• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Lvchi Venere heeft schijt aan afschaffing beursbabes

Auteur: Loek, gepost 7 maart 2018 om 22:43 – 20 Reacties

Lvchi Venere op Genève
Tevens zou die naam iets lekkerder uitspreekbaar mogen zijn.

Wanneer komt die Chinese opmars nou? Misschien wel eerder dan we denken. Vele Chinese bedrijven zijn al bezig met elektromobiliteit, maar in echte China-stijl gaan de meesten om bereikbaarheid. En dat is prima, maar om de indruk van de westerse markt te trekken zul je echt meer moeten doen dan simpele sedans of hatchbacks met een relatief kleine range. China zal zware bewapening in moeten inzetten. No problem, aldus Lvchi Auto.

Lvchi lijkt met van alles de plank nogal mis te slaan op het eerste gezicht. Dan breng je een automerk tot leven, is je naam niet uit te spreken (le-vicii, Luvtsji?). Dan doe je je best om een strak ontwerp te maken, is het een combi van Ferrari Sergio en Mercedes AMG GT63, die beide nogal verdeelde meningen los weten te maken. Dan zet je er een 100 kWh motor in met 1.006(!) pk, zijn die knotsgekke Kroaten van Rimac weer van de partij met een model dat bijna dubbel zo veel pk heeft. Lvchi maakt het zichzelf dus moeilijk. Maar op Genève zijn ze aanwezig en ze spelen hun ass aas.

Juist! Eerdere berichtgeving deed vermoeden dat Genève een F1-tje deed, maar sommige merken hebben daar geen boodschap aan en presenteren hun auto toch weer met een leuke dame. Zo ook Lvchi, die de Venere presenteert met een knappe brunette. Heb je toch weer een reden om de foto’s van Lvchi opnieuw te bekijken volgende week. Of dat de grote elektrische sedan is, dat moet je zelf maar bepalen.

We hadden het net al een klein beetje over de specs: een 100 kWh elektromotor met vier motoren en 1.006 pk. De range ligt rond de 500 km volgens NEDC, wat in combinatie het grote aantal pk’s een prima compromis is. De styling moet je ding zijn, maar ze hebben wel hun best erop gedaan. En Lvchi gaat de boeken in als “die fabrikant die het wél durfde om een beursbabe mee te nemen!” Of de memo is niet doorgekomen. Maar dat is voor latere zorg.

Ook interessant!

  • De Autoshow van Genève keert nu écht terug!
  • geneve
    Salon van Genève voortaan in, eh, Qatar?

Nieuwste artikelen

  • Goedkoopste 997 van Marktplaats is ook de opvallendste
  • Autosalon van Brussel 2026: dit zijn de primeurs
  • Kia viert 80-jarig bestaan met dit bijzondere apparaat
  • Scoor deze ‘vergeten’ Saab op Marktplaats
FacebookTweetPinLinkedIn

Autoshows, babes, China, Elektrisch, geneve, geneve-2018

Vorig bericht: « Porsche Mission-e Cross Turismo heeft een identiteitscrisis
Volgend bericht: Dankzij deze rijdende barbecue kun je overal eten »

Lees Interacties

Reacties

  1. lacker zegt

    7 maart 2018 om 22:56

    Auto? Waar?

    Login om te reageren
    • draadloos zegt

      7 maart 2018 om 23:52

      @lacker: naast die magere panlat

      Login om te reageren
  2. simonferrari zegt

    7 maart 2018 om 23:32

    Wat een vreemde combinatie tussen een Tesla Model S, Porsche Panamera, Mercedes AMG GT Coupe en de Volkswagen R line Velgen. Nee, dan zie ik toch liever een normale hatchback of sedan met 200pk en een range van 800 km. Overigens word ik ook niet warm van de beste dame..

    Login om te reageren
    • Edge zegt

      8 maart 2018 om 10:09

      @simonferrari: Ik herken al die auto’s die je noemt er ook wel in. En weet je waar het eindresultaat op lijkt? Op zo’n wagen uit Grand Theft Auto. Die lijken ook altijd veel op echte auto’s, maar wijken toch net genoeg af om copyrightclaims te voorkomen.

