• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Bikkelharde B-porno in Brussel

Auteur: perry_snijders, gepost 20 november 2016 om 11:45 – 39 Reacties

Afbeelding Bikkelharde B-porno in BrusselAfbeelding Bikkelharde B-porno in BrusselAfbeelding Bikkelharde B-porno in BrusselAfbeelding Bikkelharde B-porno in BrusselAfbeelding Bikkelharde B-porno in BrusselAfbeelding Bikkelharde B-porno in BrusselAfbeelding Bikkelharde B-porno in BrusselAfbeelding Bikkelharde B-porno in Brussel

037
Welke van deze Groep B-snoepjes zou jij kiezen?

De tijd dat klassiekerbeurzen muffe hallen waren waar grijze mannetjes tegen de banden van Austin Healey’s stonden te schoppen is voorbij. Daarvan is het bewijs weer eens te zien op InterClassics Brussels, de Belgische variant van ‘onze’ Nederlandse beurs in Maastricht. Er stonden behoorlijk wat auto’s waarvan iedere autoliefhebber per direct hebberig wordt.

Neem de stand van Opus, waar een Lancia 037, een Ford Sierra RS Cosworth en een Renault 5 Turbo 2 om de aandacht vochten. Met zijn geweldige bruine kleur had de Renault in ieder geval een mooie voorsprong op de andere twee.

Even verderop streden een Ford Escort Mexico, een Ford Escort RS Cosworth en een Lancia Delta HF Integrale Bianco Perla om de aandacht. Lekker, die Lancia in parelmoerwit, maar wat als je de twee Escorts voor hetzelfde geld kunt kopen én nog een bak geld overhoudt voor een derde speeltje? Maar misschien kun je zo’n Delta ook wel ergens vinden voor een lagere prijs dan 135.000 euro. Of hij dat waard is? Geen idee, maar de auto’s uit de jaren ’80 worden wel steeds populairder. Lees: duurder.

Dat merkt ook Bonhams-directeur Philip Kantor op in de beurscatalogus:

“De nieuwe generatie kopers, die in de jaren ’80 geboren is, heeft een duidelijke voorkeur voor de auto’s die ze reeds bewonderden in hun jeugd, zoals de F40, Porsche 944, 968 en 928, BMW M1 en M3 — zoals de vorige generatie nog altijd zweert bij de sportmodellen uit de sixties.”

Een van mijn favorieten op de beurs komt ook uit de jaren ’80: de Renault 20 Turbo 4×4 waarmee de broers Bernard en Claude Marreau in 1982 deelnamen aan Parijs-Dakar. De auto is niet helemaal in originele staat, maar dat is volledig aan de broers te wijten. Ze crashten namelijk, waarna de auto wel een opknapbeurtje kon gebruiken. Het jaar daarop wonnen ze, met een vrijwel identieke auto.

De Brusselse beurs werd afgelopen vrijdag geopend door Thierry Boutsen. Wij, Nederlanders, we hebben weleens een dag dat we niet aan Boutsen denken, maar in België is hij nog steeds enorm populair. Dat bleek wel uit de hoeveelheid mensen die naar de opening kwam om hun halve huisraad te laten signeren, van boeken en schaalmodellen tot aan een van de tentoongestelde auto’s toe. (update: er waren 21.008 bezoekers!)

Over de beurs zelf vielen overigens ook nog twee aardige nieuwtjes te melden. Ten eerste is deze tweede editie van InterClassics Brussels nu al groter dan de editie in Maastricht, met méér beursoppervlak en méér standhouders. Ten tweede komt er na Brussel en Maastricht nog een derde locatie bij. De organisatie wil nog niet zeggen waar, maar in ieder geval buiten de Benelux.

De eerstkomende editie van InterClassics is die in Maastricht, vanaf 12 januari.

Ook interessant!

  • De comeback van de Renault 4 is nabij!
  • Nederlandse stichting klaagt Renault en Dacia aan
    Nederlandse stichting klaagt Renault en Dacia aan
  • Renault 5 is live met al zijn broertjes
    Nieuwe Renault 5 is live met al zijn broertjes
  • Renault Sport is omgedoopt
    Renault Sport is omgedoopt tot, jawel, Alpine

Nieuwste artikelen

  • Goedkoopste 997 van Marktplaats is ook de opvallendste
  • Autosalon van Brussel 2026: dit zijn de primeurs
  • Kia viert 80-jarig bestaan met dit bijzondere apparaat
  • Scoor deze ‘vergeten’ Saab op Marktplaats
FacebookTweetPinLinkedIn

037, belgie, brussel, cosworth, escort, Ford, interclassics, Klassiekers, Lancia, renault-5, sierra

Vorig bericht: « Deze BMW M4 is blubberdik en heeft 700 pk
Volgend bericht: De race carrière van Mike Skinner, de nieuwe ‘stig’ »

Lees Interacties

Reacties

  1. Robert zegt

    20 november 2016 om 12:03

    Op een Formule 1-loze zondag(middag) is dit een prima alternatief om te bekijken!

