Autoblog Advies: luxe C-segmenter met automaat voor 18k

Auteur: , 75 Reacties
Lancia Delta

Pk's zijn dit keer ondergeschikt aan comfort en luxe!

Wat is de stap na achtereenvolgens een A-segment auto en B-segment auto? Inderdaad, een C-segment auto. Een A-segmenter is perfect voor het ‘kruip-door-sluip-door-verkeer’ in de binnenstad en eventueel wat snelwegkikometers. In een B-segmenter ervaar je direct wat een paar extra centimeters in de lengte en breedte kunnen doen. Maar het automobiele genieten begint daadwerkelijk bij een C-segmenter.

Voor Dimitri geldt hetzelfde. Hij heeft op dit moment een Opel Corsa, maar hij wil graag een maatje groter. Mocht je denken dat dat de enige eis is: driewerf neen! Dimitri heeft een vrij duidelijk beeld voor ogen waar zijn auto aan moet voldoen. OK, het moet dus een C-segment auto zijn. Duidelijk. Dimitri is een Mercedes liefhebber, maar de Mercedessen die hij graag zou willen vallen buiten het budget.

Qua uitrusting mag het van Dimitri ook lekker luxe zijn. Een automaat, lederen bekleding en navigatiesysteem zijn vereist. Ook mag de auto niet te oud zijn, de auto moet minimaal ui 2010 komen, als het even kan. Dimitri is enigszins met het milieu begaan en wenst daarom geen diesel. Een goede hybride vind hij zeker de moeite waard, maar is niet vereist. Het totaalplaatje kun je in onderstaande tabel bekijken:

Huidige /vorige auto's:Opel Corsa, Mercedes clk en Opel astra
Koop / lease:Koop
Zakelijk / privé:Privé
Budget:€18.000
Jaarkilometrage:7.000 km
Brandstofvoorkeur:Benzine of hybride
Reden aanschaf andere auto:Tijd voor wat nieuws
Gezinssamenstelling:2 personen
Voorkeursmerken /modellen:Surprise me
No-go modellen / merken:Franse merken

Chevrolet Volt LT
€ 15.500
2011
50.000 km

De eerste fatsoenlijke Amerikaanse auto. Ondanks de populariteit van de Plug-in hybrides, wordt de Chevrolet Volt nog wel eens over het hoofd gezien. Deels terecht. Het interieur ziet er wel aardig uit, maar is niet het toppunt van verfijning. De aandrijflijn komt daar wel bij in de buurt. De elektromotor heeft flink wat kracht onderin, zeker niet verkeerd. Mocht je een Europese auto prefereren, ga voor de Opel Ampera. In principe dezelfde auto, maar het interieur is net even wat volwassener. Een goede reden om toch voor de Chevrolet te kiezen is er ook. Ze zijn namelijk iets goedkoper. In het budget kun je zeer frisse exemplaren vinden met weinig kilometers.

Chevrolet Volt

Lexus CT200h Luxury Line
€ 16.990
2012
45.000 km

Negatief: de CT200h is gewoon een luxe Prius. Positief: het is een luxe Prius. Het is maar hoe je ernaar kijkt. De Lexus CT200h zal nooit de geschiedenis in gaan als de meest dynamische C-segmenter aller tijden. Maar als comfortabel vervoer door de stedelijke gebieden is de auto in zijn element. De aankleding is wel goed gelukt. Ten opzichte van de Prius hebben ze er echt wel werk van gemaakt. Zeker in een luxe variant met lederen bekleding en een goed setje wielen is het best een leuke auto. Betrouwbaarheid is van Toyota/Lexus niveau, dus bovengemiddeld goed (aankoopadvies). Het is alleen niet de beste auto voor de linkerbaan op de Autobahn. Of de rechterbaan.

Lexus CT200h

Alfa Romeo Giulietta 1.4 Turbo MultiAir Distinctive 170 pk TCT (940)
16.950
2012
62.000 km

Net als de Lexus kwam de Giulietta laatst voorbij in een aflevering van de ‘Lease-Maar’-rubriek. Beide auto’s zijn nu nog nieuw te verkrijgen. Je hebt dus nog een ‘vers’ model. De Giulietta is misschien niet de allerbeste Alfa Romeo aller tijden, maar wel een goede auto an sich. De motor is fijn: krachtig en bij normaal gebruik best zuinig. De TCT-transmissie is heel aardig, het rijgedrag eveneens. De Alfa schuwt het niet om een robbertje te stoeien. Kortom, zeker de moeite waard om eens te bekijken, want de Alfa laat niet echt steken vallen (aankoopadvies).

