• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Is dit het nieuwe topmodel van Renault?

Auteur: robbie, gepost 13 juni 2011 om 21:13 – 99 Reacties

Samsung SM7 = Nieuwe luxe Renault?


Vorige week wisten we jullie al te vertellen dat de Franse president Sarkozy van Renault eist dat ze met een nieuw, groot, luxe model komen. Is de auto die we hier zien soms de auto die het Audi, BMW en Mercedes lastig moet gaan maken?

De auto die we hier zien is de gloednieuwe Samsung SM7. Inderdaad, Samsung, het merk dat jij voornamelijk zal kennen van mobieltjes en TV’s. Samsung Motors werd in 1994 opgericht en in 1998 nam Renault er een aandeel in van 70% en inmiddels heeft Renault zelfs 80,1% van de aandelen in handen. En aangezien deze SM7 ongeveer het formaat heeft van een A6/5 Serie/E-Klasse zou het zomaar kunnen dat Renault er een paar wybertjes opplakt en dit ding in Europa gaat verkopen.

De overige modellen die Renault Samsung Motors in Zuid-Korea verkoopt kennen we immers ook al in Europa:

Samsung SM3 = Renault Fluence
Samsung SM5 = Renault Latitude
Samsung SM7 = Renault ???
Samsung QM5 = Renault Koleos

Het is alleen de vraag of Renault hun nieuwe grote model gaat importeren uit Zuid-Korea of dat ze hun nieuwe topmodel ook daadwerkelijk in Frankrijk gaan bouwen (zoals Sarkozy wil). De eerste generatie SM7 werd overigens gelanceerd in 2004 en was gebaseerd op het Nissan FF-L platform dat we kennen van onder andere de Murano (2003-2007) en Maxima (2004-2008).

Ook interessant!

  • Renault 5 is live met al zijn broertjes
    Nieuwe Renault 5 is live met al zijn broertjes
  • Dit kost de nieuwe Renault Express
  • Dit is nu officieel het nieuwe logo van Renault
  • Dít wordt de nieuwe Renault Megane!

Nieuwste artikelen

  • Grote verandering bij elektrisch opladen op komst
  • Gespot – Miami Vice in het kwadraat
  • Meer goed nieuws, merken denken weer aan de echte liefhebbers
  • De meest gewilde occasions worden goedkoper!
FacebookTweetPinLinkedIn

Renault, samsung

Vorig bericht: « Volkswagen Beetle Black Turbo edition
Volgend bericht: Blijft Maybach leven? 1 juli = D-Day »

Lees Interacties

Reacties

  1. Reinbergen zegt

    13 juni 2011 om 21:14

    Ik doop hem tot “Miniwheels”.

    Login om te reageren
  2. mrbones zegt

    13 juni 2011 om 21:15

    Renault XJ

    Login om te reageren
    • lovethecar zegt

      13 juni 2011 om 21:43

      @mrbones:

      Haha, ik was net hetzelfde aan het denken!

      Login om te reageren
    • agera zegt

      13 juni 2011 om 22:46

      @mrbones: Hoef het niet meer typen ik zie dat jij mijn voor bent

      Login om te reageren
  3. motherlover zegt

    13 juni 2011 om 21:22

    Leuke auto om te zien, maar Renault moet wel de styling aanpassen om aan hun identiteit te voldoen.

    Login om te reageren
    • C220AMG zegt

      13 juni 2011 om 21:31

      @motherlover: Daar ben ik het inderdaad wel mee eens, dit valt niet binnen hun designvisie.

      Login om te reageren
    • MAB zegt

      13 juni 2011 om 23:38

      @motherlover: waarom zouden ze? moeten ze dan echt in de zelfde design/style blijven?

      Login om te reageren
    • reventonlove zegt

      14 juni 2011 om 18:16

      @motherlover: het moet meer een soort van grote luxe familiebus worden zoals de vel sais en de avantime, trouwens waarom heet je motherlover??

      Login om te reageren
  4. bosnialove zegt

    13 juni 2011 om 21:24

    What the hell moet een Renault met de Hofmeister-knik? Schande is het.