    Login om te reageren
  2. misterdrogba zegt

    20 november 2016 om 12:06

    Wauw.. Prachtige wagens staan er tussen! Voor mij de blauwe Escort RS aub.

    Login om te reageren
  3. bimmert zegt

    20 november 2016 om 12:08

    Mooi spul, voor mij de e30 m3 en de escort mk2 aub om lekker mee door de eifel te boenderen.

    Login om te reageren
    • davelepeef zegt

      20 november 2016 om 16:13

      @bimmert: Escort 1 bedoel je?

      Login om te reageren
  4. Arnoud zegt

    20 november 2016 om 12:13

    De 037! De beste achterwiel aangedreven Group B rally car. (En de mooiste)

    Login om te reageren
    • gieltj zegt

      20 november 2016 om 15:00

      @Original_Arnoud: precies! Al is die 5 Turbo ook erg lekker

      Login om te reageren
      • perry_snijders zegt

        20 november 2016 om 15:59

        @gieltj: Scherp, maar het klonk wel lekker met al die B’s. De Dakar-959 stond er overigens ook dus de vraag waar Groep B-snoepje je zou kiezen blijft relevant ;-)

        Login om te reageren
        • perry_snijders zegt

          20 november 2016 om 16:02

          @perry_snijders: Ho, een brakke internetverbinding laat het even misgaan, het antwoord was voor @carmasterr bedoeld

          Login om te reageren
          • gieltj zegt

            20 november 2016 om 16:10

            @perry_snijders: haha geen probleem ?

            Login om te reageren
        • gieltj zegt

          20 november 2016 om 16:11

          @perry_snijders: 959 is ook een super dikke bak

          Login om te reageren
        • carmasterr zegt

          21 november 2016 om 02:13

          @perry_snijders:

          Alliteratie is inderdaad wel fijn, maar het klopt niet echt.
          De R5 kan er misschien net meer door dan, die werd later wel aangepast naar Group B maatstaven.

          Login om te reageren
          • carmasterr zegt

            21 november 2016 om 02:14

            @carmasterr:
            *mee

            Login om te reageren
  5. ruudbmw zegt

    20 november 2016 om 12:30

    Wat een lekker spul allemaal zeg! Good old days

    Login om te reageren
  6. sezz zegt

    20 november 2016 om 12:30

    De Sierra RS Cosworth please.

    Login om te reageren
  7. vvti zegt

    20 november 2016 om 12:31

    De lancia is de mooiste,maar ik zou hem niet op de openbare weg rijden. Doe daar maar de Sierra voor.

    Login om te reageren
    • pinut187 zegt

      20 november 2016 om 12:50

      @vvti: waarom zou je er niet mee op de openbare weg rijden? Hij niet voor een cirquit ontworpen..

      Login om te reageren
      • vvti zegt

        20 november 2016 om 14:11

        @pinut187: voor mij is de lancia als een unieke wijn (uitsluitend voor bijzondere gelegenheden)en (ookal is de Sierra ook bijzonder)dat is een wijntje voor iedere gelegenheid.

        Login om te reageren
  8. peug206 zegt

    20 november 2016 om 12:34

    Übergeil, wat autosport betreft ben ik helaas 30 jaar te laat geboren… F1, group B, N, alles wat toen nog mocht…

    Login om te reageren
  9. awesome zegt

    20 november 2016 om 12:37

    De 5 turbo! Wat een ontzettend geile kleur is dat!!

    Login om te reageren
  10. desjonnies zegt

    20 november 2016 om 12:39

    Jongens, dit was een uitstekend Autoblog uitje geweest, reisleider @willeme, ik doe de spritsen en stroopwafels!

    Login om te reageren
    • perry_snijders zegt

      20 november 2016 om 12:42

      @desjonnies: Herkansing in Maastricht ;-)

      Login om te reageren
      • viezefreddyw zegt

        21 november 2016 om 15:35

        @perry_snijders: Opzetten zou ik zeggen!

