• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

‘BMW M2 straks ook als Gran Coupé’

Auteur: RubenPriest, gepost 6 juni 2016 om 10:02 – 63 Reacties

bmw 2 serie gran coupe render


BMW wil potentiële M3 klanten aan het twijfelen brengen.

En natuurlijk Audi en Mercedes zout in de ogen strooien. De fabrikant uit Ingolstadt werkt immers aan een sedanversie van de RS3. De Beierse boys willen niet achterblijven en zullen dus later met een heuse Gran Coupé volgen. Whats next, De M2 Gran Tourer?

De M2 Gran Coupé zal het tweede M Gran Coupé product zijn van BMW. We maakten eind 2011 kennis met deze serie middels de reguliere BMW 6. Later kreeg ook de M6 een variant met extra deuren. Tevens introduceerden de Duitsers het Gran Coupé-sausje voor de 4-serie, maar de M4 moest het blijven doen met twee deuren. Er bestaat namelijk zoiets als de M3. Met de M2 Gran Coupé slaat BMW dus een bekende weg in. Eerdere berichtgevingen spraken al over de komst van een Gran Coupé-versie voor de reguliere coupé modellen van de 2-serie.

Het woordje ‘Gran’ klinkt een beetje misplaatst bij een auto als de compacte 2-serie, maar wat maakt het ook uit. Geïnteresseerden in dit segment kunnen dus straks kiezen tussen een CLA45, de M2 Gran Coupé en de RS3 sedan, mits deze laatstgenoemde ook buiten de VS gelanceerd gaat worden. (via Autocar)

Ook interessant!

  • Officieel: BMW 4 Serie Gran Coupé
  • BMW 4-Serie Gran Coupe komt er eindelijk in de versie die je wil
  • Koop deze oude BMW 2-Serie Gran Coupé op Marktplaats
  • BMW 8-Serie Collector Edition glimt als een spiegel

Nieuwste artikelen

  • Lexus LFA is terug als gelikte coupé
  • Zo stel je de goedkoopste Tesla Model 3 Standard van je dromen samen
  • Toyota GR GT is hier: V8, 650 pk, 850 Nm en een aluminium frame
  • Wat als je een supercar als schilderij gebruikt?
FacebookTweetPinLinkedIn

2-serie, BMW, gran-coupe, m2

Vorig bericht: « Top Gear fans willen Chris Evans EXIT
Volgend bericht: Dit is de hoofdrolspeler in de nieuwe Transformers film »

Lees Interacties

Reacties

  1. ritchie zegt

    6 juni 2016 om 10:06

    De 2 serie hoort gewoon met 2 deurs

    Login om te reageren
    • sanki zegt

      6 juni 2016 om 13:04

      @ritchie: de 2 serie is een hoge lelijke auto voor de oudere medemens. Dus ik snap die hele M2 batch niet. Het zou eerder een 1M sedan zijn….

      Login om te reageren
      • fmgarcia zegt

        6 juni 2016 om 13:19

        @sanki: Legt iemand het even uit?

        Login om te reageren
        • keeper1 zegt

          6 juni 2016 om 15:20

          @fmgarcia: ja echt geen zin in…

          http://Www.google.nl

          Login om te reageren
      • jrsmoke zegt

        6 juni 2016 om 15:18

        @sanki: Je hebt de 2 gran Tourer, dat is zeg maar de Golf Sportsvan, een kleine Touran.

        Dan heb je de 2 serie, dat is een platgeslagen 2 deurs 1 serie en die 2 deurs komt er nu ook als 4 deurs coupe, al klinkt dat niet logisch.

        Die reguliere 2 serie is laag en niet voor het pempersvolk.

        Jij bedoelt nu de kleine BMW Touran. Die komt er zover bekend niet met een M badge.

        Login om te reageren
        • keeper1 zegt

          6 juni 2016 om 15:20

          @jrsmoke: je was te snel voor me

          Login om te reageren
        • fmgarcia zegt

          6 juni 2016 om 15:37

          @jrsmoke: Ooo zo, dus binnenkort rijden onze agenten in bmw’s, ik snap het! Wel gevaarlijk mbt Land wind eerder deze week om de naam Touran te gebruiken! Bedankt voor de uitleg?

          Login om te reageren
      • bmwe81 zegt

        6 juni 2016 om 15:34

        @sanki: onder welke steen kom jij vandaan?

