• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Saaie budget-bak haalt 100 in 3,4 seconden

Auteur: willeme, gepost 3 februari 2019 om 19:58 – 80 Reacties

Afbeelding Saaie budget-bak haalt 100 in 3,4 secondenAfbeelding Saaie budget-bak haalt 100 in 3,4 secondenAfbeelding Saaie budget-bak haalt 100 in 3,4 secondenAfbeelding Saaie budget-bak haalt 100 in 3,4 secondenAfbeelding Saaie budget-bak haalt 100 in 3,4 secondenAfbeelding Saaie budget-bak haalt 100 in 3,4 secondenAfbeelding Saaie budget-bak haalt 100 in 3,4 secondenAfbeelding Saaie budget-bak haalt 100 in 3,4 seconden

Siemoneit Racing Leon Cupra ST '19
Kijk, dat is lekker!

Het is een guilty pleasure van ondergetekende: de Seat Leon Cupra. Niet omdat het de beste auto in zijn klasse is (alhoewel ‘ie goed mee kan komen), maar omdat ze op basis van de wat suffe Leon toch nog zo’n pretpakket hebben weten te maken. De Leon Cupra heeft namelijk de EA888 2-liter TFSI met 290 pk onder de kap. Dat is een wezenlijk andere motor dan de 2.0 TFSI uit de VW Golf GTI of Skoda Octavia vRS. Het blok is verstevigd en heeft een grotere turbo.

Dat heeft weer als voordeel dat het blok zeer goed te kietelen is. De afgelopen tijd hebben we welgeteld één keer een getunede Leon Cupra voorbij zien komen. Die had 350 pk tot zijn beschikking. De tijden zijn inmiddels veranderd, want in tegenstelling tot destijds, is de Seat Leon Cupra ook leverbaar met vierwielaandrijving. Dat is te bestellen op de Leon ST Cupra (de stationwagon) in sommige landen.

Combineer de extra grip van deze variant, plus het extra vermogen wat je uit de 2.0 TSI kunt extraheren, en het resultaat kan zeer indrukwekkend zijn. Het Duitse Siemoneit Racing heeft zitten knutselen aan de Leon Cupra ST. Zo werd er een nieuwe intercooler gemonteerd, alsmede een grotere turbo. Het in- en uitlaattraject werden ook hevig gemodificeerd. Het resultaat is niet misselijk: 521 pk en 620 Nm koppel.

Siemoneit Racing Leon ST Cupra '19

Dankzij dat surplus aan vermogen sprint de auto in 3,4 seconden naar de 100 km/u. 3,4! Van 100 km/u naar 200 km/u is gepiept in 6,8 seconden. Net zoals voorheen is de maximum snelheid begrensd, zij het nu op 280 km/u. De zeventraps DSG-transmissie is eveneens aangepast, om de grotere krachten aan te kunnen. Het onderstel is voorzien van een KW schroefset. De auto staat op Michelin Pilot Sport Cup 2 banden. Het enige waar we onze bedenkingen bij hebben is de remmerij. Siemoneit Racing heeft waarschijnlijk dit artikel (en dit artikel) niet gelezen, want je krijgt de remmen van de Audi RS3. Die werken op zich prima, maar dienen bij elke tankbeurt vervangen te worden.

Dit alles kost 23.800 euro bij elkaar. Uiteraard moet je zelf nog een Leon ST Cupra meenemen. Mocht je dat iets te gortig vinden, Siemoneit Racing heeft ook een eitje met 450 pk in de aanbieding voor 14.900 euro.

Ook interessant!

  • CUPRA Formentor e-Hybrid rijtest
    CUPRA Formentor e-Hybrid rijtest
  • milde Cupra Leon
    Milde Cupra Leon nu eindelijk in productie
  • Seat Leon 2.0 TSI
    Seat Leon 2.0 TSI is lekker warm en veilig
  • Alles van CUPRA: sportief tot ruimtewonder
    Alles van CUPRA: sportief tot ruimtewonder

Nieuwste artikelen

  • Koop deze puike Aston Martin voordat het te laat is
  • Superschattig Kevertje heeft een geweldenaar onder de kap
  • Kijk, deze moderne auto heeft geen verblindende koplampen
  • Meest ongepaste auto voor vleugje F1 krijgt een vleugje F1
FacebookTweetPinLinkedIn

cupra, leon, leon-st, Seat, tuning

Vorig bericht: « Koop de Rubystone Red Carrera GT van Salomondrin
Volgend bericht: Waarom Honda groots gaat inkopen voor de Civic »

Lees Interacties

Reacties

  1. ablogjunk zegt

    3 februari 2019 om 20:14

    Budget bak? Ik neem aan dat de genoemde 23k exclusief auto is….tel er dan nog er nog eens 40-45k bij op.

