• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

EINDELIJK! Laatste Bugatti Veyron is in aantocht

Auteur: ricardo, gepost 6 februari 2015 om 13:04 – 76 Reacties

EINDELIJK! Laatste Bugatti Veyron is in aantocht


Voor iedereen die gebukt gaat onder verregaande Veyron-moeheid (en dat zijn er veel hier op Autoblog) is er goed nieuws: we zijn binnenkort eindelijk van de Veyron af.

Begrijp ons niet verkeerd. De Veyron is tien jaar na dato nog steeds een fabelachtig stukje autotechniek. Een rijdende middelvinger van Piëch naar al zijn concurrenten, om even een auto te bouwen die 405 km/u – en later 431 km/u – rijdt, terwijl er nooit een euro winst is gemaakt met de Molsheimse überauto.

Toch lukte het niet om voor de geplande 450 Veyrons (300 coupés, 150 Grand Sports) binnen afzienbare tijd een eigenaar te vinden. De hoge aanschafprijs en de absurde onderhoudskosten bleken voor veel miljonairs toch een afkeerpunt. Bovendien werd het in het afgelopen decennium erg druk in het hypercarsegment. Bugatti zocht het daarom in de speciale one-offs. Actiemodellen met een unieke link naar het verleden, unieke materialen, of een unieke lakkleur. Tot aan porselein op de carrosserie toe.

Onlangs leerden we dat Bugatti was aangekomen bij de laatste acht exemplaren van de Veyron, maar ook die zijn inmiddels bijna allemaal vergeven. Er is er nog één over, zo laat CEO Durheimer aan Auto Motor und Sport weten, en die wordt op de autosalon van Genève ontdoekt. We hebben een donkerbruin vermoeden dat het om een Grand Sport Vitesse gaat en dat Bugatti op de persdag van de autoshow bekend zal maken dat ‘ie ook al verkocht is.

En daarmee komt een einde aan de Veyron-legende, en kan de werkplaats het attelier in Molsheim zich opmaken voor een retooling. Want de Veyron gaat sowieso een vervolg krijgen.

Ook interessant!

  • eerste Bugatti met okazielabel
    Eerste Bugatti met Okazielabel is klaar!
  • Video: Bugatti Veyron neemt het op tegen Suzuki GSX-R
    Video: Bugatti Veyron neemt het op tegen Suzuki GSX-R
  • Bugatti komt met programma voor onderhoudsbeurt
  • Bugatti Chiron Pur Sport aangekomen in Nederland

Nieuwste artikelen

  • Deze iconische auto’s brachten dit weekend miljoenen op
  • Heeft deze occasion het record ‘snel kilometers maken’ in de pocket?
  • Staat de toekomst van de eigen auto op het spel?
  • Max Verstappen staat er voortaan alleen voor
FacebookTweetPinLinkedIn

Bugatti, geneve-2015, grand-sport, veyron, vitesse

Vorig bericht: « Nederlandse zonne-auto verslaat Apple en Tesla
Volgend bericht: Argh! Een Volvo 262C Bertone Coupé met tuning »

Lees Interacties

Reacties

  1. bouwvakkert zegt

    6 februari 2015 om 13:08

    Zijn we daar ook weer vanaf.

    Login om te reageren
    • jrk68 zegt

      6 februari 2015 om 13:16

      @bouwvakkert:
      Als dit dan ook het laatste bericht over dat hok zou zijn….
      Zolang AB bestaat berichten ze bijna wekelijks over die meest overgewaardeerde auto van het afgelopen decennium.
      Kijk voor de gekkigheid eens op de eerst pagina ooit van AB….

      Login om te reageren
      • dawwg zegt

        6 februari 2015 om 17:12

        @jrk68: Hoezo overgewaardeerd; noem jij aub even een andere auto waarin zelfs je oma die 400+ km/u kan rijden ?!? En juist nu met alle muesli-grasmaaimotortjes zou een liefhebber een W16 Quad-turbo toch juist moeten kunnen waarderen ?

        Login om te reageren
      • maxx1 zegt

        6 februari 2015 om 17:21

        @jrk68: ondergewaardeerd bedoel je? Fantastische wagen. Nog steeds ongeëvenaard en dat na minstens 10 jaar oude concept

        Login om te reageren
      • bofkont zegt

        6 februari 2015 om 19:23

        @jrk68: Onzin praat vooral voor jezelf en niet voor een ander aub.
        Ik vind de Veyron geweldig, hoogstaande techniek en engineering,zelfs naar huidige maatstaven nog.

