• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Gelekt! Dit is de Ferrari 488 Pista

Auteur: ikschrijfookoverautos, gepost 20 februari 2018 om 11:28 – 73 Reacties

Gelekt! Dit is de Ferrari 488 Pista


Daar is ‘ie dan.

Na maanden en maanden van speculatie, geruchten en gelekte plaatjes beginnen de laatste puzzelstukjes op zijn plaats te vallen. De 488 Special Series, zoals we hem voorheen noemden, lijkt vandaag eindelijk een naam te hebben gekregen. Als we deze nieuwe gelekte foto’s mogen geloven, zal de krachtigste 488-variant door het leven gaan als de 488 Pista.

Dat is helemaal niet zo’n vreemde naam, gezien zijn prestaties. Uit verschillende roddels van kopers is immers gebleken dat de 488 Pista sneller over Ferrari’s testcircuit, Pista di Fiorano, zou moeten gaan dan een LaFerrari. Mocht dit daadwerkelijk waar zijn, dan is de 488 Pista een serieus rappe machine.

Gelekt! Dit is de Ferrari 488 Pista

Dit konden we al enigszins opmaken uit zijn van de 488 GTB afwijkende vormen. De 488 Pista is overduidelijk een aerodynamisch wonderkind, dat zich ieder stukje asfalt zal willen toeëigenen. Zeker wanneer je beseft dat de 488 Pista, uiteraard, een krachtiger blok zal krijgen. In overeenstemming met de geruchten zal deze tussen de 700 en 750 pk produceren. De grootste rivaal van de 488 Pista lijkt de Porsche 911 GT2 RS te worden.

Nu de ware foto’s uitgelekt lijken te zijn, kan het nooit meer lang duren voordat we de volledige fotogallerijen zullen zien verschijnen.

UPDATE 1: en er is een video, check het op autojunk.nl!

UPDATE 2: het is officieel, alle officiele info over de 488 Pista lees je HIER!

Gelekt! Dit is de Ferrari 488 Pista

Met dank aan iedereen voor de tips!

Ook interessant!

  • Ferrari 488 Pista Tailor Made
    Video: Ferrari Pista crasht in Wassenaar
  • Ferrari 488 Pista Spider voor 1 miljoen euro?!
    Ferrari 488 Pista Spider voor 1 miljoen euro?!
  • Ferrari 488 maakt flinke klapper in Zeeland [video]
  • Wie wint? Ferrari 488 Pista 800 pk vs Opel Kadett 800 pk
    Wie wint? Ferrari 488 Pista 800 pk vs Opel Kadett 800 pk

Nieuwste artikelen

  • Gespot – Heerlijke Lancia Delta restomod in goed gezelschap
  • Waarom Lando Norris geen straf kreeg bij het inhalen van Tsunoda
  • LANDO NORRIS IS DE F1 WERELDKAMPIOEN VAN 2025
  • De enige Bugatti EB110 op Nederlands kenteken is gespot!
FacebookTweetPinLinkedIn

488, Ferrari, geneve-2018, pista, speciale

Vorig bericht: « Deze auto is speciaal voor Samurai’s
Volgend bericht: Allerlaatste Lotus 3-Eleven krijgt 430 pk! »

Lees Interacties

Reacties

  1. Edge zegt

    20 februari 2018 om 11:31

    Effe wachten…..Pista!

    Login om te reageren
    • drdre1 zegt

      20 februari 2018 om 11:49

      @Edge: laaalalalalaaa

      Login om te reageren
      • MaartenD zegt

        20 februari 2018 om 11:59

        @drdre1: la laaa laalaaaa

        Login om te reageren
        • Gulli zegt

          20 februari 2018 om 13:18

          @maarten020: lalalalaaaa laaa lalaaa laaa laaaaaa

          Login om te reageren
          • kennone zegt

            20 februari 2018 om 14:09

            @Gulli: Ik kom an u vertellen dat u pizza moet gaan eten
            en wie niet naar me luisteren wil, die moet het zelf maar weten.
            Een pizza is een ronde schijf met kaas en veel tomaten
            de onderkant is van karton maar dat heeft niemand in de gaten. 

            Pizza pizza. Hoooo pizza.
            Pizza pizza. Effe wachte……Pizza!

