• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Dit kost de nieuwe Peugeot 2008 in de private lease

Auteur: RubenPriest, gepost 23 december 2019 om 09:24 – 19 Reacties

Afbeelding Dit kost de nieuwe Peugeot 2008 in de private leaseAfbeelding Dit kost de nieuwe Peugeot 2008 in de private leaseAfbeelding Dit kost de nieuwe Peugeot 2008 in de private leaseAfbeelding Dit kost de nieuwe Peugeot 2008 in de private leaseAfbeelding Dit kost de nieuwe Peugeot 2008 in de private lease

Dit kost de nieuwe Peugeot 2008 in de private lease
Zo’n Franse crossover op de stoep hebben staan. Wat kost dat per maand?

De 208 is niet het enige nieuwe wat uit de koker van Peugeot is gekomen dit jaar. Ook zijn grotere broer is in het nieuw gestoken en zal ongetwijfeld een grote doelgroep aanspreken want: ‘lekkere hoge instap’. Aangezien particulieren nauwelijks een auto nieuw kopen in Nederland is de markt van private lease heel belangrijk voor dit soort auto’s. Een eis is wel dat het allemaal te betalen is. Wel, oordeel zelf. Peugeot heeft nu bekendgemaakt wat de 2008 in de Private Lease gaat kosten.

Een 2008 rijden kan vanaf 399 euro per maand. Dan heb je een Active-uitvoering met de 1.2 PureTech benzinemotor en een magere 100 pk. Does the job, maar een liefhebber van autorijden ga je er niet blij mee maken. De 2008 Active komt onder andere met airconditioning, cruise control, Active Safety Brake met Distance Alert, Active Lane Departure Warning en parkeerhulp achter. Het genoemde maandbedrag is op basis van 48 maanden en 10.000 km/jaar.

Heb je wat meer te besteden en wil je meer luxe aan boord dan is de 2008 GT een mogelijkheid. Dit is de meest luxe variant die je in de Private Lease kunt krijgen. Kost je 535 euro per maand. Deze versie beschikt onder meer over een 10-inch infotainmentscherm, deels Alcantara bekleding, verwarmbare voorstoelen, 18-inch lichtmetalen wielen en Adaptieve Cruise Control met Stop&Go functie.

De Peugeot 2008 komt als Private Lease-model in vier benzinevarianten op de markt, maar ook met drie elektrische uitvoeringen. De elektrische e-2008 begint bij 589 euro per maand. Dan heb je de Active-uitvoering, de GT kost 659 euro per maand. De aandrijflijn bestaat uit een 136 pk elektromotor en een 50 kWh accupakket. De WLTP-actieradius bedraagt 310 kilometer. Een laadkabel (11 kW 3 fase, CCS type 2) wordt standaard meegeleverd. Snelladen kan ook. In een halfuur kan de batterij van de e-2008 tot 80 procent worden opgeladen.

Geen private lease en liever een reguliere aanschaf? Check dan de aanschafprijzen van de nieuwe Peugeot 2008.

Ook interessant!

  • Private lease in 2021
  • 5 dingen om op te letten bij private lease
  • Nieuwe Peugeot 308: dit is de prijs
  • Mini Private lease
    Private Lease en hypotheken, hoe zit het nu echt? [2022 UPDATE]

Nieuwste artikelen

  • Gespot – Heerlijke Lancia Delta restomod in goed gezelschap
  • Waarom Lando Norris geen straf kreeg bij het inhalen van Tsunoda
  • LANDO NORRIS IS DE F1 WERELDKAMPIOEN VAN 2025
  • De enige Bugatti EB110 op Nederlands kenteken is gespot!
FacebookTweetPinLinkedIn

2008, Elektrisch, geld, lease, Peugeot, private-lease

Vorig bericht: « Man gaat met spuitbus los op McLaren
Volgend bericht: 10x rood & groen om alvast in de kerstsfeer te komen »

Lees Interacties

Reacties

  1. bernoulli zegt

    23 december 2019 om 09:45

    Niet mijn segment, maar wat is dit model toch een verademing na de clowneske vorige 2008.

    Login om te reageren
  2. Dutchdriftking zegt

    23 december 2019 om 10:10

    Tja, laat maar weer zitten. Iemand ervaring met private lease van een tweedehands auto? Kan wellicht interessant zijn om een 4 jaar oude ex-leaseauto te leasen. Zeker als er wat kilometers op staan is een vast bedrag per maand inclusief onderhoud best interessant…

    Login om te reageren
    • eklasse zegt

      23 december 2019 om 10:52

      @dutchdriftking: als je ziet wat een trekhaak per maand kost bij zo’n private lease auto vrees ik dat onderhoud, dat juist na 4 jaar én wat km’s onvermijdelijk is, de leaseprijs behoorlijk zal beïnvloeden.

      Ik denk dat het veel voordeliger is om dan zelf een occasion,waar de kop vanaf is, mét garantie te kopen.

      Het voordeel van een onbezorgde nieuwe auto heb je dan toch al niet. De lease prijzen bij nieuwe auto’s zijn voornamelijk gebaseerd op afschrijving (en restwaarde) bij oudere modellen zal de prijs gebaseerd worden op onderhoud én afschrijving.

