• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Hier, de eerste BMW X7 met dikke bodykit

Auteur: Loek, gepost 10 oktober 2019 om 18:03 – 24 Reacties

BMW X7 Lumma


Gezien de tuner in kwestie, voorspelbaar.

De wil om extreem dikke auto’s nog iets dikker te maken, dat snappen we op zich wel. Als je een Range Rover koopt shop je in principe in het topsegment, maar rij er eens mee door Londen, en het lijkt net een VW Polo. Dan kun je opteren voor een Range Rover SVAutobiography of Sport SVR. Toch is er dan alsnog een wil voor een beetje extra dik. Eén van de bedrijven waarvan je zeker weet dat ze alles er aan doen om de auto’s zo belachelijk mogelijk te maken is Lumma. Niks ten nadele van de Duitse bodybuilder, als het uit kan, dan zijn zij niet degene die vragen om deze wansmaak.

Wat nou als je beginpunt voor wansmaak al een vrij obscene auto is? De BMW X7 bijvoorbeeld. Deze enorme BMW weet om verschillende redenen de tongen los te maken. Er is vast een markt voor, maar BMW heeft ook niet hun best gedaan om de X7 subtiel te houden. Nogmaals, dat is les 1 in ‘ken je clientèle, maar dan nog. De X7 is een auto die hulp nodig heeft, bijvoorbeeld van Alpina. Een M Performance-trainingspak kan ook, maar ook dat is niet geweldig voor de uitstraling.

Lumma X7

Vandaar de voorspelbaarheid: Lumma kan hem ook niet echt redden. Zoals we gewend zijn van de tuner was over de top niet genoeg voor hun creatie op basis van de X7. Ze noemen het ding Lumma CLR X7 (goh). Overigens is het niet allemaal show en geen go: selecteer je de X7 M50i, dan kun je een upgrade tot 680 pk doen. Voor de volledigheid: dit is wat Lumma allemaal voor je aan de X7 doet:

LUMMA Refinement programme for the BMW X7 (G07)
Premiere from the 2nd quarter 2020, prices from the beginning of 2020
LUMMA BODYKIT comprising:
Widening front and rear each side about 50 millimetres
Integrated air inlets and outlets in the widenings for exhausting the brake air heat
Front spoiler with front splitter
Full carbon bonnet with air intake
Roof panel with additional headlights
LUMMA Roof spoiler in carbon
LUMMA Rear spoiler lip in carbon
LUMMA Design rear panel in carbon
LUMMA Rear diffuser

LUMMA Alloy wheels
LUMMA LR Sports wheels 11×23 with 305/35-23 tyres
LUMMA CLR 24 RS wheels 10×24 / 13×24 with 295/30-24; 355/25-24 tyres
LUMMA Performance spacers

LUMMA Sports exhaust system
4 x 100 mm Tail pipes

LUMMA Performance increase
for X7 50i up to approx. 500 KW (approx. 680 hp)

Interior:
LUMMA 3-piece aluminium pedal set, anodised
LUMMA 4-piece floor mat set with LUMMA crest logo
LUMMA Boot mat set with LUMMA crest logo
LUMMA complete leather interior

Genieten dus van extreem dikke SUVs. We begrijpen het als het niet je ding is, maar voor de enthousiaste X7-koper is dit heel goed nieuws. Al kun je ook een Cullinan overwegen voor dat doeleind, maar goed.

Ook interessant!

  • BMW X7 Nishijin Edition
    BMW X7 Nishijin Edition heeft sixtijnse kapel
  • Deze BMW X7 is speciaal voor mensen met veel vijanden
  • Dahler X7 M50i
    Dähler X7 M50i komt het dichtst bij de BMW X7M
  • Deze BMW X7 is uiterst subtiel getuned

Nieuwste artikelen

  • Max Verstappen gaat echt voor Mercedes
  • Dit zijn de hoogtes van de boetes in 2026 (snelheid, telefoon, parkeren)
  • Video: Met een motor van de trap rijden
  • Hierom worden auto’s in 2026 nog duurder
FacebookTweetPinLinkedIn

BMW, lumma, tuning, x7

Vorig bericht: « Deze 820 pk sterke BMW station kost minder dan 85k
Volgend bericht: Dit is de elektrische DS-racer in het nieuwe FE-seizoen »

Lees Interacties

Reacties

  1. denx zegt

    10 oktober 2019 om 18:14

    Jezus, wat een gedrocht op wielen…..

    Login om te reageren
    • VeniVidiVici zegt

      10 oktober 2019 om 19:31

      @denx: Overbetaalde voetballers moeten ook wat te kiezen hebben…

      Login om te reageren
  2. sjaakbonestaak zegt

    10 oktober 2019 om 18:25

    Kill it with fire!