        Login om te reageren
  2. derotterdammert zegt

    6 juni 2016 om 10:07

    Strak plan om de alleen heerschappij van de CLA AMG te stoppen.
    Als je de 2 range zo ziet hadden ze die busjes beter onder het 1 serie label kunnen hangen.
    Heb je straks een van de leukste BMW’s, moet je steeds uitleggen dat je geen BMW bejaris rijdt.

    Login om te reageren
    • ritchie zegt

      6 juni 2016 om 10:09

      @derotterdammert: de M2 moest gewoon eigenlijk een vervolg zijn van de 1M. Maarja…

      Login om te reageren
    • uselessblogger zegt

      6 juni 2016 om 10:14

      @derotterdammert: de busjes het cijfer 2 meegeven past in bmw’s strategie voor de volgende generatie 1 serie. de huidige zal namelijk een plaatsje opschuiven naar 2 (ook de hatch en sporthatch) en de 1 serie zal een nieuw kleiner model worden dat meer een concurrent wordt voor de audi a1 en de mini

      Login om te reageren
      • derotterdammert zegt

        6 juni 2016 om 10:18

        @uselessblogger:
        We gaan het zien of je gelijk krijgt, voor nu is het chaos met de benummering in het lagere BMW segment.
        De rest van de types staat het even cijfer voor coupé, knappe vent die in een 2GT/GC een coupé herkend.
        Dat hadden ze kunnen ondervangen door de GT/GC als 1 serie in de markt te zetten.
        Dan had de lijn-up tenminste consistent geweest.

        Login om te reageren
      • willeme zegt

        6 juni 2016 om 10:22

        @uselessblogger: Ik had het niet mooier kunnen verwoorden ;-). BMW zinspeelde al langere tijd op een model onder de 1-serie. Even werd de naam ‘0-serie’ overwogen, maar op veel sommige markten zou de naam waarschijnlijk niet ‘werken’. Daarom komt er binnenkort een 2-serie hatch en mogen alle Mini’s met BMW snoet 1-serie heten.

        Daarbij zou ook het onderscheid gemaakt worden tussen de 1 en 2 serie FWD en vanaf de 3-serie RWD. Voorlopig.

        Bron: stapels AutoBild in de kast ;-)

        Login om te reageren
        • shogun zegt

          6 juni 2016 om 15:39

          @willeme: was anders best geinig geweest, ene 0-serie. 0,7L 2 cilinder in t vooronder en
          de 007 is geboren.

          als ze dan toch voor de verkoopcijfers gaan in plaats van echte rijdersauto’s. dan op een leuke manier.

          Login om te reageren
        • cpp1 zegt

          6 juni 2016 om 16:54

          @willeme: de 020i…leuk voor de Amsterdammers onder ons.

          Login om te reageren
        • jrsmoke zegt

          6 juni 2016 om 17:06

          @willeme: Die gran Tourer had anders best een leuk alternatief geweest als die met de sappige BMW motoren kwam en de mogelijkheid voor Xdrive en RWD.

          Login om te reageren
          • jrsmoke zegt

            6 juni 2016 om 17:07

            @jrsmoke: Ondanks dat RWD voor zo’n type auto nergens op slaat, toch leuk

            Login om te reageren
      • berlinetta zegt

        6 juni 2016 om 10:26

        @uselessblogger: Waarom zou BMW een concurrent voor de Mini introduceren? Mini is van BMW. Daarmee schieten ze zichzelf in de voet.

        Bovendien klopt de strategie dan niet meer, want de even getallen zijn voor coupes/cabrio’s/gran coupes. Daar hoort geen hatcback, sedan of MPV bij. Ze hadden ze 2-serie active tourer gewoon onder de 1-serie-vlag moeten plaatsen.

        Login om te reageren
        • pinut187 zegt

          6 juni 2016 om 10:45

          @berlinetta: omdat niet iedereen in een Mini wil rijden, vooral mannen rijden liever BMW. Nu kunnen ze veel onderdelen uitwisselen en dus goedkoper bouwen. Zullen vast nog wel meer redenen zijn…

          Login om te reageren
          • berlinetta zegt

            6 juni 2016 om 10:50

            @pinut187: Volgens mij willen mannen vooral niet in een heel klein autootje rijden, maakt niet uit of dat een Mini of een BMW is. De volgende 1-serie krijgt ook FWD en zal onderdelen uitwisselen met de Mini en wordt daardoor ook al goedkoper. Ik zie het nut van een model daaronder niet echt. Dat is marktaandeel van Mini wegkapen.

