• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Dit kost de nieuwe Audi A6 Avant!

Auteur: jaapiyo, gepost 3 juli 2018 om 15:33 – 77 Reacties

Afbeelding Dit kost de nieuwe Audi A6 Avant!Afbeelding Dit kost de nieuwe Audi A6 Avant!Afbeelding Dit kost de nieuwe Audi A6 Avant!Afbeelding Dit kost de nieuwe Audi A6 Avant!Afbeelding Dit kost de nieuwe Audi A6 Avant!Afbeelding Dit kost de nieuwe Audi A6 Avant!Afbeelding Dit kost de nieuwe Audi A6 Avant!Afbeelding Dit kost de nieuwe Audi A6 Avant!

A6
L’Avant aprés la pluie?

Melancholisch ingestelde lieden die een tikje pretentie niet schuwen bezigen wel eens de Franse term le vent avant la pluie. Voor de cultuurbarbaren onder ons: vent spreek je in deze niet uit als ‘vent’ maar als flan ‘vàân’. Met andere woorden, het klinkt lekker en het heeft een multi-interpretabele betekenis: de wind voor de regen. Je kan dit letterlijk uitleggen, maar natuurlijk ook figuurlijk. Mooi.

In figuurlijke zin is de wind bij Audi op dit moment echter niet meer dan een verre herinnering. Het regent er al enkele jaren dankzij dieselgate. Het is net alsof het hoofdkwartier niet in Ingolstadt staat, maar in Vuurland. Onlangs kwam er zelfs nog wat bliksem bij kijken toen de CEO van het merk onceremonieel gearresteerd werd door de Bundesautoriteiten. Ouch.

Het is in deze roerige periode voor het merk dat de nieuwe A6 geboren is. Van die auto komt ook een stationversie op de markt, die Audi traditioneel ‘Avant‘ noemt. De boksbeugel zal ongetwijfeld hopen dat het een succesnummer wordt die een nieuwe, succesvolle periode inluidt voor het merk. Of dat ook van de grond komt valt nog te bezien, niet in de laatste plaats omdat Audi voorlopig wederom zwaar inzet op dieselmotoren voor de A6. Enfin, de details over de auto vertelden we je eerder al. Sterker nog, met de sedanversie gingen we zelfs al een blokje om (rijtest).

Wat we je nog niet konden vertelden zijn de Nederlandse prijzen van de A6 Avant. Maar je raadt het al: we hebben ze nu! De A6 45 TDI Quattro Avant kost minimaal 77.145 Euro. De A6 50 TDI Quattro Avant zet je minstens 82.945 Euro terug. Benzine staat vooralsnog niet op de kaart. Overigens nog ter vergelijking: de A6 50 TDI Quattro sedan kostte bij introductie nog 76.995 Euro, maar met dank aan de WLTP-cyclus is dit nu verhoogd naar 80.135 Euro. Je betaalt dus een 2.810 Euro extra voor de carrosserievariant (Variant Har Har dure Volkswagen bro!) die je bij Audi altijd wil hebben. Oefff…

Ook interessant!

  • Audi PHEV
    Audi breidt PHEV-range lekker uit
  • kaatsheuvel audi a6 brand
    Audi A6 brandt volledig af in Kaatsheuvel
  • gefacelifte Audi A6 L
    Gefacelifte Audi A6 L voorbode op 'onze' facelift A6
  • Deze lekker samengestelde Audi A6 heeft een basismotor

Nieuwste artikelen

  • Gespot – Steven Bergwijn in zijn Ferrari Purosangue
  • Video: Toch wel eng, zo’n auto op jouw weghelft
  • Stem op de Autoblog Auto van het Jaar 2025!
  • Goedkoopste 997 van Marktplaats is ook de opvallendste
FacebookTweetPinLinkedIn

a6, Audi, avant, c8, geld, station

Vorig bericht: « Dit zijn de bestverkochte auto’s van 2018, tot nu toe
Volgend bericht: HEET! PSV-selectie tikt 90 Italiaanse schoonheden binnen »

Lees Interacties

Reacties

  1. gregorius zegt

    3 juli 2018 om 15:38

    Mooie A6 station. Ik had een redelijk afgeladen 2005 A6 4.2 quattro. Nu heeft de 3.0 “55” evenveel pk. Gooi je daar de opties (2018 versie) van wat ik had op mijn 2005; kom je zo 30k hoger uit.

    m.a.w.: mooie auto, stukken duurder geworden en de lol is er nu echt af.

