• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Officieel! De nieuwe Volvo XC40 [updated]

Auteur: Author, gepost 21 september 2017 om 11:43 – 75 Reacties

Afbeelding Officieel! De nieuwe Volvo XC40 [updated]Afbeelding Officieel! De nieuwe Volvo XC40 [updated]Afbeelding Officieel! De nieuwe Volvo XC40 [updated]Afbeelding Officieel! De nieuwe Volvo XC40 [updated]Afbeelding Officieel! De nieuwe Volvo XC40 [updated]Afbeelding Officieel! De nieuwe Volvo XC40 [updated]Afbeelding Officieel! De nieuwe Volvo XC40 [updated]Afbeelding Officieel! De nieuwe Volvo XC40 [updated]

Officieel! De nieuwe Volvo XC40
Volvo verwacht veel van hun nieuwe compacte SUV/crossover!

Er was al een en ander bekend over de XC40. Zo gaven we je een kleine week geleden al een stapeltje gelekte foto’s. Het uiterlijk van de nieuweling is dus niet echt een verrassing meer. Verder staat de XC40 op het Compact Modular Architecture (CMA) platform, waarop bijvoorbeeld ook de Lynk & Co. 01 is gebaseerd. Daarnaast verwacht Volvo dat de crossover hun bestverkopende model gaat worden, dus ga er maar vast van uit dat je deze XC40 veel op de weg gaat tegenkomen. De concurrentie is echter stevig. Denk aan modellen als de eveneens nieuwe Jaguar E-Pace en de Audi Q3.

Het nieuwe model is zojuist onthuld in Milaan en Volvo belooft dat de XC40 de best uitgeruste SUV van het segment wordt. Zo wordt de auto geleverd met zaken als Pilot Assist, City Safety, Run-off Protection & Mitigation, Cross Traffic Alert en Rear Collision Warning. De 360°-camera helpt bovendien een handje bij het manoeuvreren in krappere ruimtes. Bovendien is dit de grootste auto in z’n segment op de X1 na en meet de bagageruimte 460 liter. Da’s slechts 7% kleiner dan die van de XC60.

Volvo

In eerste instantie wordt de XC40 geleverd met een D4 dieselblok met 190 pk en 400 Nm of een T5 benzinemotor met 254 pk en 350 Nm. Later zullen meer motorvarianten volgen. Verwacht in elk geval een elektrische versie en natuurlijk de driecilinder die ook in de reeds genoemde Lynk & Co. te vinden is.

Volvo zet met de XC40 in op personalisatie. Zo kun je de crossover bestellen in verschillende kleurcombinaties (two-tone) en kun je in het interieur precies het sfeertje creëren dat bij je past. Qua uitvoeringen valt te kieen uit Momentum, R-Design en Incription.

Autobezit is tegenwoordig een stuk minder hot dan enkele decennia geleden. De Zweden introduceren daarom “Care by Volvo”. Bij deze dienst betaal je een vast maandbedrag (net als bij private lease) en Volvo levert aanvullende diensten. Zo kun je de auto laten tanken, schoonmaken en is er een haal- en brengservice. In eerste instantie komt de dienst nog niet naar Nederland, maar het merk biedt Care by Volvo in een later stadium ook hier aan.

Voor verdere informatie zul je nog even geduld moeten hebben. Volvo geeft alle cijfers en prijzen vrij op 29 september.

UPDATE 1: live foto’s zie je HIER, bewegend beeld vind je DAAR!

UPDATE 2: we waren bij de onthulling en maakten een video!

UPDATE 3: de prijzen zijn nu ook bekend.

Ook interessant!

