• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Extra vleugels en meer, voor je Regera

Auteur: dyllie, gepost 9 februari 2017 om 23:01 – 24 Reacties

Afbeelding Extra vleugels en meer, voor je RegeraAfbeelding Extra vleugels en meer, voor je RegeraAfbeelding Extra vleugels en meer, voor je RegeraAfbeelding Extra vleugels en meer, voor je RegeraAfbeelding Extra vleugels en meer, voor je Regera

Regera-grijs
Koenigsegg’s prototype manager Mattias Vöx stelt een Regera voor je samen.

Mocht je zo’n bofkont zijn dat je de mogelijkheid hebt gehad om een Regera te bestellen, dan zul je waarschijnlijk nog even moeten wachten. Je hebt dus genoeg tijd om spijt te krijgen van je configuratie. Heb je hem net in dat mooie ‘cherry-red‘ besteld of in dat ijsblauwe kleurtje, laat Mattias effe zien hoe vet ‘battleship-grey’ eruit ziet.

Wellicht ben je nog net op tijd om de laatste wijzigingen door te geven want dit ziet er niet verkeerd uit. Het lichte grijs, wat we goed kennen van Audi, wordt gecomplementeerd met een flinke baan naakt carbon. Het interieur is in een wat chiquer jasje gestoken; bruin + wit leer en carbon afwerking.

Naast dat Mattias deze kleurencombinatie toont laat hij ook zien dat er spoilerwerk kan worden toegevoegd. De Regera is, in tegenstelling tot de Agera, een stuk beschaafder wat betreft zichtbare aerodynamica. Ook in deze configuratie blijft het redelijk ingetogen: extra carbon spoilerlipjes rondom om de de lucht beter te geleiden.

Wat vinden we ervan, dit of toch maar de Chiron? (via Carscoops)

Ook interessant!

  • Koenigsegg Regera
    Kijk nou, een Koenigsegg Regera die echt gebruikt wordt
  • Wachten is voorbij met de Koenigsegg Jesko productiestart
    Wachten is voorbij met de Koenigsegg Jesko productiestart
  • Wordt de nieuwe Koenigsegg minder spectaculair?
  • Koenigsegg Gemera
    Elektromotoren Koenigsegg Gemera zijn ook kleine reuzen

Nieuwste artikelen

  • Gelekt: vermogen van BMW M2 xDrive valt tegen
  • Herrie maken met de auto? De politie houdt je in de gaten!
    Herrie maken met de auto? De politie houdt je in de gaten!
  • Bentley schokt met design van nieuw model
    Bentley schokt met design van nieuw model
  • Nederlandse overheid grootste dreiging voor stijgende benzineprijs
FacebookTweetPinLinkedIn

grijs, koenigsegg, regera

Vorig bericht: « Deze unieke Alpina B12 kan van jou zijn
Volgend bericht: Audi RS3 Sportback strakker en krachtiger »

Lees Interacties

Reacties

  1. rufctr01 zegt

    9 februari 2017 om 23:04

    Koenigsegg all the way. Zeker in dit segment wil je iets aparts en straks met Chiron ga je special edition op special edition krijgen.

    Login om te reageren
    • stigspielberg zegt

      9 februari 2017 om 23:51

      @rufctr01: Ook ik vind deze Regera bijzonder goed gelukt. En zoals je zegt zullen er ongetwijfeld erg veel special editions van de Chiron verschijnen, waardoor je al snel niet meer met de primus inter pares te maken hebt die je net hebt gekocht. So, I’d opt for the Regera. Een Agera is ook goed trouwens…

      Login om te reageren
  2. spykerboy zegt

    9 februari 2017 om 23:16

    Tja, ik blijf zo een regera maar niks vinden, uiterlijk vind ik redelijk tam voor een hypercar, en geen versnellingen lijkt me super saai (alleen het geluid al zal me tegenvallen, je kan nooit opnieuw bij de volgende versnelling het geluid van het hele toerenbereik horen :( )

    Login om te reageren
    • n0zem zegt

      9 februari 2017 om 23:18

      @spykerboy: en dan tóch kies ik voor deze. Júist vanwege die fantastische techniek!

      Login om te reageren
  3. dare2think zegt

    9 februari 2017 om 23:38

    Hoe betrouwbaar is zo’n bijzonder ei eigenlijk? De pk/liter verhouding is vrij hoog en het aantal testkilometers is logischerwijs kleiner dan van een grote fabrikant.