    Login om te reageren
    • jaspervdwinden zegt

      3 juli 2018 om 15:47

      @gregorius: wij hadden ooit een A6 Avant uit 2007 met een nieuwprijs van net onder de 50k. (Zat verder weinig op en aan, overigens) Die tijden zijn helaas voorbij.

      Aan de E segmenter van tegenwoordig kan ik nog wel genoeg plezier beleven, maar op het moment dat je moet afrekenen is de lol er inderdaad snel af… ??

      Daar komt nog bij dat het tegenwoordig allemaal te barsten gaat, dus koop je nu zo’n dikke station met een nieuwprijs van een ton van een aantal jaar oud, dan kun je nog wel eens goed aan de beurt zijn bij de garage… ?

      Login om te reageren
    • ouwedibbes83 zegt

      4 juli 2018 om 08:25

      @gregorius: en dan had jij ook nog een lekkere V8 met mooie roffel!

      Login om te reageren
    • elemento zegt

      4 juli 2018 om 11:54

      @gregorius: voor die prijs heb je 1 jaar oude kop af hogere standaarden super auto,s. Tegenwoordig blijkt dat 95 procent dealer allemaal via lease contract gaat.Om 90.000 euro audi a6 uit te geven ,koop ik liever 65000 euro 1 naar oude panamera

      Login om te reageren
  2. viezefreddyw zegt

    3 juli 2018 om 15:42

    Als variant een stuk knapper dan sedan. Maar de prijzen zijn niet voor de poes. Niet normaal meer eigenlijk.

    Login om te reageren
    • freezzr zegt

      3 juli 2018 om 21:59

      @viezefreddyw: met dank aan de overheid!

      Login om te reageren
  3. Robert zegt

    3 juli 2018 om 15:42

    Bijna 6 mille meerprijs voor een extra grote achterklep. Dat moet toch aanvoelen als een klap voor je kanis. Met een boksbeugel.

    Login om te reageren
    • jaapiyo zegt

      3 juli 2018 om 16:27

      @rrrobert: Excuus, dit was mijn eerste gedachte ook, maar het blijkt dat Audi de prijs van de 50 TDI aanvankelijk nog volgens de NEDC-cyclus berekend had en de Avant volgens de WLTP-cyclus. Het verschil is dus kleiner (kleine drie ruggen). Anders gezegd: dankzij onze roverheid icm de WLTP-cyclus is de A6 50 TDI nog wat duurder geworden.

      Login om te reageren
      • kilum zegt

        3 juli 2018 om 17:05

        -edit: dank u, is inmiddels gefixt-

        Login om te reageren
      • Robert zegt

        3 juli 2018 om 18:24

        @jaapiyo: pluim voor jou voor deze toelichting ✅

        Login om te reageren
      • prop zegt

        3 juli 2018 om 22:29

        @jaapiyo:

        Da’s helaas niet het geval. De 50 TDI voor de Limo was al een modeljaar 19 uitvoering volgens WLTP waarden. Net als de A7 dat was als eerste. Er zit geen verschil in berekening tussen de Limo en de Avant. Beide zijn volgens dezelfde berekening belast.

        Login om te reageren
      • stamp zegt

        4 juli 2018 om 04:59

        @jaapiyo: roverheid. Triest Jaapiyo. Gewoon niet doen. Of zit je op je plastic kuipstoel in je voortuin de telegraaf te lezen? Want dan mag het. WLTP is (zie stukje tekst hier bovenaan) er o.a. gekomen omdat de oude test gewoon nergens meer op sloeg (we leven in 2018 en niet in 1970) én omdat er (massaal) mee gesjoemeld kon worden. Verzinnen ze iets nieuws, worden we minder belazerd door de autofabrikant en dan is het de Roverheid die er de schuld van moet dragen?

        Login om te reageren
        • berlinetta zegt

          4 juli 2018 om 08:33

          @stamp: Maar waarom moet de consument dan opdraaien voor eerlijke cijfers?

          Login om te reageren
          • eelco74 zegt

            4 juli 2018 om 08:52

            @berlinetta: je hebt in het verleden ook geprofiteerd van de lagere cijfers. Je betaalde dus eigenlijk te weinig.