  • Zo stoer zag je de Volvo XC40 nog niet eerder
  • Volvo XC40 Recharge Twin vs Recharge T5
    Volvo XC40 Recharge Twin vs Recharge T5: elektrisch vs PHEV
  • Volvo C40 Recharge vs. XC40 Recharge: de verschillen
  • Volvo C40 niet veel duurder dan een XC40 Recharge
    Volvo C40 niet veel duurder dan een XC40 Recharge

Nieuwste artikelen

  • Goedkoopste 997 van Marktplaats is ook de opvallendste
  • Autosalon van Brussel 2026: dit zijn de primeurs
  • Kia viert 80-jarig bestaan met dit bijzondere apparaat
  • Scoor deze ‘vergeten’ Saab op Marktplaats
FacebookTweetPinLinkedIn

Volvo, xc40

Vorig bericht: « LOL! Schoolbus rijdt per ongeluk circuit op tijdens race
Volgend bericht: Ford had deze Indigo moeten bouwen »

Lees Interacties

Reacties

  1. berlinetta zegt

    21 september 2017 om 11:47

    Leuke auto! Ik vind hem een stuk leuker om te zien dan zijn Duitse concurrenten. Ik heb alleen mijn twijfels bij de C-stijl. Die lijkt me niet erg bevorderend voor het zicht naar achteren toe.

    Login om te reageren
    • damrakker zegt

      21 september 2017 om 11:53

      @berlinetta: Ik lees in het artikel dat hij 360! camera’s heeft

      Ze zitten dan wel goed verstopt vind ik.

      Login om te reageren
      • Author zegt

        21 september 2017 om 12:02

        Waar lees je dat?

        Login om te reageren
        • damrakker zegt

          21 september 2017 om 12:06

          @MauritsH: Ok te moeilijk grapje dus..

          Login om te reageren
          • Esprit_de_Flandre zegt

            21 september 2017 om 12:41

            @damrakker: Nah, gewoon te flauw…

            Login om te reageren
  2. porschepdk zegt

    21 september 2017 om 11:48

    Die C-Stijl verpest het hele design.

    Login om te reageren
    • munchburg zegt

      21 september 2017 om 12:33

      @porschepdk: De massa ‘meent’ dat ze weet wat ze wil en daar wordt handig op ingespeeld. In mijn ogen een van de weinige gegronde reden om afscheid te nemen van de auto zoals we hem nu kennen.

      Login om te reageren
    • olivierc zegt

      21 september 2017 om 17:38

      @porschepdk: Volvo maakt nu eenmaal spuuglelijke auto’s. Nu ja, is subjectief weet het maar toch. Maar we kunnen nu eindelijk terug zeggen: They are boxy but good.

      Login om te reageren
    • suzikubelona zegt

      21 september 2017 om 23:56

      @porschepdk: Het laat me een beetje denken aan de Nissan Qashqai, al vind ik die beter geslaagd.
      http://cdn.images.express.co.uk/img/dynamic/24/590x/secondary/Nissan-Qashqai-2017-854873.jpg

      Login om te reageren
  3. jules713 zegt

    21 september 2017 om 11:51

    Tsja. Ik heb dit segment nooit begrepen, maar als dit is wat de massa wil…

    “Zo wordt de auto geleverd met zaken als Pilot Assist, City Safety, Run-off Protection & Mitigation, Cross Traffic Alert en Rear Collision Warning. De 360°-camera helpt bovendien een handje bij het manoeuvreren in krappere ruimtes.” Zijn dit nog hulpmiddelen, of zegt de fabrikant gewoon recht in je gezicht dat je niet kan rijden? Waar ligt de grens?

    Login om te reageren
    • jerudo zegt

      21 september 2017 om 12:06

      @jules713: Volvo kent zijn klandizie blijkbaar.

      Login om te reageren
    • Design_Driven zegt

      21 september 2017 om 12:28

      @jules713: De grens ligt bij compleet autonome auto’s. Gezien de hoeveelheid verkeersslachtoffers kun je wel stellen dat we ook niet kunnen rijden met z’n alle. Dat is gewoon waar, los van of je liever zelf rijdt of niet.