            Login om te reageren
            • derotterdammert zegt

              6 juni 2016 om 11:45

              @berlinetta:
              Als dat kleine BMW-tje dit concept volgt ben ik voor.
              http://www.autoblog.nl/nieuws/bmw-z13-vergeten-concept-1993-63283

              Maar het zal dan eerder zoiets worden, vrees ik.
              https://www.google.pl/search?q=bmw+e2&oq=bmw&aqs=chrome.1.69i57j69i59l3j69i60l2.1878j0j4&client=tablet-android-sonymobile&sourceid=chrome-mobile&ie=UTF-8#imgrc=4G7xsJHD1OZV-M%3A
              Dan maar “verwijfd” volgens de macha’s van AB en lekker hoeken in een Mini Cooper S.

              Login om te reageren
            • e1000bmw zegt

              6 juni 2016 om 12:53

              @berlinetta:

              Volgens mij willen mannen vooral niet in een heel klein autootje rijden

              De ’02 en E30 zijn zeker “groot”…?
              Ik denk dat het bij een hoop inderdaad een kwestie van imago is en niet zozeer een kwestie van niet in een kleine auto willen rijden…

              Login om te reageren
        • willeme zegt

          6 juni 2016 om 10:49

          @berlinetta: In principe heb je volkomen gelijk. Echter, de nummers laten wat weinig ruimte toe, en 0-serie heeft het niet gehaald. Daarbij is Mini een vrij extravert merk. Ondanks dat ik geen reden kan bedenken waarom je een Audi A1 (S1 uitgezonderd) moet kopen, verkopen ze als een malle. BMW wilt óók een stukje van die markt. Uiteraard.

          Login om te reageren
          • berlinetta zegt

            6 juni 2016 om 10:53

            @willeme: En dat BMW van die markt wil meesnoepen, is ook volkomen begrijpelijk. Maar Mini doet het uitstekend op die markt. Wat heeft BMW er nog aan toe te voegen vraag ik me dan af. Mogelijk is dat ze door het uitwisselen van onderdelen met Mini zoveel kosten kunnen besparen dat het zich loont om een nieuwe concurrent voor hun eigen concern te introduceren.

            Login om te reageren
            • willeme zegt

              6 juni 2016 om 11:00

              @berlinetta: Je kunt ze lijn recht tegenover elkaar zetten, maar ook náást elkaar. Dus BMW zakelijk, strak, sportief maar sober. Mini is vrolijk, brutaal en uitbundig.

              Er is een trend dat er telkens kleinere auto’s zakelijke worden gereden. De A4 rijder van nu heeft een A3 Sedan. Dus dat er meer zakelijke premium alternatieven komen, lijkt logisch. Zeker omdat Mini totaal afwijkt van BMW. En ze hoeven de platforms, motoren, tranmsissies, elektronica, navimodules, stoelframes etc maar één keer te ontwikkelen.

              Ook al zullen er verkopen weg gesnoept worden, dan nog worden ze er beter van in München.

              Login om te reageren
              • berlinetta zegt

                6 juni 2016 om 11:02

                @willeme: Opzich is dat wel een goede strategie. Twee totaal verschillende auto’s uitbrengen. En een klein BMW’tje kan volgens mij best leuk zijn. Als het net zo leuk stuurt als een Mini, maar een normaler uiterlijk heeft kan het best een succes worden inderdaad. Zo had ik het nog niet bekeken.

        • uselessblogger zegt

          6 juni 2016 om 10:51

          @berlinetta: geen idee. ik werk niet voor bmw ofzo, ik vertel je alleen maar wat ik lees van insiders op websites als bimmerpost (zeer betrouwbaar) en autobild zoals Willeme hierboven ook aanhaalt

          Login om te reageren
          • berlinetta zegt

            6 juni 2016 om 10:54

            @uselessblogger: Dat begrijp ik en ik ken de verhalen over een mogelijke BMW 0-serie ook. Maar de logica erachter ontgaat mij nogal. Dat zou hetzelfde zijn als Mercedes een concurrent voor de Smart introduceert.

            Login om te reageren
            • willeme zegt

              6 juni 2016 om 11:07

              @berlinetta: Simpel. Ik ben een man en te oud voor een Mini (al de 30 gepasseerd ;-)) en véél te jong voor een Smart (80 wordt ik toch niet).

