• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Max over de samenwerking van Red Bull en Honda

Auteur: Loek, gepost 21 juni 2018 om 18:00 – 23 Reacties

Max Verstappen


Ziet hij dat wel zitten, zo’n nieuwe motor?

Waar Red Bull nu al een tijdje motoren van Renault gebruikte, is die samenwerking opgeheven om in zee te gaan met een andere motorenleverancier. De keuze is gevallen op Honda, dat bij Toro Rosso al mocht revancheren na het McLaren-fiasco. Max Verstappen uitte zich ook over de switch. Maar hij maakt zich geen zorgen.

Volgens Max is er niks mis met de Japanners. Honda levert goede diensten aan Toro Rosso, dus qua vermogen lopen ze niet achter. “Geld is ook geen probleem, ze blijven gewoon doorontwikkelen zonder dat iemand roept dat het te duur is. Japanners geven niet op.”
Overigens is de deal al een tijdje rond maar Red Bull hield het nog even onder de pet. Max wist ervan maar kon de beslissing niet beïnvloeden. “Mijn mening werd wel gevraagd, maar uiteindelijk beslist het team”.

Red Bull rijdt het huidige seizoen uit met de Renault-aandrijflijn, volgend seizoen gaan we de Honda-motoren in actie zien. Als we Max mogen geloven hoeven we niet te rekenen op een “McLarentje”. Op hoop van zegen. (via nu.nl)

Image credit: Max Verstappen op Instagram.

Ook interessant!

  • Blijft Max Verstappen de rest van zijn carrière bij Red Bull?
  • Peuchère! Haalt Red Bull Cyril Abiteboul binnen?
  • Nieuwe helm van Max Verstappen voor de GP van België
    Red Bull overweegt nóg meer straf voor Max in Rusland
  • Honda blijf tóch motoren leveren aan Red Bull!

Nieuwste artikelen

  • Lexus LFA is terug als gelikte coupé
  • Zo stel je de goedkoopste Tesla Model 3 Standard van je dromen samen
  • Toyota GR GT is hier: V8, 650 pk, 850 Nm en een aluminium frame
  • Wat als je een supercar als schilderij gebruikt?
FacebookTweetPinLinkedIn

Formule 1, Honda, Max Verstappen, Red Bull Racing, Renault

Vorig bericht: « 0-100 duurt in deze auto’s net zo lang als Lil Kleine-concert
Volgend bericht: Deze Golf heeft meer pk dan een Ferrari 488 Pista »

Lees Interacties

Reacties

  1. lincoln zegt

    21 juni 2018 om 18:09

    een petjes / frisdrank verkoper die zich zorgen maakt over de nieuwe leasebak die zijn baas voor hem gaat uitzoeken ..

    hier wil ik echt alles over weten ..

    Login om te reageren
    • audihenkie zegt

      21 juni 2018 om 18:18

      @lincoln: nou maar goed dat je Autoblog leest!

      Login om te reageren
    • ikleesookoverautos zegt

      21 juni 2018 om 19:00

      @lincoln: goud

      Login om te reageren
    • ikleesookoverautos zegt

      21 juni 2018 om 19:04

      @lincoln: ja helemaal

      Login om te reageren
  2. utregcity zegt

    21 juni 2018 om 18:26

    Het gaat hem i.i.g. vleugels geven!

    Login om te reageren
    • FieRo zegt

      21 juni 2018 om 18:32

      @utregcity: vleugels heeft ie al. Nu nog een motor.

      Login om te reageren
      • galgootje zegt

        21 juni 2018 om 19:31

        @fiero: lol

        Login om te reageren
  3. kobus1967 zegt

    21 juni 2018 om 18:41

    Volgend jaar naast de Aston Martin ook een Honda NSX voor Max.

    Login om te reageren
    • duckmefaddy zegt

      21 juni 2018 om 19:26

      @kobus1967: ja of een cygnet en een Civic

      Login om te reageren
  4. cossiekiller zegt

    21 juni 2018 om 19:13

    WachtmaartotMaxzijnvtecinkicktyo!

    Login om te reageren
    • cloverleaf zegt

      22 juni 2018 om 08:49

      @cossiekiller: je vergeet de #hashtag

      Login om te reageren
  5. mashell zegt

    21 juni 2018 om 20:24

    “Japanners geven niet op.” Nou, de tijd dat Japanners wel twee atoombommen slikten voordat ze opgaven ligt al wel even achter ons. Nog geen 10 jaar terug gaf een Japans formule 1 team het na een paar jaar aanmodderen gewoon op, het lukte ze gewoon niet. Zou Max de naam van dat Formule 1 team weten?

    Login om te reageren
    • sjonniedeluxe zegt

      21 juni 2018 om 20:27

      @mashell: ik iig niet

      Login om te reageren
      • rob5nismo zegt

        21 juni 2018 om 20:36

        @sjonniedeluxe: Toyota is toch al langer uit de F1 als 10 jaar?

        Login om te reageren
        • sjonniedeluxe zegt

          21 juni 2018 om 20:45

          @rob5nismo: ik denk dat het om Daihutsu gaat

          Login om te reageren
    • subaru555 zegt

      21 juni 2018 om 20:53

      @mashell: het Brawn-GP was feitelijk de Honda; ze gaven dan wel op, maar hadden toch een winnende auto gebouw (dank aan dubbele diffuser natuurlijk)!

      Login om te reageren
    • f31bmw320d zegt

      21 juni 2018 om 23:36

      @mashell: lijkt erop dat je wel anti-Honda en pro-Renault bent. Maar die discussie ging volgens mij niet geheel naar wens. Vervelend als Red Bull jouw logica niet hanteert!

      Login om te reageren
  6. evdw zegt

    22 juni 2018 om 07:14

    Tuurlijk, Max zal hier even ongenuanceerd zijn echte mening gaan geven over de overstap naar Honda motoren….

    Login om te reageren
    • vtechlover zegt

      22 juni 2018 om 10:17

      @evdw: denk jij nou serieus dat redbull hier blind instapt..?

      Login om te reageren
  7. tttijn zegt

    22 juni 2018 om 08:17

    Opgelegde positiviteit.

    Login om te reageren
  8. jje003 zegt

    22 juni 2018 om 10:17

    Ik zie toch een aantal negativiteit over Honda. Het blijkt dat ze nu al dik 10pk meer hebben dan Renault, veel meer een betere upgrades in de pijplijn, het blok ruim 5kg lichter is en dankzij de vorm het nog eens 20cm lager te plaatsen is wat de COG ten goede komt. En laten vooral niet vergeten dat Renault vorig seizoen net zo onbetrouwbaar was als Honda

    Login om te reageren
  9. jje003 zegt

    22 juni 2018 om 10:18

    Ik zie toch een aantal negativeve posts over Honda. Het blijkt dat ze nu al dik 10pk meer hebben dan Renault, veel meer een betere upgrades in de pijplijn, het blok ruim 5kg lichter is en dankzij de vorm het nog eens 20cm lager te plaatsen is wat de COG ten goede komt. En laten vooral niet vergeten dat Renault vorig seizoen net zo onbetrouwbaar was als Honda

    Login om te reageren
    • ablogjunk zegt

      22 juni 2018 om 18:55

      @jje003: inmiddels 20pk extra, 10kg lichter en 40cm lager bij het asfalt?

      Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North