            Login om te reageren
            • berlinetta zegt

              4 juli 2018 om 09:27

              @eelco74: Daar heb je helemaal gelijk in, maar het doel van deze belastingen is dat dit ertoe gaat leiden dat auto’s schoner en dus beter voor het milieu worden. In mijn ogen moeten fabrikanten hiervoor gaan zorgen en moeten zij dus ook deze financiële prikkel gaan dragen, niet de consument.

              Login om te reageren
        • jaapiyo zegt

          4 juli 2018 om 10:45

          @stamp: de rovers hebben beloofd dat de overgang naar het WLTP stelsel níet zou leiden tot nog zwaarder belaste auto’s. Er zou een regeling komen om dit tegen te gaan. Je raadt het al: deze is er nooit gekomen.

          Login om te reageren
    • raoufff zegt

      3 juli 2018 om 22:10

      @RRRobert: nee, dat voelt als premium klap voor je kanis, dus met een fluwelen handschoen.

      Login om te reageren
  4. berlinetta zegt

    3 juli 2018 om 15:49

    Wat een geld zeg. Als je per ongeluk uitschiet tijdens het invullen van de optielijst ben je 100k lichter.

    Login om te reageren
  5. gove zegt

    3 juli 2018 om 15:52

    prijzen zijn echt belachelijk, loopt compleet buiten de pas

    Login om te reageren
    • kareljansen zegt

      3 juli 2018 om 19:26

      @gove: ten opzichte van? Een 508 station? Een aangeklede 530d kost gewoon hetzelfde hoor..

      Login om te reageren
  6. lekkaah zegt

    3 juli 2018 om 16:04

    Audi, gut gespielt aber verloren..
    Mooi Peugeot 308 dash trouwens

    Login om te reageren
    • Pordon zegt

      3 juli 2018 om 16:26

      @lekkaah: Wow, jij hebt een rijke fantasie… ik heb er even een foto bij gezocht van een 308 en met heel veel fantasie dan zou je kunnen zeggen dat de vorm om het infotainmentscherm op elkaar lijkt. Daar houdt het allemaal ook wel weer mee op.

      Login om te reageren
      • rufctr01 zegt

        3 juli 2018 om 17:17

        @Pordon: maar Peugeot mag het dashboard wel maken van Audi!?

        Login om te reageren
        • autoriteit zegt

          3 juli 2018 om 18:57

          @rufctr01: zucht…je bedoelt Faurecia. Waarvan PSA aandeelhouder is voor 57,4%, maar dat zelfstandig opereert en ook de interieurs levert voor BMW, Mercedes, Alfa Romeo enz.

          Login om te reageren
        • willeme zegt

          3 juli 2018 om 19:06

          @rufctr01: laten we hopen dat dat niet gaat gebeuren! Een strak interieur is juist iets wat Audi goed doet. Als dat Peugeot-niveau gaat worden is kunnen ze de tent wel sluiten, daar in Neckarsulm!

          Login om te reageren
          • Crosscabouter zegt

            3 juli 2018 om 19:13

            @willeme: maar de toko die de interieurs bouwt voor Audi, heeft warme banden met Peugeot… of zoiets

            Login om te reageren
            • V8Vantage zegt

              3 juli 2018 om 19:34

              PSA is 50 of meer procent van faurecia. Die maken ook voor BMW en Mercedes . Heb daar ooit een project voor werk gedaan. Alles is overigens wel strikt gescheiden qua design afdeling. Hoe meer je betaald hoe beter de afwerking . Is maar net wat de “autoassembleurs” aanvinken op de optielijst ?

              Login om te reageren
              • V8Vantage zegt

                3 juli 2018 om 19:35

                @vantagev8: betaalt met een t

              • V8Vantage zegt

                3 juli 2018 om 19:36

                @vantagev8: gaat lekker jonge… 50 of meer procent eigenaar van…

            • willeme zegt

              3 juli 2018 om 19:38

              @crosscabouter: klopt, maar het is net als met banden. Een Michelin Pilot Sport Cup 4 en Riken Budget band komen ook bij een zelfde fabrikant vandaan. Zit toch een vrij groot verschilletje in ;-).

              Login om te reageren
              • Crosscabouter zegt

                3 juli 2018 om 19:44

                @willeme: @vantagev8: snap ik, maar dit is toch wat de fanboys graag roeptoeteren als het om het interieur gaat.

              • V8Vantage zegt

                3 juli 2018 om 20:01

                @crosscabouter: das waar ook de roeptoeter contest was ik even vergeten… dat is wat dezerdagen het belangrijkste is ?