    Login om te reageren
  5. jippie zegt

    13 juni 2011 om 21:25

    Renault Galaxy S2. Ik wacht wel op de Saab Desire S.

    Login om te reageren
    • the-budel-guy zegt

      13 juni 2011 om 21:47

      @jippie: +1

      Login om te reageren
    • BaySideBlueBoy zegt

      13 juni 2011 om 22:50

      @jippie: Wat dacht je van de Hyundai Atrix 4G?

      Login om te reageren
      • agera zegt

        13 juni 2011 om 23:10

        @BaySideBlueBoy: Sow deze is wel strak moet ik toegeven :)

        Login om te reageren
      • Freewarefreak zegt

        14 juni 2011 om 10:10

        @BaySideBlueBoy: Een BMW E60 met andere kop en achterlampen. Dek die maar eens af.. 0 verschil.

        Login om te reageren
      • mbevo zegt

        17 juni 2011 om 14:40

        @BaySideBlueBoy: die G4 lijkt wel heel veel op de vorige mercedes e-klasse

        Login om te reageren
  6. AHulsker zegt

    13 juni 2011 om 21:28

    Ik zie er een heel hoog Mondeo/Insignia gehalte in…

    Login om te reageren
    • As_long_as_it_is_fast zegt

      14 juni 2011 om 01:17

      @AHulsker: Opel insignia, het eerste wat in mij opkwam.

      Login om te reageren
  7. love4sportcars zegt

    13 juni 2011 om 21:30

    @motherlover: er zijn nog auto’s met die knik hoor, bmw is niet alleen

    Login om te reageren
  8. rensjb15 zegt

    13 juni 2011 om 21:32

    Jeuj met one-77 achterlichten :p

    Mooie wagen trouwens!

    Login om te reageren
  9. love4sportcars zegt

    13 juni 2011 om 21:32

    trouwens mooi bakkie, alleen.. 4 uitlaten, wil dat dan zeggen dat je hier ook dikke (benzine)6 en 8 cilinders in kan krijgen. (of is dat voor de schow?)net zoals audi, bmw en mercedes??
    ben nieuwsgierig.

    Login om te reageren
    • robbie zegt

      13 juni 2011 om 21:46

      @love4sportcars: reken op maximaal V6 motoren (diesel & benzine).

      Login om te reageren
    • highperformance zegt

      13 juni 2011 om 21:46

      @love4sportcars: voor zover ik weet zijn de uitlaten bij BMW toch niet echt show. alleen de M heeft 2 dubbele uitlaten, lijkt mij toch wel het juiste model daar voor?

      Login om te reageren
      • C220AMG zegt

        13 juni 2011 om 22:20

        @highperformance: In principe is het altijd geïnspireerd op design. Een C63 amg kan natuurlijk net zo goed twee afgebogen pijpjes hebben achter maar dat stimuleert natuurlijk niet echt de power. Hetzelfde geldt natuurlijk ook bij de rest.

        Login om te reageren
        • highperformance zegt

          15 juni 2011 om 16:34

          @C220AMG: oh, maar zo bedoelde ik het niet. meer uitlaten suggereert wel meer vermogen, idd op een esthetische manier (want met minder kan het technisch ook). vandaar dat ik het passend vind op een M, 2 dubbele uitlaten op een Alto (no offence) vind ik iets te veel van het goede.

          Login om te reageren
          • C220AMG zegt

            16 juni 2011 om 00:17

            @highperformance: Oke, op die manier. Duidelijk! :)

            Login om te reageren
  10. xilver zegt

    13 juni 2011 om 21:33

    Doet me wat denken aan een kruising tussen een XJ en een Saab 9-5. Not bad me dunkt.

    Login om te reageren
    • As_long_as_it_is_fast zegt

      14 juni 2011 om 01:18

      @xilver: Toen ik keek naar de foto’s heb ik ook gedacht, wel wel de betere versie van een Saab dit. :D

      Login om te reageren
  11. Renesis zegt

    13 juni 2011 om 21:34

    Grappig dat ze vaker auto’s bij hun mede-concern vandaan halen. Maar wat is er dan aan de hand met de Franse designbureau in Frankrijk?! Zijn ze soms allemaal aan het slapen ofzo, dat ze zelfs niks meer doen :s De concept ziet er niet verkeerd uit maar de productie model … hebben ze soms teveel chromen sierstripjes over? achterklep+motorkap ziet er maf uit.

