Lezersvraag: wanneer zijn velgen “not done”?

Auteur: , 122 Reacties

Het artikel over een Volkswagen Golf op Mercedes (of eigenlijk Carlsson) velgen maakte flink wat discussie los in de comments. En dus willen wij graag weten: hoe ver kan je gaan met velgen?

Corrado op Nothelle N Classics

Laten we om te beginnen duidelijk maken dat Golfjes op Mercedes-velgen niet nieuw zijn. Het gebeurt al eeuwen en het zijn niet alleen Golfjes en zeker niet alleen Mercedes velgen. Zo hebben we ook Scirocco’s op Porsche Turbo wielen, schroeven mensen Bentley velgen onder Audi’s en Gallardo velgen passen ook op een Golf.

En dan hebben we het alleen nog maar over het uitwisselen van velgen van verschillende automerken, terwijl er aftermarket ook de gekste dingen gebeuren. Tot Rolls Royces op 32 inch aan toe. En wat dacht u van deze Audi’s?

De Mercedes wielen onder de Volkswagen Golf haalden bij collega MrBrown in ieder geval wat ongenuanceerde gevoelens naar boven en dat leidde een fraaie discussie in. Een discussie die werd besloten met de comment van dennis001 die bovenstaand plaatje linkte met de vraag “Kan dit of niet, en waarom?”

Ik wil die vraag uitbreiden: wat kan er op velgengebied en wat niet? Is de persoonlijke voorkeur van de eigenaar van de auto leidend of zijn bepaalde zaken echt “not done”? Is het 100% not done om wielen te wisselen tussen verschillende merken? En zo ja, kan er helemaal niet tussen merken gewisseld worden of is het wel ok als het “binnen de familie” van het merk blijft, dus bijvoorbeeld niet Mercedes op Volkswagen maar wel Porsche op Volkswagen? Is er een verband tussen de dagwaarde van de auto waar de wielen op zitten en de auto waar ze vanaf geschroefd zijn? Is het wisselen tussen merken “erger” dan het vervangen van velgen door aftermarket wielen? Is 30 inch goud op je Camaro beter dan Bentley onder een S4? Kortom: wat is jullie mening over het veranderen van de velgen onder een auto? Wat is done en wat is not done? Roept u maar!

PS: Oh, en @dennis001: ik vind die Nothelle N-Classic wielen onder die Corrado best lekker, geen vreemd conflicterende ontwerpen (al zijn de wielen wel iets “drukker” dan het koetswerk) en qua tijdsgeest zitten ze ook lekker bij elkaar in de buurt. Best ok!



122 reacties

Ik wil gallardo of grijze bbs ch velgen
@r32turbo: oké.
@r32turbo: ruilen voor Setje ronal teddy’s ?
@r32turbo: BBS CH rule..en ik kan het weten :D
@r32turbo: Er zijn trouwens geen originele “grijze” BBS CH te krijgen, volgens mij ben je in de war met BBS CK, die zijn er wel in het grijs..
Ik denk dat het een beetje moeilijk is om aan te geven wat ”not done” is, het blijft natuurlijk een kwestie van smaak. Meestal kan je zelf toch wel zien dat de velgen die je er onder hebt geplaatst niet kunnen. Van mij betreft de extreem grote rappervelgen, maar dat is slechts mijn bescheiden mening. Moet zeggen dat die Nothelle N-Classics goed staan onder die Corrado, al zijn ze misschien iets aan de grote kant.
@Corrado16v: +1 al dat gebash op wat anderen mooi vinden.
Ik vind een Golf 4 met die grote A8 velgen wel wat hebben.
Of een BMW M3 met 19/20 Inch BMW M6 velgen.

Anders een 190D met 19 inch AMG velgen..
@marokkaanseheld: nee gewoon nee.
@ronaldddvos: Hoezo nee? Het heeft iets unieks.
http://img69.imageshack.us/img69/2029/728504127688l4.jpg
@marokkaanseheld: Unieks, nou not anymore. Ben je een Marokkaan en heb je een Golf 4, dan heb je deze velgen. Niks unieks meer aan helaas..