              Een BMW versie van een Mini Cooper? Waarom niet? Klinkt mij goed in de oren. Ook mannen moeten/gaan vaker kleiner leasen.

              Voor de Smarts geldt hetzelfde. Er is ongetwijfeld markt voor, maar ik zou me er niet prettig in voelen om er in te zitten. Hartstikke leuke, creatieve en zuinige autootjes hoor, maar een compactere Benz zou mij persoonlijk meer interesseren.

              Login om te reageren
              • berlinetta zegt

                6 juni 2016 om 11:34

                @willeme: Zie mijn reactie hierboven: is inderdaad een goede gedachte. Mocht BMW het ook op die manier bekijken, dan zeg ik ‘laat maar komen’. Een klein, guitig BMW’tje dat net zo strak stuurt als een Mini, maar er niet zo schattig en poezelig uit ziet lijkt me geen verkeerd autootje.

              • 2wheeler zegt

                6 juni 2016 om 11:35

                @willeme: Sorry, maar dankzij al jouw feitjes had ik je al lang ingebeeld als een soort tovenaar van 100 jaar oud met een lange grijze baard. Zo’n Smart kan wat dat betreft dus prima!

              • willeme zegt

                6 juni 2016 om 12:24

                @2wheeler: Hahaha!! Thanks!! Maar ik bedank heel graag voor de Smart. Als dat mijn enige optie is voor achterwielaandrijving is mijn Gazelle Primeur een betere optie :-D. Schakelt ook een stuk sneller ;-).

              • 9000cse zegt

                7 juni 2016 om 04:15

                @willeme:
                Hallo zeg! Is dat een bewuste keuze? Net de 30 gepasseerd en dan al roepen dat je de 80 toch niet zult halen?
                Er is meer onder de zon dan de (overigens door mij volledig gesteunde electrificering van het wagenpark) verdere ontwikkeling van het individuele vervoer. De medische wetenschap staat voor enorme uitdagingen die het mogelijk maken om het menselijke leven met +/- 50% te verlengen. Ik zal er niet meer van kunnen profiteren, maar jij met je 30 jaartjes? En je gaat me toch niet vertellen dat je nu al zo levensmoe bent om de ontwikkelingen op automotive gebied niet te willen meemaken?
                Nee, beste @willeme, ik verwacht ten minste een rectificatie!!!!!

            • uselessblogger zegt

              6 juni 2016 om 11:09

              @berlinetta: hmm misschien moeten we de kleine-bmw meer zien als de rocketman of als een volledig elektrische of hybride stadswagen?

              Login om te reageren
              • berlinetta zegt

                6 juni 2016 om 11:35

                @uselessblogger: Maar die kleine elektrische/hybride stadswagen hebben ze al, de i3 ;)

      • e1000bmw zegt

        6 juni 2016 om 12:49

        @uselessblogger: BMW heeft al een concurrent voor de A1. Die heet “MINI”…

        Login om te reageren
  3. allesmetturbo zegt

    6 juni 2016 om 10:11

    Whats next? Mi3?

    Login om te reageren
  4. gijsso zegt

    6 juni 2016 om 10:11

    “So the 1 was a 2 door in America, which became the 2, because the 2 door 2 needed to make room for the 4 door 1, now with twice the doors as the first 1. Then the 5 needed to subtract 2 doors to become 6, which then multiplied the doors by 2 to make the 6 the same as 5 with 4 doors. Then the 2 door 3 became the 2 door 4 so the 4 door 3 could keep twice the doors of 4. However, the 2 door 4 needs 2 more doors so the 4 door 4 is on the way to give us 2 times the doors and keep the number 4. So if I want a 2 door I take the 4 door model and add 1 but the 4 door models are still there with the 2 doors so I can get two two two times the doors…”

    En BMW heeft dit verhaal nog moeilijker gemaakt.

    Login om te reageren
  5. uselessblogger zegt

    6 juni 2016 om 10:11

    Volgens veel betrouwbaardere bronnen komt er een sedan versie van de 1 serie (of deze 1 of 2 gaat noemen is nog onduidelijk). de wagen is in de eerste plaats enkel bestemd voor de chinese markt en zou pas bij groot succes kunnen worden uitgebreid naar Amerika en Europa (eventueel). Dat er een m performance versie van komt is al bevestigd maar vermits deze wagen een voorwielaandrijver wordt lijkt het me hoogst onwaarschijnlijk dat er een echte m versie van zal komen.