    Login om te reageren
  12. pizzakoerier zegt

    13 juni 2011 om 21:34

    Mehh..badge-engineering = fail in de meeste gevallen..buiten dat is het wel een mooie auto, maar gewoon geen Renault

    Login om te reageren
  13. Jokkebrok zegt

    13 juni 2011 om 21:35

    Ik vind em niet heel stoer- en vlaggenschipachtig…

    Login om te reageren
  14. JvT zegt

    13 juni 2011 om 21:36

    Er zal natuurlijk nooit een Renault komen die het BMW, Aufi en Mercedes lastig gaat maken. Dit wordt weer zo’n ‘Citroën C6’-achtige auto, ga je nooit zien op straat…

    Login om te reageren
    • JvT zegt

      13 juni 2011 om 21:37

      @JvT:
      Aufi? Je bedoelt natuurlijk Audi!

      Login om te reageren
    • The360box zegt

      13 juni 2011 om 21:49

      @JvT: Ja, dat komt omdat mensen ‘Premium’ willen rijden en denken dat ze in een Audi gezien worden. Integendeel zelfs, een C6 is een toffe veel betere auto.

      Login om te reageren
      • JvT zegt

        13 juni 2011 om 22:24

        @The360box:
        Een C6 is idd een veel toffere auto, maar misschien te ‘excentriek’ om de verkoopaantallen van bijvoorbeeld een A6 te evenaren. Helaas…

        Login om te reageren
    • Northwestern zegt

      13 juni 2011 om 21:53

      @JvT: Nee natuurlijk niet. Renault is ook geen premium merk, wanneer je dan wel een premium auto gaat verkopen verkoop je er nooit echt veel. Dus zoals inderdaad de C6 of de Pheaton als voorbeeld.

      Login om te reageren
      • C220AMG zegt

        13 juni 2011 om 22:14

        @Northwestern: Kan iemand mij de defenitie van “Premium” geven. Oke, Mercedes, BMW en Audi volgens de meeste hier. Maar waarom is bijvoorbeeld een Mercedes Premium en een Lexus (in de volksmond) net niet. Heeft dit volgens iedereen te maken met de prijs, optielijst, specificaties of betrouwbaarheid te maken want een VW is volgens mij net zo betrouwbaar en een touareg is ook niet voor niets.

        Dus waarom zou een Renault niet “premium” kunnen zijn?

        Login om te reageren
        • JvT zegt

          13 juni 2011 om 22:35

          @C220AMG:
          Tsja. Zie het zo. Stel dat ‘ze’ bij de Zeeman echte topkwaliteit polo’s verkopen, gaat ‘men’ er nooit zoveel voor betalen als voor een polo met een Lacoste of Ralph Lauren, ik noem maar wat. Dat is precies het probleem waar merken als Renault en Citroën tegenaan lopen als ze een ‘Premium’ auto willen bouwen. De definitie van Premium is dus gewoon een logo…

          Login om te reageren
          • bpc zegt

            13 juni 2011 om 23:31

            @JvT: ik geef je er 100% gelijk in en het is ook het eerste waar ik aan dacht als ik dit topic las , als renault echt een premium wil bouwen moeten ze daar een submerk voor opstarten, met alleen pepper dure foutloze wagens en dan zou dit een model kunnen zijn!

            Login om te reageren
            • Northwestern zegt

              13 juni 2011 om 23:37

              @bpc: Dan komen ze in het vaarwater van Infiniti, en dus van partner Nissan. Dat heeft dus totaal geen zin. Wat ze wel kunnen doen is net als Citroen iets van een DS lijn. Bijvoorbeeld alle Renault Initiale modelen als “Premium” neerzetten. Maar dat werkt volgens mij ook niet.