        Login om te reageren
    • Supra1981 zegt

      6 februari 2015 om 14:29

      @bouwvakkert: waarschijnlijk komt er nog een Final Edition :-)

      Login om te reageren
  2. gijsso zegt

    6 februari 2015 om 13:14

    Fijn dat de laatste walvis ook een thuis heeft gevonden.

    Laat de volgende Bugatti maar een iets gracieuzer zijn, niet pure brute force om het tot een technisch hoogstandje te schoppen

    Login om te reageren
    • bitethepillowimgoingindry zegt

      6 februari 2015 om 13:31

      @gijsso: Die hele auto is een technisch hoogstandje, zeker in die tijd.

      Maar ik snap je wel, op Autoblog ben je ‘cool’ als je VAG-producten afzeikt.

      Login om te reageren
      • gijsso zegt

        6 februari 2015 om 14:08

        @bitethepillowimgoingindry: Nee, VAG afzeiken is zeker niet mijn doel. Is ook wel erg makkelijk om te zeggen als je niet eens bent met iemand anders.

        Als werktuigbouwkundig student zie ik dat de Veyron alleen ontworpen is om 1000 pk aan boord te hebben en zo de claim tot snelste productie auto te verkrijgen. Pure brute force manier (dit zorgt ervoor dat ie dan ook meer dan 2 ton weegt) en dat vind ik als toekomstig ingenieur een erg lompe aanpak tot de uitdaging. Dat de auto gelijkenissen toont met een volwassen bultrugwalvis is dan ook niet geheel incidenteel.

        Login om te reageren
        • bitethepillowimgoingindry zegt

          6 februari 2015 om 14:53

          @gijsso:

          Smaken verschillen. Ik vind hem niet lelijk. En dat ‘pure brute force’ verhaal klopt ook niet helemaal. De Hennessy Venom is pure brute force. Ik vind dat je de Veyron iets te kort doet;)

          Login om te reageren
        • david36254 zegt

          6 februari 2015 om 15:10

          @gijsso: ik ben het niet helemaal met je eens. Het doel van deze auto was om een luxe auto extreem hard te laten gaan. Zeker als je de auto op het moment van uitkomen gaat vergelijken, wint die als totaalplaatje op beide vlakken van alle andere auto’s. Ik ben het overigens wel met je eens dat ik niet hoop dat dit nog een keer gaat gebeuren.

          Login om te reageren
        • bottestudent zegt

          6 februari 2015 om 15:34

          @gijsso: Als Autotechniek student zie ik dat de Veyron zo ontworpen is om te laten zien wat VAG in huis heeft. Vergeet niet dat de auto al ruim 10 jaar oud is. De techniek is nog steeds geweldig. De Veyron is ontworpen als een luxe ”sport” wagen die dagelijks bruikbaar is en 400km/h haalt. Een Aventador is leuk, maar daar ga je echt niet elke dag in rijden. (Ja de eerste week alleen omdat het dan nog leuk is). Dat de wagen 2 ton weegt is niet erg. Hij is niet ontworpen om licht en agile te zijn. Daarnaast geeft VAG gewoon op wat ze willen en de engineers zoeken het maar uit hoe ze dat voor elkaar krijgen. VAG geeft aan welke punten wel en geen prioriteit hebben. Binnen dat kader blijven is de uitdaging.

          Login om te reageren
        • maxx1 zegt

          6 februari 2015 om 17:24

          @gijsso: ik begrijp dat je nog student bent. Anders zou je wel weten dat 1000 pk en 1000 kg geen succes is. de auto is ook niet bedoeld als racewagen of iets. Cruiser, die alledaags? te gebruiken is, comfort biedt en idioot snel is.

          Login om te reageren
      • w0o0dy zegt

        6 februari 2015 om 14:13

        @bitethepillowimgoingindry: met 500pk en een top van 250 had niemand het ding gekocht… Zo mooi is die dus niet. Technisch hoogstandje is het wel, maar deels omdat ze begonnen met verkeerde uitgangspunten. Een auto maken die hetzelfde kan/kon of beter was ook toen wel mogelijk maat wie wilde het betalen?
        Heeft niets met bashen te maken maar met het budget van de Veyron had Ferrari twee modellen onder markt kunnen zetten die beter waren en Oorschelp idem ditto.

