• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Dit is de duurste Porsche 944 van Marktplaats

Auteur: jaapiyo, gepost 6 oktober 2016 om 22:00 – 63 Reacties

Afbeelding Dit is de duurste Porsche 944 van MarktplaatsAfbeelding Dit is de duurste Porsche 944 van MarktplaatsAfbeelding Dit is de duurste Porsche 944 van MarktplaatsAfbeelding Dit is de duurste Porsche 944 van MarktplaatsAfbeelding Dit is de duurste Porsche 944 van MarktplaatsAfbeelding Dit is de duurste Porsche 944 van MarktplaatsAfbeelding Dit is de duurste Porsche 944 van MarktplaatsAfbeelding Dit is de duurste Porsche 944 van Marktplaats

944
Alles wat Porsche heet en oud is stijgt tegenwoordig in prijs, zelfs ongeliefde 944jes. Hoeveel durft men inmiddels te vragen voor de vierpitter?

Nou, 29.500 Ekkermannen om precies te zijn. Daarvoor krijg je volgens de verkoper dan wel een heuse 250 pk sterke 944 Turbo S. Ik zeg volgens de verkoper, want de auto komt uit 1990 en in 1989 verdween de ‘S’ toevoeging officieel uit de naam van de Turbo S. Het tot dan toe ‘Turbo’ geheten model zonder S werd vanaf dat jaar namelijk niet meer geleverd. Het model dat voorheen ‘Turbo S’ genoemd werd ging zodoende simpelweg verder onder de betiteling ‘Turbo’, want die ‘S’ was vanaf dat moment pure onzin.

Deze origineel in Nederland geleverde transaxle Porker staat volgens de verkoper in de eerste lak. De verkoper meldt echter ook dat de auto uit 1991 komt en van de derde eigenaar afkomstig is. Beide zaken kloppen niet als we de RDW mogen mogen geloven, maar soit. Één claim is in het voordeel van de verkoper en ééntje in het nadeel. Fair trade. Hoewel, het is ook wel een beetje raar dat de auto de Amerikaanse achterbumper heeft, maar we gaan door alsof we dat niet gezien hebben.

Pijl
pijl2

De auto die destijds de snelste productie-vierpitter ter wereld was heeft 141.690 kilometers achter de kiezen. Binnenin word je verwend met de betere jaren ’80 sfeer, een open dak en airconditioning. Als je je ogen een beetje dichtknijpt lijkt het net alsof je in die klassieke ‘Elfer’ zit die je eigenlijk echt wilt hebben. Die je overigens ook zo’n beetje kán hebben voor dit geld, zij het niet het begeerlijkste model in de beste staat.

Heb jij trek in de door Harm Lagaaij getekende onderschatte Porsche met zijn blokkige achterlampen?

Ook interessant!

  • Koop de meest exotische Porsche 944 van Nederland
  • Porsche 928
    Dit is de duurste Porsche 928 van Marktplaats
  • Gespot - Porsche 944 is zwaar toegetakeld
  • Dit is de duurste Porsche 996 van Marktplaats

Nieuwste artikelen

  • Dit Italiaanse bedrijf is niet langer in handen van Audi
  • Aankoopadvies: elektrische stadsauto voor 15.000 euro
  • Geen hond koopt een Nissan Ariya, dus flinke prijsverlaging
  • Is de EV nu echt dood? Mensen kiezen aantoonbaar liever voor verbrandingsmotoren
FacebookTweetPinLinkedIn

944, grijs, marktplaats, occasion, Porsche, turbo

Vorig bericht: « Ferrari verklaart de dood aan zelf schakelen
Volgend bericht: Max Verstappen pakt P4 tijdens tweede vrije training Japan »

Lees Interacties

Reacties

  1. denniss00 zegt

    6 oktober 2016 om 22:02

    Niet verkeerd. Maar ik ken leuker spul voor dat geld!

