• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Subaru WRX Concept, ben jij dat?

Auteur: maru, gepost 26 maart 2013 om 21:58 – 77 Reacties

Afbeelding Subaru WRX Concept, ben jij dat?Afbeelding Subaru WRX Concept, ben jij dat?Afbeelding Subaru WRX Concept, ben jij dat?Afbeelding Subaru WRX Concept, ben jij dat?Afbeelding Subaru WRX Concept, ben jij dat?Afbeelding Subaru WRX Concept, ben jij dat?Afbeelding Subaru WRX Concept, ben jij dat?Afbeelding Subaru WRX Concept, ben jij dat?

hemelse blauwe
We weten nog niet zeker of we hier met the real deal te maken hebben, maar het lijkt er verdacht veel op. Subaru wil immers de WRX performance sedan scheiden van de Impreza’s. Die nieuwe lijn schijnt zelfs een krachtigere en snellere STI te krijgen! Een positieve ontwikkeling?

Subaru heeft, naar mijn mening, weinig spannende designs voortgebracht de laatste jaren. De BRZ tellen we hier even niet mee, want dat is gewoon de Toyota GT86. De vorige WRX was ook niet bepaald een wagen waar het hart sneller van gaat kloppen, totdat je achter het stuur plaatsneemt. Gelukkig brengt de nieuwe versie daar verandering in.

De concept die we hier zien heeft puur bad ass door zijn brandstofslangen lopen. Als je die kwaad ogende neus in de achteruitkijkspiegel ziet, zorg je dat je jezelf snel uit de voeten maakt. Ook de groen-gele accenten zijn super cool. Natuurlijk zal niet alles aan deze auto in productie worden genomen. De lampen en spiegels zijn wel erg smal, maar zelfs met bredere varianten zal het er fantastisch uitzien. 300+ pk erbij? Yes, please!

Ook interessant!

  • Officieel: de gloednieuwe Subaru WRX is hier
  • Subaru WRX Wagon
    Subaru WRX Wagon is eindelijk terug!
  • Nieuwe Subaru WRX
    Nieuwe Subaru WRX krijgt luchthapper en 300 pk!
  • nieuwe Subaru WRX
    BREEK: nieuwe Subaru WRX gelekt!

Nieuwste artikelen

  • Gespot – Steven Bergwijn in zijn Ferrari Purosangue
  • Video: Toch wel eng, zo’n auto op jouw weghelft
  • Stem op de Autoblog Auto van het Jaar 2025!
  • Goedkoopste 997 van Marktplaats is ook de opvallendste
FacebookTweetPinLinkedIn

blauw, concept, new-york-2013, Subaru, wrx

Vorig bericht: « Noooo! De nieuwe Audi RS5 verliest zijn V8!
Volgend bericht: Dit is de Audi S3 sedan »

Lees Interacties

Reacties

  1. jweelden zegt

    26 maart 2013 om 22:03

    Breng m op de markt aub.

    Login om te reageren
  2. jweelden zegt

    26 maart 2013 om 22:03

    Anders mag bij de dealer ook wel.

    Login om te reageren
  3. norge zegt

    26 maart 2013 om 22:05

    Best car in the world. nou het design nog. Design concept’s van Subaru zijn altijd een klein beetje misleidend.

    Login om te reageren
    • agera zegt

      26 maart 2013 om 23:39

      @norge: Subaru is een van de mooiste merken, maar the best car is toch echt de Nissan GT-R.

      Login om te reageren
      • darkpluisje zegt

        27 maart 2013 om 09:44

        @agera: hoezo best? Is snelste over het circuit het beste? Want dan zijn er veel auto’s nog beter… Gelukkig zijn er meer qualificaties als pk per euro om te beslissen of een auto het beste is of niet…

        Login om te reageren
    • desjonnies zegt

      27 maart 2013 om 06:44

      @norge:

      Dat is ‘des Subaru’s ‘
      In mijn oude GC8’en (dat zijn die twee deurs hokken waar de WRC op is gebaseerd) ziet het er niet uit.
      Design is nooit belangrijk geweest voor Subaru, sterker nog, qua interieur was Subaru altijd een bijeengeschraapt zootje van Toyota, Mazda en Nissan onderdelen.

