• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Volkswagen gaat snelste Golf GTI in Nederland verkopen!

Auteur: RubenPriest, gepost 20 augustus 2018 om 09:51 – 89 Reacties

Afbeelding Volkswagen gaat snelste Golf GTI in Nederland verkopen!Afbeelding Volkswagen gaat snelste Golf GTI in Nederland verkopen!Afbeelding Volkswagen gaat snelste Golf GTI in Nederland verkopen!Afbeelding Volkswagen gaat snelste Golf GTI in Nederland verkopen!Afbeelding Volkswagen gaat snelste Golf GTI in Nederland verkopen!Afbeelding Volkswagen gaat snelste Golf GTI in Nederland verkopen!Afbeelding Volkswagen gaat snelste Golf GTI in Nederland verkopen!

Volkswagen gaat snelste Golf GTI in Nederland verkopen!
Met deze GTI ga je een Golf R op de Autobahn voorbij.

Volkswagen presenteerde eerder dit jaar op Wörthersee de Golf GTI TCR. Het was toen nog een concept, maar van dit apparaat komt een productievariant. De GTI TCR zal in een gelimiteerde oplage worden gemaakt en Volkswagen heeft vandaag laten weten dat de hete GTI ook in Nederland op de markt gaat komen.

Hoeveel exemplaren er van de GTI TCR gebouwd gaan worden en hoeveel stuks er voor onze markt bestemd zijn is niet bekendgemaakt. Het model zal de snelste productie-Golf ooit worden. Niet zozeer op het gebied van acceleratie, maar wel op topsnelheid. Er is namelijk geen elektronische begrenzer aanwezig.

De specs zullen nagenoeg gelijk zijn aan het concept. Dit betekent 290 pk en 370 Nm koppel uit de bekende tweeliter turbomotor. De GTI TCR komt standaard met DSG, een sperdifferentieel en een titanium Akrapovič uitlaatsysteem. Over het sprintje naar de honderd wordt niet gesproken. De topsnelheid bedraag echter 264 km/u.

Een GTI TCR komt in de kleuren Pure Grey, Pure White, Tornado Red, Deep Black Pearl Effect en Oryx White Pearl Effect op de markt. De Volkswagen is in ons land op 16 september voor het eerst te zien tijdens GTI Originals & More in Purmerend. Prijzen en exacte specificaties worden op een later moment bekendgemaakt.

Ook interessant!

  • Officieel: Volkswagen Golf GTI Clubsport 45
  • Wat zou deze Volkswagen Golf GTI Mk1 moeten opleveren?
    Wat zou deze Volkswagen Golf GTI Mk1 moeten opleveren?
  • Volkswagen presenteert: een getunede Golf GTI
  • Volkswagen showt 'praktische' Golf GTI

Nieuwste artikelen

  • Goedkoopste 997 van Marktplaats is ook de opvallendste
  • Autosalon van Brussel 2026: dit zijn de primeurs
  • Kia viert 80-jarig bestaan met dit bijzondere apparaat
  • Scoor deze ‘vergeten’ Saab op Marktplaats
FacebookTweetPinLinkedIn

golf, gti, TCR, Volkswagen

Vorig bericht: « Tesla Model 3 afgeleverd met opmerkelijke fout
Volgend bericht: Hier check je de voertuigen uit Mission: Impossible – Fallout »

Lees Interacties

Reacties

  1. E34M5Touring zegt

    20 augustus 2018 om 10:03

    Wat gaat deze kosten dan? Meer nog dan die Gele R van laatst? Want dan zit je inmiddels aan 80k+

    Login om te reageren
    • goodolddays zegt

      20 augustus 2018 om 10:21

      @E34M5Touring: en dan volgend jaar nog ff een bpm verhoging erover. Helemaal gestoord die belastingen…

      Login om te reageren
      • ghost zegt

        20 augustus 2018 om 18:26

        @goodolddays: dat is al per 1 september aanstaande adhv WLTP, dus veel verneukter kan toch al bijna niet.

        Per jaar 2019 wordt de hoogste schijf van de uitstoot verlaagd van 156gr naar 150gr. Alles erboven betaal je (maar) €458,- per gram boven die 150gr.

        Login om te reageren
        • ghost zegt

          21 augustus 2018 om 12:49

          @ghost: correctie, 2018 is 162gr, dat wordt in 2019 156gr en 2020 150gr. Alles daarboven is dus kassa!