    Login om te reageren
    • 47cars zegt

      6 oktober 2016 om 22:06

      @denniss00: volgens mij gaat het in deze context van het verhaal niet of je leuker spul kan halen voor deze vraagprijs, maar meer over het feit dat dit een vrij prijzige auto is/de moeite waard om te inversteren.

      Login om te reageren
    • saabmax zegt

      7 oktober 2016 om 07:40

      @denniss00: leuker en jonger spul

      Login om te reageren
  2. lincoln zegt

    6 oktober 2016 om 22:02

    De lelijke broer van de 924 ..

    Login om te reageren
    • dedon zegt

      6 oktober 2016 om 22:13

      @lincoln: Goh, dat vind ik juist altijd precies andersom. De 924 vind ik juist net dat dikke missen wat de 944 wel heeft. Vooral die achterkant….

      Login om te reageren
    • CBR600rr zegt

      6 oktober 2016 om 22:19

      @lincoln: grappig, imo is dat precies andersom:)

      Login om te reageren
    • citroenvisa zegt

      7 oktober 2016 om 00:54

      @lincoln: Ha! Ik dacht dat ik de enige was die dit vond. 924 op anabolen.

      Login om te reageren
  3. aadzor zegt

    6 oktober 2016 om 22:09

    Dit moet wel het meest opgeblazen deel zijn van de bubbel.

    Login om te reageren
  4. Thunderstruck zegt

    6 oktober 2016 om 22:20

    @jaapiyo Het feit dat de Rijksdienst voor het Wegverkeer slechts 2 eigenaren laat zien zegt niets. RDW toont enkel de registraties van de afgelopen 9 jaar. Bron: RDW kentekencheck, toelichting aantal eigenaren.

    Login om te reageren
    • suzikubelona zegt

      6 oktober 2016 om 22:37

      @thunderstruck: Goeie info! Dat wist ik niet. En met mij nog velen denk ik.

      Login om te reageren
      • bmwtouring zegt

        6 oktober 2016 om 23:22

        -edit: nutteloze bijdrage-

        Login om te reageren
  5. shalomleon zegt

    6 oktober 2016 om 22:23

    Heeft ie nou schade aan de rechter dorpel? (Klein telefoon scherm)

    Login om te reageren
    • suzikubelona zegt

      6 oktober 2016 om 22:40

      @shalomleon: Geen schade, maar de dorpels hebben wel een vreemde ‘smokey’ kleur inderdaad. Alsof ze met een busje spuitlak bijgewerkt zijn. Dus toch schade?

      Login om te reageren
      • prop zegt

        7 oktober 2016 om 06:28

        @suzikubelona: dat is de weerkaatsing van de grond waar de auto op staat. Schaduw

        Verder zegt mn gevoel dat deze auto rond 11 a 12 K als vraagprijs zou mogen hebben

        Login om te reageren
        • DennisS65B40 zegt

          7 oktober 2016 om 08:42

          @prop: aiii de verkoper denkt dat ie 2,7 keer zoveel waar is

          Login om te reageren
        • suzikubelona zegt

          7 oktober 2016 om 09:47

          @prop: Toch loopt de dorpel niet helemaal recht onder het linker portier.

          Login om te reageren
  6. Rob zegt

    6 oktober 2016 om 22:29

    In vergelijking met een Porsche 911 uit dit tijd vind ik dit een mooie wagen.
    In vergelijking met een Porsche 928 uit die tijd vind ik dit een lelijke wagen.

    Login om te reageren
    • v60germany zegt

      7 oktober 2016 om 08:11

      @Rob: mwa, niet echt subtiel was de 928 op anabolen. De 968 was wat meer subtieler met wat EPO… toch vind ik de 968 méér Porsche.
      928 dan enkel als GTS!

      Login om te reageren
  7. thomasthomas zegt

    6 oktober 2016 om 22:37

    Eigenlijk is er niets veranderd met nu 4 cilinder, handbak en weer turbo’s. Komende 20 jaar weer op naar de 6 cilinder, automaat en atmosferische motor.

    Login om te reageren
  8. bofkont zegt

    6 oktober 2016 om 22:39

    Mooie wagen, interieur ziet er uit als nieuw nog, maar volgens mij is die uitlaatdemper zeker niet origineel, die is origineel rond.