      En het uiterlijk eerder voor een trouw lid van de consumenten bond, de vereniging KIP Caravan Nederland en de ANWB (je weet maar nooit he)

      En dat vind ik juist de charme van Subaru.
      Dat het er neit uit ziet.
      Totdat je een WRX STi op de brug hebt en eronder kijkt.
      Machtig mooi gemaakt en super ge-engineered.

      Momenteel ben ik zwaar verliefd geworden op de blob-eye, je weet wel dat afschuwelijke model met die grote kikkerogen.

      Karakter.

      Oh ja, die onbetaalbare karakteristieke boxer-roffel.

      WahWAhWahWahWahWahWahWah, ik kijk altijd op als ik die roffel hoor…….

      Login om te reageren
      • lemans96 zegt

        27 maart 2013 om 08:31

        @desjonnies: Haha, besmet? Terecht hoor. Vooral die roffel doet bij mij hetzelfde. ;-)

        Login om te reageren
      • ej20g zegt

        27 maart 2013 om 08:42

        @desjonnies: I know that feel bro. Ook voor de blob-eye. Maar bedoel je niet de bug-eye? Want dat is de opvolger van de Classic, van voor de eerste facelift. Verder niks op aan te merken, de schoonheid zit onder de kap en lager.

        Login om te reageren
      • 4x4wheels zegt

        27 maart 2013 om 13:38

        @desjonnies: http://www.carthrottle.com/top-ten-great-sounding-engines/

        Eerste filmpje! Het bewijs dat viercilinders eeeeeerg lekker kunnen klinken :)

        Login om te reageren
    • CedricH zegt

      28 maart 2013 om 22:19

      @norge: lijkt een beetje op die ProDrive P1 die enkele jaren geleden eens op Top Gear was

      Login om te reageren
  4. Rick-dos zegt

    26 maart 2013 om 22:08

    “Subaru heeft, naar mijn mening, weinig spannende designs voortgebracht de laatste jaren. De BRZ tellen we hier even niet mee…”

    Ben je gek. Gewoon doen. Tenzij je natuurlijk de bouquet reeks romans spannend vindt, want in dat geval kan ik wel begrijpen dat je de BRZ spannend vindt….

    Login om te reageren
  5. guusboum zegt

    26 maart 2013 om 22:11

    Cklasse coupe/6serie achtige invloeden, ziet er wel net uit!

    Login om te reageren
    • undifined1 zegt

      26 maart 2013 om 23:32

      @guusboum: met een neus van een Jag..

      Login om te reageren
      • camber24 zegt

        26 maart 2013 om 23:38

        @undifined1: was ook meteen mijn eerste gedachte!! XFR

        Login om te reageren
  6. karsvdtuin zegt

    26 maart 2013 om 22:15

    Dit is wel lekker strak dus hopelijk een lekker fors blok erin, maar dat gaat wel goed komen denk ik

    Login om te reageren
  7. jrmpower24 zegt

    26 maart 2013 om 22:24

    knijp je ogen een beetje dicht en kijk naar de voorkant.. de nieuwe XFR-S!

    Login om te reageren
  8. kimi100 zegt

    26 maart 2013 om 22:28

    Deze auto wil eigenlijk een coupé zijn, maar van z’n baasje moesten er vier deuren in….

    Toch ziet het er helemaal niet verkeerd uit! :)

    Login om te reageren
  9. Osca zegt

    26 maart 2013 om 22:29

    Mis alleen nog een big ass spoiler en dan pas is dit een waardige WRX STI opvolger! :b

    Login om te reageren
    • jrk68 zegt

      26 maart 2013 om 22:36

      @Osca:
      Daar heeft Autostyle vast wel een oplossing voor.
      Persoonlijk zou ik hem zo laten.