Alfa Romeo Giulietta

Volvo V50 2.4 Geartronic Edition
€ 15.950
2010
85.000 km

De Volvo V40 is zo ongeveer de populairste lease-auto in zijn klasse. Je ziet ze werkelijk overal rijden en in het budget zijn ze redelijk goed te vinden. Maar waarom niet voor een iets oudere V50 kijken? In het budget vind je namelijk de mooiste exemplaren met relatief weinig kilometers en een uiterst luxe aankleding. De motor is niet de verstandigste, maar wel een heel erg fijne: een atmosferische vijf-in-lijn. De automaat is wat traag als je van opschieten houdt, maar functioneert prima bij een relaxte rijstijl, wat overigens ook het beste past bij de auto. Omdat het een Volvo-stationwagon is, moet je niet de vergissing te maken door te denken dat dit een enorm ruime auto is. Dat valt namelijk wel mee bij de V50. Omdat het een van de laatste modellen uit de serie betreft, zijn de meeste kinderziektes eruit (aankoopadvies).

Volvo V50

Volkswagen Golf 1.4 TSI DSG Highline R-Line
€ 16.950
2010
65.000 km

De meest logische stap naar een C-segmenter voor velen is simpel: een Golf. Het is natuurlijk het epicentrum van middelmatigheid qua uitstraling. Niemand neemt er aanstoot tegen, maar je zal ook niet snel een opgestoken duimpje krijgen. Je rijdt namelijk een Golf, dus je mag blij zijn dat mensen je überhaupt zien. Waarom adviseren wij dan toch de VW Golf? Simpel: er zijn behoorlijk wat Golfjes VI te vinden, die zeer compleet zijn uitgerust, zoals de 1.4 TSI DSG Highline R-Line. Een hele mond vol, maar het is de Golf ‘met alles erop’. Het is niet de meest spannende auto, maar doet precies wat je verwacht. Het aankoopadvies check je hier.

Volkswagen Golf R-Line

Honda Civic 1.8 Sport Automaat (FN)
€ 17.450
2013
60.000 km

In tegenstelling tot de Golf is de Civic een vreemde eend in de bijt. Dat heeft een paar redenen. Ten eerste de looks. Die zijn niet voor iedereen. Persoonlijk kan ik het waarderen, maar het is begrijpelijk dat je er een beetje misselijk van wordt. Het interieur is minder space-shuttle-achtig en zit eigenlijk verdomd goed in elkaar. Sterker nog, dat geldt voor de gehele auto. De Civic is een doorwrochte auto. Nieuw waren ze behoorlijk prijzig en omdat men Honda niet als premium ziet/ervaart, zijn er maar weinigen die er eentje kochten of gingen leasen. Gebruikt is het een topkeuze, want in het budget kun je de topper van de range met gemak vinden: de fijne 1.8 motor met automaat en Sport-uitvoering.

Honda Civic

Lancia Delta Executive 1750 TBi Sporttronic (944)
€ 15.450
2011
60.000 km

Als het echt iets aparts mag zijn, is deze Lancia niet te versmaden. De Lancia Delta was niet bepaald een verkoopsucces. Waarschijnlijk was de auto net even te origineel en zijn de mensen vergeten dat Lancia een van de meest prestigieuze automobielbouwers aller tijden is. In het budget kun je kiezen uit de mooiste Delta’s. Aan het einde van de levenscyclus van de Delta waren er diverse speciale uitvoeringen met bijzondere leersoorten en kleuren, velgen, lakken en luxe aankleding. De motor is een bekende uit de Alfa Romeo 159, de bijna heilig verklaarde 1.7 Turbo Benzina. Deze levert maar liefst 200 pk. Het zou bijna een Yolo zijn. Nadelen? Nou, eigenlijk wel. De Lancia Delta is niet bijzonder sportief, maar ook niet uitgesproken comfortabel. Andere punten waar de Lancia Delta mee te maken kan krijgen, vertelt @CasperH in deze video.