    Login om te reageren
  3. jippie zegt

    10 oktober 2019 om 18:35

    Eigenlijk moet je dit aan die Russen overlaten. Dan krijg je echt een prachtig bouwwerk. ?

    Login om te reageren
  4. fendercd60 zegt

    10 oktober 2019 om 18:36

    Hahaha, dat nieuwe model X7 ziet er al niet uit, laat staan dit. ?

    Login om te reageren
  5. lekkerlinksrijden zegt

    10 oktober 2019 om 18:40

    Beste grap vd dag

    Login om te reageren
  6. jeroenwz zegt

    10 oktober 2019 om 18:43

    Net wat deze auto nodig had! Zo’n onopvallend muurbloempje.
    Nu kan iedereen tenminste zien dat je rijk genoeg bent en voldoende smaak hebt voor zo’n mooie X7!
    https://www.youtube.com/watch?v=nJa0hg-8WzM

    Login om te reageren
  7. aerotic zegt

    10 oktober 2019 om 18:52

    De X6 werd ooit omschreven als een rijdende middelvinger naar iedereen, dit is een waardige opvolger.

    Login om te reageren
    • RiKe zegt

      10 oktober 2019 om 19:52

      @aerotic: En dan is de X6 er zelf ook nog steeds, dus een tweede middelvinger

      Login om te reageren
  8. HIM zegt

    10 oktober 2019 om 18:57

    Dit meen je niet… dat ding weegt al dik boven de 2t en dan komt er nog een ton aan windvangers bij. Te erg dit!! Kielhalen die lui en het liefst onder deze X7 ?

    Login om te reageren
  9. mikje90 zegt

    10 oktober 2019 om 19:05

    Binnenkort te zien op de parkeerplaats bij het voetbal stadion.

    Login om te reageren
  10. jajeroenja zegt

    10 oktober 2019 om 19:10

    Vind hem nog best te pruimen tegenover origineel. Voorbumper mag wat minder vinnetjes en sleufjes hebben, stickers op de zijkant weg en achterkant iets rustiger en dan zijn we er een heel eind. Eind van het liedje hoeft ik hem toch niet, kan die 250eu per maand aan belasting wel ergens anders kwijt.

    Login om te reageren
  11. mistermini zegt

    10 oktober 2019 om 19:14

    Mooi dat Lumma zelf dit Refinement noemt

    Login om te reageren
    • drdre1 zegt

      10 oktober 2019 om 21:48

      @mistermini: heb ’t idee dat die tuners compleet in Tuner World leven, niet gespeend van enig contact met de buitenwereld. Het is alsof het aantal vinnetjes, vouwtjes en carbon fiber flapjes je succes in die wereld bepaald…?

      Login om te reageren
  12. autodrome zegt

    10 oktober 2019 om 19:20

    Als er auto’s een carriere in de prostitutie zouden kunnen maken dan zou deze X7 zeker in aanmerking komen …

    Login om te reageren
  13. chriscross zegt

    10 oktober 2019 om 19:43

    Tupperware is still going!

    Login om te reageren
  14. bbjorn zegt

    10 oktober 2019 om 19:46

    Waarschijnlijk deel ik mijn mening maar met weinig mensen, maar ik vind hem eigenlijk nieteens zo verkeerd, de voorbumper kan ietsje minder maar met die velgen van het eerste plaatje vind ik em wel gaaf

    Login om te reageren
  15. iphonistvongates zegt

    10 oktober 2019 om 20:15

    Ik zag er afgelopen zondag één staan in de straat tijdens het uitlaten van de woef woefs. Het kostte ons 3 minuten om ‘m te passeren zo’n joekel is het. Als je korter bent dan 1,65 meter heb je een keukentrapje nodig om er in te geraken want deze X7,5 stond erg hoog op z’n wielen.

    Login om te reageren
  16. Dutchdriftking zegt

    10 oktober 2019 om 20:35

    Met zulke enorme bumpers en 24(!) inch wielen vallen de nieren ineens wel mee. Past prima in zo.

    Login om te reageren
  17. kniesoor zegt

    10 oktober 2019 om 20:50

    Dergelijke wanstaltigheid ‘Refinement’ noemen . . . je moet maar durven.

    Login om te reageren
  18. langejohn zegt

    10 oktober 2019 om 21:33

    Heb je een X7, schraapt je voorbumper nog steeds over drempels

    Login om te reageren
  19. tjorque zegt

    10 oktober 2019 om 22:13

    Voor de welgestelde ransaap.

    Login om te reageren
  20. harrie zegt

    10 oktober 2019 om 22:35

    Waarom heeft ie 6 voorbumpers?

    Login om te reageren
  21. niex zegt

    11 oktober 2019 om 00:53

    Nu lijkt de originele weer mee te vallen dus knap gedaan!

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North