    Login om te reageren
    • lemster zegt

      10 februari 2017 om 00:20

      @dare2think: De pk/liter verhouding ligt vrij hoog omdat het een hybride is. De Chiron is dat bijvoorbeeld niet.
      Verder doet Koenigsegg redelijk wat kilometers met zo’n systeem. Onder andere met mules en hun in-house test ruimte.
      Daarnaast kun je je afvragen hoe belangrijk betrouwbaarheid is. Dit soort auto’s doet misschien net 20.000 kilometer in de eerste jaren van z’n leven. Waarschijnlijk zelfs minder. Ik geloof dat Bugatti een aantal jaar terug dit soort details naar buiten had gebracht over Veyron eigenaren, dat ze gemiddeld 84 auto’s hebben en maar een handjevol kilometers op hun Veyron gezet hadden.

      Login om te reageren
      • dare2think zegt

        10 februari 2017 om 00:32

        @lemster: Toch jammer dat er zoveel de garage in verdwijnen. Maar.. het kan ook de functie hebben van ‘geld wegzetten’ waardoor het eindtotaal verkochte auto’s van een ongelimiteerde reeks misschien juist hoger ligt (als het vermoedelijk gaat devalueren, is het immers geen goed investeringsobject).

        Login om te reageren
  4. Boomer zegt

    10 februari 2017 om 00:04

    Geef mij maar de chiron. Die is veel completer. Mooier en volwassener. En die doet het na 3 high speed runs nog steeds. Dit Zweedse hobby projectje is toch wat gemodder in de marge.

    Login om te reageren
    • bennyblisto zegt

      10 februari 2017 om 08:07

      @airc: kijk eens naar de serie op YouTube genaamd “Inside Koenigsegg”. Je zult dan begrijpen dat deze auto’s ontzettend goed in elkaar zitten en er een enorm uitgebreide ontwikkelingsfase doorlopen wordt voor ze op de markt komen. Dit zit echt goed in elkaar en is grensverleggend.

      Login om te reageren
      • macready zegt

        10 februari 2017 om 17:21

        @bennyblisto:
        …als je niet door de de marketing heenkijkt, ongetwijfeld…

        Hier de andere kant van het verhaal, van een daadwerkelijke eigenaar:
        http://jalopnik.com/former-koenigsegg-owner-says-2-5-million-agera-r-is-a-489316580

        Login om te reageren
    • m550d zegt

      10 februari 2017 om 11:02

      @airc: hobbyprojectje? Haha, schaam je diep. Dit is beter dan Ferrari en Lamborghini bij elkaar.

      Login om te reageren
      • Boomer zegt

        10 februari 2017 om 15:05

        @m550d: daar is niet heel veel voor nodig…

        Login om te reageren
  5. HzR zegt

    10 februari 2017 om 00:07

    De best uitziende Königsegg tot nu toe, alleen die ventilatieopeningen op het dashboard zijn echt afzichtelijk. Werk volgens mij ook niet echt lekker voor de luchtstroming. Zou je toch wat meet ‘attention to detail’ verwachten.

    Login om te reageren
    • JanJansen zegt

      10 februari 2017 om 02:22

      @HzR: op dit prijsniveau krijg je er wel een paar op maat gemaakte luchtroostertjes bij.

      Login om te reageren
    • bennyblisto zegt

      10 februari 2017 om 08:10

      @HzR: reken er maar op dat er iets bedacht is voor de luchtstroom, bij Koenigsegg wordt er geen detail overgeslagen.

      Login om te reageren
  6. gerjan zegt

    10 februari 2017 om 00:11

    Voor mij de agera. Vind ik persoonlijk veel mooier. Maar de pagani zonda R staat voor mij nog steeds boven aan. Misschien niet de snelste maar wel de mooiste auto. Nee een porsche 918 of laFerrari of die Engelse zijn geen mooie auto’s. Voor mijn de pagani.

    Login om te reageren
  7. pinut187 zegt

    10 februari 2017 om 06:23

    Doe mij die Chiron maar. Veel mooier.

    Login om te reageren
  8. baklava zegt

    10 februari 2017 om 07:58

    Behalve met de CC8/CCR, heb ik nooit wat met Koenigsegg gehad. No exceptions on this one.

    Login om te reageren
  9. mrrallycross zegt

    10 februari 2017 om 10:08

    Mooi, ik zou wel een iets feller kleurtje er op willen hebben

    Login om te reageren
  10. Dutchdriftking zegt

    10 februari 2017 om 10:16

    Chiron natuurlijk!

    Login om te reageren
  11. michaelcorleone zegt

    10 februari 2017 om 11:19

    Voor mij toch de Bugatti Chiron, de overtreffende trap van alle hypercars.

    Login om te reageren
    • trolle zegt

      10 februari 2017 om 12:41

      @michaelcorleone: hah, dat sarcasme

      Login om te reageren
  12. cossiekiller zegt

    10 februari 2017 om 11:35

    Prachtig dit! Cherryred of ijsblauw, ik zou het niet direct weten. Ook leuk dat 3 Spaak-velgen ook nog gewoon kunnen in 2017!

    Login om te reageren
  13. autodrome zegt

    10 februari 2017 om 12:14

    De mooiste …

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North