            Login om te reageren
            • drdre1 zegt

              20 februari 2018 om 14:42

              @kennone: laaalalalaaaaa…!

              Login om te reageren
              • drdre1 zegt

                20 februari 2018 om 14:46

                @drdre1: een Pista is een rode auto met glas en heel veel gaten! De onderkant is van carbon maar dat heeft niemand in de gatuuuh, jaaaaaaahaaaaaa, Pista! Pista! Oooooo Pista! Pista! Ff wachte…

              • toyotaprius zegt

                20 februari 2018 om 16:06

                @drdre1: LaL

    • davelepeef zegt

      20 februari 2018 om 16:31

      @Edge: ik vrees het aantal lezers hier aan wie je dit moet uitleggen :X

      Login om te reageren
      • phaeton zegt

        20 februari 2018 om 17:17

        @davelepeef: Ach welnee, het is weer carnaval.

        Login om te reageren
        • davelepeef zegt

          20 februari 2018 om 18:31

          @phaeton: niet overal…

          Login om te reageren
  2. carsbyharmen zegt

    20 februari 2018 om 11:33

    had eerder GTO verwacht, maar Pista klinkt IMO ook goed ;)

    Login om te reageren
  3. JamesBond007 zegt

    20 februari 2018 om 11:36

    DIK! Ik vind de 488 niet zo’n heel ‘mooie’ of dikke auto in vergelijking met de 458 die ik echt een stuk mooier vind. Maar nu met de 488 pista ben ik weer overtuigd! Wat een bak!

    Login om te reageren
    • ardonjr zegt

      20 februari 2018 om 13:18

      @jamesbond007: Grappig, ik heb dat precies andersom. Ik vind de 488 vele malen mooier dan de 458. De 458 kon mij nooit echt bekoren. De 488 daarentegen..

      Login om te reageren
      • cossiekiller zegt

        20 februari 2018 om 13:25

        @ardonjr: Je bent niet alleen ;-) Vooral de voorkant van de 458 viel me altijd tegen.

        Login om te reageren
  4. denniss00 zegt

    20 februari 2018 om 11:41

    Wat een agressief ogend monster! Ik zit hier op mn stoel te kwijlen, maar heb de Atlantische Oceaan al bijna onder me liggen..!

    Login om te reageren
    • fmgarcia zegt

      20 februari 2018 om 12:21

      @denniss00: Ah zo, watervliegtuig piloot zeker?

      Login om te reageren
  5. TimoBac zegt

    20 februari 2018 om 11:49

    Ik ga even de advocaat van de duivel spelen: hoe gaaf hij ook is, ik vind dat Ferrari wat lui is geworden. Ze verkopen een hoop auto’s omdat ze hun geschiedenis en merkwaarde mee hebben maar ze zijn niet meer de top-of-the-bill als het aankomt op innovatie. Kijk alleen al naar McLaren en Lamborghini. De 720s is zo absurt veel moderner vergeleken met deze 488 Pista. Niet alleen het interieur, waar Ferrari hopeloos achter ligt, maar ook het exterieur. Hetzelfde geldt voor de Huracan Performante. Het interieur staat kilometers voor deze 488 Pista, en het exterieur is next level. Ferrari laat af en toe zien dat het nog wel fantastische wagens kan maken zoals de LaFerrari, maar als ik in de markt zou zijn voor een supercar van rond de 3 ton zou ik Ferrari links laten liggen. Daar domineren ze simpelweg niet meer.

    Login om te reageren
    • Dizono zegt

      20 februari 2018 om 12:09

      @TimoBac: Ferrari is eigenlijk ampet innovatief geweest. Turbo’s, motor achterin, AWD, electronica, de concurrentie was ze meestal te snel af. Alleen met de F1-bak waren ze er volgens mij wel rap bij, maar doorgaans zijn ze redelijk conservatief.

      Login om te reageren
      • TimoBac zegt

        20 februari 2018 om 12:16

        @dizono: Gedeeltelijk waar, alleen hadden ze met bijvoorbeeld de Ferrari 360 een redelijk unieke propositie. Een 911 turbo is een heel ander type auto dus die kan je er niet mee vergelijken. De F430 kreeg de Gallardo tegen z’n kiezen, en dat was een eerlijke vergelijking maar de huidige ‘middle-of-the-road’ Ferrari loopt gewoon achter. Niet best..