          Login om te reageren
  2. Mukmans zegt

    20 augustus 2018 om 10:04

    Een golf van >80k. Leuk! Maar doe toch maar wat anders.

    Login om te reageren
    • jaspervdwinden zegt

      20 augustus 2018 om 10:25

      @mukmans: mee eens. En ook nog een 3-deurs. Clarkson zou zeggen: “Absolutely useless…”?

      Login om te reageren
      • 406_v6 zegt

        20 augustus 2018 om 11:00

        @jaspervdwinden: dat 3-deurs is dan ook het enige wat vóór deze auto spreekt. Steeds minder fabrikanten bouwen 3-deurs.

        Login om te reageren
        • mashell zegt

          20 augustus 2018 om 15:42

          @406_v6: de gewone GTI kun je ook als driedeurs krijgen. Altijd doen, bij een GTI wil je wel het rijcomfort van de grotere vensters en juist absoluut niet de gezinsauto look van de 5 deurs.

          Login om te reageren
        • ghost zegt

          20 augustus 2018 om 18:24

          @406_v6: het is leuk hoor 3-deurs maar compleet ruk als er van de type auto ook een 4/5-deurs versie is. Een S3 hatchback raak je simpelweg niet kwijt. Zelfs met inruilen geven dealers aan dat ze liever niet inruilen. Iedereen wil een Sportback i.p.v. hatchback.

          Login om te reageren
          • 406_v6 zegt

            20 augustus 2018 om 21:29

            @ghost: Nee, juist een 4/5 deurs is compleet ruk, je zit er altijd met je schouder tegen de middenstijl (ben 1m93).
            Heb géén koters of honden die op de achterbank moeten (hooguit m’n schoonmoeder en die past zich maar aan).
            En inruil boeit me écht niks, ik koop een auto die ik mooi/goed vindt in de kleur die ik wil en kijk never nooit niet naar iets als “inruil”….

            Login om te reageren
            • monsieurleloure zegt

              20 augustus 2018 om 21:47

              @406_v6:

              Het ziet er ook altijd zo zeilig uit als je naast een a/b segmenter met 5 deuren rijdt, de bestuurder lijkt wel op de achterbank te zitten door de B-stijl

              Login om te reageren
            • ikleesookoverautos zegt

              21 augustus 2018 om 15:51

              @406_v6: precies dit.

              Login om te reageren
      • menaz zegt

        20 augustus 2018 om 15:22

        @jaspervdwinden: Clarkson heeft zelf een GTI.

        Login om te reageren
      • ikleesookoverautos zegt

        21 augustus 2018 om 15:50

        @jaspervdwinden: en maar 265 top

        Login om te reageren
    • dijan zegt

      20 augustus 2018 om 11:32

      @mukmans: Goh ,jij weet al de prijs?

      Login om te reageren
      • Mukmans zegt

        20 augustus 2018 om 11:34

        @dijan: hij zal vast goedkoper dan de R worden inderdaad. Dan maar mega veel opties aanvinken!

        Login om te reageren
      • rufctr01 zegt

        20 augustus 2018 om 17:47

        @dijan: bij 50k ook liever wat anders

        Login om te reageren
    • jorden zegt

      20 augustus 2018 om 13:29

      @mukmans: Jaguar F-type 2.0, 301 pk, €79.910 of een Porsche 718 Cayman €71.300

      Login om te reageren
  3. Yzord zegt

    20 augustus 2018 om 10:06

    Ik blijf een DSG geen geschikte bak vinden voor dit soort bommetjes. Vooral omdat dit soort autos ook vaak nog ff getuned worden.

    Maar goed, dat is mijn ervaring

    Login om te reageren
    • Onehp zegt

      20 augustus 2018 om 10:49

      @yzord: jouw ervaring zegt niet veel dan ;) De DQ500 7 speed DSG bak die op deze zal zitten wordt immers door tuners achteraf ingebouwd juist omdat ze er zo waanzinnig veel Nm’s op kunnen loslaten zonder problemen. Echter, dit is een FWD en dan is het onzinnig om er een 500pk/600Nm+ tuningbak van te maken, dan beter de Golf R.
      Ik heb ongeveer dezelfde aandrijflijn met nog een manuele bak, maar de meeste mensen kiezen nu eenmaal DSG, jammer dat de keuze voor manueel steeds vaker vervalt…

      Login om te reageren
      • Onehp zegt

        20 augustus 2018 om 10:51

        @onehp: maar bij de manuele riskeer je dat de standaard koppeling gaat slippen reeds bij iets meer dan 400Nm…

        Login om te reageren
      • tfsi zegt

        20 augustus 2018 om 11:51

        @Onehp: het wordt de DQ381.
        DQ 500 zit in de RS3.