        Login om te reageren
  11. desjonnies zegt

    20 november 2016 om 12:47

    Hier volgt een mededeling:
    Een ieder die denkt die duffe Renault 20 Turbo 4×4 te kunnen afkraken dient zich te realiseren dat dit de winnaar is van LE Dakar uit 1982, van de gebr. Marreau, die eerder in LE Dakar vriend en vijand verbaasd deden staan door tweede algemeen te worden…….in een Renaultje 4!!!!!!!!!!

    Login om te reageren
    • lekbak zegt

      20 november 2016 om 14:30

      @desjonnies: en toch mis ik de charme bij die auto. Je mag hem hebben.

      Login om te reageren
  12. pinut187 zegt

    20 november 2016 om 12:52

    De Lancia, mijn droomauto. 10 jaar terug nog te betalen, en had ik toen ook moeten doen. Nu te laat. Vind de Mexico ook wel wat hebben en wat staat die Rothmans reclame toch lekker op die M3.

    Login om te reageren
  13. allesmetturbo zegt

    20 november 2016 om 12:58

    Wat een mooi spul allemaal. Groep B autos blijven echt mijn favoriet, lekker over de top

    Login om te reageren
  14. lekbak zegt

    20 november 2016 om 13:10

    Die twee escorts zouden erg leuk staan in mijn garage. Die Sierra krijg ik dan wel in de woonkamer denk ik, die mag naast de r26 staan.

    Login om te reageren
  15. gecko zegt

    20 november 2016 om 13:13

    Zowel de Delta als de 037
    Geweldig zeg

    Login om te reageren
  16. banaan7 zegt

    20 november 2016 om 13:45

    Doe mij die 911R maar.

    Oke… dan ga ik nu maar een onderduikadres zoeken

    Login om te reageren
  17. heidekonijn zegt

    20 november 2016 om 13:56

    Met op de foto’s de leider van de grootste neo-communistische partij van Europa, die moesten ze het kunnen dure autos zouden wegbelasten want niet goed voor de jaloerse steuntrekker. Apart wel.

    Lancia trouwens.

    Login om te reageren
  18. carmasterr zegt

    20 november 2016 om 15:08

    De enige Group B auto daar is de 037. De R5 Turbo was een Group 4 auto, en de Sierra RS Cosworth een Group A, net als de Delta Integrale.

    Login om te reageren
  19. markie123 zegt

    20 november 2016 om 15:42

    De enige echte gruppe B blijft voor mij de audi S1. Quattro, krappe 700PK uit een genadeloze vijfpitter. Wat een spektakel was die gruppe B. Kijk regelmatig nog wat video’s op joeptjoep, maar dat waren echt andere tijden.

    Login om te reageren
  20. sracert zegt

    20 november 2016 om 16:20

    Lancia, RenaultLancia, RenaultLancia, RenaultLancia, Renault!

    Login om te reageren
  21. gabrielo zegt

    20 november 2016 om 17:50

    Waarom heeft die gele Ferrari twee stuurtjes?

    Login om te reageren
  22. jeroenwz zegt

    20 november 2016 om 18:07

    De Lancia 037. Wat een prachtige wagen is dat.

    Login om te reageren
  23. Dutchdriftking zegt

    20 november 2016 om 19:31

    Escort Cosworth! !

    Login om te reageren
  24. eaudi zegt

    20 november 2016 om 23:35

    Mooi dat jullie door de 911-en heen hebben gekeken. Die Renault en Lancia’s waren top!
    Mooie beurs qua auto’s, maar qua sfeer is Maastricht toch wel gezelliger. En doordat ‘iedereen’ tegenwoordig ‘in klassiekers doet’ stonden de auto’s veel te dicht op elkaar.

    Login om te reageren
  25. StijnB zegt

    21 november 2016 om 09:09

    Gisteren was Patrcik Snijers er ook. Autoblog is trouwens wel meer unieke wagens vergeten te fotograferen, zoals de 944 Cup en 924 Carrera GT die er te koop werden aangeboden.

    Login om te reageren
  26. mark_otten zegt

    21 november 2016 om 10:29

    Bikkelharde B-porno in Brussel…. Aha ! ! ! Klikken en kijken…

    Zijn de eerste 2 foto’s van een man…. in mijn inzien echt, maar dan ook echt geen bikkelharde B-Porno…

    Afijn, ik kies voor de brute Lancia 037

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North