• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Kies maar: Lexus LFA of Porsche Carrera GT

Auteur: Author, gepost 6 april 2016 om 14:57 – 140 Reacties

Kies maar: Lexus LFA of Porsche Carrera GT


V10 wars!

Lexus LFA

Zo worden ze niet meer gebouwd! Een V10 die zo gretig naar astronomische waarden revde, dat de toerenteller noodgedwongen moest worden gedigitaliseerd. Een geluid waar je nekharen van in de krul schieten en een uiterlijk dat niet per se mooi, maar wel per se buitenaards is.

De rijtest check je HIER. Altijd mooi om weer even het geheugen op te frissen. In Nederland kostte een LFA je trouwens een tonnetje of 4 à 5.

Porsche Carrera GT

Een auto die bij liefhebbers van de Fast & Furious-reeks ongetwijfeld gemixte emoties oproept, maar daar kan de Carrera GT zelf helemaal niks aan doen. Het geluid is minstens even indrukwekkend als dat van de LFA en het uiterlijk is ook wat lichter verteerbaar.

Dat maakt de Carrera GT nog steeds geen allemansvriend. En blijf van het gas af bij het wegrijden. Scheelt je een hoop euro’s. De rijtest check je HIER, kiezen doe je hieronder.

Ook interessant!

  • Gespot: een knalrode Carrera GT op geel kenteken
  • Hoeveel heb jij over voor deze gecrashte Carrera GT?
  • 3x een zeldzame Porsche occasion
  • Duurste Carrera GT ter wereld
    Duurste Carrera GT ter wereld is prijzig (en verkocht!)

Nieuwste artikelen

  • Video: Automobilist doet Dukes of Hazzard op rotonde
  • Jonge automobilisten zijn een stel angsthazen op de weg
  • Lotus Eletre PHEV krijgt een teleurstellende motor
  • Je betaalt wegenbelasting, maar waarvoor eigenlijk
FacebookTweetPinLinkedIn

carrera, carrera-gt, kies-maar, Lexus, lf-a, Porsche, V10

Vorig bericht: « Autoblog-advies: sportieve auto voor 8.000 euro
Volgend bericht: Bijtellingstopper Megane verdwijnt massaal door export »

Lees Interacties

Reacties

  1. nidlaobud zegt

    6 april 2016 om 14:58

    Uhh, ja, dat wordt dan echt wel de Porsche.

    Login om te reageren
    • nidlaobud zegt

      6 april 2016 om 15:00

      @nidlaobud: Jezelf elke keer de angst aanjagen op het moment dat je wat harder het gaspedaal indrukt.

      Login om te reageren
      • jochempie zegt

        6 april 2016 om 15:13

        @nidlaobud: daar is een mens ook vaak onderbewust naar op zoek, de zogenaamde thrillseeker.

        Login om te reageren
        • jzaero zegt

          6 april 2016 om 17:49

          @jochempie: ik in ieder geval wel, grenzen van een auto opzoeken, heerlijk!

          Login om te reageren
  2. TimoBac zegt

    6 april 2016 om 14:59

    Tering, iets met dilemma van de eeuw.

    Login om te reageren
  3. ruzzz zegt

    6 april 2016 om 14:59

    Als ik dan toch moet kiezen ga ik voor de LFA.

    Login om te reageren
    • goodfellar1 zegt

      6 april 2016 om 20:18

      @ruzzz: alleen voor het geluid al

      Login om te reageren
  4. lekkaah zegt

    6 april 2016 om 15:00

    Wat gul, AB.. De Carrera any day

    Login om te reageren
  5. superfries zegt

    6 april 2016 om 15:01

    LFA zonder enige twijfel.

    Login om te reageren
  6. cocoloco zegt

    6 april 2016 om 15:02

    porsche

    Login om te reageren
  7. viezefreddyw zegt

    6 april 2016 om 15:03

    Tsjonge dit is wel een erg moeilijke hoor. De Carrera GT of de Lexus LFA. De mooiere, maar moeilijkere te rijden Carrera GT. Of de buitenaardse, heerlijk klikkende LFA. Alhoewel de Carrera GT inderdaad minstens zo goed klinkt zo niet beter..

