Naar deze auto’s van volgend jaar kijken we vast uit

Auteur: , 78 Reacties
Polo

Voor sommige hoeven niet eens heel ver de toekomst in te turen.

Collega @willeme heeft het al gehad over een selectie auto’s die we volgend jaar niet meer terug zullen zien in de verkooplijsten. Sommige auto’s gaan we uiteraard meer missen dan anderen. Doch waar er auto’s verdwijnen, komen er ook weer nieuwe bij. Dit zijn een aantal bakken waar we vast naar uitkijken.

Alpina D5S
D5
Net niet zo krachtig als een M550d, maar je krijgt er wel dat speciale Alpina-sfeertje voor terug. Plus de Alpina is niet begrensd op 250 kilometer per uur en blaast dus door naar een dikke 280. Smöllen.

Porsche 911 GT3 Touring Package
GT3-TP
Het voelt alsof ‘ie er al is. We weten immers al zo’n beetje alles van de ‘GT3 TP’. Maar de daadwerkelijke marktintroductie volgt pas volgende maand. Hetzelfde geldt overigens voor de 911 Carrera T, maar daar word ik persoonlijk (iets) minder warm van. Collega @casperh heeft alvast zijn hele agenda vrijgemaakt om een rondje te doen met de nieuwe Elfjes.

Aston Martin Zagato Speedster

Zagato
Aan de ene kant kennen we het trucje van Zagato nu wel. Maar de Zagato Speedster ziet er toch wel weer lekker uit, beter dan enkele andere Zagato creaties op basis van recente Astons. Plus, hoe kan je niet uitkijken naar een open Aston Martin waarvan er maar 28 stuks gemaakt zullen worden.

Lamborghini Aventador S Roadster
ave
Het open zusje van de Lamborghini Aventador S. Want Lamborghini. Want atmosferische V12. Hebb0n!

Bentley Continental GT
Conti
Niet zo mooi als het Speed 6 prototype waar we op gehoopt hadden, maar nog steeds best wel lekker, die nieuwe Conti GT. En dat interieur

BMW F90 M5
M5
Man man man wat duurt het lang voordat dat ding eindelijk beschikbaar is. BMW werkt intussen zelfs al aan een nog hetere variant.

Lamborghini Urus
Urus
Tsja, kijken we hier echt naar uit? Ik zelf niet per se, maar het is wel een Lambo en dik. Misschien is het even wennen?

Ferrari Portofino
Porto
De opvolger van de Cali. Niet de spannendste Ferrari, maar…een nieuwe Ferrari.

Aston Martin DB11 Volante
De Aston Martin DB11 is officieel een schoonheid
Astons werken vaak beter als cabrio’s. De snelste en scherpste auto’s zijn het toch al niet. Mooi daarentegen zijn ze wel. Ideaal om Europa mee te doorkruisen met een knappe deerne aan je zijde.

BMW M3 CS
m3-cs
Een prettig uitloopmodelletje op basis van de huidige M3. Er worden er maximaal 1.200 van gemaakt.

Volkswagen Polo GTI
Polo
Hete hatch in het B-segment. Volgens Volkswagen moet de nieuwe Polo GTI scherp genoeg zijn om het de Fiesta ST lastig te maken. Dat belooft veel goeds.

Aston Martin Vantage
vantage
Oké, hij lijkt meer op de nieuwe Toyota Supra. Maar daar zouden we ook naar uitkijken, toch?

Jaguar XE SV Project 8
project-8
De heetste D-segmenter ooit. Behalve dat het niet echt een D-segmenter meer te noemen is zonder achterbank en dergelijke. Desalniettemin een bizar apparaat waarmee we graag een blokje om zouden gaan.

Mercedes E53 AMG coupé/cabrio
De eerste modellen met de ’53 AMG’ aandrijflijn onder de kap. Pics zijn er nog niet.

Mercedes CLS

cls
Het uiterlijk is even wennen, maar ik begin ‘m al mooier te vinden. Een auto die ik graag in het echt wil zien.

Mercedes G-Klasse
G
De baksteen gaat eindelijk in het nieuw. We weten al dat het bonkige uiterlijk min of meer behouden blijft, maar het blijft afwachten tot de eerste echte plaatjes. Hoe het interieur eruit gaat zien is al wel bekend.

Scuderia Glickenhaus SCG004S
Glick
Het nieuwe speeltje van de Ferrari-verzamelaar. Weegt 1.179 kilo. Heeft 650 pk.