      Login om te reageren
      • ej20g zegt

        27 maart 2013 om 00:13

        @jrk68: een Autostyle spoiler op een Subaru? Neuuhhww! Enkel en alleen OEM of aftermarket kwaliteitsspul. Foei.

        Login om te reageren
    • salberts93 zegt

      26 maart 2013 om 23:10

      @Osca: tis ook nog geen STI opvolger, dit is ‘slechts’ de WRX

      Login om te reageren
    • jordy14 zegt

      27 maart 2013 om 07:17

      @Osca: precies

      Login om te reageren
  10. Megakix zegt

    26 maart 2013 om 22:36

    Vooraanzicht +1….de rest heeft klappen gehad van de Lada’s van een paar wodkarussen…?

    Login om te reageren
  11. replicant zegt

    26 maart 2013 om 22:39

    Heerlijk! Lijkt van de zijkant een beetje om een Scion..

    Login om te reageren
  12. ruudw zegt

    26 maart 2013 om 22:39

    De voorkant doet me denken aan een Jag XF

    Login om te reageren
  13. yajouri zegt

    26 maart 2013 om 22:41

    Maken!

    Login om te reageren
  14. cocksdriveaudi zegt

    26 maart 2013 om 22:52

    Ziet er een stuk beter uit dan zijn stamvader hopelijk wel minstens net zulke goede rij eigenschappen en plezier, fantastisch scheurijzer!

    Login om te reageren
  15. stj88 zegt

    26 maart 2013 om 22:59

    @Osca

    Die komt er zeker wel alleen bewaren ze hem voor de WRX STI denk ik.

    Login om te reageren
  16. Carreza zegt

    26 maart 2013 om 23:02

    Ik mis de gouden velgen!

    Login om te reageren
  17. salberts93 zegt

    26 maart 2013 om 23:11

    vleugel erop, lekkere roffelende boxermotor turbo erin en laat de Impreza WRX opnieuw tot leven komen!

    Login om te reageren
    • ej20g zegt

      27 maart 2013 om 00:18

      @salberts93: zal helaas niet gebeuren. Maar ach, is een 2008-… WRX of STI echt een straf? Ik zou het wel weten. Voor de prijs van een nieuwe 2013 STI (wordt nog verkocht) koop ik wel een MY2000 GC8 WRX STI en een MY2007 GDB WRX STI Spec C.:) Oh en Subaru freak, als je dat nog niet wist…

      Login om te reageren
      • Osca zegt

        27 maart 2013 om 02:12

        @ej20g: waarom niet gewoon een 22B? :b

        Login om te reageren
        • desjonnies zegt

          27 maart 2013 om 06:49

          @Osca:
          met een grote boog omheen lopen
          zit allemaal speciaal gemaakte meuk op
          ophanging is alleen en uniek voor de 22B
          motor en bak ook
          de dempers van Bilstein, zijn al niet meer te krijgen
          en qua prijs/waar voor je geld is een ‘gewone’ WRX STi type-R 10x leuker.
          en goedkoper.

          Login om te reageren
          • Osca zegt

            27 maart 2013 om 13:37

            @desjonnies: oh dat wist ik dus niet. Jammer vind de 22b namelijk wel het mooist!

            Login om te reageren
        • ej20g zegt

          27 maart 2013 om 08:43

          @Osca: wat desjonnies zegt. Buiten het feit nog dat beide auto’s als dagelijkse auto inzetbaar zouden moeten zijn.:)

          Login om te reageren
        • lemans96 zegt

          27 maart 2013 om 09:05

          @Osca: Beter een P1(en nee, dan bedoel ik géén McLaren…). ;-)

          Login om te reageren
          • ej20g zegt

            27 maart 2013 om 09:31

            @lemans96: mwah, ook leuk inderdaad. Helaas alleen in Engeland geleverd. Wel nog niet eens de helft van de prijs van een echte 22B.

