• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Dit kost de nieuwe Renault Captur

Auteur: RubenPriest, gepost 30 oktober 2019 om 09:18 – 18 Reacties

Afbeelding Dit kost de nieuwe Renault CapturAfbeelding Dit kost de nieuwe Renault CapturAfbeelding Dit kost de nieuwe Renault CapturAfbeelding Dit kost de nieuwe Renault CapturAfbeelding Dit kost de nieuwe Renault CapturAfbeelding Dit kost de nieuwe Renault CapturAfbeelding Dit kost de nieuwe Renault CapturAfbeelding Dit kost de nieuwe Renault Captur

Dit kost de nieuwe Renault Captur
Na de klik weet jij hoeveel je moet betalen voor de Franse crossover.

Met een geheel nieuw ontwerp moet het bejaarden-imago van de Captur verleden tijd worden. Het frisse snoetje dat we kennen van de Mégane en iets recenter, de nieuwe Clio, is nu ook te vinden op de Captur. De crossover is er flink van opgeknapt.

Nu heeft Renault de prijzen bekendgemaakt van deze nieuwe Captur. De prijzen beginnen bij 21.590 euro. Voor dat geld krijg je een Captur met de TCe 100 (101 pk) benzinemotor in de Life-uitvoering. Meer pit is er in vorm van de TCe 130 GPF (130 pk) voor 25.390 euro. Liever deze uitvoering met automaat kost je 27.390 euro. Het voorlopige topmodel is de TCe 155 EDC GPF. De uitvoering is er alleen met de EDC-automaat te krijgen. Deze Captur met 154 pk is er vanaf 30.590 euro.

Een Captur op diesel is er niet bij. Er komen wel nieuwe varianten bij. Zo introduceert Renault volgend jaar een TCe 100 als Bi-Fuel variant die rijdt op LPG en benzine. Ook staat er een plug-in hybride op de planning. Die komt eveneens volgend jaar en zal de eerste Renault zijn met de E-TECH plug-in hybride aandrijflijn.

Standaard zaken op de Captur zijn onder meer Active Emergency Braking, Lane Keep Assist en Safe Distance Warning, LED Pure Vision koplampen, cruisecontrol, lichtsensor en elektrisch verstelbare en verwarmbare buitenspiegels.

De nieuwe Renault Captur gaat concurreren met auto’s als de Opel Crossland X, de Citroën C3 Aircross en de eveneens geheel nieuwe Peugeot 2008. Ter vergelijking: de Opel is er vanaf 19.999 euro, de Citroën kost 21.590 euro en de Peugeot 25.670 euro.

Ook interessant!

  • Dit kost de vernieuwde Renault Captur
  • Dit kost de nieuwe Renault Express
  • Renault 5 is live met al zijn broertjes
    Nieuwe Renault 5 is live met al zijn broertjes
  • Renault wil niks meer met The Voice te maken hebben

Nieuwste artikelen

  • Video: In het donker over een doorgetrokken streep inhalen
  • Tanken over de grens gaat in 2026 nóg meer lonen, maar wel alleen in dit land
  • Overleden Call of Duty-oprichter laat prachtige autocollectie achter
  • Video: Tesla-influencer laat zien hoe Full Self-Driving zorgt voor spookrijden en crash
FacebookTweetPinLinkedIn

captur, crossover, geld, Renault

Vorig bericht: « Tesla Model 3 eerste EV-taxi in deze wereldstad
Volgend bericht: Deze zanger wil van zijn BMW 1M af »

Lees Interacties

Reacties

  1. str8six zegt

    30 oktober 2019 om 09:21

    Babyboom Nederland kan eindelijk naar de dealer en gelijk door naar Tabbert of KIP voor een sleurhut voor de 2-in-1 koop.

    Login om te reageren
    • gandini zegt

      30 oktober 2019 om 09:45

      @str8six: Ook goedemorgen, kan het nog negatiever?

      Login om te reageren
      • berlinetta zegt

        30 oktober 2019 om 10:51

        @gandini: Niks negatiefs aan toch?

        Login om te reageren
      • str8six zegt

        30 oktober 2019 om 11:13

        @gandini: Ben niet negatief. Gewoon realistisch.

        Login om te reageren
      • 114i210pk zegt

        30 oktober 2019 om 14:54

        @gandini: Hee opa, doe es chill..