Toyota Yaris GRMN

GRMN
Toegegeven bij het zien van het persbericht werd ik niet warm van de Yaris GRMN. Ik dacht dat het om een Toyota Yaris met een gratis Garmin navigatiesysteem ging of zo. Zzz.zz..zzz. Niks is echter minder waar. Dit is een extreem hete hatch. Starlet-afficionado @mauritsh kan alvast niet wachten totdat het de zomer van 2018 is.

Aston Martin Vanquish
Daarmee bereiken we de herfst van 2018 en de tweede auto waar we nog helemaal geen plaatje bij kunnen plaatsen. De Vanquish moet het antwoord van Aston Martin worden op bijvoorbeeld de Ferrari 812 Superfast. Spann0nd.

Mercedes AMG-GT sedan
gt4
De sportievere broer van de CLS. We zijn benieuwd in hoeverre Mercedes erin slaagt de twee modellen van elkaar te onderscheiden.

Range Rover Velar SVR
Naast de Urus nog maar een SUV in de lijst. In dit geval mag het omdat het een Range Rover is, de looks speciaal zijn en er een dikke geblazen V8 met 550 pk onder de kap huist.

BMW 8-serie
8
BMW’s nieuwe topper komt naar verluidt al in de winter van 2018.

Rolls-Royce Cullinan
Rolls-Royce doet er zelf schimmig over of de Cullinan een SUV wordt. Zo niet, dan mag ‘ie in de lijst.

Zo, dat is al een best fijn lijstje van auto’s om naar uit te kijken dunkt ons, maar we hopen uiteraard dat er nog een paar verrassingen bijkomen. Een extra hete Mercedes C63 AMG Estate met de dikke koets van de C63 coupé bijvoorbeeld, of de reïncarnatie van de Porsche 944. Naar welke auto kijk jij het meeste uit?



78 reacties

De 8-serie😍😍
Ik begin mezelf er steeds meer op te betrappen dat het nieuwe spul me geen donder interesseert. Weet niet waarom, wellicht omdat alles nou wel een keer gedaan is ofzo. Maar waar ik vroeger nog wel eens uitkeek naar een nieuw model wordt dat de laatste tijd steeds minder. Ik hou me de laatste tijd veel meer bezig met classics. Vind ik interessanter dan wat er op het moment de fabriek uit rolt.
@E34M5Touring: “wellicht omdat alles nou wel een keer gedaan is ofzo.” Wat dacht je van de Urus dan? Dat wordt zo’n beestachtige verschijning… en dat geluid…
@simppa: En toch heeft het minder karakter dan een LM001
@fanboy: De LM001 was zeker geen goede auto. Met een Chrysler V8 achter de achteras was de besturing waardeloos. Ook kwam het ding bijna niet vooruit met zijn 184 pk.
@dirkv: Scherp, je zou haast denken dat hij de LM002 bedoelde
@dirkv: Sorry ik bedoelde LM002
@simppa: Geluid? Elke oude V8 van Ferrari, Aston Martin, Mercedes en zelfs alle Amerikanen maken een veel lekkerder geluid.
@simppa: Ja een power-SUV. Dat kennen we inderdaad nog niet…
@simppa: Je bent niet bekend met een Cayenne oid? En een Stelvio Q is net zo snel voor de helft van t geld. Of de GC Trackhawk. Niks nieuws dus. Zit niet eens een lambo motor in oid.