              Login om te reageren
        • As_long_as_it_is_fast zegt

          14 juni 2011 om 01:18

          @C220AMG: Niet weer dat premium gedoe man! :D

          Login om te reageren
          • C220AMG zegt

            14 juni 2011 om 19:46

            @As_long_as_it_is_fast: Tja, ik kon het toch niet laten om even iemand uit de tent te lokken! :P

            Login om te reageren
            • As_long_as_it_is_fast zegt

              14 juni 2011 om 23:42

              @C220AMG: Haha, EL-KE keer… :D

              Login om te reageren
  15. C220AMG zegt

    13 juni 2011 om 21:36

    De wielkasten incl. inhoud komen wel heel klein over op afbeelding 2

    Login om te reageren
  16. mout zegt

    13 juni 2011 om 21:38

    Dit is een Koreaanse auto, gebouwd voor Koreaanse smaak. Best schrikken hoe Europees dat al aandoet, zelfs voor Renault er tegen aan geplast heeft.
    Ander frontje, handvol details, en klaar ben je.
    Niet dat het daarmee een wagen voor mij wordt – maar ik shop niet in die klasse.

    Login om te reageren
  17. mbman zegt

    13 juni 2011 om 21:39

    Renault walrus.Daar zittoch helemaal niemand op te wachten.Kijk is naar de rest waarde.DIe is gewoon bedroevend bij een fransman.

    Login om te reageren
    • potver7 zegt

      14 juni 2011 om 10:23

      @mbman: Kom eens met objectieve getalletjes – en dan vooral percentages van de aanschafprijs?

      Login om te reageren
  18. Northwestern zegt

    13 juni 2011 om 21:42

    Oh! Als hier nou een lekkere Nissan of Infiniti V8 in hangt… :D

    Login om te reageren
  19. highperformance zegt

    13 juni 2011 om 21:44

    nog niet eens zo’n gek ontwerp. wel moet de achterkant net zo “dik” tonen als de voorzijde.

    Login om te reageren
  20. the-budel-guy zegt

    13 juni 2011 om 21:49

    geef mij de Citroën C6 3.0 V6 dan maar

    Login om te reageren
  21. tkmedia zegt

    13 juni 2011 om 21:54

    Ziet er prima uit, vraag me alleen af of de zgn. trotse bezitters van een A6 of een E-Klasse wel hier voor kiezen. Dan zal het wel met elektrieke aandrijving moeten ivm. de bijtelling. En dat gaat Samsung niet redden met een accu uit de galaxy S…..

    Login om te reageren
  22. rufctr01 zegt

    13 juni 2011 om 21:57

    @ The360box: Amen!!! En een C6 ziet er veel beter uit!
    @ the-budel-guy: Doe mij maar de 3.0 V6 Hdi.

    Login om te reageren
    • bpc zegt

      13 juni 2011 om 22:12

      @rufctr01: doe mij ook maar zo een corvette :D

      Login om te reageren
  23. Sm0keGun zegt

    13 juni 2011 om 22:03

    ziet er verdomd goed uit , wel jammer van die te kleine wielen …

    Login om te reageren
  24. asaf zegt

    13 juni 2011 om 22:04

    http://www.renault.be/nl/gamma-renault/personenwagens/latitude/latitude/
    naar mijn idee wordt hij al geleverd in europa…

    Login om te reageren
    • rs133 zegt

      13 juni 2011 om 22:20

      @asaf:
      Die is op basis van de Samsung SM5, de SM7 is net een stapje groter.

      Login om te reageren
    • robbie zegt

      13 juni 2011 om 22:32

      @asaf: je vond het teveel moeite om het artikel goed te lezen? De Latitude is gebaseerd op de (kleinere) SM5.

      De auto die je hier ziet is de (grotere) SM7.

      Login om te reageren
  25. Ram-G-maN zegt

    13 juni 2011 om 22:08

    Nu maar hopen dat het niet bij een simpele rebadge blijft. Laat de creativiteit van Laurens van den Acker op los! Alleen zo kan door Laurens van den Acker beoogde Renault designtaal verwezenlijkt worden op een “Premium Renault”. @robbie: Op welke platform staat de SM7?