        Login om te reageren
        • w0o0dy zegt

          6 februari 2015 om 14:49

          @w0o0dy: oorschelp geez… Moet Porsche zijn

          Login om te reageren
        • bitethepillowimgoingindry zegt

          6 februari 2015 om 14:57

          @w0o0dy:

          Met 500 pk en een top van 250 had ‘ie er compleet anders uitgezien. Met 1000 pk en een top van 400+ was deze ‘look’ volgens VAG het beste. Een mooie auto is denk ik nooit het uitgangspunt geweest.

          Login om te reageren
          • berlinetta zegt

            6 februari 2015 om 15:11

            @bitethepillowimgoingindry: Waarom ziet de Koenigsegg er dan wel mooi uit en is dit gewoon een zak stront op wielen?

            Ohja en dit is een mening voor de haters onder ons.

            Login om te reageren
            • bitethepillowimgoingindry zegt

              6 februari 2015 om 15:48

              @berlinetta:

              Een zak stront op wielen… Dit is wat nou wat ik bedoel met ongefundeerde VAG-haat. Haten om het haten zullen we maar zeggen.

              Login om te reageren
              • berlinetta zegt

                6 februari 2015 om 17:15

                @bitethepillowimgoingindry: Dit heeft niks te maken met VAG-haat. Als het door een ander concern was gemaakt, was het in mijn ogen dezelfde zak met stront geweest.

              • sr20det zegt

                6 februari 2015 om 17:52

                @berlinetta: dat had ik nog wel is willen zien!

            • maxx1 zegt

              6 februari 2015 om 17:28

              @berlinetta: ik vind de koeningsegg nou ook niet mooi te noemen. Het is bijzonder en indrukwekkend maar mooi? Niet voor mij. Daarnaast die naam? Zal t ook wel verkeerd gespeld hebben

              Login om te reageren
              • berlinetta zegt

                6 februari 2015 om 17:31

                @maxx1: Daarom zette ik er net ook bij dat het mijn eigen mening is. Ieder zijn eigen mening. Een Veyron vind ik gewoon een lelijke wagen. En het zal best dat die vorm noodzakelijk was voor de prestaties, maar dan hadden ze hem van mij ook ietsje langzamer mogen maken maar dan met een mooier ontwerp.

          • w0o0dy zegt

            6 februari 2015 om 15:21

            @bitethepillowimgoingindry: nee dat is nou juist het probleem van die auto. Het ontwerp is gebaseerd op een krabbel van Piech en zorgde voor enorme problemen want die vorm is eigenlijk niet geschikt voor 400km/u.

            Login om te reageren
            • bitethepillowimgoingindry zegt

              6 februari 2015 om 15:49

              @w0o0dy:

              Meerdere reviewers zeiden dat ‘ie als een blok op de weg ligt bij 400+. Ik geloof ze.

              Login om te reageren
              • w0o0dy zegt

                6 februari 2015 om 15:52

                @bitethepillowimgoingindry: ja alleen hoeveel maagzweren heeft dat gekost omdat de basis vorm eigenlijk compleet ongeschikt is? Het ding is in feite een grote vliegtuigvleugel…..

              • badboys zegt

                6 februari 2015 om 16:18

                @bitethepillowimgoingindry: Moet je films bekijken van de Veyron, hoe stabiel deze rijdt op een absurde snelheid van 430+ km/u. Met die absurde snelheid zit ik toch liever in een Veyron.

      • tupperware zegt

        6 februari 2015 om 14:13

        @bitethepillowimgoingindry:
        Heeft niets met cool zijn van doen, dit is een blog vol liefhebbers….
        Voor fanboys van die groep hebben ze AW in het leven geroepen..

        Login om te reageren
        • bitethepillowimgoingindry zegt

          6 februari 2015 om 15:33

          @tupperware:

          Het valt me wel altijd op dat alles van VAG wordt afgezeken en alles van bv. BMW de hemel in wordt geprezen. Dan kan jij zeggen dat het niet zo is maar het is wel zo.