    Login om te reageren
    • maferick74 zegt

      3 februari 2019 om 20:49

      @ablogjunk: ik heb ook het vermoeden dan hier iedereen in autos rijdt van 70 duizend euro. Budget noem ik 6000 euro ofzo. Net als die jongen van vanmiddag, eerste auto een 2.0 clio sport, nou mijn eerste auto koste 350 gulden, de tweede 5000 gulden, de derde 10 duizend gulden en de vierde 6000 euro. Ben ik de enige die een verkeerde afslag heeft genomen?

      Login om te reageren
      • cloverleaf zegt

        3 februari 2019 om 21:05

        @maferick74: nee hoor! Mijn eerste was 500e, 2e 2300e, 3e 5500e, 4e 4000e, 5e 13500e, 6e 13900e.

        Ik schrik ervan dat ik al 6 auto’s heb gehad. En de beste was de 1.8 tspark 145 van 2300e!!!

        Login om te reageren
        • toyotavenray zegt

          3 februari 2019 om 21:43

          @cloverleaf: je kunt ook een ander symbool gebruiken hoor.( € ) die bijvoorbeeld.

          Login om te reageren
          • cloverleaf zegt

            4 februari 2019 om 14:10

            @toyotavenray: B€k houw€!!!

            Login om te reageren
            • toyotavenray zegt

              4 februari 2019 om 16:13

              @cloverleaf: waarom, omdat jij een euroteken niet normaal kunt gebruiken.

              Login om te reageren
              • cloverleaf zegt

                4 februari 2019 om 19:28

                @toyotavenray: Mijn geintje doet t nie zo goed in Venray?

              • saxoke zegt

                4 februari 2019 om 20:05

                @cloverleaf: toyota prius rijder waarschijnlijk

              • toyotavenray zegt

                4 februari 2019 om 22:38

                @saxoke: nou jammer voor jou rijd ik Seat.

              • toyotavenray zegt

                4 februari 2019 om 22:38

                @cloverleaf: grof taal gebruik zijn geen geintjes. Maar ik snap wat je probeerde.

      • peterpann3nkoek zegt

        3 februari 2019 om 21:40

        @maferick74: ik heb nu net 7 maanden mijn eerste auto, een opel vectra c 2.2 dti van 1800 euro, ik woon in frankrijk dus wegenbelasting heb ik niet wat wel lekker is

        Login om te reageren
      • koekwaus zegt

        3 februari 2019 om 21:49

        @maferick74: duurste auto die ik gekocht heb was €5300

        Login om te reageren
        • Gulli zegt

          3 februari 2019 om 22:42

          @koekwaus: als we leasen niet meerekenen heb ik meer voor mijn motor betaald dan voor allebei mijn zelf gekochte auto’s samen ?

          Login om te reageren
      • lekkaah zegt

        3 februari 2019 om 22:00

        @maferick74: ja, na je 3e auto

        Login om te reageren
      • elemento zegt

        3 februari 2019 om 22:01

        @maferick74: idd kan je beter voor zo een bedrag 50 mil met tunen etc bmw m3 halen duitsland

        Login om te reageren
      • sabrerator zegt

        3 februari 2019 om 22:16

        @maferick74:
        Klopt. Was ca. 70k nieuw.

        13 jaar geleden.

        Was in november j.l. toen ik hem kocht naar zo’n 9k gedaald.

        Login om te reageren
      • VeniVidiVici zegt

        3 februari 2019 om 23:18

        @maferick74: Nee hoor, je bent niet de enige. Het gros van de mensen in NL zijn brave werkpaarden voor de baas met een minimumloon.

        Login om te reageren
      • clk63bs zegt

        4 februari 2019 om 01:18

        @maferick74: die van mij was een kleine penis.