Die op het plaatje zijn overigens wel netjes, goede maat. Maar meestal zijn ze veeel te groot en vol met butsen e.d. omdat de eigenaar – blijkbaar – niet goed kan rijden.
@marokkaanseheld: ik vind het niet… Ik vind dat het iets te, maar smaken verschillen
@marokkaanseheld: “Het heeft iets unieks”? Waarom zie je dat zo vaak dan? Weinig unieks aan.
@marokkaanseheld: ja man die golfje is echt dik
@marokkaanseheld: en paar matten over de bekleding en een mooie kraal aan je spiegel.
@mikehks: Of zo’n kralenmatje over de stoelen ;-)
@marokkaanseheld: Weet je wat wij op het forum over die velgen zeggen?

”de enige manier om die velgen er minder goedkoop uit te laten zien is door briefjes van 50 tussen de spaken te steken!”
@AudiQuatro: haha…….. Not. Moeilijk hé accepteren dat andere mensen andere smaken hebben.
@AudiQuatro: Je bent wel een snoepje zeg, kan ik die 50 euro niet tussen jou ding laten hangen?
@marokkaanseheld: haha typisch
@marokkaanseheld:
Je noemt toch wel elke no-go op die er bestaat, volgens mij ben je gewoon een trol..
Rota’s zijn not done. Rip offs zijn not done.
@TheMaster: rota is vet mooi
Not done… Ja hoe moet je dat nou uitleggen… Ik denk dat not done Brabus velgen onder een Polo niet kunnen, maar bbs of adv.1 onder een golf 1 gtd/gti kunnen… Wil ik ook;) maar andere velgen van een ander merk onder een Audi bijv die bentley velgen niet kunnen maar smaken verschillen
Je kan je wel gaan ergeren aan andermans slechte smaak, maar als je het gewoon negeert is het voor iedereen beter.
@ruudw: nee klopt niet. Als je lambo velgen op je golfje zet komt de smaakpolitie met een boete.
@guusboum: Ja dus? dan hoeven wij er dus niets aan te doen
Wat ze mooi vinden moeten de mensen zelf beslissen, maar ik lach me krom om de idioten die hun viervoeters beslaan met velgen met een verkeerde offset om er toch maar van die veel te brede banden onder te kunnen leggen. Zwakzinnige idioten dat het zijn.
Vaak geldt dat hooguit 2 inch groter dan standaard nog goed staat. Iemand vertelde me laatst dat ik 19 inch velgen onder mijn MX-5 moest leggen, omdat dat goed zou staan… Maar daar geloof ik dus geen fuck van. Maar misschien zijn er uitzonderingen op die regel.

Daarnaast is chroom meestal not-done. Wisselen tussen merken mag van mij, zolang het merklogo er niet op staat. Dat staat echt achterlijk, een Bentley logo op de velgen onder je VW.

Maar goed, op zich mag iedereen van mij doen wat hij zelf leuk vindt, zolang je andere weggebruikers er niet mee lastig valt (dus absurd weerspiegelende chroom zooi :P). Vind het altijd wel leuk als mensen met bijzondere velgkleuren experimenteren. Altijd maar zwart of zilver is ook zo saai.
@fant: ik had ooit eens een koper voor mijn 20 inch wielen voor onder zijn rx8. maar dan zonder banden omdat hij 245/20 wilde i.p.v. 245/40. mafkees. koop ging niet door trouwens :)
@fant: een mx5 is heel gevoelig voor een hoger/te hoog on afgeveerd gewicht dus grote wiel en verpesten de handling van de auto…
Not done is dus alles wat het weggedrag nadelig beïnvloed wat mij betreft en 3spaaks en alles wat daar op lijkt is lelijk en instabiel.
Het kan mij mn balzak jeuken. Als iemand zn geld wilt uitgeven aan die pauper rommel. Who cares. Ik zit in mijn auto(s) en ik zie als ik erin zit toch niet wat voor meuk eronder hangt.
Ik ken iemand en die heeft onder z’n r32 Porsche wielen en remblokken. Super dik
@rotaxmax: hmm kijk nog een idee ik wil zelf of gallardo of bbs ch maar porsche of bentley zijn ook dik
@r32turbo: zit wel een gigantisch prijs verschil tussen de simpele bbs ch en originele bentley of porsche wielen
Iedereen heeft een eigen smaak, gelukkig maar..!
Ik vindt het mooist als velgen niet al te groot zijn en bij de auto passen qua bouwjaar. Dus geen nieuwe velgen onder oude auto’s.
Velgen geen probleem, alleen al die ‘nigguhs’ die continu ‘nigguh’ zeggen, maar boos worden omdat je ‘nigguh’ tegen m zegt.. Die zijn dus not done
@bakkertje10: En je punt is?
Wat not done is? Wielen monteren die niet af-fabriek of als accessoire leverbaar zijn geweest… Geldt ook voor spoilers en andere opsmuk.
@cupsport: He-le-maal mee eens.
@cupsport: He-le-maal mee ONeens!
@cupsport: Deels mee eens. BBS, Rotiform en sommige OZ velgen mogen van mij part ook nog wel, rest NIET!
Ik ben eigenlijk wel fan van een bijna uitgestorven verschijnsel: stalen velgen die mooi ontworpen zijn, en waar mooie naafkappen bij horen.
Manta GSI bijvoorbeeld: http://i250.photobucket.com/albums/gg259/Herman-64/P1010219.jpg
Of Volvo 350: http://img.tweedehands.nl/f/normal/148128356-te-koop-volvo-360.jpg
@mout: *360. Leve de edit-button!
@mout: daar heb je wel wat gelijk in. Dat zie je bijna niet meer. Hoewel veel merken nog steeds kapjes over de wielbouten hebben….
@saxoke: Dát vind ik echt vreselijk! Maar het komt veel voor ja.