          Login om te reageren
          • berlinetta zegt

            6 februari 2015 om 17:17

            @bitethepillowimgoingindry: Dan lees je niet goed. Heb je een artikel over een willekeurig X-model van BMW eens gelezen? Ook genoeg haatreacties. Dat VAG in jouw ogen misschien het meest wordt afgezeikt, komt omdat ze waarschijnlijk een vd grootste zijn en daarom relatief vaker in het nieuws komen. Maar ik geef je wel gelijk als je bedoelt dat er hier een aantal notoire VAG-haters zijn ja.

            Login om te reageren
  3. knipperlichtje zegt

    6 februari 2015 om 13:18

    Daar kunnen ze vast een leuke special edition van maken. Gaan ze ook zeker doen, bugatti kennende. Ben benieuwd wat voor leuks er verzonnen is.

    Login om te reageren
  4. gezondverstand zegt

    6 februari 2015 om 13:18

    ” De hoge aanschafprijs en de absurde onderhoudskosten bleken voor veel miljonairs toch een afkeerpunt.”
    Behalve als je 2e-rangs elektronica verkoopt. Dan neem je deze financiële horde 3x.

    Login om te reageren
    • maxx1 zegt

      6 februari 2015 om 17:30

      @gezondverstand: 2e rangs is nog een compliment.

      Login om te reageren
  5. SCscreamGT2 zegt

    6 februari 2015 om 13:20

    moet 405 niet 407km/u zijn?

    Login om te reageren
    • escort77 zegt

      6 februari 2015 om 13:39

      @SCscreamGT2: ik ga het vanmiddag ff controleren, is het goed als ik het dan vanavond doorgeef?

      Login om te reageren
      • SCscreamGT2 zegt

        6 februari 2015 om 14:00

        @escort77: Prima! Graag per mail naar [email protected].

        Login om te reageren
        • norge zegt

          6 februari 2015 om 19:42

          @SCscreamGT2: Heb jij een passend mail adress…

          Login om te reageren
  6. bmwz3 zegt

    6 februari 2015 om 13:23

    10 jaar al!? De tijd gaat wel heel snel

    Login om te reageren
  7. isn1981 zegt

    6 februari 2015 om 13:24

    Ik vind het toch een prestatie om 1 model 10 jaar in productie te houden in deze tijd.

    Login om te reageren
    • Lennart95vdk zegt

      6 februari 2015 om 13:26

      @isn1981: Gaat meer om het feit dat hij zo schreeuwend duur is, het is maar als koper opscheppen he heb een Bugatti Veyron. Dan blijven die miljonairs hem wel kopen. Want mooi kan je hem zeer waarschijnlijk niet vinden.

      Login om te reageren
    • tupperware zegt

      6 februari 2015 om 13:27

      @isn1981:
      Je moet wat als je ze aan de straatstenen nog niet kan slijten..
      Een beetje merk is dat aantal binnen een jaar kwijt..

      Login om te reageren
    • isn1981 zegt

      6 februari 2015 om 13:45

      @isn1981: zie dat er weer een regel niet door gekomen is.

      Dan te bedenken dat het een beperkte oplage heeft.

      Login om te reageren
  8. roberto zegt

    6 februari 2015 om 13:25

    Bugatti lijkt Victor Muller wel.. het einde wordt continu uitgesteld!

    Login om te reageren
  9. Dutchdriftking zegt

    6 februari 2015 om 13:27

    Mooi stukje techniek, maar niet echt mijn ding. Ik ben benieuwd wat we voor opvolger gaan zien.

    Login om te reageren
  10. arii zegt

    6 februari 2015 om 13:35

    Ze zouden eigenlijk de ultieme hardcore one-off Veyron moeten bouwen, uitgaan met een klappert!

    Login om te reageren
  11. berlinetta zegt

    6 februari 2015 om 13:35

    “Een rijdende middelvinger van Piëch naar al zijn concurrenten, om even een auto te bouwen die 405 km/u – en later 431 km/u – rijdt, terwijl er nooit een euro winst is gemaakt met de Molsheimse überauto.”

    Ik had het pas echt een middelvinger gevonden als er ook daadwerkelijk flink winst op werd gemaakt. Nu is het alleen maar een goede reclame geweest die zo vaak werd uitgezonden dat het mensen ging vervelen. De Veyron kan ondertussen mijn middelvinger krijgen.