    Normaal gesproken kies ik niet vaak voor de Porsche, maar nu kies ik voor de Carrera GT. Puur omdat ‘ie zo anders was dan ieder andere Porsche. Die fenomenale V10, gekoppeld aan een handbak, de mogelijkheid dakloos rond te kunnen rijden en het tijdloze design. Maar shit zeg, moeilijke keuze!

    Login om te reageren
  8. janmetdelangeachternaam zegt

    6 april 2016 om 15:04

    Dit is nog een pittigere keuze dan het kapsel van ellie lust

    Login om te reageren
    • str8six zegt

      6 april 2016 om 15:33

      @janmetdelangeachternaam: geen idee wie Ellie Lust is maar kort doch pittig dunkt me.

      Login om te reageren
  9. harrie zegt

    6 april 2016 om 15:05

    LFA ziet er uit als een snelle versie van een Prius. Dus uiteraard de GT voor mij.

    Login om te reageren
    • G-Ammo zegt

      7 april 2016 om 12:14

      @harrie: Om de zoveel tijd moet je wel je lenzen vernieuwen he :)

      Login om te reageren
  10. Rick-dos zegt

    6 april 2016 om 15:05

    Moeilijk? Kiezen tussen een lelijk hok en een Porsche Carrera GT… Niet zo moeilijk. De GT natuurlijk…

    Login om te reageren
  11. clarkson zegt

    6 april 2016 om 15:05

    Haha wat een vraag zeg! Eigenlijk is het onmogelijk om hier een keuze te maken. Het zou me ook helemaal niets uitmaken. Allebei zijn meer dan goed! Doe maar één.

    Login om te reageren
  12. rickie2811 zegt

    6 april 2016 om 15:09

    LFA, zonder twijfel

    Login om te reageren
  13. yvo249 zegt

    6 april 2016 om 15:10

    Makkelijk, LFA.

    Login om te reageren
  14. henkhupelschoten zegt

    6 april 2016 om 15:10

    2 cilinders minder: Mercedes-Mclaren SLR 722.

    Login om te reageren
    • Breinstein zegt

      6 april 2016 om 15:42

      @henkhupelschoten: ik ben het met je eens! Mag overigens ook een ‘standaard’ SLR zijn. Klinkt minstens net zo goed.

      Login om te reageren
      • henkhupelschoten zegt

        6 april 2016 om 15:54

        @Breinstein: Tuurlijk! Waren speciale modellen vandaar de 722, maar wat blijft dat een tijdloze wagen zeg. Ongelooflijk.

        Login om te reageren
        • trbn zegt

          6 april 2016 om 16:32

          @henkhupelschoten: Het is jullie misschien niet opgevallen, maar de SLR staat er niet tussen OEPS!

          Login om te reageren
          • henkhupelschoten zegt

            6 april 2016 om 18:01

            @trbn: Ik ben nogal eigenwijs… Sorry! Alleen het beste is goed genoeg!

            Login om te reageren
            • remcott zegt

              6 april 2016 om 19:21

              @henkhupelschoten: of dat in dit geval ook het beste is …. ,

              Login om te reageren
          • vondudenstein zegt

            6 april 2016 om 22:45

            @trbn: en is vergeleken met deze 2 bazen echt zon stiksaai Duits hok :S
            Carrera GT is iig nog beetje maf. Maar nooit maffer dan Japanners! Wat een onvoorstelbaar vet ding blijft die LFA.

            Login om te reageren
            • henkhupelschoten zegt

              6 april 2016 om 22:47

              @vondudenstein: Leuk, maar wil je nou zo graag dat de reactie boven aanstaat?

              Login om te reageren
              • vondudenstein zegt

                6 april 2016 om 22:55

                @henkhupelschoten: nee hoor. Kon gewoon niet om die irritante SLR heen :p of die van mij of van iemand anders bovenaan staat maakt me echt geen reet uit.

                Dit is sowieso geen discussie die ik hoef te winnen. CGT vs LFA. Allebei super sick. Hardste Duitser vs een van de vette Japanners. Win Win.