            • torsen zegt

              3 juli 2018 om 20:06

              @crosscabouter: Dan nog is het net zo zinnig als zeggen dat je niet bij een luxe restaurant biefstuk moet gaan eten omdat de slager waar ze biefstuk inkopen ook gehakt aan het familierestaurant aan de overkant verkoopt.

              Login om te reageren
      • lekkaah zegt

        3 juli 2018 om 18:06

        @Pordon: sorry, ik zie door al die rechte lijnen die random door elkaar heen lopen het design niet meer

        Login om te reageren
  7. raceface zegt

    3 juli 2018 om 16:05

    Ik heb een plan… als iedereen nou eens stopt met het kopen van auto’s die eigenlijk gewoon veel te duur zijn geworden. Misschien stoppen ze er dan wel mee en worden auto’s weer goedkoper. ?

    Login om te reageren
    • milieumeneertje zegt

      3 juli 2018 om 17:00

      @raceface: misschien kun je met een spandoek voor een audi dealer gaan staan om dit te bewerkstelligen? Maar inderdaad het gaat over vraag en aanbod. Voor deze prijzen zullen ze dus wrl verwachten veel van deze autos te verkopen.

      Login om te reageren
      • willeme zegt

        3 juli 2018 om 19:12

        @milieumeneertje: ik denk dat je beter met een spandoekje op het binnenhof kunt gaan staan. Deze Avant-prijzen zijn met CO2 taks conform WLTP berekend. De bruto-prijzen zijn slechts marginaal hoger.

        Login om te reageren
        • milieumeneertje zegt

          3 juli 2018 om 19:16

          @willeme: Snap ik, zou het wel leuk vinden als er iemand voor een dealership gaat staan vanwege hogere prijzen.

          Login om te reageren
    • F1Tim zegt

      3 juli 2018 om 17:23

      @raceface: In België is vooral de leasemarkt/bedrijfswereld het probleem. Conservatieve Duitse automerken scoren vaak goed qua restwaarde, de belangrijkste financiële factor voor bedrijven. In Vlaanderen is naar verluidt 75% van de nieuwe BMW’s een leasewagen.

      Login om te reageren
    • autoriteit zegt

      3 juli 2018 om 18:58

      @raceface: theoretisch een perfect plan idd :)

      Login om te reageren
    • potver7 zegt

      3 juli 2018 om 19:14

      @raceface: gewoon de bijtelling verhogen voor auto’s boven de 50k, net als bij EV’s. Doet gegarandeerd wonderen.

      Login om te reageren
      • kareljansen zegt

        3 juli 2018 om 19:28

        @potver7: jaja, want echt iedere werknemer in loondienst van van zijn baas een wagen leasen van >2k per maand…

        Login om te reageren
  8. karhengst zegt

    3 juli 2018 om 16:07

    Kan er niet even bij vermeld worden hoeveel cilinders en PK deze modellen hebben? Die lukraak gekozen nummers van auto bieden geen enkel houvast tot waar ze staan in vergelijk tot de concurrentie.

    Bij BMW en MB is het nog enigszins duidelijk. x20D is een niet teruggetunede 2.0 diesel, er boven is extra opgefokt, totdat er iets met een 3 komt.

    Login om te reageren
    • jack_abarth zegt

      3 juli 2018 om 16:32

      @karhengst:

      Ik dat dat x20 een 1.6 turbo was, of is dat alleen bij de x20i?

      Login om te reageren
    • autoriteit zegt

      3 juli 2018 om 19:01

      @karhengst: had van mij inderdaad ook niet gehoeven, die nieuwe gekke type aanduidingen.

      Login om te reageren
    • kareljansen zegt

      3 juli 2018 om 19:29

      @karhengst: juist, zoals de 330i een zescilinder is..

      Login om te reageren
      • jack_abarth zegt

        3 juli 2018 om 20:50

        @kareljansen:

        Was

        Login om te reageren
        • kareljansen zegt

          3 juli 2018 om 22:48

          @jack_abarth: het was sarcastisch richting de poster ;-)

          Login om te reageren
      • karhengst zegt

        3 juli 2018 om 23:55

        @kareljansen: Benzine is inderdaad een ander verhaal. Daar moet ik je helaas gelijk in geven.

        Feit blijft echter dat de 50 modellen van BMW en de 500 van MB in een compleet andere klasse opereren dan die van Audi.