Dacia is voor zover ik weet het enige merk dat nog naafkappen op stalen velgen levert. Op de ‘oude’ MCV en de Dokker. Maar omdat velgen en naafkappen daar helemaal niet op elkaar afgestemd lijken, zou ik ze alleen als ‘pauper-statement’ wel grappig vinden.
@mout: de prijs heeft standaard best mooie antraciet grijze spaakvelgen. Om een of andere reden doen ze daar dan zilvergrijze doppen op, dan ziet het er ook meteen niet meer uit…
@escort77: mijn autocorrectie kent het woord “prius” niet… Normaal niet nodig ook ;-)
@mout: golf Ii
@fortuna: Golf II dus. Helemaal belachelijk zijn alu velgen met plastiek kappen, zie de laatste Beetle
@fortuna: Golf II had wel aardige, ja. Ik bedacht me dat ze er wel waren voor de I, II, III en IV. Maar meestal lieten ze meer het gevoel achter dat de naafkap erbij bedacht was, dan dat het echt een geheel was.
Ik vind het persoonlijk het meest smaakvol om de (grotere) velgen van een hogere klasse onder een lagere klasse auto te doen, mits van hetzelfde merk! Voorbeeld: A3 met A6/(R)S6 velgen. Maar goed, smaken verschillen…
@jjtimmermans: Dat is juist niet smaakvol. Zijn meestal van die goedkope replica velgjes van Marktplaats..
Zelf heb k DS3 wieltjes onder mn Saxo VTS. Zijn gewoon 16″ in totale diameter evengroot dan de originele en de breedte is de originele breedte van de 16v VTS velgen. Zelf vind ik t helemaal niet slecht staan. K had even getwijfeld tussen de originele 16v wielen of deze DS3 wielen. Maar de DS3 wielen vond k net iets mooier.
Onder mn Berlingo zitten wielen van de huidige C4 (compleet originele maat van velgen/banden dan dat ie origineel geleverd is.)
Link naar de Saxo met DS3 wielen:
http://www.flickr.com/x/t/0098009/photos/tom_thijs/8661424488
@saxoke: Dat staat ‘m beter dan ik gedacht had!
Overigens is de DS3 er ook met erg mooie staal plus doppen. Dat doet Citroen wel vaker goed: Ik heb ooit lichtmetalen Etoile velgen van mijn XM ingewisseld tegen type I velg-met-dop.
@mout: de hele dichte doppen van de XM?
Thanks dat je t mooier vind dan gedacht ;-)
@mout: Prach-tig, mijn opa had zo’n wagen en dan inderdaad met die (bijna) dichte wieldoppen erop. Leek voor mij toen net een ruimteschip. Good times…
Spinners zijn altijd cool!
@alassad: je bedoeld not done ;-)
Ander merk wielen onder n auto vind k wel kunnen. Alleen moet t ni te opvallend zijn. T moet gewoon mooi zijn. De merklogo’s zouden.in mijn ogen wel vervangen moeten worden.
Ik vind teddy’s gruwelijk lelijk, en alles groter dan 20 inch vind ik ook al ver gaan, maar moderne auto’s worden ontworpen voor grotere velgen. Verder denk ik, ieder z’n ding laten doen xD
het feit dat je andere velgen onder je vehikel pleurt, is meestal al een indicatie van slechte smaak :)
eigenlijk zijn wielen nooit te groot onder een auto; ik ben eerder allergisch voor optisch te kleine wielen (lees: de standaardmaat).

