto’s zelfs zeer mooi! Schitterende grill en de leds achterin zijn prachtig. Waarom deze foto’s niet in het artikel geplaatst?

    Login om te reageren
  44. 911GT2 zegt

    14 april 2010 om 09:47

    Ik wil hem eerst live zien, ik ben altijd erg onder de indruk geweest van de phaeton… Dus ik snap best als ze die nog even behouden. Klasse zonder schrewering te zijn. Dat lukt met een s of een 7 serie al veel minder

    Login om te reageren
  45. frans zegt

    14 april 2010 om 10:02

    Wat is dat toch met die Photoshopzeikerds? Een grafisch geintje draait altijd uit op vertrapte teentjes van de quasi-profs en hun handlangers.. ‘Als je niet kunt Photoshoppen..’. Zonde.

    Login om te reageren
  46. clijde zegt

    14 april 2010 om 10:12

    Sjong zeg, wat zijn er weer snobben op hun pikkie getrapt. Het is eeen forum, en het gaat over auto’s, mag het? On topic: De phaeton was en de nieuwe zal weer een verschijning zijn/blijven. De looks van de auto van het jaar zal natuurlijk ook doorduwen bij andere modellen van VW. Audi doet het, BMW doet het en Merc. heeft ook al een paar jaren geen compleet nieuwe degigns gemaakt. De echte desigers in duitsland zijn dood. Maar door goede verkopen moet je een design nooit wijzigen, en wordt ook niet gedaan.

    Login om te reageren
  47. 8C_Competizione zegt

    14 april 2010 om 10:13

    Haha leuke photoshop.
    Jammer dat VW(VAG) zo op safe willen spelen.
    Be creative, maar aan de andere kant als het interieur/comfort (en rijcomfort) er nog beter op wordt hebben de klanten niks te zeuren denk ik. Want ik voelde mij al als een prins achterin de Phaeton W12.

    Login om te reageren
  48. Sorcerer zegt

    14 april 2010 om 10:31

    Doe mij de A8-versie van deze graag, en dan met de 4.2 V8 of als S8. Ok, de 4.2 TDi mag stiekem ook nog…

    Login om te reageren
  49. TSI-tje zegt

    14 april 2010 om 10:49

    Nah, ik vind het nog wel meevallen. Die nieuwe smoel staat’em wel. Smaken verschillen gelukkig. Maarrrr. mocht ik dat soort geld hebben om uit te geven aan een auto, zouden er toch wat andere auto’s mijn voorkeur hebben ben ik bang. Maar net als de meeste mensen die hier ‘alles beter weten’ heb ik ook NIET 100.000,= + liggen voor de aanschaf van mijn volgende wagen. :D

    Login om te reageren
  50. Supra1981 zegt

    14 april 2010 om 11:26

    Het ging bij deze auto juist fout omdat de directeurs niet wisten wat ze ermee aan moesten. Ze zagen het meer als een groot uitgevallen passat. En daarom werd de auto niet heel veel verkocht.
    Als ze dan nu het frontje van een Golf/Touran op de auto plakken dan zal volgens mij bijna niemand de auto meer kopen. Sta je als directeur naast een Golf en dan stap je per ongeluk in de verkeerde auto :-)

    Login om te reageren
  51. Kuukske zegt

    14 april 2010 om 11:30

    Je koopt ook geen VW om het uiterlijk, maar om de degelijkheid en betrouwbaarheid.

    Login om te reageren
  52. jeanclaude zegt

    14 april 2010 om 12:33

    het is toch al 10 keer bewezen dat de pheaton de beste keus is in het segment van A8, S-klasse en 7 serie, maar niemand wil meer dan een ton betalen voor een volkswagen wat ook wel denkbaar is, dus volkswagen maak de pheaton goedkoper en lichter en het word een verkoopsucces

    Login om te reageren
  53. laue zegt

    14 april 2010 om 13:29

    ja het is de bekende famillie neus, maar ik vind de nieuwe smoel, fris en scherp staan op alle modelen.

    Login om te reageren
  54. Snickers zegt

    14 april 2010 om 13:30

    @Smokin Ik zen en belg ,ik spreek vlaams capish ?

    “Mensen die zo schrijven mogen hem van mij mooi vinden. Maar die kunnen hem hoogstwaarschijnlijk niet betalen.”
    en volgens mij kunt gij er van dromen .