            • Breinstein zegt

              6 april 2016 om 23:34

              @vondudenstein: saai is relatief, maar je gaat mij niet wijsmaken dat een design van een SLR saaier is dan zo’n duffe cgt

              Login om te reageren
              • vondudenstein zegt

                7 april 2016 om 07:50

                @Breinstein: is en blijft kwestie van smaak natuurlijk. Vind de CGT ook niet absurd mooi hoor. Wel een gaaf ding. En de Merc is toch ook gewoon een wat opgeleukte SL? Dat ding is wel krachtig, maar vind hem ook wat log en tikkeltje lomp zelfs. Naast o.a. LFA, Lambo’s, Ferrari’s en neem ook de Ford GT of een andere favoriet. Vind het dan beetje gewoon. Lievere de CLK GTR wat mij betreft iig :) prijstechnisch weer andere categorie en de SLR is al de duurste ij deze geloof ik :p

        • Breinstein zegt

          6 april 2016 om 23:33

          @henkhupelschoten: absoluut. Een schoonheid met een uitstraling waar je u tegen zegt (je ziet gelijk dat er iets speciaals aan komt zetten ipv een opgeblazen boxster) en nog praktisch bruikbaar ook.

          Login om te reageren
  15. tristan25 zegt

    6 april 2016 om 15:11

    Nee ik laat de wat snellere en wat luxere Toyota staan, voor mij de Carrera GT uiteraard echt prachtige auto!

    Login om te reageren
    • Svenska_Aeroplan_AB zegt

      6 april 2016 om 15:21

      @tristan25: Ah! U gaat voor de wat snellere en luxere Skoda! Knurft…

      Login om te reageren
      • lekkaah zegt

        6 april 2016 om 15:50

        @Svenska_Aeroplan_AB: kan mij nog herrineren dat jij inhoudelijke reacties leverden..
        nog in de tijd dat saab nog leefde.. zuur geworden? :)

        Login om te reageren
        • henkhupelschoten zegt

          6 april 2016 om 16:05

          @lekkaah: Moeten nu ook iets te doen hebben..

          Login om te reageren
        • Svenska_Aeroplan_AB zegt

          6 april 2016 om 16:21

          @lekkaah: Ha! Nee hoor, een domme (re)actie vraagt om een domme reactie, that’s it ;)

          Login om te reageren
          • tristan25 zegt

            6 april 2016 om 17:19

            @svenska_aeroplan_ab: het is geen domme reactie maar een mening.

            Login om te reageren
            • sr20det zegt

              6 april 2016 om 17:47

              @tristan25: kwam anders wel wat knullig over..

              Login om te reageren
              • tristan25 zegt

                6 april 2016 om 17:53

                @sr20det: het was maar sarcasme :)

      • remcott zegt

        6 april 2016 om 19:25

        @svenska_aeroplan_ab: wat wordt je? De nieuwe AB-reaguurder zuurpruim / criticaster zoals @lincoln is?
        Overigens alle respect voor zijn veelvuldig geuite mening maar af en toe is het niet de mijne! ?

        Login om te reageren
  16. jochempie zegt

    6 april 2016 om 15:11

    Carrera GT, da’s de meest analoge van de twee. Als je niet zelf wilt schakelen sta je al met één been in de trein :-)

    Login om te reageren
    • Vincegail zegt

      6 april 2016 om 15:13

      @jochempie: toffe treinvergelijking :)

      Login om te reageren
    • jochempie zegt

      6 april 2016 om 15:14

      @jochempie: p.s. groetjes uit de trein :-(

      Login om te reageren
  17. soes750 zegt

    6 april 2016 om 15:12

    Moeilijke keuze, zo verschillend maar ook beide zo fantastisch. Euh, toch maar de Lexus ( Nurburgring editie)

    Login om te reageren
  18. rob5nismo zegt

    6 april 2016 om 15:15

    LFA all the way wat een pracht bak is dak met die heerlijk jankende V10

    Login om te reageren
  19. dutchcorvette zegt

    6 april 2016 om 15:15

    LFA

    Login om te reageren
  20. sracert zegt

    6 april 2016 om 15:18

    Wat een dilemma vraag zeg, potver ik zou ze allebei willen!. Met mes op de keel: Ok de Porsche

    Login om te reageren
  21. razzie zegt

    6 april 2016 om 15:20

    De LFA. Een klinisch Japans wonder.