      Login om te reageren
    • Rice09 zegt

      21 september 2017 om 12:54

      @jules713: ik heb zelf o.a. Cross Traffic Alert, blind spot detectie, City Safety en lane assist op mijn auto zitten en vond ze voordat ik die functies zelf had ervaren vrij overbodig. Maar ik kan nu niet meer zonder. Vooral cross traffic alert is super handig als je vanuit bijvoorbeeld een parkeervak achteruit de weg op moet rijden (en dat moet ik vaak) en er staat een grote SUV of bestelbus naast je. Dan heb je dus totaal geen zicht naar links of rechts. Cross traffic alert heeft dat wel door 2 radars in de achterbumper en de eerste 1,5 meter dan je geen zicht hebt rijdt je dus op je cross traffic alert, als die piept weet je dat je moet stoppen. Als je zicht hebt kun je het overnemen en rij je op je eigen zicht.

      City Safety is vooral handig als je even niet oplet en er schiet bijvoorbeeld een kind tussen twee geparkeerde auto’s de weg op. Voordat jij dat door hebt heeft de city safety al zijn werk gedaan en kan het kind zonder verwondingen verder spelen. Kortom, die optie scheelt een hoop leed. Gelukkig heb ik die functie nog niet in de praktijk ervaren maar kan me voorstellen dat veel mensen die regelmatig op hun telefoon appen etc tijdens het rijden zo’n optie heel goed kunnen gebruiken. Die hebben totaal geen zicht op de weg dan.

      Blind spot kan veel ongelukken op de snelweg voorkomen door mensen die niet goed kijken en van baan wisselen terwijl dat niet kan. Dus zulke functies willen niet zeggen dat je niet kan rijden, het zijn vooral hulpmiddelen om het rijden voor met name andere veiliger te maken ;)

      Login om te reageren
      • keesieboy2 zegt

        21 september 2017 om 13:42

        @Rice09: werk je bij Volvo?

        Login om te reageren
      • rhellema zegt

        21 september 2017 om 17:05

        @Rice09: als zulke functies er zijn om bijvoorbeeld het wisselen van rijstrook veiliger te maken dan kan de bestuurder toch niet autorijden, of zie ik het nu verkeerd.

        Login om te reageren
        • mashell zegt

          21 september 2017 om 17:50

          @rhellema: als je kijkt naar moderne auto’s dan worden de vensters steeds kleiner, 3 deurs modellen worden steeds zeldzamer. Het zicht wordt steeds slechter. Het scheelt niet veel meer met een tank met kijksleuven. Dit soort hulpmiddelen worden steeds nuttiger.
          Uiteraard kan ik uitstekend autorijden maar de onvoorspelbare capriolen van de andere weggegebruikers voorspellen valt nog niet mee. Ook daar is het handig als de auto mee helpt.

          Login om te reageren
          • rhellema zegt

            21 september 2017 om 18:15

            @mashell: auto’s worden steeds groter, daarmee lijkt het dat het zicht rondom minder is echter het totale glasoppervlakte van bijvoorbeeld de huidige Seat Ibiza is vele malen groter dan die van het eerste type. Iemand die (in welke auto dan ook) niet capabel is om goed te kijken bij het wisselen van rijstrook kan gewoon niet rijden.

            Login om te reageren
            • piebepost zegt

              22 september 2017 om 22:34

              @rhellema: Zonde dat we niet allemaal zo perfect kunnen autorijden als jij. Ik maak jaarlijks 50.000km en heb wekelijks wel een actie waar ik niets trots op ben. Zou graag jouw perfectie hebben.

              Login om te reageren
              • rhellema zegt

                22 september 2017 om 22:44

                @piebepost: heeft helemaal niets met perfectie te maken. Ook ik maak fouten maar niet kijken bij iets cruciaals als het wisselen van rijstrook is gewoon not done. Dat je een keer een verkeerde inschatting maakt kan altijd gebeuren maar ik zie dagelijks bestuurders die gewoon niet kijken en toch heerlijk gaan verplaatsen.

              • piebepost zegt

                22 september 2017 om 22:49

                @rhellema: Fair enough maar dat is een heel ander punt. Dit soort systemen zijn er voor bedoeld om in te grijpen als je een fout maakt. En fouten maakt iedereen, dus lijkt mij dat je alleen maar kunt concluderen dat dit soort systemen nut hebben. Niet alleen voor barslechte chauffeurs, net zo goed voor briljante.

