• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Mansory GT Race is een überdikke GT3 [1.001 pk]

Auteur: Author, gepost 3 maart 2015 om 10:25 – 20 Reacties

Afbeelding Mansory GT Race is een überdikke GT3 [1.001 pk]Afbeelding Mansory GT Race is een überdikke GT3 [1.001 pk]Afbeelding Mansory GT Race is een überdikke GT3 [1.001 pk]Afbeelding Mansory GT Race is een überdikke GT3 [1.001 pk]Afbeelding Mansory GT Race is een überdikke GT3 [1.001 pk]Afbeelding Mansory GT Race is een überdikke GT3 [1.001 pk]Afbeelding Mansory GT Race is een überdikke GT3 [1.001 pk]

Mansory Bentley Continental GT Race
Met uiteraard genoeg carbon details om compleet tureluurs van te raken.

Dat deze door Mansory stevig aangepakte Continental GT is geïnspireerd op de racerij, behoeft na het zien van bovenstaande foto waarschijnlijk geen verdere uitleg. De Beierse tuner is compleet loco gegaan met allerhande flapjes, roostertjes en andere foefjes zodat van de luxueuze uitstraling van de standaard Conti GT weinig meer over is.

Of dat iets positiefs is, is dan weer een tweede, maar opvallen doet het ding net als de meeste creaties van Mansory sowieso. Om de prestaties te laten matchen met de looks krijgt de GT Race dankzij soft- en hardwarematige aanpassingen een bruut vermogen van 1.001 pk, bij een koppel van 1.200 Nm. Doei Continental GT3-R, hallo Bugatti Veyron!

Daarmee wordt een topsnelheid (ondanks die dikke taartschep) mogelijk van 330 km/u. Het standaardsprintje naar de 100 is 3,9 seconden achter de rug. Geen misselijke cijfers, maar had daar niet wat meer in gezeten? Afijn, ook het interieur kreeg de gebruikelijke Mansorybehandeling en uiteraard staat-ie op 22 inch megajetsers. Can u dig it?

Ook interessant!

  • Bentley Continental GT Gymkhana
    Bentley Continental GT Gymkhana video is ongepast
  • De Bentley Continental GT Speed is terug
  • Urban Bentley Continental is subtiel bruut
  • Bentley Continental is officieel geen ouwelullenbak meer

Nieuwste artikelen

  • Max Verstappen gaat echt voor Mercedes
  • Dit zijn de hoogtes van de boetes in 2026 (snelheid, telefoon, parkeren)
  • Video: Met een motor van de trap rijden
  • Hierom worden auto’s in 2026 nog duurder
FacebookTweetPinLinkedIn

Bentley, continental, continental-gt, groen, mansory, tuning, two-tone, wit

Vorig bericht: « Hyundai geeft de ix20 strak bekkie en zestraps automaat
Volgend bericht: NanoFlowcell Quant F en de Quantino: lekker elektrisch »

Lees Interacties

Reacties

  1. edgaar zegt

    3 maart 2015 om 10:34

    Matig…

    Login om te reageren
  2. sr20det zegt

    3 maart 2015 om 10:34

    Ik dat het Zwitsers waren?

    Login om te reageren
    • fj272 zegt

      3 maart 2015 om 12:23

      @sr20det: Van oorsprong ja.. Maar zitten nu onopvallend in Brandt in de mooie Oberpfalz.. Zondag nog langs hun bedrijfshal gereden

      Login om te reageren
  3. berlinetta zegt

    3 maart 2015 om 10:35

    Doet een Speed met ongeveer 400 pk minder niet even lang over de sprint naar de 100?

    Login om te reageren
  4. guusboum zegt

    3 maart 2015 om 10:36

    Wauw! Software én hardware aanpassingen! Wat een onzinnig apparaat, trouwens, specs om van te huilen met zoveel vermogen en koppel… Een soort nep Mclaren P1 GTR of Ferrari FXXk…

    Login om te reageren
    • raym zegt

      3 maart 2015 om 11:11

      @guusboum: en 1001 pk 1250 nm koppel en dan nog steeds 3.9 sec over 0 naar 100 doen en maar 330 ok. Zijn zat andere auto’s die minder hebben en hogere top en sneller van 0 naar 100 gaan. Dus vind het ook erg tegen vallen

      Login om te reageren
  5. amgc63 zegt

    3 maart 2015 om 10:39

    Wie heeft er behoefte aan een carbon motorkap op een bentley?

    Login om te reageren
    • wachtmaartotmijnvtecinkicktyo zegt

      3 maart 2015 om 10:52

      @amgc63: oliesjeiks

      Login om te reageren
      • amgc63 zegt

        3 maart 2015 om 10:55

        @wachtmaartotmijnvtecinkicktyo: die werden toch juist geil van glimmend goud en fluwelen kleuren

        Login om te reageren
  6. sharpleft zegt

    3 maart 2015 om 10:42

    Wat een rare kleurencombinatie…

    Login om te reageren
  7. motoragent zegt

    3 maart 2015 om 10:46

    Je kan Peter Beense een paar gympen aantrekken, maar daar word het nog geen atleet van…

    Login om te reageren
    • smadb zegt

      3 maart 2015 om 10:52

      @motoragent: loool!!!

      Login om te reageren
  8. ropp zegt

    3 maart 2015 om 10:47

    Voor de balotelli’s van deze wereld !

    Login om te reageren
  9. Alfarobert zegt

    3 maart 2015 om 10:53

    Te luxe voor op het circuit.Op de openbare weg hoort een Bentley of Rolls alleen maar luxe te zijn.Op een circuit kaal van binnen alle gewicht er zoveel mogelijk uit.Dit project slaat de plank dus totaal mis.

    Login om te reageren
  10. mrrallycross zegt

    3 maart 2015 om 11:35

    Ik neem toch liever de gt3 die Bentley en m sport zelf hebben ontwikkeld

    Login om te reageren
  11. boltiev6 zegt

    3 maart 2015 om 12:09

    Bentley EXP10 Speed 6 (meer hoef je niet te zeggen. Wat een prachtbak!)

    Login om te reageren
  12. philipf zegt

    3 maart 2015 om 14:47

    Die spoiler mag wel wat subtieler van mij

    Login om te reageren
    • power369 zegt

      3 maart 2015 om 17:03

      @philipf: alles mag wel wat subtieler van mij

      Login om te reageren
  13. mercedesbenz63 zegt

    3 maart 2015 om 14:57

    Ik vind het niks…

    Login om te reageren
  14. toyotafortuner zegt

    3 maart 2015 om 18:23

    Ziet er voor geen ene meter uit. Bah

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North