    Login om te reageren
  22. E34M5Touring zegt

    6 april 2016 om 15:24

    Geen van beide. Maar bedankt dat ik mee mocht spelen.

    Login om te reageren
  23. Shenkie zegt

    6 april 2016 om 15:27

    Moeilijke keuze maar toch de Carrera, de laatste echt analoge supercar. Eentje die je de stuipen op het lijf kan jagen, eentje die ontzag inboezemt zoals het een echte supercar betaamt!

    Login om te reageren
  24. giulio zegt

    6 april 2016 om 15:28

    Als je als een echte Duitser de meest efficiënte auto wilt hebben dan kan je niet om de lexus heen want gewoon veel sneller op de ring.

    De Porsche is wat mooier maar het blijft een Porsche en dat is toch gewoon de pak melk van de autoindustrie net als BMW bijvoorbeeld, zo een lexus is toch veel exotischer.

    Conclusie:
    De Lexus is meer voor de connaisseurs en de Porsche voor de standaard retard AB publiek.

    Login om te reageren
    • imdoctorbob zegt

      6 april 2016 om 15:36

      @giulio: Nee

      Login om te reageren
    • MDA zegt

      6 april 2016 om 15:37

      @giulio: Juist ja… een hardcore porsche die gemaakt is op basis van een Le Mans winnende motor is een pak melk net als iedere doorsnee BMW. En iedereen die dat niet vindt is een retard? En dan ringtijden aanhalen als beslissende factor? Pfew… waar moet ik beginnen :|

      Login om te reageren
      • carmasterr zegt

        6 april 2016 om 15:48

        @MDA:

        Die motor heeft alleen nooit Le Mans gewonnen.
        De Carrera GT kwam voort uit een gecancelled Le Mans project voor 1999. Dat ding heeft dus nooit geraced. Het gerucht gaat dat Audi hier destijds wat mee te maken had.

        De V10 was trouwens origineel bedoeld om de hopeloos gefaalde 3.5 V12 F1-motor op te volgen voor het Footwork team. Later begonnen ze de inhoud flink uit te breiden/

        Login om te reageren
        • MDA zegt

          6 april 2016 om 15:56

          @carmasterr: Op een of andere manier had ik in mijn hoofd dat die V10 een aangepaste LMP2 motor was… maar ik lees net wiki er op na, en je hebt helemaal gelijk… Blijft staan dat de V10 een van oorsprong LM of zelfs F1 motor is in de basis.

          Login om te reageren
          • carmasterr zegt

            6 april 2016 om 16:12

            @MDA:

            De aangepaste LMP2 (Porsche RS Spyder) motor vind je terug in de 918 Spyder.
            Misschien dat je ‘m daarmee verwart.

            Login om te reageren
  25. Corrado16v zegt

    6 april 2016 om 15:29

    Dat wordt een muntje opgooien.

    Login om te reageren
  26. toyotafortuner zegt

    6 april 2016 om 15:29

    LFA. Ben niet voor niets Jappenliefhebber

    Login om te reageren
  27. berlinetta zegt

    6 april 2016 om 15:36

    Volgens mij is dit de eerste keer dat ik echt niet kan kiezen. Maar het moet. Aangezien ik nog niet dood wil, kies ik de makkelijker te rijden LFA.

    Login om te reageren
  28. 888natan zegt

    6 april 2016 om 15:40

    Porsche, gewoon het mooist! Easy

    Login om te reageren
  29. gregorius zegt

    6 april 2016 om 15:42

    Deze vergelijking kan je alleen maken als je ze allebei hebt gereden… want allebei zijn geweldig!

    Login om te reageren
  30. pindakoning zegt

    6 april 2016 om 15:43

    Had eerlijk gezegd verwacht dat meer mensen de Carrera GT zouden kiezen.. :)

    Login om te reageren
  31. carmasterr zegt

    6 april 2016 om 15:49

    Carrera GT any day, een echte bruut.
    De LFA schijnt perfect te rijden, maar perfectie is toch best wel saai.
    Al zou ik voor de Carrera GT waarschijnlijk wel een sportschool abonnementje af moeten sluiten. De koppeling schijnt nogal heftig te zijn.

