• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Gitzwarte Tesla Model X is één en al carbon

Auteur: ikschrijfookoverautos, gepost 2 juni 2018 om 16:02 – 28 Reacties

Afbeelding Gitzwarte Tesla Model X is één en al carbonAfbeelding Gitzwarte Tesla Model X is één en al carbonAfbeelding Gitzwarte Tesla Model X is één en al carbonAfbeelding Gitzwarte Tesla Model X is één en al carbonAfbeelding Gitzwarte Tesla Model X is één en al carbonAfbeelding Gitzwarte Tesla Model X is één en al carbonAfbeelding Gitzwarte Tesla Model X is één en al carbonAfbeelding Gitzwarte Tesla Model X is één en al carbon

Gitzwarte Tesla Model X is één en al carbonMag ook wel eens.

Wie van het vriendelijke karakter van een volledig elektrische auto afwil, doet er goed aan om uit te wijken naar een tuner. Hoewel het aanpassen van de auto’s, in tegenstelling tot tuners als Brabus, veelal beperkt blijft tot het veranderen van uiterlijke karakteristieken, is dit niet zozeer een probleem. EV’s, en dan met name Tesla’s, presteren van fabriek af immers al bijzonder indrukwekkend. Omdat er nog niet voldoende keuze was, betrad T Sportline de Arena der Tesla Tuners.

T Sportline, dat claimt de eerste tuner van Tesla’s te zijn, is ditmaal terug met een flink uitgebouwde versie van de Model X (rijtest). In het specifiek praten we over een widebody uitvoering van de P100D. De Tesla SUV heeft grofweg 3 seconden nodig om de 100 km/u te bereiken en heeft topsnelheid van 250 km/u. Niets om over te klagen, dus liet de tuner enige elektronische aanpassingen aan de T Largo, zoals de wagen heet, links liggen.

Wat T Sportline, zoals je kunt zien, wél deed, is het onfatsoenlijk aanpassen van de buitenzijde van de Model X. We spreken hier over een widebody in de meest duidelijke zin van het woord, want T Sportline verbreedde de wagen aan alle kanten met 2″, ofwel een centimeter of 5. De bodykit bestaat volledig uit carbon en geeft de wagen niet alleen bredere bumpers, maar ook een diffuser en ene in een autoclaaf gecreëerde achtervleugel. 22″ velgen maken het pakket af.

T Sportline maakt in totaal niet meer dan twintig exemplaren. Deze moeten overigens van tevoren worden besteld.

Ook interessant!

  • Tesla Model Y
    KW maakt van je Tesla Model Y een Model 3
  • Tesla maakt Model 3 en Model Y nu ook kneiterduur
  • Tesla maakt Model S en Model X kneiterduur
  • Tesla Model 3 station beter dan een Model Y?
    Tesla Model 3 station beter dan een Model Y?

Nieuwste artikelen

  • Koop deze puike Aston Martin voordat het te laat is
  • Superschattig Kevertje heeft een geweldenaar onder de kap
  • Kijk, deze moderne auto heeft geen verblindende koplampen
  • Meest ongepaste auto voor vleugje F1 krijgt een vleugje F1
FacebookTweetPinLinkedIn

Elektrisch, model-x, p100d, Tesla, tuning

Vorig bericht: « Kijk, het is de nieuwe MV Agusta van Lewis Hamilton
Volgend bericht: Zie hier, de eerste* Corvette met een middenmotor »

Lees Interacties

Reacties

  1. Donstil zegt

    2 juni 2018 om 16:09

    Ik vind hem wel tof eigenlijk. Het model kan het prima hebben, al zou ik Carbon rond de wielkasten niet aanvinken.

    Login om te reageren
  2. fmgarcia zegt

    2 juni 2018 om 16:09

    Wel gaaf. Maar die widebodies zijn zo overbodig. Heb bijna geen één auto gezien die het goed stond.

    Login om te reageren
    • jasperh zegt

      2 juni 2018 om 16:29

      @fmgarcia: focus RS Mk2

      Login om te reageren
      • fmgarcia zegt

        2 juni 2018 om 16:32

        @jasperh: Dat is toch niet wat ik bedoelde. Is ook een beetje too much voor mij. Ik kan alleen Novitec rosso bedenken op basis van de 430. Verder bijna alle hot hatches staat een iets dikkere kont ook wel.