        Login om te reageren
      • flutterby zegt

        4 februari 2019 om 08:47

        @maferick74: mijn eerste auto was €2100 (96 e36 316 op lpg, student hé) en die voor mijn vrouw €2000 (06 Focus st). Verder altijd lease gereden rond de 20k. Volgens mij redelijk normaal. Al zie ik de meeste een auto tussen 5 en 10k kopen. Eerlijk gezegd ook het beste budget voor een beetje betrouwbaarheid.

        Login om te reageren
      • jerry zegt

        4 februari 2019 om 10:55

        @maferick74: zaterdag mn 2e auto gekocht Polo GT uit 2016. Maarja, ben ook geen 19 meer…

        Login om te reageren
    • karhengst zegt

      4 februari 2019 om 07:58

      @ablogjunk: Het is qua nieuwprijs wel zo ongeveer de kiloknaller qua PK’s. Zeg maar biefstuk van de Aldi.

      Dat niet iedereen het in een oude sok heeft liggen is een ander verhaal.

      Login om te reageren
  2. ritchie zegt

    3 februari 2019 om 20:15

    Je kan het wel een “sleeper” noemen

    Login om te reageren
  3. resulutionNL zegt

    3 februari 2019 om 20:19

    Vergis je niet.. 6.8 van 100-200 is ziek snel. Als vergelijking: een Corvette Z06 doet het in 7.8s…

    Login om te reageren
    • sabrerator zegt

      3 februari 2019 om 22:18

      @VWTouran75:

      Ik vind 6,8 seconden van 0-100 ook vlot zat.
      Duurt met mijn auto een tergend trage 8 tellen.

      Login om te reageren
  4. Jochempie zegt

    3 februari 2019 om 20:19

    @willeme het is voor mij ook een guilty pleasure. Het zou me niets verbazen als een standaard ST Cupra een Audi B7 RS4 het snot voor de ogen rijdt. Dit monster moet het (standaard) RS6jes moeilijk maken tot 220 km/u!

    Login om te reageren
    • willeme zegt

      3 februari 2019 om 21:03

      @jochempie: Een B7 en B8 kan ;ie wel hebben. Al helemaal als er een paar bochten gemaakt moeten worden. De Leon is relatief licht en wil best aardig een bocht om … Misschien kan ik die van @OneHP overnemen volgend jaar :-D

      Login om te reageren
      • BaRa zegt

        3 februari 2019 om 21:16

        @willeme: Dat lukt alleen als je hem vanaf nu lekker kan maken voor een ander knutselmodel.

        Login om te reageren
        • Onehp zegt

          3 februari 2019 om 22:43

          @bara: oh. Heb geen tijd meer om te knutselen, of een beetje dan maar dan op peutertuin niveau… We zien hoe het loopt, heb wat ogen op een jonge G21 M340i Touring, dus ten vroegste om 2 jaar en na een grote loonverhoging … en een uitgebreide testrit die bevalt. Indien zo zal ik er uiteindelijk toch aan prutsen, zeg altijd dat ik geen tijd /zin heb ;)

          Login om te reageren
    • bitd zegt

      3 februari 2019 om 21:48

      @Jochempie: ja deze is op papier flink sneller dan RS6 van 0-100 en 0-200, zelfs als de 605pk dynamic variant

      Login om te reageren
      • Jochempie zegt

        3 februari 2019 om 22:01

        @bitd: Klopt, maar boven een bepaalde snelheid is het alleen nog pk’s tegen luchtweerstand, en ik vermoed dat een RS6 iets meer op stroomlijn ontworpen is. Dat ding haalt onbegrenst en met 560/580 pk liefst 330!

        Login om te reageren
        • bitd zegt

          4 februari 2019 om 05:12

          @Jochempie: ja de top is een ander verhaal, de bak zal er ook niet zoveel zin in hebben

          Login om te reageren
    • elemento zegt

      3 februari 2019 om 22:02

      @Jochempie: na 220 gaat tie alle kanten op

      Login om te reageren
  5. techniekmeneer zegt

    3 februari 2019 om 20:21

    Geweldig! Uiterlijk lekker ingetogen, heerlijk.

    Login om te reageren
  6. g40freak zegt

    3 februari 2019 om 20:25

    0 tot 200 in iets meer dan 10 sec…in een seat…..stationwagon. word steeds gekker

    Login om te reageren
  7. tazmania zegt

    3 februari 2019 om 20:39

    Ook al zit er een miljoen pk in, het blijft een FWD stationcar.