    Login om te reageren
  32. thefmanl zegt

    6 april 2016 om 15:51

    LFA, onpraktisch, zuipt als de tering, maar mooi dat ie is

    Login om te reageren
    • lambo4all zegt

      6 april 2016 om 17:36

      @thefmanl: ja die GT is echt de ideale bagage-ezel..

      Login om te reageren
      • lambo4all zegt

        6 april 2016 om 17:37

        @lambo4all: edit: pakezel

        Login om te reageren
    • Bart_V zegt

      6 april 2016 om 17:43

      @thefmanl: ga maar een Aygo of een Up rijden als je gaat zeuren over zuipende auto’s

      Login om te reageren
      • thefmanl zegt

        6 april 2016 om 19:06

        @bart_v: wat ik er eigk er mee bedoel is dat de de voordelen de nadelen overtreffen, net zoals met de 8c. Misschien beetje verkeerd op geschreven maar ok dan meteen de eikel uit te hangen

        Login om te reageren
  33. fconderkantlat zegt

    6 april 2016 om 15:52

    jammer dat er bij dit artikel niet even 2 audio of video bestanden toegevoegd zijn om van het geluid te kunnen genieten en te vergelijken

    Login om te reageren
  34. Arnoud zegt

    6 april 2016 om 15:54

    Ik zou de Carrera GT boven iedere andere auto verkiezen.

    Login om te reageren
  35. e1000bmw zegt

    6 april 2016 om 15:54

    BMW M6. Als het dan toch een V10 moet zijn…

    Login om te reageren
    • sracert zegt

      6 april 2016 om 16:13

      @e1000bmw523i: Beste we hebben het hier over “race-auto’s” dat is de BMW duidelijk niet. vandaar niet met elkaar te vergelijken denk ik.

      Login om te reageren
      • e1000bmw zegt

        6 april 2016 om 17:22

        @sracert: Wie zegt dat i een “racewagen” wil…?

        Login om te reageren
        • sracert zegt

          6 april 2016 om 17:24

          @e1000bmw523i: Daar gaat dit artikel over beste man! lees nog even opnieuw dan…….

          Login om te reageren
          • e1000bmw zegt

            6 april 2016 om 19:20

            @sracert: Oh? Het artikel begint anders met “V10 wars!”, dus…

            Login om te reageren
          • remcott zegt

            6 april 2016 om 19:31

            @sracert: net opnieuw gelezen maar daar komen twee (hyper)sportieve GT’s in voor. Raceauto’s ontbreken in het artikel, daarnaast is er met de 6 serie meer geracet als met de LFA als de Carera GT.

            Login om te reageren
            • e1000bmw zegt

              6 april 2016 om 20:44

              @remcott: Speciaal voor jou:
              http://www.virtualr.net/wp-content/uploads/2013/01/11981.jpg
              en
              http://media.dmv-gtc.de/site/assets/files/1205/01_weege_salzburgring_11.jpg

              :)

              Login om te reageren
        • henkhupelschoten zegt

          6 april 2016 om 19:03

          @e1000bmw523i: Heerlijke reactie, doe met je mee!

          Login om te reageren
          • e1000bmw zegt

            6 april 2016 om 19:25

            @henkhupelschoten: hihi!

            Login om te reageren
    • lambo4all zegt

      6 april 2016 om 17:39

      @e1000bmw523i: hahaha, hebben we het over volvloed racewagens komt ie met een vetzak met diabetes aanzetten. Nog onbetrouwbaar als de pest ook zo’n ding.

      Login om te reageren
      • e1000bmw zegt

        6 april 2016 om 19:28

        @lambo4all: Mweh, eerder volbloed poserwagens… En dan past de E63/64 M6 er ineens heel goed tussen…

        Login om te reageren
  36. Dutchdriftking zegt

    6 april 2016 om 15:58

    Pfoe, ik zou het echt niet weten……

    Login om te reageren
  37. JamesBond007 zegt

    6 april 2016 om 15:59

    Dat is waarom rijke mensen beide auto’s kopen. Dilemma’s zijn voor arme mensen

    Login om te reageren
  38. michaelcorleone zegt

    6 april 2016 om 16:02

    Lexus LF-A
    Lexus LF-A
    Absoluut de LF-A.