@e34m5touring: Met een luxe sportauto en een paar vrienden over het onverharde raggen. What makes you happy??
@simppa: Een Ford Raptor ipv die omgebouwde Q7 zonder enige offroad-vaardigheden.
@berlinetta: is nog steeds geen Lambo…
@simppa: Ja maar met een Lambo gaat niemand het terrein in want daar is ie veel te duur voor. We hebben een Cayenne thuis en die gaat ook wel eens offroad. Maar met mijn ouwe Cherokee had ik 10x meer lol hoor. Krasje of deukje aan dat ding deed me niks en daardoor ging je veel verder. Die heeft aardig wat meters op de crossbaan doorgebracht.
@E34M5Touring: Ik ga die van mij volgende week bestellen. Het eerste wat ik er straks mee ga doen is een beetje spelen in het onverharde.
@simppa: Gefeliciteerd. En geniet er van.
@berlinetta: Je bedoeld een omgebouwde Touareg?
@viezefreddyw: Ja ik weet eigenlijk niet welke ik bedoel. Maakt in dit geval ook niks uit ;)
@E34M5Touring: Ik heb exact hetzelfde, er zijn helaas niet veel nieuwe auto’s die me nog wat doen. Wellicht dat dat komt omdat ik houd van analoge atmosferische lichtgewicht auto’s. Hetgeen wat een auto emotie geeft..
@retsok: Ja ik heb niks tegen turbo techniek. Een oude 900 Turbo vind ik prachtig klinken, dat borrelen is zo herkenbaar. Een echte Quattro met een gillende 5pitter turbo vind ik ook super klinken. Het is meer het feit dat niks meer echt speciaal is aan een nieuwe auto (uitzonderingen daargelaten maar dan zit je vaak in de tonnen/miljoenenprijsklasse). Zoals AMG en Mclaren, die 1 motor in al hun topmodellen steken. Kostendekkend en ook niks mis met de motor an sich. Maar als ik een 250k op een S klasse stuk sla hoef ik niet per se dezelfde motor als iemand die 99k op een C klasse stuk slaat. Dan mag mijne best wat specialer zijn. Vind ik dan. Ik snap wel dat dat allemaal niet meer kan en zo, kosten bla bla enz. Maar daarom is mijn interesse wel veel minder geworden voor dat soort spul. En ik gebruik nu Merc als voorbeeld maar vul een willekeurig merk in en het gaat net zo goed op. VAG gebruikt die RS motoren ook overal bijv. En BMW heeft inmiddels ook generieke torretjes in de M modellen liggen.
@E34M5Touring: je wordt gehinderd door kennis vriend!! Was je nu maar een stuk onwetender, dan kon je het misschien meer waarderen :)
Daarbij is dit rijtje natuurlijk hartstikke leuk maar ook bijzonder onbereikbaar. Ik word vrolijker van een leuk sturende familiebak dan dit soort exotisch spul waar ik op een beurs misschien eens voorbij loop, al kwijlende richting een mooi omgebouwde ouwe 911…
@E34M5Touring: Ik wilde net hetzelfde zeggen. Er is werkelijk geen een auto waar ik naar uit kijk het nieuwe jaar.