      Login om te reageren
    • berlinetta zegt

      23 december 2019 om 11:47

      @dutchdriftking: Volgens mij schelen de private lease prijzen van occassions niet veel met die van nieuwe auto’s. Heb er zelf ook wel eens naar gekeken, maar vond het niet de moeite waard.

      Login om te reageren
    • Tiemen zegt

      23 december 2019 om 13:50

      @dutchdriftking: Het verschil is niet zo aanwezig in prijs nee. Waar je bij een nieuwe betaalt voor afschrijving betaal je voor een tweedehands voor (mogelijke) reparaties. Het loont ook de moeite om goed te vergelijken op voorwaarden, in de vergelijking die ik recent gemaakt heb kwam die van de consumentenbond en Alphabet daar het beste uit. Via autoweek kan je goed prijzen vergelijken.

      Login om te reageren
  3. bsxc2 zegt

    23 december 2019 om 10:18

    De 1.2 benzine zal toch de goedkoopste optie blijven voor veel mensen. Je gaat het prijsverschil echt niet eruit halen met elektrisch rijden, tenzij je veel rijdt (laat daar net het knelpunt zitten met 10.000 km/pj).

    Login om te reageren
    • mcshine zegt

      1 januari 2020 om 12:16

      @bsxc2: elektrisch rijden is zich dan ook veel prettiger dan met zo’n benzinetorretje. De e-2008 zal voor zo’n 15-20€ aan stroom volgeladen zijn. Met een tank of 4 per maand ben je er.

      Login om te reageren
  4. x1f48 zegt

    23 december 2019 om 10:26

    Lijkt altijd hartstikke mooi dat private lease. Maar wanneer je een beetje kilometers wilt maken is het al snel een stuk duurder dan gewoon kopen.

    Login om te reageren
  5. karhengst zegt

    23 december 2019 om 10:39

    Allemachtig wat een prijzen voor een opgehoogde B-segmenter. Nu ben ik Duitse prijzen gewend dus dan is het altijd even schrikken, maar het klinkt nu niet echt als de aanbieding van het jaar met slechts 10.000km/jaar.

    Login om te reageren
    • nissanfairladyz zegt

      23 december 2019 om 11:20

      @karhengst: Je zit bijna tegen de prijs van een Hyundai Kona Electric aan. En dan heb je 8% bijtelling strakjes en ook nog de besparing op brandstofkosten als je geen pasje krijgt van de baas. Geen wonder dat elektrische auto’s OOK volgend jaar een groot succes zullen gaan worden.

      Login om te reageren
      • verplicht zegt

        23 december 2019 om 11:40

        @nissanfairladyz: Ik wist niet dat je voor private lease ook bijtelling had?

        Login om te reageren
    • mpc007 zegt

      23 december 2019 om 15:30

      @karhengst: is ook een rukbod. Lekker links laten liggen.

      Login om te reageren
  6. PunicaOase zegt

    23 december 2019 om 10:54

    Niet erg goedkoop.. voor dat geld heb je ook een Mini Cooper met echt alles erop en eraan, maar dan met 136 pk, en dat is een heerlijk vlot motortje in de Mini.. in sportstand houd je echt alles bij..

    Login om te reageren
  7. gilettelubbers zegt

    23 december 2019 om 11:06

    Allejezus wat een prijzen, private is (in mijn geval) niet eens een beetje aantrekkelijk. Als de overheid zo graag ziet dat het Nederlandse wagenpark verjongd en dus zuiniger wordt, moeten ze zorgen dat je niet al €400,- per maand betaalt voor een kale Peugeot..

    Login om te reageren
    • mpc007 zegt

      23 december 2019 om 15:29

      @gilettelubbers: dat hoeft ook niet. Komen vaak genoeg scherpe acties langs waardoor je niet aan deze afzetterij mee hoeft te doen. Vergelijk het met de abonnementsprijzen van een net nieuwe iPhone, dat gaat ook nergens over.

      Login om te reageren
      • gilettelubbers zegt

        23 december 2019 om 21:25

        @maarten_zoutendijk: dat wil ik best geloven. Maar wanneer ik bijvoorbeeld een huis wil kopen mag ik even het volledige restante bedrag aftikken, een dikke nope voor mij

        Login om te reageren
  8. nissanfairladyz zegt

    23 december 2019 om 11:16

    Interieur lijkt wel op die van Lamborghini !! Verder ziet het er wel puik uit. Ik kan de ingeslagen weg qua design van Peugeot wel waarderen. :)

    Login om te reageren
  9. mpc007 zegt

    23 december 2019 om 15:27

    Deze prijzen zijn veel te hoog. Peugeot weet dat ook. Iedereen die geïnteresseerd is wil ik serieus adviseren even te wachten tot voorjaar 2020, dan gaat er wel eea veranderen. Niet direct door Peugeot, maar wel door de concurrentie. Die komt met een paar dingetjes waardoor Peugeot letterlijk 0 contracten zal afzetten voor deze prijs.

    Login om te reageren
  10. kicknl zegt

    23 december 2019 om 20:04

    Is dit een beetje een apart stuk, of gewoon niet duidelijk genoeg een advertentie?

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North