    Login om te reageren
    • Jochempie zegt

      3 februari 2019 om 20:43

      @tazmania: 4WD dus als je de juiste optie aanvinkt.

      Login om te reageren
      • tazmania zegt

        3 februari 2019 om 22:35

        @Jochempie: ok, my bad. Niet goed gelezen idd.

        Login om te reageren
    • biohazardracer zegt

      3 februari 2019 om 20:43

      @tazmania: jij hebt het verhaal niet goed gelezen schijnbaar ??‍♂️ de ST is leverbaar met 4wd, wat deze dus ook heeft.

      Login om te reageren
    • rikus zegt

      3 februari 2019 om 21:22

      @tazmania: eerst lezen, dan reageren..

      Login om te reageren
  8. RiKe zegt

    3 februari 2019 om 21:15

    Een Leon Cupra ST met aardig dikke specs js gewoon ruim €60.000,- in ons belastingparadijs dus ik snap niet helemaal waar de term “budgetbak” vandaan komt. Dat plus dit dikke pakket en je zit simpelweg aan €86.000,-

    Login om te reageren
    • willeme zegt

      3 februari 2019 om 21:31

      @rike: In basis is het een Leon ST, wat in feite de budget variant is van de Golf Variant.

      Login om te reageren
      • Jochempie zegt

        3 februari 2019 om 22:04

        @willeme: Voor de dikdoenerij is er altijd nog de Golf R Variant, eigenlijk dezelfde auto maar beter afgewerkt en net iets minder leuk sturend.

        Login om te reageren
    • enjoypunani zegt

      3 februari 2019 om 22:03

      @rike: jaa, maak dan de kromme vergelijking is met auto’s met hetzelfde vermogen… Wat kost een rs4 of rs6 denk jij?

      Login om te reageren
      • Jochempie zegt

        3 februari 2019 om 22:05

        @enjoypunani: In nette staat allebei om en nabij de 30.000 euro.

        Login om te reageren
  9. n0zem zegt

    3 februari 2019 om 21:17

    Dit wil ik ook wel op m’n vw passaai met ea888, maar als ik 23k over had, ruilde ik hem liever in voor wat leukers!

    Login om te reageren
    • marc94 zegt

      3 februari 2019 om 21:48

      @n0zem: eigenlijk is de Leon ansich dus een golf variant.

      Login om te reageren
      • Onehp zegt

        3 februari 2019 om 22:10

        @marc94: Passat staat ook op het MQB platform…

        Login om te reageren
      • n0zem zegt

        3 februari 2019 om 22:30

        @marc94: dat is zo, maar de aandrijflijn is voor zover ik weet praktisch dezelfde!

        Login om te reageren
  10. ghost zegt

    3 februari 2019 om 21:18

    “Budgetbak”

    In een parallel universum misschien..

    Login om te reageren
    • Onehp zegt

      3 februari 2019 om 22:12

      @ghost: dit bedoelt @willeme:
      https://www.anwb.nl/auto/nieuws/2016/november/autotest-beste-betaalbare-stationcar-voor-het-gezin
      Maar dan in een ‘ietsje’ snellere versie…

      Login om te reageren
      • ghost zegt

        3 februari 2019 om 22:47

        @Onehp: snap ik hoor, maar beter dan helemaal geen dingen noemen over prijzen of budgetten.

        Login om te reageren
        • Onehp zegt

          3 februari 2019 om 23:47

          @ghost: voor de ruimte én de snelheid blijft het een budgetbak… Nu ja, bij HGP krijg je 480pk/615Nm met TüV voor ~12000€. 2e hands 280 Cupra ST van nu 4 jaar oud ermee, en gáán op de Autobahn… Voor sprintjes uit stilstand zoals deze, 2e handse Golf R Variant…

          Login om te reageren
  11. postman91 zegt

    3 februari 2019 om 21:21

    Fantastische wagen! Liever deze op de oprit dan een rs6.

    Login om te reageren
    • enjoypunani zegt

      3 februari 2019 om 22:04

      @postman91: mee eens, ten opzicht van een rs4 zou ik twijfelen.