        Login om te reageren
        • Onehp zegt

          20 augustus 2018 om 11:58

          @tfsi: helemaal correct, ik was wat te snel en ging in de fout. Hoe dan ook, de DQ381 (DQ380 fwd?) kan al het koppel aan wat deze motor maakt, ook getuned. Tenzij je echt zot gaat doen (600Nm++)…

          Login om te reageren
      • michaelb zegt

        20 augustus 2018 om 20:29

        @Onehp: Nooit de clubsport gereden zeker. Briljante bak daarin. Ik verwacht zeker dat ze dezelfde afstelling in deze auto hebben

        Login om te reageren
        • Onehp zegt

          21 augustus 2018 om 12:21

          @michaelb: ik begrijp je comment niet goed. Welke bak heb ik bekritiseerd? Of vind je niet dat mensen een voorkeur mogen hebben voor een manuele bak?

          Login om te reageren
    • mopar zegt

      20 augustus 2018 om 15:11

      @yzord: Ik heb een kennis die al 4 jaar met een naar 300Pk getunede GTi aan het rijden is en de DSG bak gaf tot nu toe geen enkel probleem. Denk dat ze best wat power aankunnen.

      Login om te reageren
      • tttijn zegt

        20 augustus 2018 om 15:47

        @mopar: klopt mijn dsg in de TTS doet het al 2 jaar prima met 500nm, en ik spaar hem niet zeg maar :)

        Login om te reageren
  4. alfapeter zegt

    20 augustus 2018 om 10:12

    De productie van TCR-logootjes zal wel niet beperkt worden.

    Login om te reageren
    • Edge zegt

      20 augustus 2018 om 11:48

      @alfapeter: En anders kun je ze altijd nog voor 34 cent (inclusief gratis verzending) op Aliexpress bestellen

      Login om te reageren
  5. hectorjenks zegt

    20 augustus 2018 om 10:17

    Gaan allemaal onder een kleedje de garage in om over 10 jaar weer voor het dubbele te verkopen.

    Login om te reageren
    • fouadski zegt

      20 augustus 2018 om 12:06

      @hectorjenks: wie gaat er volgens jou het dubbele voor een golf betalen. Het is maar een golf eey.

      Login om te reageren
      • hectorjenks zegt

        20 augustus 2018 om 12:36

        @fouadski: Ik doe een aanname op basis van verhalen uit het verleden. Ik durf zo geen namen van mensen te noemen die dat gaan doen, sorry…

        Login om te reageren
        • dennisn52b30 zegt

          20 augustus 2018 om 15:31

          @hectorjenks: een Golf GTI kopen voor €160.000 ?

          Mij never nooit niet gezien maar wie het breed heeft moet hem vooral laten hangen tegen die tijd ??

          Login om te reageren
  6. allesmetturbo zegt

    20 augustus 2018 om 10:28

    Stelletje grapjassen bij vw, met je gewone golfje naar jd en dan gaat ie harder dan 264.
    Meer geld vragen om een softwarematig iets niet in te stellen.. straks komt er nog een met de dure optie om je achterbank en radio weg te laten..

    Login om te reageren
    • lekkerlinksrijden zegt

      20 augustus 2018 om 10:43

      @allesmetturbo: dat doet een stalgenoot van VW al, Porsche

      Login om te reageren
    • torsen zegt

      20 augustus 2018 om 11:04

      @allesmetturbo: Die was er al. Hebben ze hier ook gewoon over bericht: https://www.autoblog.nl/nieuws/golf-gti-clubsport-s-dit-kost-de-snelste-gti-ooit-91213

      Zonder achterbank, met 310pk en een top van 265 km/u

      Login om te reageren
      • allesmetturbo zegt

        20 augustus 2018 om 13:05

        @torsen: daar doelde ik ook al een beetje op:p

        Login om te reageren
        • torsen zegt

          20 augustus 2018 om 13:36

          @allesmetturbo: Ja mooi is dat! Zit ik een beetje voor niks inspector (gadget) autoblog te spelen hier.