    Login om te reageren
    • robbie zegt

      13 juni 2011 om 22:31

      @AutomotiveDesigner: dat weet ik (nog) niet. Zal er nog is induiken ;)

      Login om te reageren
      • Northwestern zegt

        13 juni 2011 om 23:41

        @robbie: Ik gok op het Nissan FM platform… Als deze achterwielaangedreven is.

        Login om te reageren
    • Esprit_de_Flandre zegt

      14 juni 2011 om 13:04

      @AutomotiveDesigner: “Laat de creativiteit van Laurens van den Acker op los!”

      Als ie er komt zal ie toch alleen maar aan de grille en bumper mogen sleutelen hoor…

      Login om te reageren
  26. theblackdude zegt

    13 juni 2011 om 22:15

    it’s a Jag

    Login om te reageren
  27. rufctr01 zegt

    13 juni 2011 om 22:17

    @BPC: ook leuk een Corvette C6. Alleen Citroén was eerder met de type aanduiding C….

    Login om te reageren
    • bpc zegt

      13 juni 2011 om 22:47

      @rufctr01: echt ? hoe oud is die c aanduiding dan van citroen dan, ik bedoel de c1 komt uit… 1952 dacht ik

      Login om te reageren
      • Pallas zegt

        14 juni 2011 om 00:32

        @bpc: Waren in de jaren ’30 al Citroëns C4 en C6.

        Login om te reageren
  28. Tommy2 zegt

    13 juni 2011 om 22:25

    Hallo Opel Insignia!

    Login om te reageren
  29. mightymike zegt

    13 juni 2011 om 22:30

    broertje ifinti?

    Login om te reageren
  30. norge zegt

    13 juni 2011 om 22:41

    Al een redelijk mooie wagen ,beetje franse charme er overheen gieten en het is klaar voor het “premium” gefixeerde Europa.
    Het Europa waar een VW met Audi sausje ook als zoete koek gegeten wordt.

    Login om te reageren
    • Tommy2 zegt

      14 juni 2011 om 00:17

      @norge: VW met Audi-sausje… Buiten de A1 en A3 om, hebben Audi’s bar weinig gemeen met Volkswagens. Alleen wat motoren uitwisselen wat iedere fabriekant doet. Verder heeft Audi gewoon eigen versnellingsbakken, eigen platformen, eigen aandrijfsystemen etc. Dus ik snap je bewering niet helemaal.

      Login om te reageren
      • norge zegt

        14 juni 2011 om 16:57

        @Tommy2: Audi is geen “echt” merk het is gewoon VW .
        Je kan net zo goed Audi golf zeggen of Volkswagen A6 voor mijn deel.

        Login om te reageren
        • Tommy2 zegt

          17 juni 2011 om 00:15

          @norge: Audi is wel een ‘echt’ merk, zit alleen samen met VW in de VAG-group. Je beredenering slaat nergens op, dan zou elk merk ‘nep’ zijn want ja, er wordt samen gewerkt in autoland. Gek he? Wel goed voor de consument, omdat het de prijzen drukt als je onderdelen niet dubbel hoeft te maken.

          Login om te reageren
          • mbevo zegt

            17 juni 2011 om 14:58

            @Tommy2:in Zwickau bij de volkswagen-fabriek,worden de volgende merken gedrukt(VW,golf en golf+,passat)(Audi,a1,a3,a4)(Bentley,gt en gtc) dus volkswagen!

            Login om te reageren
          • norge zegt

            17 juni 2011 om 17:38

            @Tommy2: Audi is een product van Volkswagen ,gekocht op het randje van bankroet en sindsdien gebruikt om Volkswagens onder een duurder label te verkopen.
            De laatste echtte Audi was de Audi 50 .Ook wel bekend als VW Polo.
            Zelfde verhaal als bij Skoda ,waar de laatste echtte Skoda favoriet heette.

            Login om te reageren
  31. rufctr01 zegt

    13 juni 2011 om 22:52

    @Norge: klopt helemaal. Audi is gewoon een dure VW.

    Login om te reageren
  32. winterjunior zegt

    13 juni 2011 om 22:55

    Die auto’s worden gebouwd om uit elkaar te vallen, zodat de garage weer wel kan sleutelen(en dus geld kan verdienen). Moet zeggen, is en blijft een lelijk merk!