              • rhellema zegt

                22 september 2017 om 22:55

                @piebepost: tenzij bestuurders juist gaan vertrouwen op dit soort systemen wat een veel groter gevaar oplevert. Denk bijvoorbeeld eens aan de klassieker dat heel veel mensen nog steeds van mening zijn dat een auto met ABS een kortere remweg heeft dan een zonder.

              • piebepost zegt

                22 september 2017 om 23:02

                @rhellema: Ik heb meer vertrouwen in de hedendaagse techniek dan in de mens. Ik werk in de automatisering en ben er al lang van overtuigd dat automatisering wellicht niet altijd 100% vlekkeloos werkt, maar dat de mens altijd nog foutgevoeliger is. Laat maar komen, die zelfrijdende auto.

                In potentie heeft ABS de remweg ook korter gemaakt bij harde remacties, dat kan ABS veel beter dan 95% van de bestuurders.

      • henk_he zegt

        21 september 2017 om 23:12

        @Rice09: gratis tip: achteruit inparkeren, dan zie je wel wat er aan komt.

        Login om te reageren
      • piebepost zegt

        22 september 2017 om 22:52

        @rice09: En het is gewoon fijn. Ik reed laatst in een V50 met blind spot information. Brandt er een lampje als er iets in je dode hoek rijdt. Handig bij invoegen, hoef je niet meer over je schouder te kijken. Kun je je ogen voor je houden en heb je meer comfort.

        Login om te reageren
  4. pietertjep85d zegt

    21 september 2017 om 11:51

    Ziet er erg goed uit! Volvo maakt grote stappen. Ik zou de XC40 sowieso verkiezen boven zijn Duitse concurrenten. Ik hoop dat ik hem vaak op het Nederlandse wegennet aantref, maar dat komt wel goed denk ik.

    Login om te reageren
  5. tvklarenbosch zegt

    21 september 2017 om 11:51

    Nice car, over 2,5 jaar een kanshebber als opvolger van de Megane.

    Login om te reageren
  6. robert110 zegt

    21 september 2017 om 12:00

    Gewoon weer een mooie auto, zoals we van Volvo gewend zijn

    Login om te reageren
  7. bmwm3gtr zegt

    21 september 2017 om 12:09

    Als je hem net zo Kek kan maken als een renegade bijvoorbeeld of zoals vroeger de C30 met leuke interieur stofjes en patroontjes. En veel exterieur aanpas mogelijkheden en kleuren zou dit nog wel de beste auto voor rond en onder de 50k kunnen worden. ?

    Login om te reageren
  8. trustmeiamanengineer zegt

    21 september 2017 om 12:17

    Best wel een strakke kar, en in eerste instantie behoorlijk zwaar gemotoriseerd!
    Zal wel kannibaliseren van de XC60 denk ik dan, gezien het formaat, motoren en aanwezige technologie.

    Login om te reageren
  9. klotskuukske zegt

    21 september 2017 om 12:17

    Kekke kar, zeker met 254 pk lijkt het me leuk vooruit komen

    Login om te reageren
  10. thezwart zegt

    21 september 2017 om 12:22

    Raar ding zeg

    Login om te reageren
  11. Design_Driven zegt

    21 september 2017 om 12:26

    Ziet er gewoon geinig en goed geproportioneerd uit. Volvo is lekker bezit.

    Login om te reageren
  12. willeme zegt

    21 september 2017 om 12:30

    Ok. Het is officieel. Ik ben helemaal klaar met deze digen. Op de IAA stond het er veelsnte vol mee. En nu ook de merken die NIET op de IAA staan komen met compacte crossovers.

    De toegevoegde waarde is nul. Onzuiniger, minder goede wegligging, lelijker, duurder en pretentieuzer dan de auto’s waar ze van zijn afgeleid. Het is een crossover, maar in het terrein kun je niets meer dan een gewone hatchback.