            Login om te reageren
            • lemans96 zegt

              27 maart 2013 om 09:47

              @ej20g: Ach, dat stuur aan de andere kant went snel. Je hebt ‘r in ieder geval het gelazer met allerlei speciale onderdelen niet mee. De 22B is uiteraard een stuk mooier…

              Login om te reageren
              • lemans96 zegt

                27 maart 2013 om 09:53

                @lemans96: Hier eentje voor een nette prijs; http://www.pistonheads.com/classifieds/used-cars/subaru/impreza-sti/subaru-impreza-turbo-p1-2000-prodrive-fssh/1019409

              • ej20g zegt

                27 maart 2013 om 10:45

                @lemans96: ik doelde niet op het stuur aan de andere kant hoor, daar ben ik juist naar op zoek. Maar er zitten inderdaad weinig specifieke onderdelen op. Hebben ook allemaal de mooiste kleur voor een Subaru vind ik. Maar als ik dan toch in de running zou zijn voor een Impreza coupé in pakweg die prijsklasse (7.000-9.000 pond) dan zou ik liever een WRX STI uit Japan halen. Dat is toch meer “het” voor mij.

      • salberts93 zegt

        27 maart 2013 om 11:54

        @ej20g: ja daar heb je ook gelijk in, het is niet zo dat oude Subaru’s ooit problemen hebben ofso, ik zou denk ik dan wel voor een 2005 gaan ofso, pre-hatchbacks die vind ik toch nog steeds wat cooler

        Login om te reageren
        • ej20g zegt

          27 maart 2013 om 12:54

          @salberts93: Ik heb het net als jij ook over de pre-hatchback. Van 1992 tot 2000 was er de Classic, van eind 2000 tot eind 2002 de bug-eye (ronde koplampen), vanaf begin 2003 tot eind 2005 de blob-eye (apart gevormde koplampen, facelift nummer 1) die opgevolgd werd door de eagle-eye (facelift nummer 2) in begin 2006. De derde generatie was de hatchback (hier in Europa voornamelijk) vanaf begin 2008 die nog geen bijnaam heeft maar hawk-eye wordt overwogen. Overigens zijn de Classics een makkelijke 200 kilo lichter dan de New Age modeljaren vanaf eind 2000. Nog een reden om voor de Classic te gaan, naast het feit dat vooral de eagle-eyes erg aan de prijs zijn. Als je een New Age wil hebben, kun je het beste voor een bug-eye gaan qua aanschafprijs. Maar de Classic blijft voor mij de ultieme Impreza, puurder wordt het niet bij Subaru (XT uitgezonderd misschien).

          Login om te reageren
          • salberts93 zegt

            27 maart 2013 om 13:49

            @ej20g: haha ik merk dat je Impreza-fan bent, je kent ze allemaal beter dan ik ^^ voor mij gewoon een pre-hatchback blauwe Impreza sedan met STI logo’s en ik ben blij :P

            Login om te reageren
            • ej20g zegt

              27 maart 2013 om 18:18

              @salberts93: spot on.:) Ik durf voorzichtig te zeggen dat ik hier na desjonnies (zover ben ik nog laaang niet) de grootste Subarufreak ben met bijbehorende kennis. Maar ik snap je, daar zou ik ook tevreden mee zijn. Maar is er een keuze, dan toch een Classic van bouwjaar 2000!