In tegenstelling tot het oude meuk. Ik ben daar ook steeds meer mee bezig en als je goed zoekt en je er veel in verdiept kom je allemaal meuk tegen wat je nog nooit hebt gezien of nog nooit van hebt gehoord. Zo ontdek je steeds nieuwe dingen.

Net wat jij zegt eigenlijk. Alles wat we hierboven zien is niet meer nieuw. Het is allemaal al eens eerder gedaan/ontworpen/uitgevonden. Niets is meer verrassend.
@viezefreddyw: Ja ik heb laatst met een schuin oog jouw gesprek met @rob: gevolgd over pre war enz. Daar ben ik nog niet helemaal aan. Ik ben enorm fan geworden van de 1948-1975 jaren. En merk dat daar maar weinig spul tussen zit wat me niet interesseert. Voorlopig heb ik daar nog genoeg te kijken enz. Heb m’n vorige trip in de US echt wat toffe reclamespullen uit die periode weten te scoren, dat wordt denk ik wel een nieuwe hobby van me.
@E34M5Touring: Dat is inderdaad een mooie hobby. Ik zit ook steeds internet maar af te snuipen voor mooi klassiek spul. Verzamelingen doe ik nog niet maar het boeit me wel. Ik wil er ook echt nog wat mee gaan doen alleen ben ik nog zoekende naar wat het precies moet gaan worden. Maar mijn handen jeuken om het een en ander op te pakken.
@e34m5touring: Ik weet natuurlijk niet waar de oorzaak bij jouw ligt.
Voor mezelf wel, ouder worden. Die nieuwe dingen laten me koud noch warm, terwijl ik vroeger alle onderdelen van mijn favoriete merken ( VW-Audi) uit mijn hoofd kende.
Is het het verlies aan capaciteit om dit nog te volbrengen, vermoedelijk, doch de aanschaf van de zwaarste Apple mac pro heeft dit niet kunnen oplossen.
Compleet geobsedeerd geraakt door een DS , nu ken ik daar de meeste onderdelen van en al heeft ze na een zware face-lift nog altijd wat bobo-kes , maar die heb ik ook, en mijn mutualiteit heeft evenveel kosten aan mij als ik aan haar.
@wimof: Het is me te voorspelbaar allemaal. Je weet nu al dat bijv. die snelle Merc sedan de 4.0l V8 krijgt, rond de 600pk zit en in ong 3,5/4 sec aan de 100 zit. Dat weet je al zodra men de typenaam bekend maakt. Want die motor ligt in alles vanaf de C klasse. Dus al die modellen zullen grofweg dezelfde specs leveren. Dan is er voor mij niks speciaals meer aan. Die Lambo SUV is wat mij betreft het perfecte voorbeeld. Wat is daar, buiten het logo en de Vitello die hem in elkaar schroeft, nou Lambo aan? Niks. De motor niet, de techniek niet, onderstel niet. T’is gewoon een hele dure jurk. Doet me helemaal niks. Terwijl ik voor een LM002 rustig een paar blokkies om rij om te kijken. T’is allemaal hetzelfde, maar dan met een andere verpakking.
@e34m5touring: En de marketing, die passen we effen aan.
Vroeger waren mecaniciens nog mecaniciens, nu vervangers met boven hun ingenieurs.
Toen er vroeger een nieuw model binnenkwam werd hij direct op de brug gereden om het nieuwe wonder te aanschouwen en te beoordelen.
Als men bekijkt , zoals je schreef, hoeveel merken gebruik maken van het zelfde platform, motoren enz.
En nu een van mijn stokpaardjes.
Hebben we werkelijk al dat vermogen nodig?
Ik hoop dat ik het hierna nooit meer gebruik/ hoeveel kans om te overlijden in een BMW i8 hebben we , we kennen het aantal inschrijvingen , en doden.
De grootste verandering tegenwoordig is welke kleur tegels er nu onder de hefbrug moet liggen met oh ja, welke kleur hefbrug, rekening houdende met het kleuren pallet voor mdj 2018.
@wimof: Ja goed, men wil luxe, comfort, veiligheid etc etc etc. Daar wordt alles zwaar van en dus heb je steeds meer vermogen nodig om aan die prestaties te komen. Maar ik snap je punt wel. Al kan ik erg genieten van snelheid, heb het geluk dat ik inmiddels heel wat mooi spul heb mogen bezitten/rijden. En dat blijft voor mij gaaf. Maar ik heb ook erg genoten van m’n DS3 met spaardieseltje. Die vond ik erg fijn, veel plezier mee gehad en die had nou niet bepaald Porsche vernederende prestaties. Ik heb een Fiesta GT gehad uit 94 met een 8klepper 1,4. Veel lol mee gehad. Ligt ook een beetje aan de auto.
@E34M5Touring: DS3 met dieseltje. Echt een prima auto. Nee, niet snel ofzo. Maar de grap is juist dat dat niet hoeft. Het ding ligt prima op de weg, heeft gewoon een goede wegligging. Lederen bekleding en sportstoeltjes, meer heb je niet nodig om er leuk mee te rijden. Je zat goed in het ding, zelfs als je 2 meter bent. De handgeschakelde versnellingsbak vond ik lekker schakelen en de pook lag prettig in de hand. In Frankrijk heb ik er eens een leuk bergweggetje mee gereden. Bracht me gewoon lol, heel veel lol.