Lancia Delta Executive

YOLO: Mercedes-Benz C32 AMG Sportcoupé (CL203)
€ 14.990 (Dld.)
2003
110.000 km

Mocht je lak hebben aan conventies, dan is dit jouw auto. De C32 AMG Sportcoupé was een zeer goed antwoord op een vraag die werkelijk niemand heeft gesteld. De C-Klasse Sportcoupé was best een aardige carrosserie-variant (aankoopadvies), met name de Mazda 323 achtige achterkat was cool. Ok, achterin was de auto niet heel erg ruim, maar voorin zit je fantastisch. De motor is een waar pareltje, een 3.2 liter zescilinder met een flinke mechanische compressor. Dit blok is met 354 pk net zo sterk als de achtcilinders van AMG uit die tijd. Nadeel: ze zijn extreem zeldzaam, want niemand kocht een ‘C-segment’ auto met 354 pk in 2003. Misschien wel de meest zeldzame AMG van de afgelopen 20 jaar. Zelfs van de R63 AMG zijn er 15x zo veel gebouwd. Wij vonden er eentje in Duitsland. En je hebt er maar eentje nodig. Komt dat even goed uit!

Mercedes-Benz C32 AMG



75 reacties

Dacht inderdaad gelijk aan de Alfa
@tvklarenbosch: Niet dat ik erg objectief ben: maar ik ook. Ik rij zelf nu een half jaar in een 170pk giulietta. Hoewel m’n vorige 147 iets beter de bocht om ging is het wel een heerlijk luxe auto met eigenlijk geen minpunten. Oké, misschien één: de achterbank kan niet volledig plat…
Voor dit geld moet je toch ook wel een late E90 kunnen scoren met misschien iets meer kilometers. Ik zou dan voor de 325i gaan. Veel leukere auto dan een Golf of zo lijkt me!
@frederik: Deze bijvoorbeeld: http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=314949500
@frederik: Top tip! Geen automaat, geen navi en geen leder in de wagen van je link 🙂
@henk123456: Lekker belangrijk, je hebt wél een atmosferische zescilinder. :)
@frederik: aangezien het artikel gaat over comfortabele auto’s die niet op sportiviteit benadrukt worden, opzich wel belangrijk ja.
@frederik: Ik weet wel meer leukere auto’s, maar dat is niet onderdeel van de zoekopdracht. C-segmenter ;)
@granlusso: Ik zou me niet zo bekommeren om het segment, maar meer hoe ik binnen een bepaald budget een fijne auto vind. Of dat nou C of D heet. :)
@granlusso: Bovendien, qua grootte is een V50 toch gewoon hetzelfde?
@frederik: Nope. V50 is op basis van een Focus. Lijkt wel groot maar is qua binnenruimte meer Golf dan 3 serie.
@e34m5touring: Tja een 3-serie is ook niet megagroot. Een Focus station lijkt me niet kleiner. Maar goed, we dwalen af. :)

Het viel me vooral op dat ik een aantal jaar geleden een 3-serie kocht voor hetzelfde geld als waar ik nu een zeven jaar oude Golf voor aangeraden zie.
Wij hebben jarenlang een delta automaat gehad. Heerlijke auto, lekker comfortabel, serieus ruim en stiekem rijd het best vermakelijk. Het multimedia systeem is niet geweldig (Windows-grappen zijn terecht) en de afwerking ook niet, maar verder topauto. Onze hield er alleen op de exactd kilometerstand van einde leasecontract mee op… het blijft een Italiaan…
Ja man, “milieu bewust en wil geen diesel”; maar 500kg aan accuzuur of grote Euro 3/4 benzine motoren zijn blijkbaar geen probleem ?
De Delta! Dijk van een auto, originele details, echt heel veel ruimte en met die 1750 motor ook een lekker fel blok. Top auto
Wie gaat er nou nog 17 k betalen voor een golf 6 uit 2010. Je kan hier echt beter geen advies vragen. Want je gooit je geld echt letterlijk weg.
@madridsta: hele volksstammen die nog steeds Duitse degelijkheid roepen.
@madridsta: Wat zou je dan zelf adviseren?

Vergeet niet rekening te houden met de eisen: zeer luxe, automaat, relatief nieuw en niet te veel kilometers. Daar voldoet de Golf (mijn inziens) uitstekend aan.
@willeme: “zeer luxe” dan is een Golf toch redelijk sober. Ik vind een elegante Italiaan beter passen.
@720s: Er staan toch ook twee Italianen tussen? (Alfa Giulietta en Lancia Delta)
@willeme: Het was geen verwijt op de lijst, maar persoonlijk zou ik de Golf in deze uitvoering een gigantische no-go vinden op basis van de eisen van deze persoon.
@willeme: *gooit stok in hoenderhok* zeker weten dat dat geen yankees (Chrysler) zijn…? ;p
Sowieso de Delta! Meest originele keuze en de auto oogt van buiten nog altijd een stuk rijker dan een gemiddelde C-segmenter. Daarnaast is ie nog best ruim ook geloof ik.
@granlusso: Niet als je 1.90m bent; en de afschrijving is killing. Maar wel karakter & uitstraling :)
@dawwg:
Kweenie, maar volgens mij heeft de eerste eigenaar de afschrijving voor zijn rekening genomen.
@dawwg: Ik ben 1.90m, maar heb er ook nooit in gezeten. Heb alleen begrepen dat de Lancia Delta qua formaat iets groter is dan de Volvo V50, die aan de bovenkant van het segment zit, ook al is die auto niet groter dan een Ford Focus Wagon.
Automaat, 2 personen, tijd voor wat anders…