        Login om te reageren
        • giulio zegt

          20 februari 2018 om 12:41

          @timobac: ferrari liep altijd achter. Ferrari’s waren eigenlijk altijd niet meer dan opgeleukte karts.. zoals bijvoorbeeld deF40 was. Bedoelt als antwoord op de 959, die juist bomvol vernieuwing was.

          Het enige dat Ferrari beter voor elkaar heeft dan zijn concurrenten is authentieke design dat zijn Italiaanse wortels heeft. Daar is een behoorlijke doelgroep gevoelig voor. En nee dat is doorgaans niet de doelgroep die hier op Autoblog loopt te spammen. Dit is wat mij betreft meetbaar (zoals fysieke prestaties meetbaar zijn) in de marketing value. Een Ferrari staat nog altijd boven Porsche of Lamborghini als het gaat om wat de auto als waarde draagt. Kijk maar eens naar wat klassiekers opbrengen. Daar heeft Ferrari een streep voor. Italian Design!

          Login om te reageren
          • StijnB zegt

            20 februari 2018 om 12:50

            @giulio:
            Inderdaad.
            Alhoewel Porsches het bij de youngtimers ook wel erg goed doet, kijk maar naar de prijs van een 993 Turbo tegenover een F355.

            Login om te reageren
            • giulio zegt

              20 februari 2018 om 13:00

              @stijnb: je zet met deze twee auto’s wel twee uitersten tegenover elkaar. De F355 zit op dit moment op zijn diepst qua prijs, mede gedrukt door extreme onderhoudskosten. Helemaal als je het vergelijkt met zijn voorganger 348 en de nakomer 360. Maar een nette F355 gaat over 10-20 jaar gewoon naar 300000-350000. Zoals de dino gedaan heeft. Porsches weet jij vast meer over dan ik. Ik zie inderdaad dat de laatste luchtgekoelde versies behoorlijk in prijs stijgen al helpen de grote aantallen producties niet echt mee..

              Login om te reageren
              • StijnB zegt

                20 februari 2018 om 15:20

                @giulio:
                Porsches zijn inmiddels al aan het afkoelen. Maar de F355 zit net in de lift, vandaag onmogelijk om onder de 60k te vinden en dat was een aantal jaar geleden wel flink anders.

      • berlinetta zegt

        20 februari 2018 om 12:20

        @dizono: Maar waarom zouden ze? Turbo’s hebben ze nooit gewild (en willen ze nog steeds niet). Hetzelfde geldt voor AWD. En qua elektronica doen ze het volgens mij erg goed.

        Login om te reageren
    • berlinetta zegt

      20 februari 2018 om 12:19

      @timobac: Wauw, knap dat je dat allemaal kan beoordelen op basis van 3 wazige foto’s.

      Login om te reageren
      • TimoBac zegt

        20 februari 2018 om 12:52

        @berlinetta: Mijn woorden gelden net zogoed voor de 458 Speciale en daar zijn voldoende foto’s van. En zò wazig zijn de foto’s bij het artikel ook weer niet.

        Login om te reageren
        • berlinetta zegt

          20 februari 2018 om 13:27

          @timobac: Maar je woorden bestaan grotendeels uit je mening. Ik vind het niet erg goed onderbouwd met feiten.

          Login om te reageren
    • trustmeiamanengineer zegt

      20 februari 2018 om 12:21

      @TimoBac: Alleen al de motoren van Ferrari zijn simpelweg meesterwerken. Neem daarbij de electronica, zaken als side slip control, regelbare tractiecontrole, 4 wiel besturing, was Ferrari allemaal als eerste mee. Een wagen er uit laten zien als een soort gesmolten Alien is geen maatstaf voor innovatie hoor….

      Login om te reageren
      • TimoBac zegt

        20 februari 2018 om 13:03

        @trustmeiamanengineer: Goede punten, alleen ik kan van Lamborghini, Porsche en McLaren ook dit soort lijstjes maken. Het gaat mij om de hele look en feel van de auto. Ferrari zou het ‘playboy’ gevoel moeten uitstralen. Er moeten nekken verdraaid worden als er een Ferrari de staat in komt. Ik vrees dat andere merken die rol hebben overgenomen. Ferrari motoren zijn meesterwerk, maar de Performante V10 is dat ook. Èn daar zit ook nog een gigantisch geslaagd interieur in.