        Login om te reageren
    • prop zegt

      3 juli 2018 om 22:31

      @karhengst: nee dat is lekker duidelijk. Audi heeft m redelijk toekomstbestendig bedacht. Verschillende aandrijfconcepten zullen vertaal worden naar vermogens klasses

      Login om te reageren
  9. zeevink zegt

    3 juli 2018 om 16:10

    Dit zijn twee dikke diesels, met 6 cilinders. Zodra de prijzen bekend worden van de 4 cilinder benzine motoren kan je pas meer vergelijk opmaken. Maar eerste indicatie is wel dat de A6 avant een dure jongen gaat worden.

    Login om te reageren
    • mashell zegt

      3 juli 2018 om 18:33

      @zeevink: alle auto’s worden duur door de WLTP.
      En dat is de schuld van die zeurende oom (iedereen heeft wel zo’n oom) die op verjaardagen altijd zo klaagt dat zijn auto veel meer verbruikt dan de “fabrieksopgave”. Dat gezeur heeft ook de overheden bereikt. Nu is er dus een nieuwe testcyclus, daarin wordt er sneller gereden, verbruiken de wagens meer, stoten ze meer CO2 uit. En worden dus zwaarder belast. Dus als die oom nu begint te klagen dat nieuwe auto’s zo duur zijn geworden, dan kun je er hem op wijzen dat het zijn eigen schuld is!

      Login om te reageren
      • autoriteit zegt

        3 juli 2018 om 19:06

        @mashell: en zo is het precies. Door al dat gezeur dat de auto’s in de praktijk meer verbruiken dan er wordt opgegeven gaan we nu met z’n allen lekker meer betalen voor een nieuwe auto.

        Login om te reageren
  10. dunhozzie zegt

    3 juli 2018 om 16:18

    Hierbij het effect van de WLTP en de verhoging van de belasting per gram CO2. Ik vraag me af of jullie ook de netto prijzen hebben, ik vraag me af of die erg veel afwijken van de vorige bij zijn introductie. Zeker van een beetje optierijke versie zul je merken dat het Haagse deel belachelijk is

    Login om te reageren
    • jaapiyo zegt

      3 juli 2018 om 17:15

      @dunhozzie: goed punt. Ik heb naar aanleiding van je opmerking nog even gekeken naar de huidige prijs van de A6 sedan en het blijkt dat ze eerder dit jaar nog stiekem de prijs op basis van de NEDC-cyclus berekend hadden. Inmiddels kost de A6 50 TDI Quattro sedan een rug of drie meer dan voorheen op basis van de WLTP-cyclus.

      Login om te reageren
  11. M240i zegt

    3 juli 2018 om 17:28

    Wat een gelul is dit allemaal. 80k voor een audi station diesel. Hoop serieus dat jongens als kia, peugeot met hun nieuwe modellen het kwaliteitsniveau vanbde Duiters weten te halen. Althans, het ogenschijnlijke kwaliteitsniveau, want volgens mij valt het allemaal reuze mee. Kunnen ze de prijzen wst omlaag gooien, dit slaat nergens op.

    Login om te reageren
    • 2wheeler zegt

      3 juli 2018 om 18:19

      @c63s: Ik ben het met je eens, maar denk dat een fors gedeelte van de prijs te maken heeft met het Nederlandse belastingstelsel. Ik gok dat de A6 in de omringende landen gewoon concurrerend is met de 5 en E.

      Login om te reageren
      • mashell zegt

        3 juli 2018 om 18:35

        @2wheeler: ik weet vrij zeker dat vanaf september de A6 ook in Nederland prima concurrerend is met de 5 serie en de E-klasse, BMW en Mercedes hebben dan ook hun prijzen bijgesteld.

        Login om te reageren
  12. rufctr01 zegt

    3 juli 2018 om 17:36

    77K overmaken voor een A6 zonder opties.
    Beetje opties aanvinken en je zit 20k duurder. Dan moet zo’n gebakje wel heel goed zijn wil ik hier de waarde van in gaan zien.

    Login om te reageren
  13. henkhupelschoten zegt

    3 juli 2018 om 18:01

    Poeh 80k en alleen diesel. Deze strijd is voor Audi hopeloos verloren. Ze hebben het daar in ingolstadt niet helemaal begrepen…

    Login om te reageren
    • sanderp zegt

      3 juli 2018 om 19:33

      @henkhupelschoten: Benzine komt er hoogstwaarschijnlijk wel aan hoor. En inderdaad: vanaf 80k (dus 90, 100k realistisch) is echt enorm duur.