    Login om te reageren
    • lazy123 zegt

      6 april 2016 om 16:17

      @michaelcorleone:
      Wrm zeg je het 3x ? 1x lexus zeggen is genoeg. Alsof je klaarkomt lexusje lexusje lkkre zusjeee

      Login om te reageren
      • Jochempie zegt

        6 april 2016 om 16:32

        @lazy123: beter twee Lexussen teveel dan drie klinkers te wng!

        Login om te reageren
  39. potver7 zegt

    6 april 2016 om 16:05

    ’t Zal wel vloeken in de kerk zijn, maarrehhh, ik vind ze allebei te lelijk. Rijden ongetwijfeld fantastisch en klinken weergaloos, maar gelukkig heb ik dat luxeprobleem niet… ;)

    Login om te reageren
  40. lazy123 zegt

    6 april 2016 om 16:10

    OMG dit is toch geen vergelijking
    Je gaat toch ook niet zeeman kleding met LV kleding vergelijken

    Login om te reageren
    • Jochempie zegt

      6 april 2016 om 16:17

      @lazy123: Kijk, dit is pas geen vergelijking :)

      Login om te reageren
      • lazy123 zegt

        6 april 2016 om 16:21

        @Jochempie:
        Ya drm gaf ik dat ook als
        Voorbeeld ?

        Login om te reageren
        • Jochempie zegt

          6 april 2016 om 16:29

          @lazy123: Ik bedoel, de vergelijking tussen de LFA-CGT en Zeeman-LV slaat nergens op, de eerste zijn twee op alle vlakken aan elkaar gewaagde hypercars, de tweede is waar voor je geld versus onzinbranding. Ik denk ik leg het even voor je uit.

          Login om te reageren
          • lazy123 zegt

            6 april 2016 om 16:41

            @Jochempie: @Jochempie: dat is dus wat jij vindt ‘gewaagd’ ik dus duidelijk niet. Meningen verschillen ✌️

            Login om te reageren
            • Jochempie zegt

              6 april 2016 om 17:03

              @lazy123: Bedankt voor het happen! :)

              Login om te reageren
    • Svenska_Aeroplan_AB zegt

      6 april 2016 om 16:49

      @lazy123: Serieus? Vind je? Ik vind die Porsche ook best ok hoor…

      Login om te reageren
      • lazy123 zegt

        6 april 2016 om 16:54

        @svenska_aeroplan_ab:
        Dus dat, Porsche ?

        Login om te reageren
  41. sracert zegt

    6 april 2016 om 16:11

    Krijg nog steeds letterlijk kippenvel van het geluid! Mama Mia zeg. Leuke presentaties v/d heren toen, helemaal Top.

    Login om te reageren
  42. jochemvdm zegt

    6 april 2016 om 16:23

    LFA voor het geluid, GT voor de mooie handbak en cabrio. Toch zou ik eerder voor de Lexus kiezen, want ja reparatie kosten van de GT…

    Login om te reageren
  43. shicomm zegt

    6 april 2016 om 16:25

    Zonder enige aarzeling de LFA.

    De carrera GT klinkt griezelig lekker maar de LFA geeft me kippenvel én tranen in m’n ogen…

    Normaliter zou ik altijd voor de handgeschakelde auto kiezen maar de koppeling van de carrera gt word door zoveel mensen vervloekt dat ik liever op safe speel en de lfa kies.

    De service van lexus is bijna met niets te vergelijken , porsche haalt dat nivo bij lange na niet en laat klanten soms ook nog wel eens in de kou staan ( denk aan de situatie van VRalexander ; het carbon van zijn carrera GT werd langzaam gelig.. )

    De lfa maakt me hebberig , de carrera gt niet..

    Login om te reageren
    • lazy123 zegt

      6 april 2016 om 16:35

      @shicomm:
      Ik weet niet hoe jij kippenvel krijgt door het geluid van autos. Ik zou eerder een kippenvel krijgen door een orgasme van megan fox

      Login om te reageren
      • remcott zegt

        6 april 2016 om 20:04

        @lazy123: terug naar de schoolbanken ? en niet fappen op de biologie lerares

        Login om te reageren
  44. mashell zegt

    6 april 2016 om 16:27

    De Lexus heb ik altijd gekunsteld gevonden. Een leuke opvolger voor de Toyota Supra maar daarin veel te duur. Dus natuurlijk de Porsche.