          Login om te reageren
          • allesmetturbo zegt

            20 augustus 2018 om 14:03

            @torsen: haha

            Login om te reageren
  7. kennone zegt

    20 augustus 2018 om 10:40

    264kmh is hard maar ook weer niet heel speciaal. Dat loopt mijn baksteen ook..

    Login om te reageren
    • lekkerlinksrijden zegt

      20 augustus 2018 om 10:45

      @kennone: vooral ook lekker relevant in Nederland waar alles boven de 180 invordering rijbewijs is

      Login om te reageren
      • kenner zegt

        20 augustus 2018 om 10:56

        @lekkerlinksrijden: in Duitsland niet

        Login om te reageren
        • doublechevron65 zegt

          20 augustus 2018 om 11:08

          @kenner: waar ‘t dan zelden mogelijk is…

          Login om te reageren
          • karhengst zegt

            20 augustus 2018 om 16:05

            @doublechevron65: Vaak zat, af en toe ook in de avondspits, als je het juiste traject maar te pakken hebt.

            Ik geloof alleen dat je vooral vast komt te zitten in een treintje van leasediesels of gepeperde sedans die in de begrenzer rijden. De eerste 5-Serie die voor iets minders opschuift moet ik nog tegen komen.

            Login om te reageren
          • kennone zegt

            20 augustus 2018 om 20:16

            @doublechevron65: zelfs als het een beetje druk is kan je met een beetje vermogen tussen de gaten in het verkeer wel mooie snelheden aantikken hoor.

            Login om te reageren
        • lekkerlinksrijden zegt

          20 augustus 2018 om 11:30

          @kenner: lees mijn bericht nog een keer

          Login om te reageren
      • dijan zegt

        20 augustus 2018 om 11:33

        @lekkerlinksrijden: Alleen als ze je pakken.

        Login om te reageren
      • flutterby zegt

        20 augustus 2018 om 12:39

        @lekkerlinksrijden: maar bij 260 mag je pas je auto inleveren.

        Login om te reageren
      • dirkiii zegt

        20 augustus 2018 om 16:46

        @lekkerlinksrijden: ik rij regelmatig ff duitsland in om flink te gaan trappen.

        Login om te reageren
    • bmwe46m3balling zegt

      20 augustus 2018 om 19:36

      @kennone: loopt mijn baksteen ook ???

      Jij hebt me dag gemaakt ????

      Login om te reageren
  8. ds3thp zegt

    20 augustus 2018 om 10:43

    Op de Akrapovic uitlaat na eigenlijk gewoon een Leon Cupra!

    Die uitlaat betreft trouwens alleen de einddemper. Mocht je willen dan kan je via Akrapovic zelf een bijpassend turbo back systeem kopen voor nog een leuke klap centen!

    Login om te reageren
    • Onehp zegt

      20 augustus 2018 om 10:52

      @ds3thp: qua hardware, ja. Maar het is een Golf hé, dus dan mag ie twee maal meer kosten ;)

      Login om te reageren
    • tge1 zegt

      20 augustus 2018 om 13:14

      @ds3thp: Zo een belachelijk akrapovic uitlaat produceert dan ook nog eens het geluid van een aanval van spetterende diarree. Waarom deze hype fabrikant zo populair is snap ik niet eigenlijk. Is diarree tegenwoordig een statussymbool?

      Login om te reageren
      • tge1 zegt

        20 augustus 2018 om 13:16

        @tge1: -dure-

        Login om te reageren
      • torsen zegt

        20 augustus 2018 om 16:06

        @tge1: Denk eerder dat je zelf gewoon een beetje last van verbale diarree hebt.
        Poep in is poep uit. Daar gaat een titanium uitlaat niet ineens een prachtig geluid van maken.

        Zeker niet met al die schakelscheetjes die ze d’r in programmeren tegenwoordig.