    Login om te reageren
    • bjbart zegt

      6 februari 2015 om 13:44

      @berlinetta: anders mijne wel ;)

      Login om te reageren
    • kapitein zegt

      6 februari 2015 om 13:57

      @berlinetta: Ik vind de veyron daarom ook juist wel een dikke middelvinger. Dat ze er geen euro winst op zouden maken wisten ze al voordat ze de auto gingen bouwen.

      Login om te reageren
      • berlinetta zegt

        6 februari 2015 om 14:35

        @kapitein: Ze verdienen er inderdaad niet direct aan nee. Maar indirect levert het wel weer op andere manieren geld op. Hetzelfde als het pompen van geld in de racerij. Je maakt er geen directe winst mee, maar het levert wel een verkoopboost van de straatauto’s op (mits je wint natuurlijk).

        Login om te reageren
  12. scottishcarspotter2000 zegt

    6 februari 2015 om 13:43

    Hehe…

    Login om te reageren
  13. Tonnie zegt

    6 februari 2015 om 13:54

    Nou dat heb wel ff geduurd zeg… Vind 450 over 10 jaar tijd ook echt niet veel.

    Login om te reageren
    • rolov zegt

      6 februari 2015 om 15:42

      @thijsj: zeker niet als je beseft dat de P1 in een keer uitverkocht Was.

      Login om te reageren
  14. sydney zegt

    6 februari 2015 om 14:01

    Het enige wat Bugatti tegenwoordig doet is terugkijken naar het roemruchte verleden met een megalomane olifant..Laat ze het dan een keer goed doen en hopen dat ze met een moderne interpretatie van de Royale Coupé Napoléon type 41 komen.Maar dat zal wel een gevalletje ‘hoop doet gekken in vreugde leven’ zijn.

    Login om te reageren
  15. w0o0dy zegt

    6 februari 2015 om 14:09

    De kosten zijn voor de doelgroep totaal irrelevant. Het feit dat andere hypercars leuker/mooier/spannender/exclusiever en inmiddels soms ook sneller zijn deed de verkopen meer pijn.

    Login om te reageren
  16. philipf zegt

    6 februari 2015 om 14:17

    Dat dat zolang heeft moeten duren. Volgende keer toch iets beters verzinnen dan maar.

    Login om te reageren
  17. mrrallycross zegt

    6 februari 2015 om 14:32

    Mag hopen dat het echt een knaller wordt, als ze nog wat kunnen bedenken

    Login om te reageren
  18. berlinetta zegt

    6 februari 2015 om 14:37

    Nu zullen jullie wel een hoop minder artikelen hebben om te schrijven he AB?

    Login om te reageren
    • tupperware zegt

      6 februari 2015 om 15:03

      @berlinetta:
      Zou kwaliteit dan toch nog boven kwantiteit komen..

      Login om te reageren
      • 87sandyd zegt

        6 februari 2015 om 16:02

        @tupperware: als het jullie allemaal niet interesseert dan ga je toch lekker vissen? Altijd maar dat gezeik op ‘het auto nieuws’. Als je een nieuwsbericht niet boeiend vind lees je het toch niet? Blijkbaar ben je er alleen op uit om alles en iedereen af te zeiken op een topic over een Veyron, ik snap niet dat je je tijd hieraan verspeelt. Heb je geen hobby’s ofzo?

        En als je de nieuwswaarde op AB niet boeiend vind, dan ga je toch lekker weg? Niemand die zich dááraan stoort.

        Login om te reageren
        • berlinetta zegt

          6 februari 2015 om 17:19

          @87sandyd: Als je het tevens tegen mij hebt; ik wilde daarmee alleen maar aangeven dat Bugatti zoveel speciale modellen maakte dat er iedere week wat over viel te schrijven. Was niet gericht tegen AB zelf. Dat AB daar altijd een artikel aan wijdt, vind ik niet meer dan logisch.

          Login om te reageren
  19. schellekens006 zegt

    6 februari 2015 om 15:22

    Kan wel zijn allemaal maar toch dik 1001/1200 pk… nondeju wat een kanon blijft het toch dat alles zoek rijd!