    Login om te reageren
    • clarkson zegt

      6 april 2016 om 20:01

      @mashell: hij was juist veelste goedkoop.

      Login om te reageren
  45. martijn11 zegt

    6 april 2016 om 16:31

    LFA zeker weten

    Login om te reageren
  46. kilum zegt

    6 april 2016 om 16:31

    LFA. Zonder twijfel. Maar goed ik zou ook een LFA boven een 959, 918 Spyder of wat Porsche dan ook maar heeft gebouwd kiezen.

    Login om te reageren
  47. naamloos3 zegt

    6 april 2016 om 16:37

    https://www.youtube.com/watch?v=F-BuuXY8wtQ

    en toen ging de wekker

    Login om te reageren
  48. skinnynigga zegt

    6 april 2016 om 16:37

    dit is wel een moeilijke keuze, asl het echt meot zou ik voor de porsche gaan ik heb niet veel met jappen

    Login om te reageren
  49. denniss00 zegt

    6 april 2016 om 16:44

    Zou een Gallardo LP-570 hier ook nog bij passen?

    Login om te reageren
  50. Treff zegt

    6 april 2016 om 16:48

    Simpel …. Porsche

    Login om te reageren
  51. elias zegt

    6 april 2016 om 17:08

    LFA

    Login om te reageren
  52. sralracer zegt

    6 april 2016 om 17:38

    Voor mij de LFA

    Login om te reageren
  53. b16a2jdm zegt

    6 april 2016 om 17:43

    LFA

    Login om te reageren
  54. f1l1p zegt

    6 april 2016 om 17:44

    LFA all the way! Lijkt mij even makkelijk hanteerbaar als een GT-86 :p JOY o JOY

    Login om te reageren
  55. Bart_V zegt

    6 april 2016 om 17:44

    LFA geen twijfel cause Japan

    Login om te reageren
  56. sr20det zegt

    6 april 2016 om 17:45

    Heele moeilijke keus.. maar ik denk de Porsche, omdat.. Porsche!

    Login om te reageren
  57. murica zegt

    6 april 2016 om 17:50

    Waarom maken jullie altijd van die moeilijke keuzes? :( Ik ga toch maar voor de LFA.

    Login om te reageren
  58. carfreakjim zegt

    6 april 2016 om 18:24

    Hmm, een rode cgt is wel een absolute droom bak maar de koppeling zit me tegen en de lexus is ook een waanzinnige bak dus ik denk dat ik toch voor de lfa ga.

    Login om te reageren
  59. scaglietti612 zegt

    6 april 2016 om 18:25

    Gewoon de Carrera GT, vind ik gewoon mooier. Waar was de tijd dat er nog gewoon dikke v10’s werden gebouwd met handbak zonder al die bepampering van elektronica erin. :)

    Daarom de Carrera GT. Behoord in het lijstje van de beste analoge wagens aller tijden, volgens EVO-magazine.

    https://www.youtube.com/watch?v=QCpCbZaD8xc

    Carrera GT vanaf 9:17

    Login om te reageren
  60. jeffreyd zegt

    6 april 2016 om 18:29

    De LFA natuurlijk

    Login om te reageren
  61. kimhung zegt

    6 april 2016 om 18:31

    Oefff 2 wonderschone auto die hoog op m’n “dingen-die-je-niet-krijgt” wishlist staan. Beide pure schoonheid op z’n eigen manier.

    Ik ga voor…………

    Login om te reageren
  62. jessetje zegt

    6 april 2016 om 18:49

    Allebei enorm gaaf en supermooi, maar ik zou denk ik voor de LFA gaan.

    Login om te reageren
  63. martijndh zegt

    6 april 2016 om 18:57

    Een lastige keuze maar als ik dan per se moet kiezen ga ii voor de Carrera GT. Wat een prachtige wagen!

