• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

TechArt Magnum is terug: 1.100 Nm en 350 km/u

Auteur: RubenPriest, gepost 24 februari 2025 om 08:44 – 6 Reacties

TechArt Magnum keert terug: 1.100 Nm en 350 km/u

350 km/u in een Porsche Cayenne? Dat doe je met de nieuwe TechArt Magnum.

In de wereld van tuning is TechArt een gevestigde naam en Magnum associeer je natuurlijk met de Cayenne. Ook met een lekker ijsje, maar zeker de Porsche Cayenne. Als het goed is moet je namelijk denken aan die foute omgebouwde exemplaren die eigenlijk echt niet meer kunnen. Nou, neem dat beeld in je hoofd en voeg er een huidige Cayenne bij.

Tadaa, de vijfde generatie TechArt Magnum is een feit. De Duitse tuner heeft werkelijk alles uit de kast gehaald om van dit een kanon op wielen te maken. Deze Cayenne moet je de Lamborghini Urus, Mercedes-AMG G63, Defender Octa, Bentley Bentayga, Aston Martin DBX707 en weet ik het allemaal doen vergeten. Dit is de overtreffende trap. Op het gebied van uiterlijk, maar zeker op het gebied van performance!

350 km/u, maar dat mag niet

TechArt heeft met de nieuwe Magnum echt alles op alles gezet om iets bijzonders neer te zetten. De V8 in de Cayenne levert tot 930 pk en je hebt maar liefst 1.100 Nm koppel tot je beschikking. De topsnelheid? 350 km/u. Of nou ja, TechArt heeft de top elektronisch begrensd op 330 km/u, maar in principe kan de SUV 350 blazen. Een 0-100 tijd van 2,6 seconde is minstens zo indrukwekkend.

nieuwe TechArt Magnum
nieuwe TechArt Magnum

Het uiterlijk? Ja, typisch TechArt en typisch Magnum. Met een bodykit, heel veel. carbon en scherpe onderdelen is dit moeilijk te missen op je netvlies. De tuner omschrijft onder meer de Daytona III wielen in 23 inch als brutaal en gedurfd. Het is dat ze het zelf zeggen. Want dat is inderdaad de perfecte omschrijving voor zo’n uitgesproken design.

nieuwe TechArt Magnum
nieuwe TechArt Magnum

Dat maximum vermogen is alleen te krijgen op de dikste Cayenne, de Turbo GT. Ook voor de overige motoriseringen heeft TechArt een pakketje paraat met de Magnum. De Cayenne S levert 564 pk en 720 Nm. Voor de Cayenne Turbo E-Hybrid mag je 800 pk en 1.040 Nm koppel verwachten.

Bel naar uw lokale TechArt dealer om je Porsche Cayenne om te bouwen naar een vijfde generatie Magnum. Of doe het gewoon niet.

Ook interessant!

  • Gaat TechArt te ver met de facelift Cayenne?
    Gaat TechArt te ver met de facelift Cayenne?
  • Gespot - Porsche Panamera wil graag een Cayenne zijn
  • Gespot - Een Porsche Cayenne met 1.050 pk
  • Nieuwe Cayenne GTS: de duurste Cayenne

Nieuwste artikelen

  • Gespot – Steven Bergwijn in zijn Ferrari Purosangue
  • Video: Toch wel eng, zo’n auto op jouw weghelft
  • Stem op de Autoblog Auto van het Jaar 2025!
  • Goedkoopste 997 van Marktplaats is ook de opvallendste
FacebookTweetPinLinkedIn

cayenne, magnum, Porsche, tuning

Vorig bericht: « Fiat-baas hint naar terugkeer Punto
Volgend bericht: Goedkoopste Maybach van Marktplaats mét V12 »

Lees Interacties

Reacties

  1. kniesoor zegt

    24 februari 2025 om 09:04

    De foehballerswereld zal in extase zijn.

    Login om te reageren
  2. Johanneke zegt

    24 februari 2025 om 09:19

    Blijf het komisch vinden, een verlaagde suv. Prestaties zijn wel indrukwekkend, kan niks anders zeggen.

    Login om te reageren
  3. mashell zegt

    24 februari 2025 om 09:56

    Bodykit vind ik gaaf (ik houd nou eenmaal van duidelijke spatbord randen) maar de zwarte motorkap en meer turquoise in het interieur dan in de middellandse zee is gewoon te veel.

    Login om te reageren
  4. ericc zegt

    24 februari 2025 om 10:03

    Komen de motor-aanpassingen ook op de Panamera?

    Login om te reageren
  5. dailydriver zegt

    24 februari 2025 om 18:36

    Prive jet nog het mooist van allemaal.

    Login om te reageren
  6. 991TurboS zegt

    24 februari 2025 om 18:48

    Dit is erger dan Mansory!

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North