        Login om te reageren
        • berlinetta zegt

          20 februari 2018 om 13:26

          @timobac: Je stelling is grotendeels subjectief. Bovendien wint Ferrari prijzen met haar motoren, kan ik van Lamborghini niet zeggen. En qua interieur kan je gelijk hebben, maar ik had ook niet anders verwacht aangezien Audi het moederbedrijf is.

          Login om te reageren
          • skinnybmw zegt

            20 februari 2018 om 23:45

            @berlinetta: Nee, de R8 met dezelfde V10 wint geen prijzen zeker?

            Login om te reageren
        • rhellema zegt

          20 februari 2018 om 13:54

          @TimoBac: de look van deze auto is inmiddels bekend maar hoe is de feel dan van deze auto? En op grond waarvan heb jij de ervaring met deze auto dan om te kunnen zeggen dat hij die feel niet heeft?

          Login om te reageren
        • peug206 zegt

          20 februari 2018 om 14:06

          @TimoBac: ik denk dat het ook een beetje subjectief is. Ferrari is (uit reviews gebleken) tot nu toe de vriendelikkere auto vergeleken met de Lambo’s. Porsche is een stuk goedkoper en nog weer een stapje makkelijker. En McLaren is pas sinds de laatste jaren weer competitief in het segment waar Ferrari al jaren zit. Oftewel: een Ferrari heeft een andere koper als een Lamborghini of McLaren.

          Login om te reageren
        • rovadepo zegt

          20 februari 2018 om 15:04

          @TimoBac: nou draai ik juist mijn nek om bij een Ferrari, ik vind een Mclaren zo saai voor een supercar. Vooral het interieur. Ik zou nog eerder een Porsche kopen. Lambo vind ik nou ook niet zo innoverend . Zat laatst in een Aventador en daar kreeg ik ook een VW feeling van. En een Speciale, Pista of Stradale hoeven geen hip interieur te hebben. Dat zijn “lichtere” versies. Een Superleggara of Gt3 is ook niet mooi van binnen. Het gaat erom wat jij mooi vindt en volgens mij is Ferrari het meest succesvol. Dus ondanks de conservatieve kant toch erg populair.

          Login om te reageren
    • rollingstoned zegt

      20 februari 2018 om 12:46

      @TimoBac: Een 720s mooi? Als er iets lelijk is dan zijn het wel die hokken van McLaren… de F1 uitgezonderd dan.

      Login om te reageren
      • TimoBac zegt

        20 februari 2018 om 12:50

        @rollingstoned: Mooi is nou juist het woord wat ik niet gebruikt hebt. Mooi of lelijk is persoonlijk, innovatie is dat niet.

        Login om te reageren
        • rhellema zegt

          20 februari 2018 om 13:42

          @TimoBac: wat is er innovatief aan het interieur en exterieur van een 720S dan?

          Login om te reageren
    • jorden zegt

      20 februari 2018 om 12:53

      @TimoBac: het enige goede interieur voor zulke auto’s is geen interieur. Verdiep je eens wat beter in de techniek van Lamborghini. Hulde voor de NA V10 en V12, maar verder weinig bijzonders met een hoop VAG onderdelen (is dat erg?) Bij Ferrari hebben ze ook nog de Superfast in productie met een 800pk sterke NA. Vind ik een technisch hoogstandje iig. McLaren is goed en heeft ze bij Ferrari wakker geschut, maar in feite maken ze 1 auto en daar dan tig varianten op. Ook komt McLaren om de week met een verbeterde variant en is Ferrari verschrikkelijk conservatief met hun modellengamma (wat klanten op prijsstellen)

      Login om te reageren
      • davelepeef zegt

        20 februari 2018 om 16:39

        @jorden: ‘wakker geschut’: is dat een soort odol???