    Login om te reageren
    • w0o0dy zegt

      6 februari 2015 om 15:55

      @schellekens006: Ehm zoek ff op Laferrari vs Veyron… New kid in Town… Overigens maakt de Agera One. 1 ook korte metten met de supersport.

      Login om te reageren
  20. Edge zegt

    6 februari 2015 om 15:53

    Aan de ene kant roep ik “Eindelijk!”, want ik ben al die special editions wel zat, en hoe eerder de Veyron uitverkocht is, hoe eerder we die hybride opvolger kunnen verwachten. Maar aan de andere kant is dit toch ook wel jammer, het is immers toch het eind van een tijdperk.

    Login om te reageren
  21. marussia zegt

    6 februari 2015 om 16:07

    Ik wou er net nog eentje kopen….

    Login om te reageren
  22. kapiteinaudi zegt

    6 februari 2015 om 16:19

    Het is een VAG-product dus er moet gebasht worden. Niemand weet waarom, maar omdat iemand het doet, doen we gewoon allemaal mee.

    Login om te reageren
    • jrk68 zegt

      6 februari 2015 om 16:39

      @kapiteinaudi:
      En terecht, we moeten die fanboys natuurlijk wel een beetje realiteitszin bij brengen….

      Login om te reageren
  23. phaeton zegt

    6 februari 2015 om 16:41

    Nou, dan hebben we dat ook gehad. Laatste bericht over een Veyron lijkt mij zo.
    Maar: haalt een Veyron niet 407 ipv 405?

    Als er mensen zijn die foto’s weten van de grijze Gransport zoals op de achtergrond, dan houd ik mij ten zeerste aanbevolen. Wat een gave kleur icm zwart en donkkerrood!

    Login om te reageren
  24. badboys zegt

    6 februari 2015 om 17:02

    Een vraag aan iedereen hier, wat is in jullie ogen dan de mooiste supercar die gebouwd is in de afgelopen 10-15 jaar. De meesten zeiken de Veyron helemaal af, maar supercars die echt mooi zijn, zijn ook zeldzaam. De meeste supercars zijn bruut, dik maar als ik denk aan ECHT mooi schiet deze mij gelijk te binnen:

    http://fc03.deviantart.net/fs70/f/2011/346/d/5/pagani_zonda_cinque_by_ktolonguc-d4iwdil.jpg

    Van de huidige suoercars deze;

    http://image.motortrend.com/f/wot/1405_mclaren_p1_sets_motor_trend_production_car_record_on_ignition/67799485/2014-mclaren-p1-yellow-rear-three-quarters.jpg

    Login om te reageren
    • tupperware zegt

      6 februari 2015 om 17:20

      @badboys:
      U heeft smaak..

      Login om te reageren
    • celicatwincam zegt

      6 februari 2015 om 18:21

      @badboys: laatste 18 jaar? Ferrari F40

      Login om te reageren
  25. alfablog zegt

    6 februari 2015 om 18:29

    Markeert het einde van een tijdperk van de übersportwagen met traditionele motor.

    Login om te reageren
  26. jorden zegt

    6 februari 2015 om 18:51

    Als je een Veyron lelijk noemt, dan moet een ritje over de Nederlandsewegen als zoutzuur in je ogen prikken.

    Login om te reageren
  27. bofkont zegt

    6 februari 2015 om 19:29

    Ah Veyron nieuws en het bataljon standaard azijnzeikers is weer van de partij.
    Het zijn zogenaamde autoliefhebbers, tenminste dat roepen ze zelf, proest!!

    Login om te reageren
    • autoriteit zegt

      6 februari 2015 om 21:06

      @bofkont: helemaal mee eens, ach laat ze maar joh. Thuis hebben ze niks te vertellen, dus kruipen ze maar met hun staart tussen de benen achter hun computer om daar nog een beetje de ‘stoere man’ uit te hangen…:)

      Login om te reageren
  28. norge zegt

    6 februari 2015 om 19:44

    Voor een Volkswagen was tie best wel grappig…..Als Bug een ramp…

    Login om te reageren
  29. ablogjunk zegt

    7 februari 2015 om 08:43

    Ik voel een Perridon artikeltje komen…

    Login om te reageren
  30. gregoryverstraelen zegt

    7 februari 2015 om 11:01

    Ik vond het eigenlijk altijd al een mooie auto. Ik ga hem missen snif snif

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North