    Login om te reageren
  9. granlusso zegt

    6 oktober 2016 om 22:50

    Wow, die tweede alinea over die Turbo en de letter S, daar kom ik niet uit.
    Lange dag gehad denk ik.

    Login om te reageren
    • jaapiyo zegt

      7 oktober 2016 om 18:32

      @granlusso: Het is eigenlijk simpel. Eerst had je de gewone 944. Die had een 2.5 vierpitter onder de kap met twee kleppen per cilinder (163 pk). In uit mijn hoofd ’86 kwam daar een Turbo variant van met 220 pk. Daarnaast kreeg je de 944 S(uper) met in feite dezelfde motor als de gewone 944, echter dan met vier kleppen per cilinder (190 pk). Ook op dit blok werd een turbo geschroefd met als resultaat 250 pk. Deze variant werd Turbo S genoemd. 944 –> Turbo. 944S –> Turbo S. Logisch.

      Even werden de twee varianten met turbo (achtklepper en zestienklepper) naast elkaar verkocht. De minst krachtige variant met de naam ‘Turbo’, de krachtigere variant met de naam ‘Turbo S’.

      Waarschijnlijk omdat het verschil tussen beide niet heel groot was of omdat de atmosferische 3.0-liter grote 944 S2 met 211 pk op de markt verscheen, werd de achtkleps Turbo in 1989 uit het gamma gegooid. De Turbo S bleef leverbaar, maar er was nu eigenlijk geen reden meer om die Turbo S te noemen. Immers, er was op dat moment geen S-loze Turbo meer, dus waar was de ‘S’ in de naam nu nog goed voor.

      Zodoende ging het 250 pk sterke model met de zestienklepper onder de kap vanaf dat moment verder als Turbo zonder S, maar had ‘ie wél de techniek onder de kap van de voormalige Turbo S.

      Er was trouwens ook nog even een 2.7-liter groot atmosferisch blok echter dat had wat problemen dus dat is niet lang geleverd. Maar dat terzijde.

      Login om te reageren
      • macready zegt

        8 oktober 2016 om 01:42

        @jaapiyo:
        Nee, de 944 S had inderdaad een 16 klepper, maar de Turbo S of de latere 250pk turbo “II” (952), hadden gewoon nog een achtklepper, net als de oudere 944 Turbo’s (951). Grootste verandering was de gebruikte turbo (groter, van K26-6 naar K26-8) en turbodruk, die langer maximaal werd vastgehouden richting rood.

        Login om te reageren
  10. moveyourmind zegt

    6 oktober 2016 om 22:56

    Ik zou voor een goedkopere gaan, een veel goedkopere zelfs.

    Zo rond de zes- á zevenduizend euro heb je er al één in redelijke staat. Gooi er nog eens een dikke tienduizend euro tegenaan om hem technisch en optisch tot in de puntjes in orde te laten maken.

    Ben je voor nog geen twintig mille klaar en heb je er één die net zo strak rijdt en eruit ziet als toen hij net uit de fabriek kwam.

    Login om te reageren
    • pinut187 zegt

      7 oktober 2016 om 05:43

      @moveyourmind: dat is inderdaad een beter plan.

      Login om te reageren
      • marco_woertman zegt

        7 oktober 2016 om 20:50

        @pinut187: Voor 6 a 7 dzd koop je alleen nog een normale 944 N/A met 163 pk in niet te gekke staat. Een matige turbo begint bij 15 en een Turbo S met 250 pk is al helemaal weinig te vinden.

        Login om te reageren
    • marco_woertman zegt

      7 oktober 2016 om 20:51

      @moveyourmind: Een Turbo en Turbo S zijn geheel identiek, behalve de iets andere Turbo en software. Dit verklaart het verschil tussen 220 en 250 pk. Ze hebben allebei het zelfde blok, nl de 8 klepper.