Vergeet al die dertien in een dozijn auto’s en ga echt voor wat leuks, zoals een Alfa Romeo Brera Selespeed:

http://images.pistonheads.com/nimg/35499/Alfa_brera_007.jpg

Heb je naast een heerlijke daily drive gelijk een leuke auto voor het weekend aan.
@moveyourmind: Hebben deze ook nog zo’n ouderwetse semi-automaat? Vind Selespeed altijd heel cool klinken, maar ga bij een semi-automaat altijd een beetje twijfelen.
@vpowert: De Selespeed is idd een klein beetje traag van begrip, en maakt de Brera wat minder sportief. Of dat heel erg is hangt af van wat je eisen zijn.

Maar wil je echt sportief rijden kan je altijd nog zelf schakelen met de flippers aan het stuur. Of gewoon één met handbal nemen.
@moveyourmind: *handbak
@moveyourmind: Ah, fair point. Zo’n Brera is toch geen scheurmachine idd. Wel erg mooi en uniek!
Op de yolo na allemaal vrij trage hokken, moet beter kunnen voor 18k.

-Edit: lees de tekst nog eens ;)-
Ik vind de Yolo wel leuk gevonden, had ik nooit opgekomen! Vind het persoonlijk geen mooie auto, maar hij rijdt wel verdomd lekker! Vooral een handbakje heeft een hoge funfactor, kan je makkelijk een driftje mee doen bij de 6-cilinders..
@roberto: Hoe weet je dat?
Die 2.4 Volvo, 1:10 als je geluk hebt en zo lui als maar zijn kan. We hebben thuis een V70 gehad met die motor (170pk variant), niks dan gezeik. Met als dieptepunt een gescheurde kop bij 160k. Die 170pk voel je niet. De 140pk is helemaal loom. Als je toch een hybrid overweegt, doe dan een van de genoemde auto’s. Of een Auris oid. Als je een echte automaat zoekt is de TCT van Alfa niet de beste keus. Vooral de eerste series zijn vrij bokkerig en een beetje apart afgesteld qua schakelmomenten. Verder een fijne auto. Zeker met die 170pk motor. Vind die C wel leuk gevonden. Wel een echte YOLO want je hebt ook AMG onderhoudsprijzen. Maar je rijdt wel echt wat bijzonders.
Je wilt comfort, automaat en gaat 7000 privé kilometers maken ?
Style as in Style :

http://ag-spots-2016.o.auroraobjects.eu/2016/01/29/ferrari-f12tdf-c211929012016162955_1.jpg
@desjonnies: Fantastische automobiel, zondermeer. Alleen heb je wel een garage nodig om hem droog te stallen en netjes te houden.
@henkp1: Bij de door jou hieronder genoemde automobielen bedoel ik eigenlijk.
Was een geintje maar waarom niet zoiets ?

Met 7000 pretkilometers denkt iedereen dat je serieus ouds geld bent :

https://www.marktplaats.nl/a/auto-s/oldtimers/m1203790482-rover-3500-v8-p6.html?c=be2da871b0d84f75c3056cc6db858f31&previousPage=lr&pos=14
Ché bella macchina :

http://www.autotrader.nl/klassieker/fiat-130/1975/amersfoort/7l5u4/fiat-130-coupe/
@desjonnies: deze is echt gaaf. Fantastische vorm en ouderwets heerlijk motorsound
Met twee personen zou een D-segment coupé toch ook een optie kunnen zijn? Heb je nog wat meer comfort, bijna net zoveel ruimte en iets toffere looks. Net wat meer #YOLO zonder echt gek te worden.