        Login om te reageren
        • tge1 zegt

          20 augustus 2018 om 16:15

          @torsen: Je zult het toch met mijn mening moeten doen. Ik vind het allemaal maar duur pruttelspul. Ik zag daarnet een filmpje van een BMW M5 met zo een overgeprijsde uitlaat eronder. Ik vind het klinken als een blaffende ree die af en toe een natte scheet laat. Een boxer met brullende uitlaat of rallyauto met een hoge krijs en de nodige flinke klappen (niet die blubberende scheten) vind ik geweldig!

          Login om te reageren
          • torsen zegt

            20 augustus 2018 om 20:52

            @tge1: https://youtu.be/JLvPyRyVheM

            Login om te reageren
            • tge1 zegt

              20 augustus 2018 om 21:40

              @torsen: Geef mij dit maar. https://youtu.be/C-aV-PWIuBE Ik heb liever een krijsende scheuruitlaat. Ieder zijn voorkeur uiteraard!

              Login om te reageren
            • tge1 zegt

              20 augustus 2018 om 22:16

              @torsen: https://youtu.be/vw0mQA2W7as Of dit, bruut én ongekunsteld!

              Login om te reageren
              • torsen zegt

                20 augustus 2018 om 23:22

                @tge1: Erg lekker hoor. Maar dat valt niet te vergelijken met een uitlaat bedoeld voor regulier straat gebruik.
                Maar dat kan Akrapovic ook hoor:
                https://www.youtube.com/watch?v=C46gdVfiOdY
                of voor vierwielers
                https://www.youtube.com/watch?v=j0lU9TaERkk

  9. thomasthomas zegt

    20 augustus 2018 om 10:44

    Elke GTi heeft na chippen 310pk lekker boeiend dit.

    Login om te reageren
    • Onehp zegt

      20 augustus 2018 om 12:12

      @thomasthomas: en deze 370pk met een tune, 410 met dp, etc – wat is je punt?

      Login om te reageren
      • thomasthomas zegt

        20 augustus 2018 om 12:46

        @Onehp: dit is mijn .

        Login om te reageren
        • Onehp zegt

          20 augustus 2018 om 13:28

          @thomasthomas: dan weet ik hierbij dat men ook zo kan redeneren. Niet logisch, maar dat hoeft ook niet.

          Login om te reageren
        • bmwe46m3balling zegt

          20 augustus 2018 om 19:41

          @thomasthomas: baas ??

          Login om te reageren
  10. markoh zegt

    20 augustus 2018 om 11:06

    civic type r heeft 310 pk en gaat 264 km. kost ook maar €55.720,- . met tuning van circa 1200 heeft 398 pk en 490 nm en met handbak. en ik kan je vertellen dat hij het prima op de weg krijgt.

    Login om te reageren
    • markoh zegt

      20 augustus 2018 om 11:12

      @markoh: https://www.facebook.com/VanDrieTuning/posts/937524033117048
      voor tunning info.

      Login om te reageren
    • jeroen13 zegt

      20 augustus 2018 om 11:17

      @markoh: enige probleem is dan dat je in een civic rijdt…

      Login om te reageren
      • markoh zegt

        20 augustus 2018 om 11:29

        @jeroen13:
        Dat het niet het elegantste ontwerp is dat ben ik met je eens.
        Maar de type R toevoeging maakt alles goed, als je er in gereden heb zeker.
        Met vergelijking tussen de golf R en Civic R is de Civic in vele aspecten naar mijn mening beter.
        Maar een golfje? dat is ook een 13 in dozijn (lease)auto.
        En dan een grijze golf van €83k dat is echt 30k te veel.
        60K Civic is ook veel zeker als je het vergelijkt met een normale.
        Dat noemen ze inflatie.

        Login om te reageren
        • mashell zegt

          20 augustus 2018 om 15:46

          @markoh: nee, inflatie is dat een Civic vroeger een coole 3 deurs was voor 20k gulden en nu een raar gevormde 5 deurs voor 30k euro.

          Login om te reageren
    • Onehp zegt

      20 augustus 2018 om 12:07

      @markoh: je kreeg een +1 verder neer, maar wil wel even vertellen als we beginnen over tunen, dat dit VAG ea88 gen3 blok wel een verborgen pareltje is. Ijzeren motorblok, closed deck, gesmede zuigers en krukas, gekoelde uitlaatcollector en sterke zuigerstangen met serieuze pins. Met een stage 2 doet men 410pk en 500Nm+. Er zijn meer dan een handvol pk zieken die ondertussen al meerdere jaren rondrijden met het originele blok en 550pk+ . HGP is 480pk met TüV. Zoveel pk is mijn ding niet, ik ben tevreden met ‘slechts’ 380pk op mijn ea888, juist omdat je dat nog netjes op de weg krijgt op een mooie rit op bochtige wegen, ook in minder dan ideale omstandigheden. Als we beide maar tevreden zijn hé.