      Login om te reageren
  11. lekbak zegt

    6 oktober 2016 om 22:58

    Schitterende auto, altijd al gevonden. Het is trouwens ook een zwaar onderschatte auto. De beste porsches zijn echt die met een watergekoelde motor voorin!

    Login om te reageren
  12. beetec zegt

    6 oktober 2016 om 23:02

    Vraagprijzen stijgen wel voor 944’s maar probeer ze maar eens te verkopen. Ik heb zelf een 944S2 gehad, met veel moeite 2 jaar geleden voor 5K kunnen verkopen. Tegenwoordig zie ik S2’s voor 10-15K aangeboden worden. Ik vraag me af of ze ook voor zulke bedragen van de hand gaan. Denk het niet. Turbo’s zijn misschien een ander verhaal maar 30K? No way.

    Login om te reageren
    • lekbak zegt

      6 oktober 2016 om 23:13

      @beetec: en dat terwijl die s2 toch echt de fijnere is dan de turbo. Zo’n haardroger heeft echt niks te zoeken in een 944. 5k is geen geld, had die auto zoveel gelopen ofzo?

      Login om te reageren
      • beetec zegt

        6 oktober 2016 om 23:54

        @lekbak: was zeker een fijne auto. Hoop lol mee gehad. De 3.0 is ook een fijne motor. Mist wat power met 211pk en voor een fun auto zou ik nu toch meer voor de ‘bite’ van een Turbo gaan.
        De mijne had 250.000 gelopen maar dat hebben de meeste wel. Weerhoudt men er niet van er 10-15K voor te vragen.

        Login om te reageren
        • Escudo zegt

          7 oktober 2016 om 23:37

          @beetec: Hier ook iets meer dan een jaar geleden mijn S2 in zeer goede staat verkocht voor 9k. Zou er nu, gezien de prijzen, makkelijk 18 voor kunnen vragen. Maar of ik ‘m dan ook weet te verkopen?

          Login om te reageren
    • woertquattro zegt

      7 oktober 2016 om 21:18

      @beetec: vorig jaar in een week tijd mijn 944 n/a uit 86 verkocht voor een zeer goede prijs .

      Login om te reageren
  13. cupsport zegt

    6 oktober 2016 om 23:02

    -edit: dank u, is inmiddels gefixt-

    Login om te reageren
  14. E550 zegt

    6 oktober 2016 om 23:07

    Die uitlaat kan echt niet.

    Login om te reageren
    • jorden zegt

      6 oktober 2016 om 23:45

      @e550: helemaal mee eens! Origineel trouwens?

      Ik denk dat als je als liefhebber tot de bodem de geschiedenis uitspit, goed onderhandeld, en de auto tot perfecte originele staat weet te brengen (die dorpels zien er niet fris uit bijvoorbeeld) dat het een investering kan zijn.

      Login om te reageren
      • E550 zegt

        7 oktober 2016 om 09:38

        @jorden: zeker niet. Die uitlaat maakt van deze auto meteen een Sjonnie auto van. Daarnaast vraag ik mij af of het interieur origineel is. Volgens mij hadden de US-spec modellen van deze bouwjaar standaard leer. Eerdere US-spec modellen heb ik nog wel eens met stof gezien.

        Login om te reageren
        • marco_woertman zegt

          7 oktober 2016 om 20:54

          @e550: aan de dorpels kan ik eigenlijk niets zien. Ze horen daar een grove , sinaasappel achtige lak laag te hebben. Daarboven zitten steenslag stickers die er horen te zitten.

          Login om te reageren
  15. florryflor zegt

    6 oktober 2016 om 23:23

    Een liefhebber van een 944 merkt op dat het wel degelijk gaat om een Turbo S, weliswaar het US model. Het US TurboS model heeft in Amerika bestaan, net zoals de 930 steeds Turbo Carrera – of was het Carrera Turbo- heeft geheten? Ook het interieur klopt overigens, dit is het typische US spec Silver Rose. Zeer zeldzaam

    http://www.944silverrose.co.uk

    Login om te reageren
    • sab993s zegt

      7 oktober 2016 om 12:43

      @florryflor: Amerikaanse uitvoering heeft geen knipperlichten in de voorschermen en heeft sidemarkers in voor- en achterbumper.
      Silberrosa uitvoeringen zijn zilvergrijs met een heel lichte tint roze erin en burgundy (donkerrood) geblokt interieur.
      Dus jouw beweringen zijn niet juist naar mijn bescheiden mening.