    Een GTI begrijp ik, een MPV ook. Een stationwagon is briljant. Een sedan is keurig. Een terreinwagen heeft ook zijn appeal. Neem een Jimny, LandCruiser of Pajero. Dat zijn daadwerkelijk stoere auto’s. Dit is gewoon 3 paar sokken in je onderbroek stoppen. Als het erop aan komt en je tot weinig in staat ben, sta je toch voor de spreekwoordelijke pielemuis.

    Login om te reageren
    • viezefreddyw zegt

      21 september 2017 om 12:36

      @willeme: Het is wat de massa wil blijkbaar. Ikzelf begrijp er ook helemaal niets van. Maar ja, als het verkocht wordt, dan heeft de auto bestaansrecht en het segment ook.

      Login om te reageren
      • willeme zegt

        21 september 2017 om 12:41

        @viezefreddyw: tsja, Coldplay verkoopt miljoenen albums. Is ook verschrikkelijk.

        Login om te reageren
        • viezefreddyw zegt

          21 september 2017 om 12:55

          @willeme: Haha zeker!

          Login om te reageren
        • Author zegt

          21 september 2017 om 13:09

          Hear hear!

          Login om te reageren
          • mashell zegt

            21 september 2017 om 14:20

            @mauritsh: ik hoor anders liever helemaal geen Coldplay…

            Login om te reageren
    • lekkaah zegt

      21 september 2017 om 13:20

      @willeme: je weet dat we last hebben van vergrijzing? :P

      Login om te reageren
    • flutterby zegt

      21 september 2017 om 21:43

      @willeme: de hoogte komt de binnenruimte, instap en zicht ten goede. Een ruime station is al snel 30-50cm langer.

      Waarschijnlijk zal die nooit het wegdek verlaten, dus off-road is zinloos. Net zo zinloos GTI met een top snelheid van meer dan 200 km/u….

      Login om te reageren
  13. gitaarknul zegt

    21 september 2017 om 12:30

    Vooral het zijprofiel vind ik erg geslaagd, achterkant moet ik misschien even aan wennen

    Login om te reageren
  14. rollingstoned zegt

    21 september 2017 om 12:30

    Best geslaagd, maar waarom van die hondslelijke velgen… ?

    Login om te reageren
  15. LaLancia zegt

    21 september 2017 om 12:40

    Mooie Volvo Ateca.

    Login om te reageren
  16. thearchitect zegt

    21 september 2017 om 12:45

    Ik ben bijzonder benieuwd naar de prijzen.
    Daarmee zal snel duidelijk worden of ze deze auto naast de Q3 gaan positioneren, dwz een beetje aangeklede versie kost € 45.000…

    Login om te reageren
  17. Rice09 zegt

    21 september 2017 om 12:57

    Van voren en achteren een hele mooie auto en heel herkenbaar als Volvo. Ik vind alleen dat die vreemde c-stijl het complete ontwerp verpest als je vanaf de zijkant kijkt. Die stijl is bovendien ook totaal geen stijlelement van Volvo. Als ze de c-stijl zoals de XC60 hadden gemaakt had de auto zoveel mooier geworden. Nu lijkt het net een KIA of Hyundai van de zijkant.

    Login om te reageren
  18. roelth zegt

    21 september 2017 om 13:15

    Als volvo liefhebber vind ik dit echt een hondslelijke auto in een zeer twijfelachtig segment.
    Zoals ik al in andere reacties lees vraag ik mij echt oprecht af wat de toegevoegde waarde is van dit segment:
    – Auto is zwaarder, meer luchtweerstand meer verbruik
    – Hoger zwaartepunt –> slechtere wegligging of minder comfort
    – nauwelijks meer bagageruimte
    Kortom het is vooral uiterlijk vertoon al zit het uiterlijk bij deze auto ook niet echt mee ;)

    Login om te reageren
    • mashell zegt

      21 september 2017 om 14:24

      @roelth: Met de hogere zitpositie heb je beter zicht op de weg en minder last van je rug bij het in- en uitstappen. Meer bodemvrijheid zorgt ervoor dat je met een hogere snelheid de drempels in je woonwijk kunnen nemen. En omdat de wagen redelijk compact is voelt het niet als een marteling zoals bij de XC60 of XC90 als je eens in een parkeergarage wilt parkeren. Er is zeker wel iets voor wagens in deze klasse te zeggen.