In korte tijd lachend naar 2,5 ton gereden met alleen een keertje een geknapte multiriem. In mijn optiek zijn er maar weinig auto’s die dat nadoen.
@viezefreddyw: Ja fijn torretje was het. Zelfs lange ritten erg comfortabel.
@e34m5touring: Toen ik klein was sprak mijn baas, die luik-Rome-Luik met zijn DKW 3×6 tot een mooi eind heeft gebracht. dat 1pk per 7.5 kg voor de openbare weg ruim voldoende was. Kijk maar naar de Golf Gti.
Ik dacht dat hij toen ongelijk had, vandaag 46jaar later moet ik bekennen dat hij gelijk had.
Met meer begint men zich raar te gedragen, een beetje zoals een bodybuilder met een teveel aan Testosteron.
@E34M5Touring: ik snap wat je bedoelt. Het ligt niet aan de auto’s, het ligt gewoon aan je zelf. Het wil zeggen dat je oud wordt!
@E34M5Touring: je wordt een dagje ouder 😉
@E34M5Touring: *geeft staande ovatie* Jij snapt het helemaal. Ik voel met je mee. Classics zijn veel mooier, zitten altijd met een of meerdere anekdotes achter en zijn gemaakt door een team mannen met borsthaar. Tegenwoordig wordt er gekeken naar het opvullen van niches. Ik noem een Q2, Active Tourer, CLA, een A3 Limo (het is geen limousine als ik maar 4,5 man in past). Geef mijn maar een willekeurige bak uit 1950-1980 en dan is deze 26-jarige meer dan tevreden!
@joostie: *meer
@joostie: *mij
@E34M5Touring: Misschien ook omdat er gewoon te veel modellen zijn? Vroeger was het speciaal als er een nieuwe 3-serie uit kwam. Nu is het gewoon het 15e model dat BMW dat jaar presenteert en ongeveer hetzelfde uitziet.
@E34M5Touring: heb precies hetzelfde, al een aantal jaar eigenlijk. Is niet erg, de leuke auto’s worden juist steeds betaalbaarder!
De nieuwe Kia Seed.
@toyotaprius: Het wordt in elk geval van al deze getoonde auto’s de meest verkochte in 2018. Want alle getoonde auto’s zijn leuk om naar te kijken als autoliefhebber maar het blijft veelal bij dromen (en daarom niet minder leuk). En ik wist trouwens niet dat de nieuwe Cee’d ook een andere naam gaat krijgen (Seed) ……. 😀
Wanneer komt de nieuwe Audi A6? Daar ben ik ook serieus benieuwd naar.
@misterdrogba: Die is inderdaad wel een beetje aan het verouderen. Interieur zal wel een hele stap vooruit worden
Ik vind het wel een interessant rijtje. Ben vooral benieuwd naar de Vanquish. De DB11 en de Vantage vind ik nog niet echt speciaal dus ik hoop dat deze dat wel wordt. Ook ben ik wel benieuwd naar de Cullinan. Ik vraag me vooral af hoe hij eruit komt te zien. Minst interessante auto van dit lijstje? Dat vind ik de Urus. Ik vind er niks aan en hij is ontzettend lelijk.
En de rs6 ??
@tt123: bij mijn weten is de nieuwe A6 zelfs nog niet voorgesteld. Dus de RS6 zal waarschijnlijk voor eind 2018 begin 2019 worden.
@tt123: Je weet toch al hoe die eruit gaat zien.
Wat een fantastisch jaar belooft 2018 te worden op automotive gebied, ik zag zo maar 12 zwaar vernieuwende modellen die baanbrekend zullen zijn en de gehele auto industrie gaan veranderen.
zoals zoals zoals de Mini ooit heeft gedaan of nee de Volkswagen Kever nee de Fiat 500 of de ik weet het niet, maar man oh man oh man wat een revolutionaire veranderingen staan ons te wachten !
Een dikke 550 pk V8 onder de kap, nog nooit eerder vertoont ! Door niemand !
Als ik willekeurig zou mogen kiezen zou ik het niet weten. Zit veel moois tussen!
Hoe meer nieuwe rappe auto’s, hoe beter. Ik hoef ze niet allemaal mooi te vinden, er moet voor iedereen wat tussenzitten.
Ik kijk ook wel uit naar het zakken van de occasionprijzen doordat ze weer een iaartje ouder zijn.

Ik kijk persoonlijk erg uit naar de Stelvio Q in het echt te zien en vooral horen.

Verder volgend jaar misschien op jacht naar een leuke 5cil turbo.