      Login om te reageren
      • E550 zegt

        8 oktober 2016 om 12:32

        @sab993s: Genoeg eigenaren die hun US-spec auto ombouwen met EU-bumpers. Zijn als die US-spec auto zich in de EU bevindt. Het is dus niet zo gek.

        Login om te reageren
  16. gash zegt

    6 oktober 2016 om 23:30

    Ik heb helaas te weinig kennis van de Porsche 944 om deze auto even flink af te zeiken.

    Login om te reageren
  17. melkkoe zegt

    6 oktober 2016 om 23:31

    Wat doet een ekkerman vandaag de dag?

    Login om te reageren
  18. tfsi zegt

    7 oktober 2016 om 00:02

    Wat een mafketel, voor die oude bak, daar koop je heel wat anders leuks voor.

    Login om te reageren
  19. pomoek zegt

    7 oktober 2016 om 00:04

    Vind het een belachelijk bedrag. Voor een auto met een flinke hoeveelheid vragen aan zijn kont hangen. Ziet er ook niet bijzonder strak uit. Blijkbaar hoopt de verkoper op de gek die dat er voor over heeft. Er staan 928’s te koop met meer vermogen. luxe en uitstraling voor minder geld.

    Login om te reageren
  20. toyotafortuner zegt

    7 oktober 2016 om 00:44

    Kost nog aardig duur. K hoef zeker niet per se een Turbo S. Met een gewone 944 ben ik al tevreden. Die zijn vast vlkr minder op te pikken.

    Login om te reageren
  21. citroenvisa zegt

    7 oktober 2016 om 00:54

    Gevoel bij de plaatjes; walk away.

    Login om te reageren
  22. macready zegt

    7 oktober 2016 om 01:03

    Dat is geen schuifdak maar een kanteldak, dat je ook volledig kunt verwijderen en in de achterbak kunt “hangen” (meegeleverde spanbanden). En als voormalig 944 S2 en 911 rijder heb ik in eerstgenoemde nooit dat verlangen naar laatstgenoemde gehad (idem andersom), omdat de 944 zoveel eigen kwaliteiten heeft en overeenkomstig die kwaliteiten kan worden ingezet. Ondanks z’n leeftijd een zeer comfortabele kilometervreter en tegelijk toch sportief, een in die tijd redelijk unieke combinatie. Bij deze auto reed je de teller uit (270 op de teller) zonder de bekende samengeknepen vingertjes rondom het stuur en/of billetje tussen de stoelwangen. Als het regende, zat je niet te wachten op die onverwachte zwieper van de 911, nee, je dirigeerde zélf de kont van de 944 bij elke bocht in een asociale (voor die medeweggebruiker dan) smeuïge drift. Ik heb er iemand mee verhuisd, dat had ik de elfer niet aan willen doen, of misschien mezelf in de 911 niet, daar ben ik nog niet uit. Hoe dan ook, beide worden gemist.

    En de auto in dit topic is een misbaksel. De achterbumper zit normaal gesproken aan de rest van het plaatwerk/chassis gelast. Reden waarom het ombouwen van een Amerikaan naar EU looks geen sinecure is. Als dit een Europese auto is met een US achterbumper, dan kan het niet anders dan dat we te maken hebben met scheef sneetje wit- op een sneetje bruinbrood, met daartussen een “echt” plakje GOEWDA TSJEEEEZE!

    Uhuh.

    Login om te reageren
    • macready zegt

      7 oktober 2016 om 01:16

      @macready:
      Hier een impressie van Tiff Needell over z’n oude liefde, waar ik me alleen maar bij aan kan sluiten:
      https://youtu.be/O7qOHKSGiJ8?t=1m26s

      Login om te reageren
      • jaapiyo zegt

        7 oktober 2016 om 01:35

        @macready: ik ken het filmpje inderdaad. Goede muziek ook.