        Login om te reageren
  2. drsjeroen zegt

    30 oktober 2019 om 09:39

    Ziet er stukken beter uit dan zijn voorganger, maar nog steeds mwah. Zon 15 jaar geleden was er SUV schaamte en dacht Nijmegen aan een SUV belasting. Maken de fabrikanten eerst motoren zuiniger, en dan SUVs.

    Daarnaast is de Qashqai niet de concurrent volgens mij, maar de Juke. Die is wel iets meer stand out in the crowd

    Login om te reageren
    • thomasthomas zegt

      30 oktober 2019 om 11:02

      @drsjeroen: SUV echt… geen verhoogde Clio dan?

      Login om te reageren
      • drsjeroen zegt

        30 oktober 2019 om 12:29

        @thomasthomas: je hebt helemaal gelijk, opgehoogde Clio geeft beter aan wat het is. Er was eens een tijd dat een SUV minimaal 4WD moest hebben en ook iets in het terrein kunnen

        Login om te reageren
  3. Dutchdriftking zegt

    30 oktober 2019 om 10:32

    Leuk voor de Babyboomers. Doe mij maar een gewone Clio. En als het alleen Frans moet zijn dan heeft de 208 mijn voorkeur. Wat een ontzettend knap karretje is dat geworden!

    Login om te reageren
  4. cappie zegt

    30 oktober 2019 om 11:21

    Deze ziet er 10x beter uit heb zelf ook een Captur gehad maar de bouwkwaliteit was niet zo best.

    Login om te reageren
    • grasvreter zegt

      30 oktober 2019 om 11:52

      @cappie: dat is vrij standaard voor franse auto’s, een uitzondering daargelaten.

      Login om te reageren
  5. Hupke zegt

    30 oktober 2019 om 12:41

    -Hupke, dit was een beetje over het randje, dus ik verwijder dit stukje tekst even-

    Zowel sixt als avis hebben me dit onding al eens meegegeven en dan beweren ze dat het equivalent is aan een golf of zelfs een bmw 1-serie ‘deze is beter heeft zelfs automaat en winterbanden’, ‘we hebben echt niets anders maar je krijgt er gratis een cdw bij’
    Als volwassen man pas je er niet in, als je de extremen van de instellingen opzoekt zit je net niet tegen het plafond, maar dan kan je de spiegels niet zien. Die motorgeluidjes in sport wordt je gek van, en in eco is die nóg trager. Je hebt schrik om er een kruispunt mee op te rijden. En in Spanje kan je met de vrachtwagens tegen 30km in 1e of 2e de berg op want hij zakt gewoon door z’n knieën (met 1 passagier).
    Draaicirkel is belachelijk groot voor iets dat kleiner is dan een polo.
    En dan zwijg ik over het dacia rijcomfort en de lada geluidsisolatie.

    Login om te reageren
    • Crosscabouter zegt

      30 oktober 2019 om 12:57

      @Hupke: Zonde van de castratiekosten….. Maar zo’n tce130 blok loopt toch best mooi?

      Login om te reageren
    • henkp1 zegt

      30 oktober 2019 om 15:36

      @hupke: ‘nekschot’, serieus???

      Je moet de auto niet verwijten dat jij niet kan autorijden.

      Login om te reageren
    • PunicaOase zegt

      30 oktober 2019 om 20:20

      @Hupke: mensen castreren en liquideren omdat ze een auto kopen die jij niks vindt?!

      @Autoblog: staan jullie dit soort reacties toe?

      Login om te reageren
    • avdb55 zegt

      31 oktober 2019 om 20:04

      @Hupke: wat is dit voor onzin? Kleiner dan een Polo? Slecht geveerd, lawaaiig? Heb je wel ooit in een Captur gereden? Ik krijg de indruk dat je maar wat roept.

      Login om te reageren
  6. henkp1 zegt

    30 oktober 2019 om 15:39

    Mooie auto, prima aanbieding; veel waar voor z’n geld. Interieur is top nu. Wordt vast en zeker weer een succes net als de Captur I, die jarenlang de bestverkochte auto was in z’n segment in Europa.
    Wel sneu dat er altijd weer intolerante mensen zijn die zoiets willen afkraken. Nou ja, ‘get a life’ zou ik zeggen.

    Login om te reageren
    • str8six zegt

      30 oktober 2019 om 17:35

      @henkp1: haha

      Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North