    Login om te reageren
  55. ganryu zegt

    14 april 2010 om 13:34

    Wat zeggie Kuukske? Degelijkheid en betrouwbaarheid?
    Dan moet je juist elders kijken dan bij Volkswagen….

    Login om te reageren
  56. Mr. Dj M. zegt

    14 april 2010 om 14:14

    Als de neus zo wordt als in de spot, dan wordt het best mooi en gelukkig niet helemaal letterlijk een ctrl-c + ctrl-v!
    Of het mooier is weet ik niet, het is gewoon anders :)

    Login om te reageren
  57. Freewarefreak zegt

    14 april 2010 om 15:01

    Ik vind de nieuwe neus de Pheaton wel mooi staan hoor. Met oude neus was het net een Passat. Dat gevoel heb ik nu minder.

    Wat betreft de hele discussie wat je nou met een Pheaton aan moet. Tja, denk dat VW daar zelf ook wel mee zit. Mensen die geld hebben willen als ze zo veel geld gaan uitgeven dan toch een Audi.

    Als status geen rol speelt, dan ging ik voor de Pheaton. Want technisch is het wel een meesterwerk. Vergeet niet, VW heeft de Pheaton destijds ontwikkeld om de bouwkwaliteit te “oefenen” voor de Bentley Continental.

    Dus wat wil je nog meer, voor veel minder geld rij je mooi in een gerebatchte Continental Flying Spur.. ;)

    Login om te reageren
  58. Tommy2 zegt

    14 april 2010 om 16:23

    V10 diesel? No way! Die is al overleden. Ik denk eerder de V6 supercharger ipv de huidige 3.6 VR6 ofzo en wat vernieuwde 3.0 TDI’s. 2e hands zijn ze trouwens voor een mooi prijsje te koop.. :D

    Login om te reageren
  59. floryn zegt

    14 april 2010 om 16:36

    Een erg mooie auto met stijl en de update is erg goed gelukt. Hulde voor de makers dat ze m niet verkracht hebben.

    Login om te reageren
  60. DannyHoff zegt

    14 april 2010 om 16:41

    @Freewarefreak
    Dat gevoel zal je vast wel terugkrijgen als de nieuwe Passat uitkomt, zo te zien. ;)

    Login om te reageren
    • toyotaprius zegt

      14 april 2010 om 18:01

      @DannyHoff: Iets aan mijn water zegt, dat de Passat erg op de andere VW’s gaan lijken..;)

      Login om te reageren
  61. Flamingo zegt

    14 april 2010 om 17:08

    @Esprit_de_Flandre

    bedankt! daar hebben we wat aan.

    Login om te reageren
  62. fiestafeest zegt

    14 april 2010 om 19:27

    ik vind 1 van de mooiere auto’s van vw maar of dat na de facelift nog is want ik heb het niet zo op die led lampjes

    Login om te reageren
  63. roderick pieterjanwillem zegt

    14 april 2010 om 20:41

    poep bak

    Login om te reageren
  64. Esprit_de_Flandre zegt

    14 april 2010 om 22:10

    @York: Hmm, een logisch verband tussen titel en foto. Daar had ik niet aan gedacht. ;)

    @autoblogger: Waarom reageer jij dan op mij? ;)

    @frans: Ben niet op mijn teentjes getrapt, en ben geen quasi-pro. Maar vind het wel een enorm lelijk ding zo. Uit respect voor de fantastische wagen die de Phaeton is en om de lezertjes nachtmerries te besparen vind ik wel dat de spyshots na de jump mochten staan.

    Login om te reageren
  65. mashell zegt

    14 april 2010 om 22:41

    Je ziet de Pheaton zijn leeftijd helemaal nog niet aan. Dat was met de vorige BMW 7 serie wel anders. VW heeft natuurlijk ook veel moeite gedaan de auto actueel te houden (led lampjes in Audi A6 in stijl waren er al) door bijvoorbeeld al het dashboard te vernieuwen.

    Login om te reageren
    • toyotaprius zegt

      14 april 2010 om 22:45

      @mashell: Dat is waar een Pheaton is op 2002 geintroduceerd. En praktisch ongewijzigd gebleven. Best knap, ik kan mij herinneren dat deze auto getest werd door Topgear. En Clarkson was onder de indruk van de auto, alleen het grote minpunt. Was het logo.

      Login om te reageren
  66. lol zegt

    12 juli 2010 om 17:25

    was altijd al mooier dan de a8 of S klasse
    maar wie koopt nu en vw zonder imago ?
    ik zou een jaguar xj nemen

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North