              Login om te reageren
  18. jagxjl zegt

    26 maart 2013 om 23:12

    Love this! Maken subaru

    Login om te reageren
  19. justaminifan zegt

    26 maart 2013 om 23:13

    Kunnen jullie aub stoppen met dat ‘…, ben jij dat?’ Jullie gebruiken het iets te vaak… Twordt een beetje storend nu

    Login om te reageren
    • maru zegt

      27 maart 2013 om 01:26

      @justaminifan: Het staat genoteerd. Bedankt voor de tip. :)

      Login om te reageren
      • tunefuldjmike zegt

        27 maart 2013 om 08:18

        @maru: vind het wel handig, mooi indicatie dat het om een nieuw model gaat dat nog niet is gespot :)

        Login om te reageren
  20. moondustfocus zegt

    26 maart 2013 om 23:36

    Ford, Audi en Jaguar in 1… Vind het niet eens zo heel verkeerd, eerst maar eens zien hoe het er in het echt uit ziet.

    Login om te reageren
  21. agera zegt

    26 maart 2013 om 23:41

    Hij is mooi, maar persoonlijk mis ik wel de oude WRX. Nog even afwachten dus.

    Login om te reageren
  22. ej20g zegt

    26 maart 2013 om 23:51

    Gewoon een prachtige auto! Alleen Subaru, breng de uitlaat aan één kant alsjeblieft terug. Dat vind ik nou ook al het nadeel van de huidige STI…

    Login om te reageren
  23. motherlover zegt

    27 maart 2013 om 00:02

    Erg stoer! Ik zou het niet erg vinden als deze in een niet al te verbrgerlijkte productie versie zou uitkomen. Ik ben alleen wel benieuwd wat de afsplitsing van de Impreza’s zal doen met de prijsstelling…

    Login om te reageren
  24. MetalLaires zegt

    27 maart 2013 om 00:26

    Mooi maar vind hem erg klein ogen,
    meer als een 2+2 zitter met 4 deuren (Hey, die hadden we nog niet!).

    Ik wil hem eerst in het echt zien, want als de A stijl zo schuin (a la cabrio) loopt direct vanaf de spiegel…. ik weet het nog niet.
    Wat zeggen jullie?

    Login om te reageren
  25. Vanquish zegt

    27 maart 2013 om 00:35

    Van de zijkant vind ik ‘m niet bepaald fraai…

    Login om te reageren
  26. 074yasin zegt

    27 maart 2013 om 07:46

    Prachtig, wat een geslaagd project. Nu maar hopen dat hij op de markt komt

    Login om te reageren
  27. tunefuldjmike zegt

    27 maart 2013 om 08:22

    @maru kunnen jullie geen speciale gallerij aanmaken met 1920×1080 foto’s/achtergronden, zou wel zo leuk zijn :)

    OT: Mooie bak, spiegels aanpassen en in productie nemen.

    Login om te reageren
  28. HDM zegt

    27 maart 2013 om 08:28

    Stappen ze dan toch weer af van die lelijke anonieme hatchback die zelfs in de top variant er nog steeds als een basic leaseauto uit ziet? Die impressie/foto ziet er wel heel goed uit.

    Login om te reageren
  29. lemans96 zegt

    27 maart 2013 om 08:33

    Geslaagde rendering. Nu nog zo uitbrengen en dit keer MET crossplain ontsteking graag, zodat we de bekende ‘roffel’ behouden.

    Login om te reageren
    • ej20g zegt

      27 maart 2013 om 09:32

      @lemans96: het liefst ook met unequal length uitlaatspruitstuk. Want die draagt een héél groot aandeel in de bekende roffel. De roffel is bijna weg als je een equal length spruitstuk monteert.

      Login om te reageren
  30. toyotafortuner zegt

    27 maart 2013 om 09:22

    Ben nog wel eens de hatchversie tijdens mijn spotrondjes tegengekomen. En ik moet zeggen dat het (zelfs als jappenfanboy) er niet uitziet. Het is gewoon historisch verantwoord en het ziet er gewoon veel beter uit, als Subaru het gewoon bij de WRX’en en WRX STI’s sedans houdt. Een betere design zoals dit, daarr zeg ik zeker geen nee tegen!