    Login om te reageren
    • mout zegt

      13 juni 2011 om 23:04

      @winterjunior: Ja nou! Tsjonge!
      In Rusland (da’s wel zo onpartijdig) worden Koreanen en Europeanen geïmporteerd. En Koreanen staan veel hoger aangeschreven. Omdat ze veel betrouwbaarder zijn.

      Login om te reageren
      • Esprit_de_Flandre zegt

        14 juni 2011 om 13:03

        @mout: Hij bedoelt vast Renault, en niet Samsung…

        Login om te reageren
  33. Citrofiel zegt

    13 juni 2011 om 23:07

    Zou zonde zijn…

    @robbie: Als dit een ‘A6-concurrent’ is, de Laguna een Passat-concurrent en de Fluence een Jetta-concurrent, waar zit de Latitude dan eigenlijk nog? In het eerdere AB-artikel werd die genoemd als Vel Satis-opvolger, maar naar mijn weten zat die ook in het A6-segment… :?

    Login om te reageren
    • robbie zegt

      13 juni 2011 om 23:45

      @Citrofiel: De Latitude is meer een Laguna Sedan zeg maar. Iemand heeft dat idd een Vel Satis opvolger genoemd, maar dat is het natuurlijk niet ;)

      Login om te reageren
      • Citrofiel zegt

        13 juni 2011 om 23:49

        @robbie: Zat ik dus toch goed. Maar waar is die Latitude dan voor? Is hij goedkoper dan de Laguna? Is het meer behoudende ontwerp veel geliefder dan dat van de Laguna in andere Europese landen?

        Login om te reageren
        • robbie zegt

          14 juni 2011 om 09:09

          @Citrofiel: zoiets zal het inderdaad zijn. Bepaalde klanten hebben liever een iets traditionelere sedan.

          Login om te reageren
  34. 993turbo zegt

    13 juni 2011 om 23:08

    Zoooooo, maar die is lelijk. Alleen de achterkant vind ik wel wat hebben.

    Login om te reageren
  35. boygeorge zegt

    14 juni 2011 om 03:27

    Hiermee is de uitslag voor de volgende verkiezing van de President van France ook bekend.
    Sarkozy EIST ! Dat is een slimme zet. NOT.
    Deze Renault is een perfecte Future-Look.
    Niemand wil het TOP-model.
    Een heel mooi plaatje van een misschien-auto.
    Onbetaalbaar voor liefhebbers als dat ding in Frankrijk wordt gemaakt. [ Dat heet trouwens Frank-ARM.]
    Als die Sarkozy EIST, dan zet Renault zijn poten en hakken stijf in het zand.
    Sarkozy verliest. 100%
    Waar is dat Prototype van die Chineze Citroen gebleven ?

    Login om te reageren
    • bobb zegt

      14 juni 2011 om 12:02

      @boygeorge: De staat is toch de grootste aandeelhouder van Renault? Bovendien is het volstrekt ondenkbaar dat Sarkozy in een Duitse auto zou rijden, Fransen en Duitsers dat gaat niet samen.

      Login om te reageren
  36. jorisvo zegt

    14 juni 2011 om 08:08

    hebben ze in zuid korea dan ook Renault TV’s mobieltjes etc?

    Login om te reageren
  37. dutchcourage86 zegt

    14 juni 2011 om 09:41

    Ik hoop dat ze het gaspedaal niet meer zo verstoppen, Renault rijders staan bij mij vooral te boek als mensen die hem over het algemeen niet kunnen vinden.

    Login om te reageren
    • potver7 zegt

      14 juni 2011 om 10:29

      @dutchcourage86: Dat komt natuurlijk omdat ze heerlijk aan het genieten zijn van hun auto. Dat jij nou zo snel mogelijk thuis wil zijn zodat je niet onnodig lang in dat hok van je zit… ;)

      Login om te reageren
  38. Nico94 zegt

    14 juni 2011 om 12:05

    Laat maar komen! Het is een mooie auto, dus misschien lukt het deze keer wel.