      Login om te reageren
      • roelth zegt

        21 september 2017 om 15:57

        @mashell:
        Met de hogere zitpositie heb je beter zicht op de weg en minder last van je rug bij het in- en uitstappen.
        >> Ok, ja kan ik inkomen, al zit ik zelf liever lager. Waarschijnlijk ben ik nog niet oud genoeg voor dit soort auto’s ;)
        Meer bodemvrijheid zorgt ervoor dat je met een hogere snelheid de drempels in je woonwijk kunnen nemen.
        >> Ik probeer al zo min mogelijk in vinex buurten te komen dus heb daar gelukkig niet zo veel last van. Maar dit is misschien een indicatie dat er vooral vinex tijgers in gaan rijden. :P
        En omdat de wagen redelijk compact is voelt het niet als een marteling zoals bij de XC60 of XC90 als je eens in een parkeergarage wilt parkeren. Er is zeker wel iets voor wagens in deze klasse te zeggen.
        >> Bij de rest van alle SUV segmenten (XC60, XC90 etc.) zie ik eigenlijk nog alleen meer nadelen, maar dat maakt het voor dit kleine SUV segment nog geen voordeel naar mijn idee.

        Login om te reageren
    • davelepeef zegt

      21 september 2017 om 21:31

      @roelth: als niet-volvoliefhebber vind ik praktisch alle modellen tot ca 10 jaar terug hondslelijk. Geinig hè, smaak? ;)

      Login om te reageren
  19. tom307 zegt

    21 september 2017 om 13:34

    Alle specificaties zijn reeds hier te vinden:
    http://www.volvocars.com/nl-be/modellen/gamma/xc40/specificaties

    Login om te reageren
    • tom307 zegt

      21 september 2017 om 13:36

      @tom307: en de Belgische prijzen:
      http://www.volvocars.com/nl-be/configurator/suv/xc40

      Login om te reageren
  20. amersfoorter zegt

    21 september 2017 om 13:43

    Hoi Suzuki Ignis!

    Login om te reageren
  21. 328rifat zegt

    21 september 2017 om 13:47

    Kan aan mij liggen, maar als de front zie denk ik meteen aan Opel Grandland X

    Login om te reageren
    • henkhupelschoten zegt

      21 september 2017 om 14:03

      @328rifat: van de week nog gezien. Niet onaardig voor een “suv”. Overigens een mooie auto maar ik sla hem toch even over. Doe maar gewoon een station of coupe. Alleen een lekkere G-klasse zou ik waarderen.

      Login om te reageren
      • 328rifat zegt

        21 september 2017 om 14:15

        @henkhupelschoten: Nog niet in het wild gezien maar ziet er inderdaad best leuk uit. Bedoelde het ook niet negatief ofzo maar vind ze van voren erg op elkaar lijken.. Een G-klasse zou ik ook wel waarderen maar een Grandland zit er dan eerder in qua prijs en kosten. Alleen die naam klinkt zo suv..

        Login om te reageren
  22. LaLancia zegt

    21 september 2017 om 13:53

    Ik denk dat Lancia 10 jaar geleden nooit had kunnen bevroeden dat echt ieder merk tweekleurige auto’s zou gaan aanbieden.

    Login om te reageren
    • mashell zegt

      21 september 2017 om 14:21

      @lalancia: en dat andere merk, dat ook niet meer bestaat, en het al veel eerder op haar legendarische Gran Move inzette al helemaal niet.

      Login om te reageren
  23. pomoek zegt

    21 september 2017 om 13:55

    Ik denk dat de knop onder dat gigantische scherm voor het multimedia gebeuren is? Betekend dit dan dat je de airco via dat touchscreen moet bedienen? Gatver….

    wat de verkopen betreft: Ik neem aan dat Volvo denkt wereldwijd veel van deze dingen af te zetten? Ik hoop toch dat de Hollandse nuchterheid er voor zorgt dat de gemiddelde Nederlandse Volvo rijder voor een hatchback kiest. Is ook beter voor de gezondheid van @willeme. en die van mij.