    Login om te reageren
  31. eedydarts zegt

    27 maart 2013 om 10:39

    Ik vind hem schuin van achteren een beetje op de laatste Toyota celica lijken

    Login om te reageren
  32. Esprit_de_Flandre zegt

    27 maart 2013 om 12:35

    Hoezo, WRX en Impreza scheiden? Noem deze gewoon Impreza. Ziet er goed uit. Subaru is sowieso (beetje noodgedwongen zelfs) een niche-merk. Laat de volkse auto’s bij Toyota, en laat Subaru zich toespitsen op vierdeurscoupés en kleine rallymonstertjes.

    Login om te reageren
  33. E34M5Touring zegt

    27 maart 2013 om 12:44

    Heel scherp en fraai concept. Zou wat mij betreft zo in productie mogen. Mag je de Lancer Evo 10 houden van mij hoor. Erg mooi. En na de huidige designrichting echt een verademing. Bouwjaar 2005-2010 zijn wat mij betreft de mooiste. Zowel Impreza als Legacy (zeker een 06-08 model) erg fraai. Impreza’s vind ik qua uiterlijk alleen de eerste series mooi en die van pak em beet 2005-08. Die frog eye vind ik niet zo mooi maar is qua prijs wel het aantrekkelijkst. Komt er nog een keer 1 van hier. Klasgenoot op IVA had een 2001 met flink wat mods, die drukte tegen de 350pk. Heb een 964 911 wel is de schok van z’n leven bezorgt met dat ding. Ongelofelijk snel.

    Login om te reageren
    • ej20g zegt

      27 maart 2013 om 13:00

      @E34M5Touring: ik weet precies welke jij bedoeld. Jij bedoeld de Impreza hawk-eye van eind 2005 tot eind 2007, met die extreem spitse koplampen. Die vind ik zelf na de Classic ook verreweg het mooist. En het klopt inderdaad dat de bug-eye (ook weleens frog-eye genoemd inderdaad) prijstechnisch het aantrekkelijkst is. Een 2002 WRX is vaak qua prijs gelijk of zelfs goedkoper dan een GT Turbo uit maximaal 2000, soms zelfs goedkoper dan een exemplaar uit 1997. De reden is simpel: niet veel mensen zijn fan van de eerste New Age. Ik persoonlijk wel, maar dan moeten er morette koplampen in zitten. En met wat mods zijn die dingen inderdaad ontzettend snel, maar ze blijven wel achter bij GT Turbo’s met hetzelfde vermogen en koppel. Simpel te verklaren, een New Age is makkelijk 200 kilo zwaarder. Wel een stuk veiliger dan de GC8, maar of je daarom geeft moet je voor jezelf beslissen natuurlijk, ik doe het namelijk niet.

      Login om te reageren
      • E34M5Touring zegt

        27 maart 2013 om 13:07

        @ej20g: Klopt, met die grote spoiler op de klep en nog een windowspoiler op de achterruit. Dat is wat mij betreft, samen met de GT Turbo de mooiste. Je hebt van die lenskappen voor de frogeye, maakt het wel iets beter. Nog steeds geen looker doh. Als de portemonnee het toelaat komt er wel een keer 1 hier. Zowel mijn broertje als ik hebben een zwak voor die dingen. Ach en de veiligheid doet me ook niet zoveel, dan koop ik wel een Volvo.

        Login om te reageren
        • ej20g zegt

          27 maart 2013 om 13:34

          @E34M5Touring: met deze hele reactie ben ik het helemaal eens. Was jij dat trouwens die mij vroeg om je op de hoogte te houden over wanneer ik de mijne had? Of misschien is dat kaasboerin geweest… Maar in ieder geval, een vriend van mij heeft zo’n GT Turbo en die kwam toevallig vanmiddag zijn vriendin (een klasgenoot van mij) ophalen. Als dat gebeurt staat gelijk mijn halve klas om die auto heeft, fantastisch. Ook gelijk even een stel, uhum, minderheden in een afgetrapt Golfje gepest door even kort gas te geven. Fantastisch om die gezichten te zien. Wordt nog wat zodra die van mij daar dagelijks staat. Wachten wordt steeds moeilijker.