      Login om te reageren
      • simonferrari zegt

        8 maart 2018 om 10:12

        @Edge: Haha nu je het zegt! Klopt hellemaal!

        Login om te reageren
    • scooper zegt

      8 maart 2018 om 12:14

      @simonferrari: ik zie er een lamborghini achterkant in…

      Login om te reageren
      • Gulli zegt

        8 maart 2018 om 13:10

        @scooper: ik die van een F-type

        Login om te reageren
  3. MaartenD zegt

    8 maart 2018 om 01:01

    Of je het nu leuk vindt of niet, de Chinesen nemen de boel stilletjes aan over..

    Login om te reageren
  4. imarinos zegt

    8 maart 2018 om 01:23

    Grappige auto en ik zou haar ook niet wegsturen…

    Login om te reageren
    • berlinetta zegt

      8 maart 2018 om 09:45

      @imarinos: Je mag haar wel naar mij sturen. Mooie dame hoor.

      Login om te reageren
  5. uselessguy zegt

    8 maart 2018 om 02:43

    Wat een onzin, de model S is net een XJ, de ioniq is net een prius, de titan net een F150, de X6 op een GLE. Tegenwoordig lijkt alles in een klasse op elkaar en zijn er zeer weinig unieke wagens. Daarnaast vind ik het bij deze wel meevallen. Auto ziet er goed uit, specs zijn prima en er staat een beursbabe naast. Als er nou een mooi blok in lag en de naam fatsoenlijk uit te spreken was hadden ze mijn stem…

    Login om te reageren
  6. ikleesookoverautos zegt

    8 maart 2018 om 05:51

    @720s Lvchi is eigenlijk Lüchi uit te spreken als Luu Tsje. Wanneer er een “ü” in een Chinees woord zit word die altijd als “v” geschreven. Waarom, geen idee. Vrij vertaald betekent het groene koets.

    Bulgari (Bvlgari) doet dat trouwens ook. Dus zo gek is het niet.

    Ook in China zijn de beursbabes eigenlijk afgeschaft en zie je ze niet meer op de grote shows in Shanghai en Beijing. Op de wat kleinere lokale beurzen zijn ze er gewoon nog wel.

    Over de auto zelf ben ik wel te spreken en het design komt trouwens uit Italië.

    Login om te reageren
    • Loek zegt

      10 maart 2018 om 13:49

      @ikleesookoverautos: thanks voor de opheldering!

      (dacht dat ik dat al een x gezegd had maar kennelijk niet)

      Login om te reageren
  7. postzegel zegt

    8 maart 2018 om 06:56

    AutoBlog. U moet op bijles. 100kWh motor? Met kWh wordt de opslagcapaciteit van de ACCU bedoeld. Ik snap dat ’t allemaal nieuw is, maar toch. Genève staat vol elektro spul, dus doe je best en leer snel wat terminologie bij!

    Login om te reageren
    • Loek zegt

      8 maart 2018 om 07:44

      @postzegel: kWh slaat ook niet precies op de resolutie van het infotainmentscherm, kan gebeuren toch?

      Login om te reageren
      • postzegel zegt

        8 maart 2018 om 09:34

        @720s: Tuurlijk! Ik zeg toch ook: ’t allemaal nieuw. Thumbs up hoor ;-)

        Login om te reageren
    • tjorque zegt

      8 maart 2018 om 08:07

      @postzegel: Google translate van het Chinees? ?

      Login om te reageren
  8. Dutchdriftking zegt

    8 maart 2018 om 08:12

    Maar geen Chinese dame?

    Login om te reageren
  9. jbjohnny88 zegt

    8 maart 2018 om 10:09

    Ben ik de enige die bij het logo (foto 11) denkt aan het logo van de Autobots xD?

    Login om te reageren
  10. davelepeef zegt

    8 maart 2018 om 12:35

    Laten we wel wezen. Als het materiaal op de stand niet boeiend is, kan een knappe dame wonderen doen…

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North