    Login om te reageren
  24. peterv zegt

    21 september 2017 om 14:09

    Ben ik de enige die deze auto een gedrochtje vind?

    Login om te reageren
    • roelth zegt

      21 september 2017 om 14:24

      @peterv: Dat vind ik nog een understatement. Ik verbaas me ook over de vele positieve reacties.

      Login om te reageren
  25. sntial zegt

    21 september 2017 om 14:25

    Waarom kunnen ze dat raamlijn niet gewoon recht tot de c-stijl laten lopen…

    Login om te reageren
  26. mashell zegt

    21 september 2017 om 14:26

    Die rode en fris blauwe zien er helemaal niet zo verschrikkelijk uit. Eigenlijk vind ik het zelfs best ok. Aan het dak kun je zien dat het panaramadak weer open kan, wat ik toch een groot een gebrek aan de V40 vond. Interieur is gewoon heel netjes. Ik zou er wel in durven rijden.

    Login om te reageren
  27. E34M5Touring zegt

    21 september 2017 om 14:39

    Voorkant is Volvo. Strak. Vanaf het midden naar achter vind ik het een lelijk ding. De knik en die rare kont. Niks voor mij.

    Login om te reageren
  28. crainn zegt

    21 september 2017 om 14:51

    Als het dan toch een verkoopstopper moet worden hadden ze beter meteen de lichtste motorvarianten uitgebracht. Dan pas zal hij een verkoopstopper worden.

    Login om te reageren
    • sntial zegt

      21 september 2017 om 14:58

      @crainn: verkoop-stopper?

      Login om te reageren
      • crainn zegt

        21 september 2017 om 15:00

        @sntial: typfoutje, verkooptopper moest het zijn. Verkoopstopper is wel een mooie woordspeling achterafgezien.

        Login om te reageren
        • sntial zegt

          21 september 2017 om 15:01

          @crainn: inderdaad :) ben benieuwd welke van de 2 het wordt

          Login om te reageren
          • crainn zegt

            21 september 2017 om 15:05

            @sntial:
            verkooptopper als ze heel binnenkort kleinere en zuinerige motoren introduceren

            Verkoopstopper als ze het niet doen

            Login om te reageren
  29. crainn zegt

    21 september 2017 om 15:04

    Verkooptopper als ze heel binnenkort kleinere en zuinerige motoren introduceren

    Verkoopstopper als ze het niet doen

    Login om te reageren
  30. duittenb zegt

    21 september 2017 om 15:12

    Voorkant is Volvo, achterkant is Chinees.. Gemiste kans

    Login om te reageren
  31. Dutchdriftking zegt

    21 september 2017 om 16:00

    Niet erg verassend. Wel weer een knap karretje opzich.

    Login om te reageren
  32. potjak zegt

    21 september 2017 om 16:44

    Ziet er netjes uit, zou hier persoonlijk zo in wegrijden. En misschien ligt het aan mij hoor, ik krijg hier een VW Golf gevoel bij. Het is geen Golf maar toch als je er Volkswagen op zou plakken… Ik weet ook niet precies waarom, kan de vinger er nog niet opleggen.

    Login om te reageren
  33. bastiaano zegt

    21 september 2017 om 17:55

    Verkooptoppertje denk ik

    Login om te reageren
  34. dieterwieter zegt

    22 september 2017 om 12:19

    Waarom zo’n grote dikke lellen van hoofdsteunen op de achterbank? Veilig zicht naar achteren? Dacht het niet. Die “komma”-hoofdsteunen zijn veel praktischer.

    Login om te reageren
  35. 730ld zegt

    24 september 2017 om 17:01

    Wat een gruwelijk lelijk hok. Net een chinees concept. Wie heeft die lelijke achterdeur gemaakt? Een cokesnuiver?

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North