      Login om te reageren
  12. jeanclaude zegt

    3 februari 2019 om 21:30

    Op YouTube zijn meerdere filmpjes te vinden van cupra’s met ongeveer 430pk die ongeveer dezelfde 100 naar 200 tijd hebben. Natuurlijk alles te maken met dat deze versie de 4wd versie is. Maar ik zou persoonlijk ten alle tijden voor de voorwielaandrijver gaan. Het is eigenlijk te gek voor woorden dat zo’n ding met een ‘simpele’ chipbeurt alle AMG, Audi s en rs en alle M modellen van tussen 2000 en 2012 het snot voor de ogen rijdt van 100 naar 200.

    Login om te reageren
    • Onehp zegt

      3 februari 2019 om 22:25

      @jeanclaude: ze zijn licht hé. De mijne is getankt ~1410kg en heeft ‘slechts’ iets van 380pk en heb er veel plezier van op vooral kleine bochtige zweedse (bos)baantjes, 100-200 is uiterst theoretisch dan. Maar het idee dat onze familiebak met de juiste bandjes meebolt met een Porsche GT4 op circuit (zelfde power én gewicht (!) ) is natuurlijk geen onaangename gedachte…

      Login om te reageren
      • reactief zegt

        3 februari 2019 om 22:52

        @onehp: Ik denk niet dat je Seat daadwerkelijk die GT4 bijhoudt. Want buiten gewicht, banden en PK’s heb je natuurlijk ook nog de balans, stuurinrichting en onderstel wat telt. Maar misschien is die Seat nog beter danik denk…

        Vind het trouwens wel een hele vette bak hoor! 380pk is een Leon ST, fantastisch! :)

        Login om te reageren
        • Onehp zegt

          3 februari 2019 om 23:03

          @reactief: :)
          Tik op youtube eens Xthilox in. Zijn auto is wel nog eens ruwweg 70kg lichter, maar ie houdt dan ook gezelschap met doorgaans nog straffer blik. Geen standaard auto maar de mijne is dat ook niet. Bij mij ligt de focus op rijplezier als wegauto, een GT4 is uiteraard nog leuker, maar dat mag ook voor 3x de prijs en slechts 2 zitplaatsen…

          Login om te reageren
        • Onehp zegt

          4 februari 2019 om 07:59

          @reactief:
          GT4: https://youtu.be/dvV6sz8s3ao (snelste die ik vond op YT)
          Cupra: https://youtu.be/yKKuT-An8z8 (aangeoast, geen ST en met ~360pk/420Nm)

          Samen met een GT3 ook:
          https://youtu.be/qd6VBQe2dZw

          Gewoon ter indicatie, kan zijn dat Thilo gewoon erg goed kan rijden en dat een GT4 a la limite wat sneller is. Mijn punt is dat een aangaste Cupra erg snel kan zijn ook in de bochten en dat het verschil niet erg groot is…

          Login om te reageren
          • reactief zegt

            4 februari 2019 om 12:19

            @onehp: Erg tof hoor! Wist dat die aardig ging, maar dit gaat serieus goed op het circuit :)

            Login om te reageren
  13. toniominestrone zegt

    3 februari 2019 om 21:34

    Seat, het merk met een minderwaarheidscomplex, lukte het in het verleden niet een Fiat te zijn, dan nu maar een Audi. Nietszeggend merk zonder enige vorm van eigen identiteit.

    Login om te reageren
    • menaz zegt

      4 februari 2019 om 00:14

      @toniominestrone: welk huidig model van SEAT probeert een Audi te zijn?

      Login om te reageren
    • Onehp zegt

      4 februari 2019 om 09:37

      @toniominestrone: je mag je opinie hebben. Ik zou zeggen dat mensen die vinden dat ze een audi moeten kopen om hun ‘identiteit’ kracht bij te zetten, diegene zijn met een minderwaardigheidscomplex… Het was het mij de 20k€ extra voor hetzelfde platform en motor alvast niet waard ;)

      Login om te reageren
  14. lekkerlinksrijden zegt

    3 februari 2019 om 21:40

    Ik heb het even op mij laten inwerken, maar sodeju wat is dit ziek snel. Goh, wat heb jij voor auto? Ach een Seat station. Komt dat een beetje van zijn plek. Ach gaat wel….. Als de brandweer

    Login om te reageren
  15. oldebronx zegt

    3 februari 2019 om 21:57

    Dit is en blijft toch wel een bijzonder mooie auto!

