• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Voor 30k maakt TechArt je 911 Turbo S helemaal af

Auteur: RubenPriest, gepost 20 juni 2018 om 12:37 – 20 Reacties

Afbeelding Voor 30k maakt TechArt je 911 Turbo S helemaal afAfbeelding Voor 30k maakt TechArt je 911 Turbo S helemaal afAfbeelding Voor 30k maakt TechArt je 911 Turbo S helemaal afAfbeelding Voor 30k maakt TechArt je 911 Turbo S helemaal afAfbeelding Voor 30k maakt TechArt je 911 Turbo S helemaal afAfbeelding Voor 30k maakt TechArt je 911 Turbo S helemaal afAfbeelding Voor 30k maakt TechArt je 911 Turbo S helemaal afAfbeelding Voor 30k maakt TechArt je 911 Turbo S helemaal af

Voor 30k maakt Techart je 911 Turbo S helemaal af
De auto is toch al peperduur, dus die 30 mille voel je ook niet meer.

De 991.2 loopt op zijn einde. Porsche heeft kortgeleden de Speedster gepresenteerd en bij TechArt willen ze ook nog even stilstaan bij deze generatie 911. De tuner komt met een uitzwaai pakket voor de 991.2 911 Turbo S.

De tuning komt in een gelimiteerde oplage op de markt en luistert naar de naam The Exclusive Performance Package »GTsport 1 of 30« by TechArt. Voor 30.000 euro krijg je een breed scala aan aanpassingen. Op het gebied van exterieur zijn er diverse aerodynamische aanpassingen, waaronder een roofscoop, sideskirts en een diffuser. Daarnaast is de Porsche met 30mm verlaagd.

Het echte feest heeft te maken met de geblazen boxermotor. TechArt brengt het standaard vermogen van 580 pk naar 640 pk. Het koppel stijgt van 750 Nm naar 880 Nm. Dit resulteert in een 0-100 tijd van 2,7 seconden en een topsnelheid van 338 km/u. Om het spektakel nog groter te maken, monteert TechArt een nieuwe titanium uitlaat met kleppensysteem.

In het interieur zijn diverse subtiele aanpassingen te vinden. Check het nieuwe stuurwiel en de schakelpook met gele details. Het is slechts een voorbeeld. Als klant kun je zelf de kleuren bepalen.

De aanpassingen aan je 911 Turbo S kosten in totaal 29.991 euro. Wees er snel bij, want het blijft bij die 30 stuks.

Ook interessant!

  • Porsche 911 Turbo S Lightweight Package is sneller dan Tesla
  • Video: dragrace tussen Taycan Turbo S, 911 Turbo S en RS6
  • Porsche 911 Turbo kust Peugeot 206 in Friesland/Groningen
  • BMW M8 Competition Cabrio vs Porsche 911 Turbo S Cabrio
    BMW M8 Competition Cabrio vs Porsche 911 Turbo S Cabrio

Nieuwste artikelen

  • Goed nieuws: EV’s zijn net zo dodelijk als benzineauto’s – hybrides zijn veel gevaarlijker
  • Lolbroek rijdt expres te hard langs politie en vraagt agenten om geinige flitsfoto
  • Volkswagen heeft goed nieuws voor de Polo met verbrandingsmotor!
  • Premium sedans verkopen voor geen meter in Europa, op deze EV na
FacebookTweetPinLinkedIn

911, 991-II, Porsche, techart, tuning, turbo, turbo-s

Vorig bericht: « Officieel: vernieuwde Mazda MX-5 met meer vermogen
Volgend bericht: Vergelijking: de nieuwe Audi A1 vs. de oude »

Lees Interacties

Reacties

  1. sjaterantekomen zegt

    20 juni 2018 om 12:50

    Doe
    Aub
    Mij deze
    Nu!

    Login om te reageren
  2. g60gti zegt

    20 juni 2018 om 12:52

    Helemaal hardstikke mooi!

    Login om te reageren
  3. kurtb zegt

    20 juni 2018 om 12:54

    Zoals vaak zo is, de standaard ‘instap’ 911 modellen zijn het mooiste.
    Naarmate je de duurdere versies neemt met steeds meer hoeken, gaten, frustels, spoilers, en andere drukte gaat het er steeds minder uit zien.
    De standaard rijd net zo leuk, en is niet zo’n buitensporige verspilling aan brandstof om te rijden.

    Login om te reageren
    • 2wheeler zegt

      20 juni 2018 om 13:41

      @kurtb: eens!