    Login om te reageren
  64. sanderm3 zegt

    6 april 2016 om 19:23

    LFA ! Zonder twijfel

    Login om te reageren
  65. miataman zegt

    6 april 2016 om 19:32

    LFA natuurlijk! Mooi Japans design & ’n heerlijk (oud)F1-achtig gejank :-) Op zich is de Porsche niet eens echt lelijk, maar de verhoudingen kloppen gewoon niet (veel te lange kont)

    Login om te reageren
  66. koenigsegggone1 zegt

    6 april 2016 om 19:40

    Die uitlaten van de LFA?

    Login om te reageren
  67. sjaterantekomen zegt

    6 april 2016 om 19:40

    Een ‘no brainer’ de c-gt, want om die te rijden moet je geen verstand hebben.

    Login om te reageren
  68. gino964 zegt

    6 april 2016 om 19:42

    Carrera GT, niet de minste twijfel!

    Login om te reageren
  69. mrrallycross zegt

    6 april 2016 om 19:42

    Carrera gt, het was echter wel een moeilijke keize

    Login om te reageren
  70. jwcroy82 zegt

    6 april 2016 om 19:48

    Tja de LFA ik heb er een keer in gezeten en van binnen en buiten vond ik het toch niet echt bijzonder, toch wel belangrijk bij dit soort wagens en prijzen. En toen ie uitkwam waren de prestaties al een beetje achterhaald. Nee dan toch de Carrera gt

    Login om te reageren
    • masuka zegt

      7 april 2016 om 11:25

      @jwcroy82: 2011: snelste officiële tijd met een productie-auto op de nurburgring (zonder racebanden).Ga je mond maar even spoelen dus.

      Login om te reageren
  71. apocz zegt

    6 april 2016 om 19:52

    is dit echt een vraag? Natuurlijk de Porsche, wat een wagen! Handbak, V10, levensgevaarlijk, prachtig! Nog steeds de droomwagen boven een heleboel nieuwer spul

    Login om te reageren
  72. 100octane zegt

    6 april 2016 om 20:01

    Ieder zijn gedacht, en punt 2 ik ben een absolute porschefreak, maar wie hier voor het verfrommelde design en het aldi-imago van een fuckinglexus kiest… gaat mss beter op geitenwollensok.nl leuteren!

    Login om te reageren
    • masuka zegt

      7 april 2016 om 11:23

      @100octane: Prima dat je voor de Porsche kiest maar probeer er geen waardeoordeel aan te hangen. Dat jij alleen naar de Porsche-badge kijkt is wat bekrompen en als liefhebber zou je eigenlijk beide wagens moeten kunnen waarderen. Alleen al door hun geweldige motoren.

      Login om te reageren
  73. redbeams zegt

    6 april 2016 om 20:25

    Yups LFA dat zeker

    Login om te reageren
  74. azuli zegt

    6 april 2016 om 20:47

    The LFA!

    Wat een briljant technisch hoogstandje blijft deze Lexus toch.

    Login om te reageren
  75. racenderechter zegt

    6 april 2016 om 22:11

    Interessant dat zoveel mensen voor de LFA kiezen, had ik niet verwacht.

    Login om te reageren
  76. gekkenhuis zegt

    6 april 2016 om 22:42

    Kan ik ook een nier afstaan en dat ik ze allebei krijg?

    Login om te reageren
  77. Breinstein zegt

    6 april 2016 om 23:40

    Beste autoblog ik wil mijn nier terug! Toen ik hem af stond in ruil voor de keuze van een supercar wist ik niet dat ik
    moest kiezen tussen overgewaardeerde wasabi, of een technisch perfecte Duitser met de uitstraling van Angela Merkel.

    Login om te reageren
  78. steelfighter zegt

    7 april 2016 om 09:26

    Koop dan!

    Login om te reageren
  79. gerrelekker zegt

    7 april 2016 om 13:36

    LFA natuurlijk….

    Login om te reageren
  80. pinut187 zegt

    7 april 2016 om 13:49

    Hele lastige keuze hoor. De LFA is toch wel een meesterwerk van Lexus en zeker als fabrikant die nog nooit eerder een superwagen heeft gemaakt zo binnen te komen. Maar mijn verstand zegt nu toch de Porsche.

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North