wat ik absoluut niet vind kunnen zijn getrokken banden, waarbij het wiel duidelijk breder is dan de band.

ook een afknapper: remtrommels en kleine schijfremmen achter een groot wiel; misschien is dat laatste wel de oorzaak van de ‘regel’ om niet meer dan 2 maten groter te gaan.
Zelf rood gemaakte remklauwen ^_^
Oude kever met porsche velgen is een erg mooi gezicht! Verder vind ik het meestal not done als duidelijk blijkt dat het design van de velgen afwijkt van de designtaal van de auto… Auto en velgen moeten 1 geheel lijken, als alle aandavht op de velgen ligt is het over/not done
Te smalle banden vind ik lelijker dan te grote velgen..
Velgen zijn vooral not done tijdens onderhoud en reparaties aan ophanging, aandrijving en remmen. O, wacht…
Velgen zijn vooral not done tijdens onderhoud en reparaties aan ophanging, aandrijving, stuurinrichting en remmen. O, wacht…
Meestal zijn originele velgen het mooist. Als er een automerk uitspringt qua velgen is het Alfa wel, die hebben veel mooie ontwerpen in het verleden en het heden geleverd. Voor onder de Saab wil ik nog een keer Hammerheads aanschaffen, die maken de Saab nog meer Saab.
Wat wel en wat niet kan? Dat hangt sterk af van de auto waar ze onder zitten. Een Civic met extreem camber kan ik waarderen, een Golf op dezelfde setup niet. Daarnaast vind ik velgen met een te diepe “dish” niet mooi, velgen met te weinig “dish” net zo min. En zo kun je verder gaan. Not done is in mijn ogen simpelweg als het voor mij niet staat of ronduit lelijk is.
Er worden door huis tuners verschillende soorten hele nette velgen verkocht lees: Novitec, Brabus, AMG, Nismo, Arden, Alpina, etc. Het nadeel van deze specifieke velgen is dat ze relatief duur zijn. De Henk en Ingrids of Delano en Samantha’s van deze wereld willen dit ook graag! goedkope nette aftermarket velgen zijn naar mijn idee 9/10 keer ontworpen om onder elk merk auto te passen. Dit is dus onmogelijk. resultaat hiervan? Er rijden verdomme veel mooie auto’s met verschrikkelijke rims rond.
Max twee inch groter dan af fabriek en stijl van auto volgen….. En ik moet het mooi vinden anders is het not done.
Sommige velgen kunnen écht niet op een bepaalde auto, als bijvoorbeeld de steekmaat niet overeen komt en er geen verloop voor te vinden/maken is. Voor de rest doet iedereen maar wat hij of zij leuk vindt. Of het mooi is, is slechts een kwestie van opinie. Geen enkel nut om je daarover op te winden, bevalt het je niet wees dan blij dat het niet jouw eigen wagen is en laat het daarbij.
Ik vind velgen mooi als het een beetje subtiel is gedaan.. Het moet ook echt bij de auto passen.. Zo vind ik chrome velgen in eerste instantie niet mooi, totdat je de Ferrari 612 hebt met die 599 velgen en dan verchroomd.. Zo vind ik die velgen op die Corrado best mooi staan, terwijl je diezelfde velgen onder een Clio bijvoorbeeld niet mooi vind..
Het allerlelijkst vind ik die bronzen velgen onder de Impreza !!!!
@rovalo: riiiiiight, dat zijn iconen man, die gouden velgen. Mits je de enige juiste kleur voor de impreza neemt dan (blauw).

Iedere andere kleur gewoon zilver of zwart
@rovalo: bovendien zijn ze niet brons. Ken je feiten. Je hoeft het niet mooi te vinden, ik ben er bijvoorbeeld helemaal weg van, zeéker als ze onder een lichtblauwe zitten.
Té grote wielen is not done… Het moet wel in verhouding blijven…..

Enneuh, wie zei dat Rota’s niet kunnen ?