    Login om te reageren
  6. peug206 zegt

    6 juni 2016 om 10:14

    Niche…

    Login om te reageren
  7. mrrallycross zegt

    6 juni 2016 om 10:16

    Ik snap niks van die niches. Wat heeft zo een auto nou weer voor nut. Koop gewoon een 335i dan ofzo

    Login om te reageren
    • str8six zegt

      6 juni 2016 om 11:49

      @mrrallycross: wat maakt het nut van een auto nu uit voor petrolheads?

      Login om te reageren
  8. mstiic zegt

    6 juni 2016 om 10:16

    Waar is BMW toch mee bezig!? Zal me niet verbazen als ze met een busje komen…

    Login om te reageren
  9. undifined1 zegt

    6 juni 2016 om 10:20

    Mooi dat de compacte sedans weer terug komen

    Login om te reageren
  10. Hupke zegt

    6 juni 2016 om 10:30

    Wat een kakofonie aan modellen… waar is de tijd van onflexibele productiefaciliteiten waardoor deze gedrochten onmogelijk waren?

    Login om te reageren
  11. berlinetta zegt

    6 juni 2016 om 10:30

    Maar dit wordt dus niet de 1-serie sedan zoals die er gaat komen? Dat wordt namelijk een voorwielaandrijver. Dit wordt dus een 2-serie gran coupe (die nog onthult moet worden) en daar komt dan weer een M-versie van.

    Compacte sedan’s ben ik altijd fan van. Zie de A3 limousine. Zeer geslaagd. Compacte vierdeurscoupe’s zien er niet uit. Zie de CLA. Dat design past niet bij een kleine auto.
    Bovendien zal het verschil tussen de 1-serie sedan en 2-serie GC erg klein zijn. Bij de 3 en 4GC is het BMW ook niet gelukt om veel onderscheid aan te brengen.

    Maar eigenlijk moet ik niet zeuren. BMW wil een lekkere auto op de markt brengen en als die lijkt op de auto van de topicfoto, dan wordt het gewoon een erg fraaie auto.

    Login om te reageren
  12. GerbenN zegt

    6 juni 2016 om 10:43

    Belachelijker vind ik de benaming van bijvoorbeeld de Audi A3 die als sedan ‘limousine’ genoemd wordt. Lekker premium met je benen in de nek achterin

    Login om te reageren
  13. Foramen zegt

    6 juni 2016 om 10:43

    Ik ben voor, ben niet zo van de coupé modellen.

    Login om te reageren
  14. pinut187 zegt

    6 juni 2016 om 10:46

    Lastig allemaal die nummeringen. Maar een leuke toevoeging aan het huidige gamma.

    Login om te reageren
  15. e36thuglife zegt

    6 juni 2016 om 11:00

    ik denk dat ie net zo krab achter in word als de e30 4 deurs maar dan met een lagere dak dus als je achter in moet zitten dan mag je niet alleen je knie breken maar ook je nek!

    SHOTGUN!!! en dan de stoel helemaal naar achter want ik wil niet me knie tegen de dashbord.

    Login om te reageren
  16. leaper035t zegt

    6 juni 2016 om 11:01

    Ik vind het persoonlijk niet erg dat ze die Gran Coupe-versies als M-model bouwen. Alleen de nomenclatuur trekt werkelijk op niets. Dat er bij BMW niemand aan de alarmbel trekt vind ik onbegrijpelijk. Het feit dat ze de Gran Coupe-lijn niet voor alle M-modellen hanteren, verwart alleen nog maar meer. Geen M4 GC want te dicht bij een M3, is ronduit belachelijk. Als ze bij BMW dan toch zo veel respect hebben voor hun rijke geschiedenis en historische modellen, dan hadden ze in eerste instantie nooit de 4-serie moeten lanceren. Zelfs als er een M4 GC aangeboden wordt, zal een M3 altijd blijven bestaan. Of geef dan tenminste toelating aan Alpina (weet niet of Alpina als volwaardig constructeur toelating nodig heeft maar gezien nauwe samenwerking lijkt een gentleman’s agreement niet onlogisch) om een B4 Gran Coupe op de markt te brengen. Ik ben alvast geïnteresseerd!