      Login om te reageren
  14. baklava zegt

    3 juli 2018 om 18:48

    Tering wat een prijzen. 10 jaar geleden had je een kale a6 voor ongeveer 45k, wat redelijk normaal is voor een auto in zo’n klasse.

    Login om te reageren
    • rufctr01 zegt

      3 juli 2018 om 18:51

      @baklava: de boetes die VAG van de EU heeft gehad moeten toch binnen 3 maanden terugverdiend worden. En hier lopen een hoop mensen rond die VAG willen steunen zodat de directie weer maximaal uitbetaald kan worden.

      Login om te reageren
    • nautique206 zegt

      3 juli 2018 om 20:27

      @baklava: even opletten he…de 4 cilinders volgen later

      Login om te reageren
    • kevinsimon_post zegt

      4 juli 2018 om 08:59

      @baklava: 10 jaar geleden…ja en 20 jaar geleden hadden we de gulden nog. Kansloze vergelijking. Ik ben het overigens volledig met je eens: zo rond de 65k moet je een (premium) 6-cilinder met een leuk aantal opties kunnen rijden. Maar dat is tegenwoordig compleet onmogelijk.

      Het enige wat we kunnen doen: importeer 1 uit Duitsland met 5.000 km op de teller en een paar maand oud Scheelt je snel 20%…

      Login om te reageren
      • phaeton zegt

        4 juli 2018 om 13:00

        @kevinsimon_post: 1,5 generatie geleden. Da’s niet zo’n gekke vergelijking als de prijzen 60% gaan

        Login om te reageren
  15. willeme zegt

    3 juli 2018 om 19:04

    WLTP, V6 en quattro in Nederland is nu eenmaal een dure aangelegenheid. Krijg je wel wat voor terug, maar toch.

    Login om te reageren
  16. torsen zegt

    3 juli 2018 om 19:55

    530d xdrive €82k
    E350d 4matic €90k
    Waarom zijn er zoveel mensen klaarblijkelijk verbaasd over de prijs van dit ding?

    Login om te reageren
    • cpp1 zegt

      3 juli 2018 om 20:08

      @torsen: waarschijnlijk omdat dit een VAG product betreft. Prijzen zijn inderdaad hetzelfde zo niet duurder van die andere Duitsers.

      Login om te reageren
    • kareljansen zegt

      3 juli 2018 om 22:51

      @torsen: omdat de meeste lezers hier waarschijnlijk een ander budget hebben. Zie het probleem ook niet zo eerlijk gezegd, volgens mij zal de prijs niet doorslaggevend zijn bij de keuze tussen deze 3.

      Login om te reageren
  17. bartsmit zegt

    3 juli 2018 om 20:12

    Een ton is de nieuwe norm.

    Login om te reageren
  18. kukuk zegt

    3 juli 2018 om 20:36

    -edit: dank u, is inmiddels gefixt-

    Login om te reageren
  19. freezzr zegt

    3 juli 2018 om 22:03

    Ik dacht dat ik een fijn leasebudget had. Maar je kunt er net een gebakje van leasen met alle verhogingen…

    Login om te reageren
  20. roadster1976 zegt

    3 juli 2018 om 22:33

    Wat een bak geld zeg. Hoeveel van dit soort wagens worden hier jaarlijks verkocht?

    Login om te reageren
  21. fconderkantlat zegt

    4 juli 2018 om 01:17

    pffff het is niet normaal duur geworden, voorheen betaalde je voor bovenstaande bedragen voor een instap s-klasse/7-serie

    Login om te reageren
  22. dennisdd zegt

    4 juli 2018 om 16:59

    Grappig dat ze nog zo inzetten op diesels. Terwijl elke Audi-dealer met een hoop A6-diesels zit opgescheept met de kop er net af omdat heul veul mensen bang voor diesel zijn geworden. Ze staan voor absurt lage prijzen in de showroom.

    Login om te reageren
  23. mercedestwan zegt

    4 juli 2018 om 22:34

    Leuk. Betreft een V6 mensen, goed lezen. De 4-cilinder is onderweg en gaat inderdaad meer kosten dan voorheen, Audi is hier kapot van.. en dat zegt een werknemer. Om gelijk de verwarring over de sensoren in de grille weg te halen; dit is noodgedwongen hier geplaatst ivm koeling (zuiniger rijden;) ). Het is niet als statussymbool hier geplaatst. De designers zijn er nog steeds kapot van..

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North