• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Zoveel betaal je voor deze kekke sportpakketten

Auteur: willeme, gepost 4 september 2019 om 12:07 – 31 Reacties

Afbeelding Zoveel betaal je voor deze kekke sportpakkettenAfbeelding Zoveel betaal je voor deze kekke sportpakkettenAfbeelding Zoveel betaal je voor deze kekke sportpakkettenAfbeelding Zoveel betaal je voor deze kekke sportpakkettenAfbeelding Zoveel betaal je voor deze kekke sportpakkettenAfbeelding Zoveel betaal je voor deze kekke sportpakkettenAfbeelding Zoveel betaal je voor deze kekke sportpakkettenAfbeelding Zoveel betaal je voor deze kekke sportpakketten

Hyundai N-Line
Zo ben je helemaal het mannetje bij de buurtsuper.

Vroeger was het voornamelijk van belang hoe sportief je auto was. Tegenwoordig is het voornamelijk belangrijk hoe sportief een auto eruit ziet. In technisch opzicht zijn auto’s vaak gecompromitteerd dankzij allerlei geldende wetgeving. Dus waarmee kun je dan je auto leuker maken? Inderdaad, een ‘sportpakket’. Je ziet ze overal tegenwoordig onder noemers als S-Line, AMG-Line en R-Line. Hyundai heeft ook zijn sportieve lijn, namelijk de ‘N-Line’.

De eerste is de i30 N-Line en i30 Fastback N-Line. Deze houden het midden tussen een reguliere i30 en de sportieve i30 N, de hete versies van de i30. Qua uiterlijk lijken ze er behoorlijk op, maar in technisch opzicht is het een normale i30. Wel krijg je een sportief interieur, stoerdere bumpers, rode accenten en 18″ lichtmetalen velgen. Overigens bestaat er niet een ’trage’ i30 N-Line, want de enige beschikbare motor is de 1.4 T-GDI met 140 pk. Daar kun je wel een redelijke boete mee scoren. Standaard heb je een handbak met zes voorwaartse verzetten, optioneel is een automaat met dubbele koppeling te bestellen. De i30 N-Line is wellicht net wat meer dan alleen een bumperpakketje, want je krijgt standaard Michelin Pilot Sport 4 banden, best wel serieus rubber. De i30 N-Line is er vanaf 28.495. De Fastback is 1.000 euro duurder.

Hyundai N-Line

Ook de Hyundai Tucson is als N-Line nu te bestellen. De Tucson N-Line heeft ook een sportiever voorkomen, sportiever exterieur en zelfs 19″ lichtmetalen wielen. Of deze ook die sportieve Michelin banden heeft is niet bekend. Wel dat de vering voor en achter wat stijver is dan normaal. De Tucson N-Line is leverbaar vanaf 36.995 euro. Dan heb je de 1.6 T-GDI motor. Hyundai bevestigt dat er meer modellen aan zitten te komen die de N-Line behandeling gaan krijgen. De i20 lijkt een perfecte kandidaat ervoor. Een andere gegadigde is waarschijnlijk de Kona. Voor wie juist een sportievere Hyundai N wenst is er goed nieuws, want op de IAA volgende week trekt Hyundai het doek van de i30 N Project C.

Hyundai N-Line

Ook interessant!

  • AB-presentator spot retedikke Hyundai Kona
  • Ontwikkeling ICE Hyundai
    Ontwikkeling ICE Hyundai stiekem gestaakt
  • Hyundai IONIQ 5 rijtest video
    Hyundai IONIQ 5 rijtest video
  • Video: McLaren verliest voorkant in Hyundai
    Video: McLaren verliest voorkant in Hyundai

Nieuwste artikelen

  • Autoblog-lezer showt z’n dikke Fiesta
  • Video: BMW X5 koppen voelt zo
  • Deze Bentley is de beste wintersportbeuker, hier is het bewijs
  • Europese specs Tesla Model Y L bekend, dit moet je weten
FacebookTweetPinLinkedIn