    Login om te reageren
    • Onehp zegt

      3 februari 2019 om 22:35

      @oldebronx: uw fijn commentaar streelt het ego/minderwaardigheidscomplex van deze eigenaar :D

      Login om te reageren
  16. oldebronx13 zegt

    3 februari 2019 om 22:20

    Klasse auto. Beter dan alle RS’jes bij elkaar

    Login om te reageren
  17. Onehp zegt

    3 februari 2019 om 22:32

    @lekkerlinksrijden: niets vermoedende passagiers even tracteren op een stukje bochtige weg aan ‘onehp’ tempo blijft een bron van verschrikt genot voor het juiste publiek (geen doodwens). Het leuke is vooral dat ik altijd bijvertel dat het een snelle auto is, maar ze laten zich alsnog volledig om de tuin leiden door het dociele uiterlijk…

    Login om te reageren
  18. saxoke zegt

    3 februari 2019 om 22:42

    Maatje van me heeft een ST Cupra280, ik vind die eigenlijk al meer dan snel genoeg. Maar k kan me wel inbeelden dat de snelheid die ie meebrengt redelijk snel went. Al bij al: volgens mij de beste aanbieding in zn segment opt moment qua prijs/prestaties/hoeveelheid auto die je krijgt voor je geld.

    Login om te reageren
    • Onehp zegt

      4 februari 2019 om 07:35

      @saxoke: eens. Snelheid went altijd, echter steeds meer vermogen/snelheid frustreert (steeds inhouden) of geeft paranoia (niet kunnen inhouden). Tenzij je met regelmaat los kan op de Autobahn of vaak geld afhaalt zonder te pinnen (rijbewijs optioneel)…
      Rijgevoel en lichtvoetigheid in bochten pakken verveelt echter nooit (bij mij), deze auto is voor mij idd het perfecte compromis qua ruimte/comfort en relatief lichtvoetig(e) bochtenplezier/prestaties. En dankzij het grote aanbod qua (fijn)tuning van het platform kan men het geheel makkelijk wat verder na eigen smaak afstellen en de gekende minpunten wat bijschaven om zo een nog veel beter geheel te verkrijgen…

      Login om te reageren
      • saxoke zegt

        4 februari 2019 om 16:06

        @Onehp: zoals k al zei: 1 van de meest ideale sportieve autos.

        Login om te reageren
  19. nopetrolnofun zegt

    4 februari 2019 om 07:47

    Lijkt mij sterk dat de 100-200 evensnel is dan een 458..

    Login om te reageren
    • bmwfreak038 zegt

      4 februari 2019 om 09:38

      @nopetrolnofun: het zal er niet zomaar staan

      Login om te reageren
    • saxoke zegt

      4 februari 2019 om 20:09

      @nopetrolnofun: ik geloof het wel

      Login om te reageren
  20. bmwfreak038 zegt

    4 februari 2019 om 09:39

    Zet maar voor mij deur, 1 van de dikkere station/familie bakken van het moment. Zeker in deze spec.

    Login om te reageren
  21. Onehp zegt

    4 februari 2019 om 09:43

    @nopetrolnofun: 458 is best zwaar, zwaarder dan deze (Ferrari geeft droge gewichten op) en de motor erg piekerig.

    Login om te reageren
  22. Onehp zegt

    4 februari 2019 om 10:02

    @jochempie: yes. Cupra ST (fwd) of Golf R Variant (4wd) bestaan ook 2e hands. En voor een V10biturbo op 2200kg en in mindere mate V8 op 1900kg doe je best niet teveel kilometers als je onderhouds- en tankpasbudget niet erg ruim bemeten zijn…

    Login om te reageren
  23. Dutchdriftking zegt

    4 februari 2019 om 10:09

    Toch een beetje en mini RS6! Erg gaaf dit.

    Login om te reageren
    • saxoke zegt

      4 februari 2019 om 16:08

      @dutchdriftking: zo heb ik deze (en de Golf R Variant) ook altijd bekeken. Ik vind m geweldig!

      Login om te reageren
  24. Jochempie zegt

    4 februari 2019 om 10:18

    Filmpje!

    https://www.youtube.com/watch?v=q3jplNEsyuw

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North