      Login om te reageren
      • markoh zegt

        20 augustus 2018 om 12:19

        @onehp: Ben niet geheel tegen de de VW anders zou ik ook geen proefrit gemaakt hebben.
        Dat er nog veel meer mogelijk is met zowel de het VAG ea88 gen3 blok en het k20 blok van Honda staat buiten kijf.

        De cijfers die ik noem zijn zonder grote hardware aanpassingen, beide blokken zijn er met 1000pk en meer.

        Login om te reageren
    • kareljansen zegt

      20 augustus 2018 om 21:42

      @markoh: weet je al wat deze kost?

      Login om te reageren
  11. cpp1 zegt

    20 augustus 2018 om 11:27

    Ze hebben er ook speciaal voor de gelegenheid hulpveren en smallere wielen op gezet. Man wat staat deze vervelend op zijn wielen!

    Login om te reageren
  12. mopar70 zegt

    20 augustus 2018 om 11:45

    En dan velgen die er alleen links kloppend uitzien.

    Login om te reageren
  13. Dutchdriftking zegt

    20 augustus 2018 om 12:15

    De snelste golf, maar dan geen recaro schaalstoelen? Ik heb het idee dat VW die na de Clubsport sowieso niet meer heeft geleverd, in de R zitten ze ook al niet meer terwijl ze voorheen altijd als optie leverbaar waren.

    Login om te reageren
    • ghost zegt

      21 augustus 2018 om 13:13

      @dutchdriftking: jij snapt het!

      Login om te reageren
  14. rammillius zegt

    20 augustus 2018 om 12:35

    Vraag me af hoeveel mensen de rode kleur selecteren…

    Login om te reageren
  15. toyotafortuner zegt

    20 augustus 2018 om 12:48

    Dit zal vast ook belachelijk duur worden.

    K kies gewoon voor de Civic Type R . Of een Leon Cupra , als t een Vag mobiel moest worden. Wel in t blauw of rood

    Login om te reageren
  16. Gulli zegt

    20 augustus 2018 om 13:29

    Ik mis de dikke spoiler uit de achterruit!

    Login om te reageren
  17. michiel_vandelft zegt

    20 augustus 2018 om 15:17

    Eh, die Golf 7.5 R heeft toch een optie dat de limiter op 270 word gezet?

    Login om te reageren
  18. gove zegt

    20 augustus 2018 om 17:01

    Lol en nog verlies je het van een focus RS, stelletje prutsers

    Login om te reageren
    • dijan zegt

      20 augustus 2018 om 19:32

      @gove: Ik lees toch overal dat de Focus 350 pk het altijd verliest van de Audi S3 met 310 pk .Wie zijn nou de prutsers?

      Login om te reageren
    • kareljansen zegt

      20 augustus 2018 om 21:55

      @gove: wat is verliezen in jouw beleving?

      Login om te reageren
      • gove zegt

        21 augustus 2018 om 10:37

        @kareljansen:
        0-100
        4×4
        stijl
        wegligging

        Login om te reageren
  19. ghost zegt

    20 augustus 2018 om 18:29

    Grootste misser van dit model; de stoelen. Je wilt zo’n speciaaltje natuurlijk met de VW-schalensitze zoals VW bij de clubsport (S) wel heeft begrepen. Zonde.

    Login om te reageren
  20. MaartenD zegt

    20 augustus 2018 om 18:48

    End of the day blijft het toch slechts een VW Golf

    Login om te reageren
  21. alfamail2018 zegt

    20 augustus 2018 om 20:03

    Hiermee ga je een R op de Autobahn voorbij? Hahaha, in welke wereld leven jullie? File, file en meer file in die Heimat, harder dan 140, 150 haat bijna niet meer! Nutteloos ding dus!

    Login om te reageren
    • gove zegt

      21 augustus 2018 om 10:37

      @alfamail2018: iets eerder of later vertrekken en niet tijdens de spits rijden

      Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North