Kortom, een Laguna Coupé! Mooi, best ruim, comfortabel en betrouwbaar (check dat aankoopadvies maar). Deze 2.0 T GP uit 2011 heeft nog geen ton op de teller en ziet er tof uit. Met 15k ook ruim binnen budget.
http://www.autowereld.nl/images/auto/640/896/renault-laguna-coupe-2-0-16v-t-monaco-gp-24129896-1.jpg
http://www.autowereld.nl/renault/laguna-coupe/2-0-16v-t-monaco-gp-24129896/details.html

Maar je denkt ‘das beste, oder nichts’ en wil eigenlijk toegeven aan je voorkeur voor Mercedes. Een toffe A-klasse valt net buiten budget, zeker als je een wat luxere wil. En een A is natuurlijk geen echte Mercedes. Ook hier best ruimte voor een leuke coupé. Een C of misschien zelfs E-klasse coupé?

C-Klasse 180 Coupé uit 2011, 71.000km en net binnen budget voor 18k
http://www.autowereld.nl/images/auto/640/587/mercedes-benz-c-klasse-coupe-180-aut-edition-facelift-nap-comand-led-nieuwstaat-25461587-1.jpg
http://www.autowereld.nl/mercedes-benz/c-klasse-coupe/180-aut-edition-facelift-nap-comand-led-nieuwstaat-25461587/details.html

Of dus een E! E-Klasse Coupé 250 CGI automaat, 2010, 150dkm, 18.450 dus nog even afdingen
http://www.autowereld.nl/images/auto/640/555/mercedes-benz-e-klasse-coupe-250-cgi-elegance-25220555-2.jpg
http://www.autowereld.nl/mercedes-benz/e-klasse-coupe/250-cgi-elegance-25220555/details.html
@vpowert: Ja, zo een Laguna coupé dacht ik ook net aan. Super mooi, uitermate comfortabel, sportief en retebetrouwbaar.

Van de genoemde auto’s zou ik sowieso voor de Lancia kiezen en daarna de Alfa Romeo.
Op welke site hebben ze die 32 amg sportcoupe gevonden ?
@bmwliefhebber: Op een Duitse…. (Er staat namelijk (Dld.) achter)
Mazda 3
@tge1: daar zat ik ook aan te denken
In het kader van ‘Surprise Me!’ is deze ook nog wel leuk:
De Citroen DS4. Een C-segmenter, maar net wat luxer en unieker. Niet duur ook. 2011, 87dkm, voor 14k van jou. Geen idee hoe betrouwbaar trouwens – volgens mij hebben we hier ook nog nooit een aankoopadvies van gezien.

http://image.autotrader.nl/media/143511855-medium.jpg http://www.autotrader.nl/auto/citroen-ds4/2011/beilen/8f8fg/citroen-ds4-16-thp-156pk-so-chic-5-deurs-automaat-/
Waarom wordt het milieuaspect er bij gehaald wanneer meneer 7000 kilometer per jaar rijdt. Dat is 600 per maand. Voor diesel kiezen zou nog onlogischer zijn dan kiezen voor een 18k Golf.
17k voor een golf 6? Dat kan prima voor 11k anders. Voor 17 is een GTI zelfs mogelijk.
Ik zou, voor dat budget, gezien het lage aantal km’s en de wens om luxe naar een slag groter kijken. De luxe opties waar je dik voor moet betalen op de C-segmenter zitten vaak standaard al op de auto’s die wat groter zijn.

Ik dacht aan deze:
https://link.marktplaats.nl/m1198200567
of deze?
https://link.marktplaats.nl/m1197892647
@pomoek: Twee erg leuke alternatieven!
@moveyourmind: dank u!
@pomoek: die Cadillac doet me weinig maar die Saab, hele originele keuze, en wat een mooie auto is dat. Ben wel benieuwd hoe dat werkt met onderhoud.
@720s: altijd goed om een alternatief achter de hand te houden voor als de droom-McLaren toch net buiten het budget valt ;-).
@pomoek: Hihi, gelukkig heb ik die al. Hoe gaaf die Saab ook is, net eventjes boven het budget ;)
@720s: Genoeg specialisten waar je prima terecht kan met zoiets!
Het C segment, ik koop en rij altijd in het segment.
A is niks voor me, en een grote auto is me teveel van het goede, ook een superb.

In het rijtje is helaas geen prachtige Skoda Octavia genoemd. Een parel uit het c segment die zó lekker rijd dat je mij verdenkt dat ik voor Skoda werk. Mijn keuze is eentje met een 1.4 tsi blok met 140pk in style trim.
Al staan er zeker twee c segment auto’s bij die ik zou overwegen, en een ervan heb ik zelf maar dan een andere uitvoering, namelijk een FK2 handgeschakeld.
De Delta is lekker appart, maar ik schrik toch wel van het aanwezige voorkomen.