      Login om te reageren
      • kurtb zegt

        20 juni 2018 om 15:36

        @2wheeler: :)
        Kijk het kan natuurlijk veel erger, maar als deze auto een kleurtje had een beetje licht was het ineens een kermis attractie, door dat zwart valt het iets minder op.

        Het beste voorbeeld van dit soort dingen vind ik altijd BMW, neem zo’n 6 serie (de coupe niet dat nieuwe ding)
        Persoonlijk vind ik dit een mooie elegante coupe met een prachtig silhouette die klasse uit straalt.
        Het m-pakket haalt dit enorm naar beneden, en de m6 is nog erger.
        Zo enorm rigoureus zijn de veranderingen dan niet eens, toch doet het enorm veel afbreuk aan wat zo’n auto mooi maakt.
        Maar ja daar is een hele markt aan ‘petjes’ voor die het ‘dik’ vinden.

        Login om te reageren
        • elemento zegt

          20 juni 2018 om 16:36

          @kurtb: m pakket is wel mooi toch heren? Als ik.m 550d.naast 520d zet is er beduidend verschil

          Login om te reageren
          • kurtb zegt

            20 juni 2018 om 17:34

            @elemento: Mijn voorbeeld was voor de 6 serie coupe.
            Bij uw voorbeeld valt het inderdaad wel wat mee, maar desondanks vind ik het stuk plastic wat je aan de achterkant krijgt niet echt een verrijking op een statige auto als de 5 serie.
            Wederom in het zwart of zelfde kleur als de rest van de auto valt het mee, betreft het een kleurtje of wit bijvoorbeeld vind ik het er eigenlijk wat armoediger en opzichtiger van worden, dan steekt het zo af bij de rest van de wagen.

            Login om te reageren
  4. kennone zegt

    20 juni 2018 om 13:16

    Ben normaal niet van de aftermarket optische tuning op dit soort auto’s, maar ik maak graag een uitzondering voor deze!! Echt heel erg geslaagd!!

    Login om te reageren
  5. eirmakk zegt

    20 juni 2018 om 13:32

    De lijnen van 911 is altijd perfect geweest. Grote wielen die perfect in de wielkasten passen. Ben geen 911 kenner maar die uit bad boys is ook heel erg dik en een droom die waarschijnlijk nooit zal uitkomen.

    Login om te reageren
    • davelepeef zegt

      20 juni 2018 om 13:44

      @eirmakk: da’s een 964 Turbo 3.6. Errug lekker, hoewel ik zelf voor de RS 3.8 ga ;)

      Login om te reageren
  6. Edge zegt

    20 juni 2018 om 14:18

    Da’s een prima pakketje. Niet te opzichtig of overdreven, maar toch net even wat anders dan Porsche zelf aanbiedt. Zo hoort het!

    Login om te reageren
  7. Dutchdriftking zegt

    20 juni 2018 om 14:44

    Serieus knappe uitvoering. Die wielen staan ook echt heerlijk!

    Login om te reageren
  8. zwafra zegt

    20 juni 2018 om 14:56

    Ik zeg DOEN….ziet er erg dik uit..

    Login om te reageren
  9. porschepdk zegt

    20 juni 2018 om 15:00

    Heel dik, meer hoef ik niet. 2,7 is natuurlijk echt bizar snel.

    Login om te reageren
  10. iphonistvongates zegt

    20 juni 2018 om 15:03

    Geen GT2 RS wielen en geen 4-wielbesturing voor dat geld? Voor de rest kudos voor TechArt.

    Login om te reageren
    • kniesoor zegt

      20 juni 2018 om 15:36

      @iphonistvongates:
      Voor zover ik weet zijn mee-/tegensturende achterwielen standaard op een Turbo S.

      Zoiets als ‘GT2 RS wielen’ bestaat niet, de GT2 RS heeft òf de standaard wielen, die ook onder een GT3 RS zitten. Of de extra-lichte van het Weissach Package. Neem aan, dat je die laatste bedoelt.

      Login om te reageren
  11. cossiekiller zegt

    20 juni 2018 om 15:39

    Ik vind hem alvast minder lelijk dan het origineel.

    Login om te reageren
  12. vbarchetta zegt

    20 juni 2018 om 18:33

    Wel dik inderdaad zo’n roofscoop op de motorkap….?

    Login om te reageren
    • jules713 zegt

      21 juni 2018 om 16:36

      @vbarchetta: oh, dus dát is de ‘roof’scoop?? Ik was m al aan het zoeken… ?

      Login om te reageren
  13. gamerhddude zegt

    21 juni 2018 om 18:01

    Dikke bak maar i nederland niet te betalen.

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North