Hyundai, i30, lease, n-line, tucson

Vorig bericht: « Onderzoek: diesels maken de lucht juist ‘schoon’
Volgend bericht: Dit is het interieur van jouw volgende Mercedes »

Lees Interacties

Reacties

  1. Dutchdriftking zegt

    4 september 2019 om 12:18

    Gewoon een hele knappe kar. En in Nederland is 140pk gewoon veel……

    Login om te reageren
    • wildbeest zegt

      4 september 2019 om 13:16

      @dutchdriftking: 140 pk met kleien powerband, typisch die schurftblokken

      Login om te reageren
      • Dutchdriftking zegt

        4 september 2019 om 13:24

        @wildbeest: Klopt, maar de gemiddelde Nederlandse auto heeft een koffiemolen met 70pk geloof ik….. Dan is 140 best veel. En ja, persoonlijk vind ik ook dat te weinig. rond de 8kg per pk is toch wel minimaal wat je nodig hebt om enigszins lekker in het verkeer mee te komen.

        Login om te reageren
        • dondeboer zegt

          5 september 2019 om 07:33

          @dutchdriftking: Om met het verkeer me te komen heb je in Nederland genoeg aan alles dat 130 haalt. Zo hard gaat t niet in Nederland. Er zijn dagen bij dat ik met de fiets met zo snel naar mn werk kan als met de auto, en het is toch 50km. Maar ik ben het helemaal met je eens dat 140 pk niet verkeerd is.

          Login om te reageren
    • bisazza zegt

      4 september 2019 om 18:38

      @dutchdriftking: 140 pk veel? Kom op man. Je kan nooit genoeg pk’s hebben. We zitten hier niet bij omroep Max

      Login om te reageren
      • techniekmeneer zegt

        4 september 2019 om 19:43

        @bisazza: Meer dan genoeg in Nederland. Als je minimaal 200pk nodig hebt om sportief te kunnen rijden dan kun je gewoon niet rijden.

        Login om te reageren
      • Dutchdriftking zegt

        5 september 2019 om 07:13

        @bisazza: voor Nederlandse begrippen…. goed lezen. Zoals ik aangaf het gaat om de pk/gewicht verhouding.

        Login om te reageren
  2. bernoulli zegt

    4 september 2019 om 12:21

    Ik heb een extra sportief bed, met M-Line pakket.

    Login om te reageren
    • mashell zegt

      4 september 2019 om 12:28

      @bernoulli: nou een pro-line plus pakket wil je ook niet op je bed, het dynamische knipperlicht houdt je telkens uit je slaap. Houdt het maar gewoon bij een S-line pakketje, dat is lekker slaapverwekkend.

      Login om te reageren
    • michelschouten zegt

      4 september 2019 om 12:51

      @bernoulli: he die verkoop ik??

      Login om te reageren
  3. 3246cm252kw zegt

    4 september 2019 om 12:23

    Hahah toen ik de foto van het artikel zag dacht ik echt dat het om een Audi A3 sedan ging ? ja kijk wel op me mobiel dus de foto was klein…

    Login om te reageren
    • chriscross zegt

      4 september 2019 om 12:37

      @3246cm252kw: zou toch je mobiel ter reparatie aan gaan bieden

      Login om te reageren
  4. berlinetta zegt

    4 september 2019 om 12:23

    Ik zie eigenlijk niet zo snel wat nu het onderscheid is met de normale. Lijkt wel alsof ze er alleen wat zwart plastic op geplakt hebben.

    Login om te reageren
    • pa045 zegt

      4 september 2019 om 12:31

      @berlinetta: dat klopt. Doen ze bij Audi ook. Zwart plastic= dure optie.

      Login om te reageren
  5. mashell zegt

    4 september 2019 om 12:30

    Waarom heeft de Fastback minder uitlaateindstukken dan de hatchback?