        Login om te reageren
      • macready zegt

        7 oktober 2016 om 13:12

        @macready:
        Correctie, dit kan geen “gebakje” zijn, want hij staat bij één van de grootste 944/968 kenners/specialisten van Nederland. Daar heb ik mijn auto in onderhoud gehad en niets dan lof (in tegenstelling tot ervaring bij anderen…). Deze man is goudeerlijk. Als je auto “krom” is geweest, dan zegt hij dat. Als je je remblokken wil laten vervangen en hij vindt dat nog niet nodig, dan zegt hij dat, ook al levert dat hem niets op, behalve credits.

        Blijft wel apart dat een auto met US achterbumper origineel in NL is geleverd.

        Login om te reageren
  23. rovadepo zegt

    7 oktober 2016 om 07:29

    Max 14k , en dan staat ze nog lang denk
    Ik.

    Login om te reageren
    • rufctr01 zegt

      7 oktober 2016 om 08:01

      @rovadepo: voor 14k zit je wel in de slecht onderhouden 944 Turbo’s.
      Onderdelen zijn rete duur! Ook hier geldt: alleen kopen met een zo compleet mogelijk onderhoudshistorie!

      Login om te reageren
  24. Dutchdriftking zegt

    7 oktober 2016 om 07:52

    Hele leuke wagen, maar wat een geld!

    Login om te reageren
  25. kliko zegt

    7 oktober 2016 om 08:22

    Ik zo’n auto best als weekend-driver willen hebben. Maar niet deze… Heb al mooiere gezien voor minder euro’s!
    Het is toch stiekem wel een guilty pleasure… :)

    Login om te reageren
  26. jackass266 zegt

    7 oktober 2016 om 08:26

    Mag ik van u uit de categorie “wat de gek er voor geeft” vragen staat vrij?

    Login om te reageren
  27. potver7 zegt

    7 oktober 2016 om 09:34

    Zo raar is dat niet hoor, dat met die jaartallen. Ik heb ook een auto die officieel tot 2006 geleverd is, maar het kenteken is toch echt van januari 2007. Zie het maar als een soort ‘restvoorraad’ die met wat korting aan de man/vrouw is gebracht.

    Login om te reageren
  28. rovadepo zegt

    7 oktober 2016 om 09:35

    Voor 29k , toch echt te duur.
    M3 e46 hele mooie
    996
    Boxster 987
    Bmw m6
    Jaguar xkr
    Mercedes SL r129 mint staat of 230 sl55 amg
    Z3 M
    Porsche 968

    Tja dat kan je allemaal kopen zo begeerlijk is die 944 nog niet imo.

    Login om te reageren
  29. marco_woertman zegt

    7 oktober 2016 om 21:00

    De toekomst zal uitwijzen of de prijs meevalt ja of nee. Ze zijn wel schaars en vooral de 250 pk uitvoering. Dit model was destijds bijna net zo snel als de vergelijkbare 911 en rijdt ook echt als een uber Porsche. Met de giga prijzen die de 911 nu moeten opbrengen (930/964/993) ‘ zijn deze Turbo modellen zeer gewilde alternatieven.

    Login om te reageren
    • macready zegt

      8 oktober 2016 om 01:50

      @marco_woertman:

      Bijna net zo snel, of zelfs sneller rond een circuit:
      http://944turbo.net/?p=612

      Login om te reageren
  30. draaiiorgel zegt

    8 oktober 2016 om 08:54

    Ik vind dit echt een hondslelijke auto

    Login om te reageren
  31. bartsmit zegt

    8 oktober 2016 om 09:18

    Het was niks, het is niks en het zal ook nooit wat worden. Ook niet over 1000 jaar.

    Login om te reageren
    • woertquattro zegt

      9 oktober 2016 om 23:06

      @bartsmit: zelfde als jouw winkels dus?

      Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North