Ik ben toch maar wat blij met mijn rota’s…. Staat hem perfekt…

http://i871.photobucket.com/albums/ab276/Mauske/null_zps57869dd9.jpg
Velgen zoals Dotz, aez, lenso kan niet maar imitatie velgen ook niet. Zie marktplaats hoeveel ”echte” Bbs le mans velgen worden verkocht als echte ( nep kosten 600eur en echt rond de 2500 a 3000 eur ) of immitatie A8/Rs6/rs4. Kwaliteit is bagger en dat is al vaker bewezen. Zo ook Rota velgen die de geest geven dmv scheuren.
Denk niet dat het te definiëren is. Wat mij zelf betreft moet het een geheel vormen met het gestalte van de auto. Bij de eerste blik op de auto moeten de velgen niet opvallen. Maar velgen maken de auto wel weer “af”.
Audi’s met aftermarket chineese replicavelgen :( vind ik niet kunnen
Ik wil throwing stars of turbine velgen van een e34 m5 onder mijn e36.
Mooie gepolijste rand en een zilver of gun mettal hart
Leidraad: Als een pet of kraag het mooi vindt dan is het waarschijnlijk “not done”.
Groter met mate kan altijd.

Zo dus ook mijn bruine 17″ Lorinser wielen onder een Smartje :P
http://i44.tinypic.com/4ioi38.jpg
@Donstil:
Sorry, leuke velgen maar wel 1 maatje te groot naar mijn bescheiden mening.
Van mij mag je best een stukje band zien.
Zo ken ik er een met 18″ onder een Roadster, ook net even te groot en koelingsproblemen als hij een berg op moet.
Zelf ben ik dol op de originele Runlines (de velg in mijn avatar) maar daar is moeilijk aan te komen en stervensduur.
@smartass: mijn Smart heeft 120pk en trekt de wielen dus makkelijk (ze zijn er niet in 16″ trouwens).
De Roadster die jij bedoelt ken ik ook en heeft een stuk minder vermogen dacht ik, daarom gingen die 18″ wielen op de berg niet lekker.

Staat hem wel tof trouwens 18″.
@Donstil: cool!
Chrome bling bling velgen..
Te grote velgen met een dun laagje rubber..
Te grote velgen onder een kleine auto waar een miezerig trommeltje/schijf achter schuilt.
Te brede velgen met te smalle banden.
16 of 15 inch velgen onder een auto van standaard 17 inch…
Dat soort dingen….
Alles wat minder dan 5 spaken heeft, alles wat groter dan 21 inch is, gekleurde velgen en natuurlijk zwaar beschadigde velgen.
Zou best ns n corrado vr6 willen hebben……
onder mijn fiestake nog het liefst gewone stalen velgen, zonder wieldoppe das badass
@kareldelille6: Wieldoppen zien er in de meeste gevallen idd niet uit. Voor een mooie rauwe uitstraling is het dus ideaal zonder!
Ik rol op 20 inchers. Gewoon zo stond de auto bij de dealer… krijg de velgen aan de straatstenen niet verkocht i.v.m. incourante steekmaat. dus gewoon stug op door blijven rijden.

http://imageshack.com/a/img46/9421/imag0615a.jpg
Later als ik groot ben, koop ik een zwarte CLK met 18″ AMG type 2 monoblock velgen!
Ik kan sommige wel waarderen: Zoals Jaguar velgen onder je Golf:
http://beakersblog.tumblr.com/image/60366123596
@ohoogeveen:

velgen IN de wielkasten is dan weer jammer.
Dit is klasse van hoogste plank, waren er maar meer mensen in de VW scene die ze zo maakte/bouwde.
Lijken erg veel op de standaard GTI velgen… die ik overigens wel sjiek vind
Dit is de enige gepersonaliseerde auto waarbij de velgen geslaagd zijn en er goed onder passen:

https://gumball-production-uploads.s3.amazonaws.com/uploads/team/image/152/team91.jpg
@JamesBond007: http://www.kahndesign.com/imgFull/747.jpg
Deze vind ik ook zeer mooi passen! beter dan het origineel! Ferrari is niet zo sterk in het ontwerpen van mooie velgen…
@rs_1989:
Ja zeker die is ook strak!
Ik vind grijze velgen met zwarte hoogglanslak erin niet mooi.
Grijze 5 spaaks velgen vind ik onder bijna alle auto’s wel mooi zo lang de maten met de auto kloppen, niet te groot niet te klein. Zelf heb ik een Ibiza uit ’00 waar evt 17″ onder kunnen maar 16″ vind ik mooier.
Rij zelf nu met Gepolijste ATS classic cup Velgen onder mijn saxo16v. Heeft wel wat vind ik.