        Login om te reageren
    • moveyourmind zegt

      2 juni 2018 om 16:54

      @fmgarcia: Renault 5 Turbo, Lancia Delta HF Integrale, BMW Z3.

      Login om te reageren
      • kennone zegt

        2 juni 2018 om 17:35

        @moveyourmind: Nissan Skyline R32 R33 R34 GTR, Subaru Impreza WRX (STI), BMW M3 E30, Een nissan S15 Silvia staat het ook nog wel (is alleen niet standaard)

        Login om te reageren
    • dromedaris zegt

      2 juni 2018 om 21:32

      @fmgarcia: Audi RS6

      Login om te reageren
  3. jorden zegt

    2 juni 2018 om 16:24

    Als een ambtenaars in een Philip Plein shirt. Geen gezicht.

    Login om te reageren
    • fmgarcia zegt

      2 juni 2018 om 16:30

      @jorden: Wat een heerlijke vergelijking. Met een geheime verslaving voor junkfood. Past gelukkig geen Gucci tasje meer omheen.

      Login om te reageren
  4. janmetdelangeachternaam zegt

    2 juni 2018 om 16:38

    Als ik eerlijk ben zijn die velgen aardig dik

    Login om te reageren
  5. hjhj zegt

    2 juni 2018 om 16:57

    Al draagt een aap een gouden ring, het is en blijft een lelijk ding

    Login om te reageren
    • BrutaalAapje zegt

      2 juni 2018 om 20:11

      @hjhj: wtf?

      Login om te reageren
      • ger_dekker zegt

        3 juni 2018 om 14:39

        @brutaalaapje: volgens mij is de stroom uitgevallen

        Login om te reageren
  6. moveyourmind zegt

    2 juni 2018 om 17:00

    Scheelt wel een paar kilo die lichtgewicht carbon onderdelen.

    Nou weegt hij nog maar 2507 kg.

    Login om te reageren
  7. Benny_Weisz zegt

    2 juni 2018 om 17:17

    Ik zou als optie graag een “Ziel” willen aanvinken…… maar helaas!….

    Login om te reageren
    • tristan114 zegt

      2 juni 2018 om 17:31

      @bennyweisz: heb je rood haar dan?

      Login om te reageren
      • Benny_Weisz zegt

        2 juni 2018 om 18:55

        @tristan114:
        “Only a ginger can call a ginger ginger!”

        Login om te reageren
  8. maroksahbe zegt

    2 juni 2018 om 18:21

    Electrablog tegenwoordig??

    Login om te reageren
    • ikschrijfookoverautos zegt

      3 juni 2018 om 00:43

      @maroksahbe: het is de EV 10-daagse a sahbe

      Login om te reageren
  9. eugene01 zegt

    2 juni 2018 om 18:50

    Hoe komt het dat ik de wielen niet bij de auto vindt staan..

    Login om te reageren
    • shalomleon zegt

      2 juni 2018 om 22:21

      @eugene01: omdat ze er niet bij staan maar eronder zitten

      Login om te reageren
  10. balboni zegt

    2 juni 2018 om 18:52

    Gave bak eigenlijk wel

    Login om te reageren
  11. dirkv zegt

    2 juni 2018 om 19:26

    Tegenwoordig moeten van elk merk alle modellen getuned worden, van mij zal het niet hoeven maar echt onaardig vind ik deze niet.

    Login om te reageren
  12. Yzord zegt

    2 juni 2018 om 20:35

    Ik vind hem lelijk ?

    Login om te reageren
  13. wpgt zegt

    3 juni 2018 om 00:13

    Ik wacht nog steeds op een tuner die brushless motoren in een tesla knalt.

    Login om te reageren
  14. maferick74 zegt

    3 juni 2018 om 00:16

    Orka

    Login om te reageren
  15. rollingstoned zegt

    3 juni 2018 om 08:28

    Lijkt wel een zwangere olifant.

    Login om te reageren
    • mashell zegt

      3 juni 2018 om 09:24

      @rollingstoned: goede vergelijking, ook die zijn lomp groot, komen fluisterstil aan en kunnen woest tekeer gaan.

      Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North