    Login om te reageren
  6. grasvreter zegt

    4 september 2019 om 12:40

    Reed vandaag achter een mercedes GLA, zo’n crossover ding. Staat AMG op de kont, dus ik denk, nou, ben wel benieuwd. 123pk. Maar liefst 5 minder als mijn 1993 mitsubishi. Ik vind dat het AMG logo onwaardig. Zo’n logo moet op een echte AMG kar, met naamplaatje van wie de motor heeft gebouwd. Dit is gewoon om te janken.

    Login om te reageren
    • toniominestrone zegt

      4 september 2019 om 12:46

      @grasvreter: weet je wat om te janken is?Een 26 jaar oude Mitstubishi.

      Login om te reageren
      • grasvreter zegt

        4 september 2019 om 12:52

        @toniominestrone: maar ik ben wel sneller als een mercedes met AMG logo. Terwijl die standaard is. En wacht maar tot mijn pa en ik een turbo op die 4G63 hebben geschroefd, ik rij je aan alle kanten kapot.

        Login om te reageren
      • raoufff zegt

        4 september 2019 om 13:01

        @toniominestrone: nee dat zijn pas auto’s met karakter in plaats van al die truttige cross-overs die tegenwoordig op iedere straathoek staan!

        Login om te reageren
      • Dutchdriftking zegt

        4 september 2019 om 13:25

        @toniominestrone: Hij daagt je uit voor een pakkie! :P

        Login om te reageren
    • mashell zegt

      4 september 2019 om 14:16

      @grasvreter: hecht je nou niet teveel waarde aan een logo? Nu vind ik alle typeplaatjse ///M, AMG, S-line, Turbo, TSI, maar vooral ook “GLK320 CDI 4 matic” lelijk, het is alleen nuttig voor de beginnende autospotter.

      Login om te reageren
      • theblazerunner zegt

        4 september 2019 om 18:35

        @mashell: Het mooie aan typeplaatjes is, je kunt ze eraf halen.

        Login om te reageren
      • koentag zegt

        4 september 2019 om 23:22

        @mashell: tegenwoordig zijn ze al bijna noodzakelijk om nog een verschil te kunnen zien tussen modellen…

        Login om te reageren
  7. cabriohater zegt

    4 september 2019 om 12:54

    Zo in het rood valt helemaal niet op dat de achterbumper van de i40 zo lelijk is. De Tucson ziet er best fraai uit zo, de i40 vind ik een stuk minder mooi.

    Login om te reageren
  8. karaya zegt

    4 september 2019 om 13:46

    Wel echte uitlaten zo te zien, kan Audi wat van leren.

    Login om te reageren
    • bisazza zegt

      4 september 2019 om 18:37

      @karaya: ze leren en lenen behoorlijk veel van Audi. Ontwerpers, s-line / n-line. Single frame grille. Op een volgend model hebben ze dus vast ook een super kekke nep uitlaat.

      Login om te reageren
  9. JamesBond007 zegt

    4 september 2019 om 13:47

    Maar hoeveel -meer- betaal je nou voor zo’n N line pakket dan?

    Login om te reageren
    • willeme zegt

      4 september 2019 om 13:58

      @jamesbond007: Goede vraag, James! De N-Line modellen zijn gebaseerd op de ‘Comfort’ uitvoering en precies 1.000 euro duurder. Altijd doen dus ;)

      Login om te reageren
  10. Gulli zegt

    4 september 2019 om 13:55

    @willeme gecomprimeerd of gecompromitteerd? ?

    Login om te reageren
  11. Gulli zegt

    4 september 2019 om 13:57

    Binnenkort komt er een N performance label met stickertjes en spoilertjes en carbon goodies om je BM… Hyundai mee op te waarderen.

    Login om te reageren
  12. BaRa zegt

    4 september 2019 om 20:32

    Zolang er geen Calvin & Hobbs Speed Holes in zitten, verzet ik geen poot. Nem.

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North