Mijn advies aan de Corsa knul is, word een echte Honda fan en koop de FN met 1.8 agregraat.
Next, koop een zwarte Hyundai i30. Smoelt lekker, al moet je kunnen leven met een 1.6 gdi die helaas geen turbo heeft, maar dat heeft de FN ook niet.
YOLO: 10cm breder, 20cm langer tov een V50, genieten tot en met, Luxe met hoofdletter L en met 7000km/jaar prima te betalen:

http://www.autotrader.nl/auto/jaguar-xk/2002/ulestraten/8b6mk/jaguar-xk-8-40-v8-coupe-youngtimer-leer-airco-navi/?zoekopdracht=jaguar-xk%7Cbouwjaar-van-2000%7Cprijs-tot-19000

Rij je makkelijk nog 10 jaar mee, van het verschil koop je brandstof en doe je onderhoud.

Graag gedaan
Voor dat geld kan je toch prima een nette golf 7 highline krijgen?
17k voor een golf 6 wat niet eens een gti is? Voor dat geld heb je een nette gti.

No go: Die ct200h is door ze blok in combinatie met die cvt bak al geen fijne auto om zelf aan te schaffen. Was leuk voor de lease/zakelijk.
@kappenou:
Ik heb ook even rondgelopen met de vraag of een ct200h iets voor mij zou zijn.
Qua looks vind ik het wel een aardige Lexus, maar als je die reviews van de auto leest dan lees je dingen die wel heel vreemd zijn als je zoals ik gewend bent aan Honda’s die al die rare zaken van een Lexus ct200h vreemd zijn.
Cuppende banden bijvoorbeeld, vind ik very strange. Lexus schijnt dat te hebben.
Een gierende aandrijflijn, dat is ook bij Lexus, en dat heb ik nog nooit bij een van mijn Honda’s gehoord.
Is er dan echt niks beters dan Honda? Waarschijnlijk niet.

En er is geen Lexus zonder zo’n penlite accu, of je moet al voor een oude is250 gaan uit de jaren dat Moses de ark van Noach bekeek.
@tarquesh: ik ben zojuist van een Accord 2.3 over gestapt op een Subaru Forester 2.5 xt, na 3 maanden wou ik dat ik een Accord 2.4 had genomen, Subaru is japans maar dat is ook het enige. Ik moet maar snel opzoek naar een Accord :(
De Lancia voor mij
Och, Franse meuk mag weer niet. Want ja, een oom van een klasgenoot van een vriendje uit het jaar 1987 had slechte ervaringen met een Franse auto. Jammer.

Je wilt een beetje zuinig en het liefst een hybride maar wel veel luxe. Een DS5 past uitstekend binnen je budget. Heerlijke auto met ontzettend veel luxe aan boord. Ik noem dingen als head-up display, verwarmbare stoelen, panoramadaken, achteruitrijcamera etc:
http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=284938318

Dit is een hybride maar gecombineerd met dieselmotor. Uitstekende auto als je het mij vraagt maar als je bevriend bent met Jesse Klaver is een gewone benzine auto ook mogelijk, zoals deze:
http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=327305167
@viezefreddyw: DS5 valt niet echt onder C-segment? Verder wel een hele gave wagen idd.
@720s: Klopt. Maar de auto is niet eens zo veel groter en ruimer van binnen dan een Lancia Delta, wat overigens mijn keuze zou zijn uit dit lijstje.
Zo’n Delta 1.8 Turbo Di wordt mijn volgende auto. Het liefst in de kleurstelling zoals hier op de foto, en met beige Poltrona Frau leer. Schitterende auto, en lekker exclusief. En niemand die ziet dat je een best snelle auto rijdt.
De Auris station van 2012. Ding is luxe, betrouwbaar, hybride, zuinig en ziet er mooi uit als je opties als pano dakje, leer en mooie tte wielen neemt.

Oh en binnen budget!
Gister net zon Delta gekocht, en ik rij nu nog in een Chevvy Volt. Prima lijst dus :)
Die C32 AMG is nog bijna het overwegen waard als je maar 7.000 km per jaar rijdt. Met een beetje geluk wordt deze dan ook nog meer waard in verloop van tijd.

Geef een reactie:

Je moet ingelogd zijn om reacties te posten, registreren kan HIER (ook via Facebook).