        Login om te reageren
    • JamesBond007 zegt

      20 februari 2018 om 13:09

      @timobac:
      Ik ben het op veel punten met je eens, maar het lijkt ook alsof jij vanuit het standpunt van McLaren kijkt naar Ferrari. McLaren is high tech, innovatie, ik bedoel ze komen met weet ik veel, 8 a 10 nieuwe modellen binnen 5 a 6 jaar? Super knap natuurlijk! Maar je mist inderdaad het punt dat Dizono al aangaf, ze zijn amper innovatief op hun gebied. Maar dat maakt niet uit, de mensen kopen een Ferrari vanwege ‘Ferrari’. Ik moet aan sommige mensen altijd uitleggen wat een McLaren is, die weten niet eens dat daar productiemodellen van gebouwd zijn, kennen het alleen uit Formule 1. Zeg ik Ferrari, dan springen de oogjes gelijk op. Ferrari = emotie. Als Ferrari ergens bovenuit steekt is het emotie. Daar koop je een Ferrari voor.

      Login om te reageren
      • davelepeef zegt

        20 februari 2018 om 16:37

        @JamesBond007: word

        Login om te reageren
    • vierkoloms zegt

      20 februari 2018 om 13:43

      @TimoBac: kan je “rond” de 3 ton nog spreken van een supercar? Volgens mij schuift dat ook steeds verder op qua prijs. Daarnaast vind ik de innovatie vooral zitten op plekken waar je het niet ziet. Kleine aërodynamische zaken die hem sneller Fiorano rond laat gaan dan een laFerrari. Vind ik nogal wat.

      Login om te reageren
    • porschepdk zegt

      20 februari 2018 om 14:23

      @TimoBac: maar Lambo’s zijn lelijk, en ordinair.

      Login om te reageren
    • ericc zegt

      20 februari 2018 om 15:15

      @timobac: Nochtans verkopen ze meer dan MaC en Lambo samen! Deze laatste 2 worden vooral op YouTube gebruikt door overbetaalde filmpjesmakers. Ferrari wordt eerder gekocht door mensen die niet uitpakken met hun geld.

      Login om te reageren
  6. Dutchdriftking zegt

    20 februari 2018 om 11:49

    Wauw! Met die velgen en bumpers echt zó dik. Heel goed gelukt deze. Ik vind de 488 sowieso veel mooier dan de 458, dan maar wat minder geluid.

    Login om te reageren
  7. bullgod76 zegt

    20 februari 2018 om 11:51

    Vet, maar komt er dan ook een offpista uitvoering?

    Login om te reageren
    • FieRo zegt

      20 februari 2018 om 11:54

      @bullgod76: suvista

      Login om te reageren
    • e90320d208pk zegt

      20 februari 2018 om 11:56

      @bullgod76: Ja, het schijnt dat de OffPista het onderstel krijgt van de F-150 Raptor.

      Login om te reageren
    • str8six zegt

      20 februari 2018 om 12:15

      @bullgod76: dat is de GranLusso

      Login om te reageren
    • JamesBond007 zegt

      20 februari 2018 om 13:11

      @bullgod76: Vast niet, maar het is aftellen tot de eerste Pista, off-pista gaat door zijn ongelukkige bestuurder xD

      Login om te reageren
      • Gulli zegt

        20 februari 2018 om 13:23

        @jamesbond007: dan is het daarna Basta!

        Login om te reageren
    • esprit84 zegt

      20 februari 2018 om 14:22

      @bullgod76: schumacher is ‘m nog aan het testen…

      Login om te reageren
  8. trustmeiamanengineer zegt

    20 februari 2018 om 12:12

    Oeh wat dik! Zal ongetwijfeld weer een beest worden, weer sneller en beter dan z’n voorganger. Iedereen die er een mag kopen kan weer in zijn nopjes zijn, als is het al omdat ze vanzelf ruim boven cataloguswaarde stijgen…

    Login om te reageren
  9. str8six zegt

    20 februari 2018 om 12:14

    Tering, wat een dikke knoepert zeg!

    Login om te reageren
  10. cr33p zegt

    20 februari 2018 om 12:17

    Zou Ferrari ooit nog eens mooie auto’s gaan maken? 599, 360 etc.

    Login om te reageren
    • tvklarenbosch zegt

      20 februari 2018 om 12:41

      @cr33p: eerlijk gezegd vind ik de generatie 458 en F12 mooier. Maar het wordt wel minder inderdaad.