Beste wensen AB crew en medelezers!
1 ding weet ik wel, volgend jaar gaat MB wederom dik plussen. Gezien het aantal mercedes modellen in dit rijtje. Bmw en Audi gaan definitief afhaken door hun behoudende slome evolutie.
Die Yaris zou ik wel eens willen besturen. Lijkt me een gave ervaring. En ze zijn al helemaal uitverkocht.
Ik ben benieuw naar de volgende auto’s:
– Audi A6
– Bentley Flying Spur
– BMW 3-serie
– BMW “X7”
– Ford Focus
– Jaguar XJ, mogelijke presentatie in 2018, omdat de XJ in 2018 50 jaar bestaat, productie pas in 2019, het zal een nieuw ontwerp zijn die de oude stijl combineert met de moderne stijl.
– Mercedes AMG “GT4”
– Mercedes Benz G-klasse
– Porsche “E-Mission”
– Red Bull Racing RB14(JC)
– Rolls Royce “Cullinan”
– Tesla Y, is een twijfelaartje
– Volkswagen I.D.
@orichy: Volvo S60
@Orichy: Vergeet de nieuwe Bmw X5 niet ;-)
@venividivici: Nee, die vergat ik niet, daar ben ik niet benieuwd naar, want daar werd naar gevraagd., toch?
@Orichy: Haha nee, maar ik dacht X7 dan zal hij de X5 wel ff over het hoofd zien.
@venividivici: Nee, ik ben iemand die meer kijkt naar de ontwerpen en vormgeving, de BMW X5 is niet zo zeer vernieuwend, de X7 is voor BMW een nieuw pad en daarom is hij wel interessant. Op technisch gebied ben ik geen ster, hoewel ik het ontwerpen van techniek wel weer interessant vind, dan leer je ook wel de werking kennen, maar de innovatie is veel leerzamer. Maar ik ben ook voor duurzaamheid, betere materialen die langer meegaan, kwaliteit en minder kwantiteit. Diversiteit en eigen identiteit van elk auto, dat was vroeger wel beter dan tegenwoordig. Waar de boekhouders met de scepter zwaaien. Dat maakt een hoop kapot, meer dan lief is en zo verziekt het de industrie, milieu en economie.
En de instorting van de klassiekerbubbel waardoor een mooie classic ineens een stuk bereikbaarder is.
@weetikveel: Om op Concours staat te komen (dat willen we toch zo graag) kost zo’n Oude Dame een fortuin.
Ik kan er over meepraten.
Maar die extra marge omdat gefotografeerd in een even somptueus kader, dat maakt het extra duur.
Vermoedelijk kennen ze het verschil tussen echt en gespoten chroom niet.
Lexus UX!
@svenska_aeroplan_ab: is dat niet een verlexusde Toyota CHR?
Zo langzamerhand moet je je als je een nieuwe auto met plofmotor koopt toch gaan afvragen wie dat apparaat tegen welke prijs over vier – vijf jaar nog gaat willen kopen.

Misschien nog niet per sé onmiddellijk in 2018, maar 2019 en verder…
Zou de nieuwe BMW Z4 ook niet in 2018 uitkomen? Of wordt ie later pas uitgebracht?
Idd de nieuwe Z4 en de nieuwe A klasse (A45AMG) komt toch ook?
@mrbasa: Ook de Toyota Supra niet vergeten.
@Orichy: die werd al genoemd bij de AM Vantage 😂
Ford Bronco, Corvette ZR1 natuurlijk die Ferrari’s lijken pas echt op elkaar allemaal.
Ik zie niets wat mijn ook maar enigszins interesseert.
Die Lambo Urus krijgt een Broertje in de vorm van de Audi Q8.
De Rally sport is voor mijn dood met het ten ziele gaan van Group B, dus al die opgevoerde huisvrouw auto’s die nu gebruikt worden zijn niet interessant.
Met open auto’s heb ik überhaupt niets, meer betalen voor een incomplete auto zonder dak.
Misschien is die Jaguar nog het meest interessant.
En de 718 ‘Cayman’ GT4 mét de 4.0 GT3 motor. Als we de geruchten mogen geloven. Dat zou dit lijstje wat hebberiger maken
Renault Mégane RS
ik ben erg verdrietig van de BMW X7 geworden, nu ik de foto’s heb mogen aanschouwen….. Ik heb nog steeds geen woorden voor dat gedrocht. Voor mij is deze X7 het failliet van BMW. Daarom dus nooit meer een Beemer en ik ben nu weer veel gevoeliger geworden voor de nieuwe MB lijn. Ben ook benieuwd welke indruk jullie hebben van de designtaal van BMW.
Beetje saai, maar de nieuwe A6 ben ik best benieuwd naar.
Ik kwam er net achter nog een aantal.
– Koenigsegg, zou toch met modelletje komen meer modaler, onder de Agera & Regera?
– Lotus ?
– Toyota Supra
– TVR Griffith
De Volvo V60. Wanneer komt die eigenlijk?
Sorry vergat nog Mustang GT 500 / Grand Cherokee Trackhawk met Hell Cat motor/ Camaro Z28 ?
Een extra hete C63 AMG estate, met de koets van een C63 AMG coupé….. Ik probeer hem te snappen. Lukt niet.

Geef een reactie:

Je moet ingelogd zijn om reacties te posten, registreren kan HIER (ook via Facebook).