    Login om te reageren
  39. Esprit_de_Flandre zegt

    14 juni 2011 om 13:01

    Niet mis. Laat ze die Latitude dan maar meteen schrappen. Ziet er toch maar saai uit.

    Dit zie ik wel nog als Renault hier rondhossen, mits een aangepaste grille (ook zoiets dat ze op de SM5/Latitude vergeten zijn)…

    Login om te reageren
    • Dimglor zegt

      14 juni 2011 om 13:39

      @Esprit_de_Flandre: Ik vind de Latitude best wel een mooie wagen hoor… M’n pa heeft hem eens een weekendje gehad als vervangwagen en ik heb er voortdurend mee gereden… Best wel leuke auto om mee te rijden….

      Login om te reageren
      • Esprit_de_Flandre zegt

        18 juni 2011 om 18:31

        @Dimglor: Leuk om mee te rijden, daar twijfel ik niet aan. Een grote Koreaan is best wel aangenaam, en jammer genoeg vaak onderschat. Maar mooi vind ik hem niet…

        Login om te reageren
  40. mashell zegt

    14 juni 2011 om 15:32

    Dat SM7 staat niet voor Samsung Mobile maar voor Small Wheels?

    Login om te reageren
  41. quattropower zegt

    14 juni 2011 om 16:15

    Eerste concept: Audi-gekopieerde grille/verhoudingen (zoals zoveel merken tegenwoordig, precies alsof Audi de gulden snede in auto-design heeft gevonden en alle auto’s die dezelfde verhoudingen hebben automatisch een succes worden…not.), BMW f10-achtige sideskirts, BMW 7 reeks stijl uitlaten, Vervormde Audi A6 c6 pre-facelift achterlichten, idem chromen lijn, maar dikker en overlopend zoals vroegere 7 reeksen, Lancia matchromen raamomlijsting e.a. versiering, Jaguar XJ/Bentley Continental GT, Flying Spur e.d. achterklep, Citroën-achtige mistlampen en ‘ondergrill’, Citroën-style velgen, overall Opel Insignia sausje(design-stijl en koplampen).

    Tweede concept: Net hetzelfde maar met Aston Martin One-77 achterlichten, Range Rover/Jaguar-style velgen, Audi-zijkant (spiegels van A7 Sportback Concept en sideskirts van S5) en Saab 9-5 verhoudingen. XD Haha, sukkels…

    Oh ja en ze hebben allebei de verneukte Hofmeister-knik…

    Login om te reageren
    • gunmeat zegt

      14 juni 2011 om 21:29

      @quattropower: Ja.. en die 4 wielen en dat stuur zijn afkomstig van de T-Ford. Zo ken ik er nog wel een paar.
      Zo redenerend kan je een C stijl van een Audi A1 herleiden naar die van een Citroen Pluriel..

      Login om te reageren
      • gunmeat zegt

        14 juni 2011 om 21:35

        @gunmeat: http://www.zuinigeleaseauto.nl/wp-content/uploads/2009/12/1024x768_T070015.jpg
        http://mykigo.info/uploads/posts/2010-10/1287259952_nouv-citroen-c3-pluriel-012.jpg

        Login om te reageren
      • Esprit_de_Flandre zegt

        18 juni 2011 om 18:34

        @gunmeat: Ja, en de mistlampen zijn ook gekopieerd…

        Login om te reageren
  42. Cantago zegt

    14 juni 2011 om 21:53

    Autodesign:
    Les 1: Maak de wielen niet de klein!
    Les 2: plak geen Audi grill op je nieuwe auto.
    Les 3: Als je de achterlampen van een Aston Martin One-77 jat dan ben je niet net zo stijlvol als een One-77.
    Vrij vertaald? Dit ding is nu al mislukt.

    Login om te reageren
  43. Scarface zegt

    14 juni 2011 om 22:11

    Dan toch nog liever de Citroen Metropolis:

    Login om te reageren
  44. gboy zegt

    14 juni 2011 om 22:28

    vette bak deze auto word zeker weten geweldig

    Login om te reageren
  45. Bruycker zegt

    15 juni 2011 om 01:47

    Ziet er we leuk uit,maar het zullen weer de motoren zijn die zullen ontbreken denk ik

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North