      Login om te reageren
  11. kniesoor zegt

    20 februari 2018 om 12:18

    Zonder de strepelarij een heel stuk onopvallender dan een GT2 RS, daarmee vergeleken zelfs bijna een ‘sleeper’. Wel knap gedaan van Ferrira.

    Login om te reageren
    • Mukmans zegt

      20 februari 2018 om 12:30

      @amghans: Een sleeper?! Haha

      Login om te reageren
  12. viezefreddyw zegt

    20 februari 2018 om 12:20

    Ik vind de neus niet heel erg mooi. De kont dan weer wel, lekker dik. De velgen zijn schitterend.

    Maar hij haalt het niet bij zijn voorgangers. De 458 Speciale vind ik een veel mooiere uit om te zien en ik weet wel zeker dat hij een stuk mooier klinkt vanwege zijn atmosferische motor;
    https://media.autoweek.nl/m/m1myl8ibrl5j_800.jpg

    Misschien de allermooiste is wel de Challenge Stradale. Je weet wel, die met dat ongelooflijk lekkere geluid. Bloedende oren. Maar het design doet het hem wat bij betreft. Erg clean ten opzichte van de huidige auto’s. Helaas buiten budget, anders wist ik het wel. In het welbekende blauw, Blu Pozzi staat die auto echt geweldig;
    http://s3.amazonaws.com/photos.ecarlist.com/1e/fj/oG/2P/GS/Rn/tE/9u/C3/w9/0A_640.jpg

    Login om te reageren
    • ttr6 zegt

      20 februari 2018 om 13:53

      @viezefreddyw: idd, 360. Je hoeft nog niet eens de CS te nemen. De gewone 360 droogt steeds mooier op. Pure lijnen…..ik kan van de mijne nog steeds genieten en voel weinig bij een 488. Teveel vouwen.

      Login om te reageren
      • viezefreddyw zegt

        20 februari 2018 om 13:56

        @ttr6: Ik voel ook weinig voor een 488. Ben blij met de 430. Een 458 vind ik dan wel weer mooi. Maar voorlopig blijf ik bij de 430.

        Geniet van je mooie wagen en laten we hopen dat het gauw mooi weer is. Deze kou vind ik maar niets.

        Login om te reageren
  13. berlinetta zegt

    20 februari 2018 om 12:22

    Ik vind hem fantastisch, maar ik was ook al groot fan van de 488. Ik zie dit ook veel liever dan een lelijke 720S of een GT2 RS Clownsmobiel.

    Login om te reageren
  14. racerx zegt

    20 februari 2018 om 12:50

    Oei oei oei, wat een dikke machine. Hoge heb factor!

    Login om te reageren
  15. larsyboy1997 zegt

    20 februari 2018 om 13:00

    721hp/730ps produceert het blok!

    Login om te reageren
  16. misterdrogba zegt

    20 februari 2018 om 13:04

    Sorry hoor maar de front hebben ze flink verneukt.

    Login om te reageren
  17. granturismocollector zegt

    20 februari 2018 om 13:25

    Waar moeten de verzamelaars nu hun autocover in vervoeren als ze em van de dealer meenemen? Eerst waren de comentaren lovend dat er nog wat ruimte was nu is dat helemaal niet meer het geval.

    Login om te reageren
    • carfreakjim zegt

      20 februari 2018 om 18:40

      @granturismocollector: De mensen die wat ruimte willen nemen een standaard 488, deze is meer gericht op mensen die graag in het weekend een trackday willen doen.

      Login om te reageren
  18. f1l1p zegt

    20 februari 2018 om 14:16

    Geen Scuderia? (*_*)

    Login om te reageren
  19. drdre1 zegt

    20 februari 2018 om 14:44

    OT: ik vind ‘m lelijk. Te grote gaten overal. Ik houd niet van gaten in een auto. Dan blijft er minder auto over. :(

    Login om te reageren
    • davelepeef zegt

      20 februari 2018 om 18:36

      @drdre1: true, je betaalt voor lucht ;)

      Login om te reageren
      • drdre1 zegt

        20 februari 2018 om 21:40

        @davelepeef: exact. En we betalen al voor zoveel lucht! :-(

        Login om te reageren
  20. ernestvdp zegt

    20 februari 2018 om 16:04

    De achterkant lijkt op een 430 scuderia, wel mooi

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North