    Login om te reageren
    • berlinetta zegt

      6 juni 2016 om 11:05

      @leaper035t: Opzich is het ook wel apart dat ze geen M4 GC uitbrengen. Ze vinden het onderscheid wel groot genoeg om een 3-serie en 4 GC uit te brengen, maar voor een M-model is het onderscheid dan weer te klein.

      Login om te reageren
      • willeme zegt

        6 juni 2016 om 11:09

        @berlinetta: Terwijl het een klasse hoger niets uit lijkt te maken. Want er is wel een M5 én M6 Gran Coupe.

        Volgens mij zijn ze op de burelen van M gewoon vergeten dat er ook een M versie van de 4-serie GC gemaakt kon worden. Hadden zich vergist in de 3GT waarschijnlijk ;-)

        Login om te reageren
        • berlinetta zegt

          6 juni 2016 om 11:38

          @willeme: Inderdaad, volgens mij zat er een stagiair te slapen toen hij de agendapunten voor de vergadering moest opstellen en vulde hij 3GT in plaats vn 4 GC in.

          Maar bij een M5 en M6 GC is het onderscheid wel nog groot. Ze zien er heel anders uit. En die M6 GC verkoopt volgens mij ook wel aardig. Zie hem regelmatig rijden. De 3-serie en 4 GC zijn vanaf een afstand niet makkelijk uit elkaar te houden.

          Login om te reageren
          • leaper035t zegt

            6 juni 2016 om 11:55

            @berlinetta en @willeme: wellicht heeft het feit dat Audi geen RS5 Sportback in het gamma heeft er ook wel iets mee te maken ;) Van zodra Audi die wagen lanceert zullen ze er als de kippen bij zijn om de M4 GC aan te kondigen. Benieuwd welke marketingsmoes ze er dan aan zullen geven :)

            Login om te reageren
            • berlinetta zegt

              6 juni 2016 om 12:15

              @leaper035t: Dat verklaart dan ook waarom er wel een M-versie van de 6 GC is ;) Ze kunnen natuurlijk niet achterblijven bij Mercedes en Audi.

              Login om te reageren
            • willeme zegt

              6 juni 2016 om 12:30

              @leaper035t: Het is een beetje afhankelijk welke niche ‘werkt’ voor een merk.

              Bij Audi zijn de snelle Audi RS sedans niet populair. Bij de RS6 C5 en C6 verkocht de Avant letterlijk 10 keer zo goed. Ook de RS4 B7 was populairder als Avant. Ergo: Audi verkoopt met name RS stations. De RS7 is ook geen verkoop wonder.

              BMW heeft het lastiger met het verkopen van snelle stations, maar de coupe’s en sedans zijn wel weer erg in trek.

              Bij Mercedes ligt het een beetje in het midden. Die hebben bijna op basis van alles een AMG versie, vaak zelfs meerdere.

              Login om te reageren
        • uselessblogger zegt

          6 juni 2016 om 13:19

          @willeme: ik heb denk ik ooit eens gelezen dat het ook te maken heeft met het feit dat de 4gc niet in dezelfde fabriek wordt gemaakt waar de 4 coupe en convertible worden gemaakt. daardoor zou het praktisch onhaalbaar zijn.

          Login om te reageren
  17. 87sandyd zegt

    6 juni 2016 om 11:17

    Straks worden te typenamen van BMW’s in cm’s met het aantal deuren -erachter….zoveel niches hebben die lui al gevult

    Login om te reageren
  18. Dutchdriftking zegt

    6 juni 2016 om 11:22

    Doe mij de RS3 sedan maar.

    Login om te reageren
  19. kennone zegt

    6 juni 2016 om 11:29

    Meh. Gewoon 2 deuren en een handbak

    Login om te reageren
  20. spylegion zegt

    6 juni 2016 om 11:57

    Gran(dma) coupe…
    Shootingbrake M2!

    Login om te reageren
  21. dennisdd zegt

    6 juni 2016 om 16:43

    Is het niet gewoon de sedan waarvan iedereen al een jaar weet dat hij eraan komt maar ze er bij BMW nog niet uit waren of het onder de 1 of 2 serie zou komen te vallen? https://www.google.nl/search?q=bmw+1+sedan&rlz=1CDGOYI_enSR662SR662&hl=nl&prmd=isnv&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwi455at0ZPNAhUHOsAKHZMVB-oQ_AUIBygB&biw=375&bih=591#imgrc=TvAITDFwVakjZM%3A

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North