https://lh3.googleusercontent.com/-Lelm1G1H4do/Uf9JxI37OUI/AAAAAAAACfo/K5AUGzAy2UI/s800/DSC_1154.jpg
@randy: ja idd die vind ik ook nog steeds vet..(wil ik nog een keer onder mijn golf cabrio mk1 monteren)
Vind zowiezo als je een kleine auto hebt, cup velgen beter maakt hem wat dikker/breder :)
-Verhoudingen zijn het belangrijkst! De diameter van de velg moet mooi (subjectief) in verhouding zijn met de band flank en hoe deze de wielkast vult (er moet nog ruimte zijn voor veerweg)

-Ruilen binnen ‘de familie’ mag, zolang de velgen van dezelfde periode zijn als de auto. Vb: R8 velgen op een golf 4 is absoluut not done…

-Ruilen binnen merken onderling kan echt niet, zeker als die merken directe concurrenten zijn van elkaar. Vb: Audi RS6 op AMG sloffen, kan echt niet! http://static.autoblog.nl/images/wp2011/Audi_RS6_AMG_Wheels.jpg

– Maar at the end of the day blijft het wel jouw auto, so you can do whatever the F*** you wanna do!
WAT EEN ONZIN TOPIC !!

Laat iedereen gewoon lekker doen wat hij of zij mooi vind.
Als het niet jouw smaak is dan zeg je “vind ik niet mooi”
En als het je wel bevalt zeg je “vind ik wel mooi.

KLAAR. Ieder z’n ding.
Wat ik écht niet vind kunnen zijn de velgen in dezelfde kleur als de body (met uitzondering van zwart). Velgen moeten contrasteren.
Onder m’n 916 GTV heb ik zelf een setje Azev A’s 17-inch. Geeft hem net een stoerder uiterlijk en de GTA wielen, die ik heel mooi vind, zie je haast onder elke alfa al… Heb wel een foto op autojunk staan maar daar zie je eigenlijk de Belgen niet op.
Not done vind ik de imitatievelgen die ronduit gevaarlijk schijnen te zijn. Voor de rest: eenieder z’n eigen mening. Niets is zo betwistbaar als smaak. Ieder mens zijn/haar eigen mening, ergo eigen smaak.
simpele regel: ze mogen niet in je wielkast verdwijnen en niet meer kosten dan de auto zelf is :)
Te grote velgen is not done, velgen van een ander auto merk is not done. Stel als er Porsche velgen onder Golf of MX5 steken dan wil je alleen duidelijk maken dat je van een Porsche droomt maar niet kan betalen. Hou die droom voor jezelf en hang een poster met een Porsche erop boven je bed. Ik heb nog nooit een Pagani met Dacia velgen of wieldeksels gezien, jij wel?
@toroloco: Er zullen vast mensen zijn die Pagani rijden en dromen van een Dacia…
Wat not done is maak ik zelf wel uit..
velgen maakt me geen bal uit..als je het zelf maar mooi vind..
maar die $^^% getrokken bandjes, ..da’s geen porem
Wat ik me altijd afvraag is als ze er dikke jetsers onder hebben en ander spul waarom zijn het dan altijd de kleinste blokken die er in zitten het zijn altijd bijv clio 1.2’s ect ect ect

Waarom niet voor groter blok gaan en wat meer power

Dan suf je auto verzwaren met nektasjes mode zodat je 15 seconde over doet om op de 100 te komen.

Tevens zou ik graag een wet zien voor een bepaalde hoogte boven het stuur je ziet ze niet zitten man en dan rij je langs en dan liggen ze half op de grond.

Tevens wil je toffe velgen hou het beschaafd dus als je 13-15 inch standaard ga niet groter dan 17-18 en dat is al groot 16 zou meer dan zat moeten zijn. en hou het liefst gewoon bij velgen die leverbaar waren voor je merk/model en niet iets aftermarket.
Tevens staat hier een golf buiten verlaagd met roze velgen zucht…..
Ik heb op m’n nieuwe Leon 19″ RS6 velgen (vorig model) laten zetten. Daarnaast 3cm laten verlagen. Ik krijg hem over een maand ongeveer. Ben benieuwd.
Weet je, wij verkopen dagelijks lichtmetalen wielen in alle inchmaten. Uiteindelijk is de klant degene die bepaald waar hij/zij zijn of haar geld aan uit wilt geven. Zolang de pasvorm goed is voor de auto in kwestie en het GEEN replica wielen betreft, wie zijn wij dan om te zeggen of iets wel of niet staat. Uiteraard proberen wij met advies wel bij te dragen aan een juiste keuze :)

Geef een reactie:

Je moet ingelogd zijn om reacties te posten, registreren kan HIER (ook via Facebook).