          Login om te reageren
          • E34M5Touring zegt

            27 maart 2013 om 13:44

            @ej20g: Ja dat ken ik wel. Ik had gewoon erg veel geluk met die gast uit mijn klas. Hij vond het geen probleem als ik die auto af en toe meenam. In de file naast een bouwvakkersbusje wel is ff de dumpvalve laten fluiten, die gasten werden helemaal gek en haalden de meest rare fratsen uit om maar een beetje in de buurt te blijven. Het leukste vond ik nog wel dat een vriendin van me (die niet wist wat een dumpvalve was) zich helemaal kapot schrok toen dat ding afblies. Ze dacht dat er iets ontplofte :) Zat te gillen voorin :) Ze woonde in Nijmegen bij de Essent fabriek in de buurt. Daar kon je wel lekker stunten op het industrieterrein. Het was een GT Turbo met andere intercooler, motormanagment en turbo. OZ Superleggera’s dr onder en een scoobysport exhaust.

            Login om te reageren
            • ej20g zegt

              27 maart 2013 om 18:26

              @E34M5Touring: haha die dingen komen me redelijk bekend voor ja. Fantastisch. Dat zijn overigens wel een paar basis aanpassingen die veel eigenaren doen, goede keus. Die van die vriend van mij is volgens hem origineel maar ik vermoed dat er een open downpipe onder zit en dat in ieder geval de einddemper niet origineel is (ik denk een Scoobysport). Maakt veel te veel herrie voor een volledig standaard exemplaar. Wel heeft hij een set prachtige Rota’s eronder hangen, 17 inch in het antraciet. En, heel belangrijk, blauwe wielmoeren.

              Ik ben zelf meer van de onconventionele aanpak, dus hoeveel vermogen ik ook kan gaan draaien (of beter gezegd, wat mijn budget toelaat tegen die tijd), ik zal altijd met een top mount intercooler blijven rijden. Simpel en alleen omdat vrijwel iedereen die naar een 300+ pk setup gaat de switch maakt naar een (grote) front mount intercooler. Ahh, dromen… Wie weet. Wel meld ik me gelijk aan bij Subaru Club Nederland zodra hij hier op de parkeerplaats staat, dat is gewoon een verplichting.:)

              Login om te reageren
  34. dadutchdude zegt

    27 maart 2013 om 13:29

    Ongewijzigd in productie nemen! Daarna een exemplaar bij mij op de oprit parkeren aub!

    Login om te reageren
  35. 4x4wheels zegt

    27 maart 2013 om 13:45

    Ondanks wat kenmerken van Jaguar/Audi in het front, vind ik deze enorm dik. Dan maar geen vriendin

    Login om te reageren
  36. toshtie zegt

    27 maart 2013 om 13:54

    Ik vind de zijkant een vleugje Evo X hebben, of kraam ik nu onzin uit?

    Login om te reageren
  37. pimmp zegt

    27 maart 2013 om 15:02

    Sorry autoblog maar super cool is echt zo niet cool meer!

    Login om te reageren
  38. jessetje zegt

    27 maart 2013 om 15:14

    Die wil ik wel

    Login om te reageren
  39. bmwe46csl zegt

    27 maart 2013 om 16:30

    Ik wil. Geen tekeningen maar foto’s

    Login om te reageren
  40. w211 zegt

    27 maart 2013 om 20:14

    BOOOOOOOOOORING

    Login om te reageren
  41. BananaMan zegt

    27 maart 2013 om 21:32

    like! Maar ziet er duur uit voor een soepie… En dat was ooit juist het leuke van Subaru. Ik had bijna een 555 gekocht. Ja nog in guldens. Maar die gouden velgen kreeg ik er thuis niet door…

    Login om te reageren
  42. spotu2 zegt

    28 maart 2013 om 10:50

    Lijkt op de kleine broer van de Zenvo st1?

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North